NK Karlovac 2011/12

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2011.
Poruka: 7.726
22. studenog 2011. u 18:10
Dragiša Drakula je napisao/la:
Antraxxx je napisao/la:

Još jednom tvrdim da su igrači pogriješili ( PONAVLJAM JA IH RAZUMIJEM, ALI NE ODOBRAVAM METODE) i nasjeli praznim pričama Darija Šimića koji ih je iskoristio isključivo za svoj interes medijskog promoviranja nekog tobožnjeg Sindikata nogometaša koji trenutno nema ama baš nikakve snage i moći.... 
Ovako se bojim da će grad Karlovac ostati bez nogometnog kluba, a igrači bez prebijene kune.... 

Vidi cijeli citat



zakaj su igrači pogriješili?

ne odobravaš metode?

u čem je problem ak su krenuli u štrajk, imaju na to pravo.  Ak su ih svi sjebali, trebaju kaj? 

šutit i plakat? 

zar nije radnička klasa(a u ovoj situaciji oni su također radnici) kroz povijest dovoljno gutala govna od strane kapitalista i buržuja? 

to ak je šimić možda pokrenuo, kaj onda?

da su otišli u rijeku, odigrali, jel bi se pisalo o njihovim problemima?

bi kurac

jel bi šibenčani uopće razmišljali da i oni to naprave? 

bi kurac

jel bi možda varaždincima po glavi počelo "nekaj šetati" kad vide primjer kolega karlovčana i šibenčana?

bi pimpač




HNL nije Dinamo, Hajduk, Barca za 100 godina, ugovori od milijun eura godišnje, povijesne utakmice protiv Herenvena...

HNL je  Rijeka 1999., Zagreb 2002., Inker 1992., Varteks protiv Aston Ville, Slaven protiv AEK-a...

HNL je propali Kamen Ingrad, Varteks, Šibenik, Karlovac, Marsonia...

HNL su Demoni, Gademzi, Funcuti, Bijeli Anđeli, Ultrasi, Kohorta, Armada, Vajt Stonsi...

HNL je Kranjčevićeva, Šubičevac, Kantrida, Gradski Vrt, Stanovi...

i malo patetike za kraj:

HNL TO SMO MI!
Vidi cijeli citat


Misliš Slaven protiv Arisa
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.08.2006.
Poruka: 225
22. studenog 2011. u 18:32
KKMD je napisao/la:
podcrtano - muljaža je još i veća, nedavno se otkrilo da recimo svi igrači Osijeka NISU potpisali da su im obveze podmirene a svejedno je Osijek dobio licencu. da ne govorim da je Porezna zasjela na račune Karlovca (opravdano!) ali to ne rade u Osijeku, Rijeci, Zagrebu i Splitu (što je ogromna sramota).

što se tiče poteza igrača i Šimića mislim da su to ipak napravili nespretno. ovo će možda dovesti do nečega, nadam se da hoće, ali puno učinkovitije bi bilo da je okupio igrače svih tih 10 klubova za koje kaže da se kasni po pet mjeseci u prosjeku i da su organizirali masovni štrajk. 4-5 neodigranih utakmica u jednom kolu bi bio neusporedivo veći dobitak i veća šansa da se stvari počnu rješavat.

Vidi cijeli citat



Bravo KKMD !!! Upravo to što si napisao je bit svega... Ovako je Šimić odabrao Karlovac kao žrtveno janje koje će platiti punu cijenu.... Da se išlo u bojkot utakmica zajedno sa 3-4 kluba to bi bilo puno učinkovitije i djelotvornije prema HNS-u.... Ovako će Disciplinska komisija raspaliti svom snagom po NK Karlovac ( minus bodovi + troškovi neodigravanja) kako bi uplašili i obeshrabrili one koji pomišljaju na štrajk.

