Vidim da se vuku crte i seciraju trenutci, pa da dvije stvari kod kadra koji "dokazuje sve" ipak malo strucnije analiziramo krenuvsi od puke polazne osnove da je sredisnja crta na toj fotografiji okomica koja definira prostor.

Ali situcija se drasticno mjenja kad se preko toga prevuce stvarna okomica, i ko god sumnja u ovo nek je slobodno povuce sam u bilo kojem grafickom programu.

Samim time cinjenica je da kamera nije centralno nego par metara na polovici Hajduka sto kompletno mjenja perspektivu Ercegovih dijelova tjela koja prelaze centar, da je kamera isto tolko na suprotnoj strani niti jedan Ercegov dio nebi vizualno ni dirao crtu i ovo je apsolutna i nepobitna cinjenica jer je okomica dokazuje.
Druga stvar, ajmo malo na loptu:

Uzmimo da je stopalo na tlu broj 43-44 oko 26-27cm , trag lopte je ovdije pola metra i timeline je tocno 1 frame nakon onog di se kadar u pravilu zaustavlja aErceg je nagnut naprijed sto isto neupitno pokazuje smjer njegovog kretanja. Vracanje tog framea tamo di bi trebao bit isto tako vratio bi lagano i Ercega u smjeru od crte.
Onaj koji je kadrirao ovo i vukao okomicu koja to nije, radio je to pristrano.
Dal je zaledje, iskreno neznam, kao sto nezna nitko ko u ovaj kadar gleda jer je rijec mozda i o milimetrima, kamera nije postavljena centralno a i timeline je zamrznut za frame prekasno.
I za kraj ovo:

Ovo je apsolutno ista fotografija, sa razlikom da mi ovdije u PS okomica ide tocno preko centralne linije, sto znaci da ko je god ovo radio koristio je na originalnoj slici perspective tool u Photoshopu i napravio lagani skew ili perspective distort donjeg dijela fotografije u lijevo kako bi mu sredisnja linija sjela na okomicu a kamera ispala na sredini sto kompletno mjenja perspektivu a to nije lijepo ni kulturno radit a malo je i naivno jer postoji jos ljudi osim njega koji znaju obradjivat grafiku.
Ovdije nije rijec ni o VAR-u kako ga je nazvao, ni o 3D-u nego amaterskoj 2D manipulaciji koja se vidi iz aviona.
[uredio Grion Pola - 05. rujna 2023. u 02:03]