I Porezna bi trebala imati razumijevanja da odblokira račun  kako bi klub nastavio poslovanje i legalnu uplatu novaca na račun koji je dao Grad i neki simpatizeri kluba isključivo za zaostale plaće igračima.
[uredio Antraxxx - 22. studenog 2011. u 18:34]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2011.
Poruka: 159
22. studenog 2011. u 20:15
porezna ti to neće napraviti. Oni ti poduzeću blokiraju račun i svaka uplata se prenosi na njih. Na taj način oni uništavaju sve poslovne subjekte. Dešava se slijedeće-posluješ sa npr. Vodoprivredom i kao kooperant im izvedeš građevinske radove, ti za ispostavljeni račun (ako si d.o.o.) moraš odmah platiti PDV. Vodoprivreda ne plati račun 8-9 mjeseci, tebi je blokiran račun zbog neplaćanja PDV, ne možeš isplatiti plaću niti išta raditi. Naravno, da je država kako treba, blokirala bi npr. 50% sredstava, a može čak i više, zavisno od slučaja, a ostalo ostaviti poslovnom subjektu da životari i proba se izvlačiti, jer ako ti duguje državna firma, naplatiti ćeš kad tad. Ali ne, ide blokada i zatezna kamata 15%. Eto to ti je naša država koja priča o nekakvom poduzetništvu i investicijama. Kad bi djelomično dozvolili Karlovcu, onda bi mnogi drugi htjeli djelomično i tako se to zakotrlja. Moje je iskustvo iz posla, i znam da nema djelomične blokade, dali postoji neki način neznam, ja sam osobno pokušavao na sve načine, ali dok nisam platio dug, blokada je stajala.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.08.2011.
Poruka: 595
22. studenog 2011. u 20:30
linea grimani je napisao/la:
porezna ti to neće napraviti. Oni ti poduzeću blokiraju račun i svaka uplata se prenosi na njih. Na taj način oni uništavaju sve poslovne subjekte. Dešava se slijedeće-posluješ sa npr. Vodoprivredom i kao kooperant im izvedeš građevinske radove, ti za ispostavljeni račun (ako si d.o.o.) moraš odmah platiti PDV. Vodoprivreda ne plati račun 8-9 mjeseci, tebi je blokiran račun zbog neplaćanja PDV, ne možeš isplatiti plaću niti išta raditi. Naravno, da je država kako treba, blokirala bi npr. 50% sredstava, a može čak i više, zavisno od slučaja, a ostalo ostaviti poslovnom subjektu da životari i proba se izvlačiti, jer ako ti duguje državna firma, naplatiti ćeš kad tad. Ali ne, ide blokada i zatezna kamata 15%. Eto to ti je naša država koja priča o nekakvom poduzetništvu i investicijama. Kad bi djelomično dozvolili Karlovcu, onda bi mnogi drugi htjeli djelomično i tako se to zakotrlja. Moje je iskustvo iz posla, i znam da nema djelomične blokade, dali postoji neki način neznam, ja sam osobno pokušavao na sve načine, ali dok nisam platio dug, blokada je stajala.
Vidi cijeli citat



Upravo iz tih razloga sve više ljudi će otvarati offshore kompanije, recimo u crnoj gori platiš naknadu za firmu 800€ i nemaš nikakvih poreza niti ikakve birokracije (knjigovodstvo, računovodstvo). Ja imam offshore tvrtku i poslujem isključivo s inozemstvom jer je tamo naplata sigurna (firma se bavi izradom web stranica, web dizajnom, i promocijom firmi preko društvenih mreža), nikad nisam imao problema s naplatom pa ni sada u krizi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2011.
Poruka: 159
22. studenog 2011. u 20:49
da, ali to je sreća ako možeš raditi sa inozemstvom, ja radim za domaće i to ove "velike", pa moram biti "mali", ne bih ni dobio posao da sam inozemna firma. Nego vezano za Karlovac, pitanje je dali treba spašavati taj klub? Ako je to u interesu građana, onda mora biti i u interesu grada, pitanje dali ta sredina želi prvu ligu, koliko to mogu pratiti gledatelji  i sponzori. Gledao sam par puta Istru ove godine, i tu se vidi da taj grad i regija žele prvu ligu jer je posjeta jako dobra, unatoč očajnoj igri i rezultatu. Ali sad je pitanje tko je i što je taj Rus. Čudi me da županija nije imala interes isfinancirati taj klub. Da samo spomenem gigante kao što su - Adris grupa i njezine firme TDR, Valamar (svaka može držati svog prvoligaša), Arenaturist, Uljanik, Laguna i drugi turistički divovi i doista jake tvornice i to na 200 000 ljudi, ali eto, ne ide već godinama. Na prvi pogled čini mi se i da Karlovac ima nešto te industrije (ne znam koliko jer nisam upoznat), ne kao Istra, ali da se može skrpati-može, uz politiku jake domaće omladinske škole, male plaće igrača... može se. Trošak drugoligaškog i trećeligaškog kluba je sličan, a tome treba približiti i prvu ligu. Ovako imamo kao profesionalce, a naši igrači Jadran Poreča imaju redovnu, time i bolju plaću. Nitko ne želi iz treće u drugi i iz druge u prvu ligu, i sve je otišlo u honduras. Treba tu svašta mijenjati. Sretno Karlovac!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.08.2011.
Poruka: 595
22. studenog 2011. u 22:26
linea grimani je napisao/la:
da, ali to je sreća ako možeš raditi sa inozemstvom, ja radim za domaće i to ove "velike", pa moram biti "mali", ne bih ni dobio posao da sam inozemna firma. Nego vezano za Karlovac, pitanje je dali treba spašavati taj klub? Ako je to u interesu građana, onda mora biti i u interesu grada, pitanje dali ta sredina želi prvu ligu, koliko to mogu pratiti gledatelji  i sponzori. Gledao sam par puta Istru ove godine, i tu se vidi da taj grad i regija žele prvu ligu jer je posjeta jako dobra, unatoč očajnoj igri i rezultatu. Ali sad je pitanje tko je i što je taj Rus. Čudi me da županija nije imala interes isfinancirati taj klub. Da samo spomenem gigante kao što su - Adris grupa i njezine firme TDR, Valamar (svaka može držati svog prvoligaša), Arenaturist, Uljanik, Laguna i drugi turistički divovi i doista jake tvornice i to na 200 000 ljudi, ali eto, ne ide već godinama. Na prvi pogled čini mi se i da Karlovac ima nešto te industrije (ne znam koliko jer nisam upoznat), ne kao Istra, ali da se može skrpati-može, uz politiku jake domaće omladinske škole, male plaće igrača... može se. Trošak drugoligaškog i trećeligaškog kluba je sličan, a tome treba približiti i prvu ligu. Ovako imamo kao profesionalce, a naši igrači Jadran Poreča imaju redovnu, time i bolju plaću. Nitko ne želi iz treće u drugi i iz druge u prvu ligu, i sve je otišlo u honduras. Treba tu svašta mijenjati. Sretno Karlovac!
Vidi cijeli citat


Velike firme ne žele ulagati u nogomet jer je to bacanje novaca i takva liga im ruši poslovni ugled. Lokalni šerifi reketare firme koje posluju s državom i gradovima da daju pare inače niti jedna firma ne bi u to ulagala.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
22. studenog 2011. u 23:14
linea, varaš se, 2. i 3. liga su ipak neusporedivo jeftinije. prije svega, igrači su puno jeftiniji (koliko god da je neizbježno da će uskoro morati biti srezane plaće i u Prvoj ligi jer je očito da sadašnje standarde gotovo nijedan klub ne može pratit, a igrači će morat shvatit da je to jednostavno tako), treće lige su čak i regionalne, a Druga liga jest državna, ali se dio tog "problema" može riješit tzv. "sponzorima u naturi" koje Karlovac i danas ima. Malo je teže nać nekog tko će dat veliku lovu, ali je lakše nać prijevoznika koji će dat besplatan prijevoz na gostujuće utakmice. Pa onda jeftinije kotizacije, jeftinije takse za suce i delegate, manje popratnih obaveza, manje redara, itd itd itd.

vjerujem da bi drugoligaški trošak bio i do deset puta manji od prvoligaškog po uvjetima koji su dosad vladali u 1. ligi.

tako da naravno da vrijedi spašavati klub. kaj se tiče gledanosti u prvoj sezoni je bio među najgledanijima, u drugoj i trećoj je u sredini, ali to je i manje bitno - bitno je da je to najstariji i "glavni" gradski klub, da okuplja 150-200 klinaca, da ima kompletnu infrastrukturu, itd. "spasiti" ne znači da ostane prvoligaš, "spasiti" znači da se ne ispadne u 2. županijsku ligu.
[uredio KKMD - 17. prosinca 2011. u 00:52]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2011.
Poruka: 602
23. studenog 2011. u 10:40
rene higuita je napisao/la:
Dragiša Drakula je napisao/la:
Antraxxx je napisao/la:

Još jednom tvrdim da su igrači pogriješili ( PONAVLJAM JA IH RAZUMIJEM, ALI NE ODOBRAVAM METODE) i nasjeli praznim pričama Darija Šimića koji ih je iskoristio isključivo za svoj interes medijskog promoviranja nekog tobožnjeg Sindikata nogometaša koji trenutno nema ama baš nikakve snage i moći.... 
Ovako se bojim da će grad Karlovac ostati bez nogometnog kluba, a igrači bez prebijene kune.... 

Vidi cijeli citat



zakaj su igrači pogriješili?

ne odobravaš metode?

u čem je problem ak su krenuli u štrajk, imaju na to pravo.  Ak su ih svi sjebali, trebaju kaj? 

šutit i plakat? 

zar nije radnička klasa(a u ovoj situaciji oni su također radnici) kroz povijest dovoljno gutala govna od strane kapitalista i buržuja? 

to ak je šimić možda pokrenuo, kaj onda?

da su otišli u rijeku, odigrali, jel bi se pisalo o njihovim problemima?

bi kurac

jel bi šibenčani uopće razmišljali da i oni to naprave? 

bi kurac

jel bi možda varaždincima po glavi počelo "nekaj šetati" kad vide primjer kolega karlovčana i šibenčana?

bi pimpač




HNL nije Dinamo, Hajduk, Barca za 100 godina, ugovori od milijun eura godišnje, povijesne utakmice protiv Herenvena...

HNL je  Rijeka 1999., Zagreb 2002., Inker 1992., Varteks protiv Aston Ville, Slaven protiv AEK-a...

HNL je propali Kamen Ingrad, Varteks, Šibenik, Karlovac, Marsonia...

HNL su Demoni, Gademzi, Funcuti, Bijeli Anđeli, Ultrasi, Kohorta, Armada, Vajt Stonsi...

HNL je Kranjčevićeva, Šubičevac, Kantrida, Gradski Vrt, Stanovi...

i malo patetike za kraj:

HNL TO SMO MI!
Vidi cijeli citat


Misliš Slaven protiv Arisa
Vidi cijeli citat


je, sori, u pravu si.

znam da još imaju i istu farbu dresova... 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.08.2006.
Poruka: 225
24. studenog 2011. u 20:33

Dio teksta objavljenog na Ka Portalu, prenosim ga bez komentara:

"Imamo u posjedu jedan takav ugovor, za kojeg unaprijed napominjemo da u njemu nema ništa tajno ni nezakonito već samo služi kao ilustracija poslovanje jednog prvoligaškog kluba. Zbog detalja ugovora koje iznosimo ne navodimo identitet igrača s kojim je potpisan. U ljeto 2010. potpisan je ugovor s igračem a njegov je potpisnik bio predsjednik kluba Zoran Sabljarić. Njime se igraču ugovorom na dvije godine utvrđuje bruto mjesečna plaća u kunskoj protuvrijednosti od 3 tisuće eura, a ukoliko odigra 70 posto utakmica prve sezone, u drugoj se plaća povisuje na 3.500 eura (dakle, oko 26 tisuća kuna). No pored mjesečne naknade, klub mu se obavezuje isplatiti posebne bruto godišnje nagrade u četiri navrata između 1. rujna 2010. i 1. ožujka 2012., dva puta po 4 tisuće eura i dva puta po 5 tisuća eura, sveukupno 18 tisuća eura bez postavljanja rezultatskih ili bilo kakvih drugih uvjeta. Nadalje, pored plaće i bonusa ovaj igrač po ugovoru inkasira 300 eura svaki put kad bi započne utakmicu u prvih 11, ili 200 eura ako na utakmici igra više od 30 minuta. Klub se obavezuje u trajanju ugovora osigurati mu stan i hranu.

U jednom drugom dokumentu, knjigovodstvenoj statistici ugovora vidljivo je koliko su do ovog prvenstva igrači imali mjesečne plaće. Na popisu ima 31 igrač , najmanja naknada iznosi 7 tisuća kuna, a najviša je bila ona Karla Primorca koji se kratko zadržao u Karlovcu i trebao primati 43 tisuće kuna mjesečno. Ima tu plaća od 33 tisuće, najviše je onih između 14 i 24 tisuće. Mnogi od tih igrača u međuvremenu su otišli, no dugovi su ostali. Koliko su ovakvi ugovori bili u nesrazmjeru s financijskim mogućnostima kluba najbolje ilustrira zadnja kolone statistike plaća igrača pod ugovorom u kojoj stoji ukupan dug prema njima od strane kluba. S 31. kolovozom ove godine NK Karlovac im za plaće duguje preko 3 milijuna kuna. U statistiku plaća uveden je i podatak vezan uz igrače koji su ovo ljeto pristigli u klub. Iako to, osim prekaljenog karlovačkog internacionalca Igora Novakovića, nisu neka velika nogometna imena, ipak je vidljiva racionalizacija. Njihove su plaće od 3 do 17 tisuća kuna. Zanimljivo, pod rubrikom „napomena“, piše da su u srpnju dobili akontaciju, iako su zadnjih dana poslije neodlaska na utakmicu s „Rijekom“ igrači tvrdili kako nisu dobili ni kune. Kako  god bilo, s obzirom da su igrači obrtnici, većinom u sustavu PDV-a, našli su se pred zidom, u vrtlogu nelikvidnosti.

Naime, nije samo riječ o tome da nemaju od čega živjeti, oni na svaku fakturu kao i svaki drugi obrtnik moraju platiti državi PDV, bez obzira jesu li naplatili svoja dugovanja. Oni igranjem za Karlovac ne samo da ne dobivaju ugovorom zagarantirano, nego gomilaju dugove naspram države. Zahvaljujući neodgovornim čelništvima jednog neozbiljnog nogometnog kluba."

diplomat
diplomat
Mali dioničar
Pristupio: 24.02.2009.
Poruka: 5.873
24. studenog 2011. u 20:39
70 000 € godišnje Primorcu Napadaču koji može zabit samo slučajno
  • Najnovije
  • Najčitanije