NK Osijek 09/10

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.05.2008.
Poruka: 50.334
28. studenog 2009. u 11:08
klokan je napisao/la:

Ma ti novinari koji pišu za ne-Sportnet novine su... mah... bolje da ne komentiram.

Nevjerojatno je što su sve u stanju laprdati samo da bi popunili medijski prostor...
Vidi cijeli citat

ma znam,al šta rade budale od sebe?pa mi koji to pratimo nismo ćoravi,ne kontam zašt neko misli da će prodat igrača ako bude stalno kakao u SN?tak jedino moš utopit igrača ovim mojima u Splitu
pa ćorava kokoš vidi da su Vida,Jugović i Joka glavni,a ovaj stalno ovu trojicu okreće i besjede o Primorčevoj ozljedi
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
28. studenog 2009. u 12:39
ma te sportske su kvazi novine,gade mi se vise,i ovaj tvoj gornji post viliđ je baš onakav kakav sam htio napisa,uzeo mi covjek lijepi post :)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.02.2005.
Poruka: 1.054
29. studenog 2009. u 00:49
Village People je napisao/la:

ne kontam zašt neko misli da će prodat igrača ako bude stalno kakao u SN?tak jedino moš utopit igrača ovim mojima u Splitu
Vidi cijeli citat


Iznenadio bi se, vjeruj mi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
29. studenog 2009. u 02:42
jel ima smisla da mi njima 2 put u 2 utakmice u 87. minutu poklanjamo bodove,4 boda su dobili na srecu,jebem ti nogomet i osijek i hajduk
hvala
graficarac
graficarac
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.11.2007.
Poruka: 2.262
29. studenog 2009. u 08:22
Citam tu neke romanticarske postove i ne mogu se ne nasmijat. Te otvaranje fan shopa te privatizacija kluba, te svjetla buducnost...Ma kakva crna privatizacija? Tko ce u ovakvom stanju hrv.gospodarstva utuc novce u vrecu bez dna?! Koju ti korist kao vlasnik mozes imat od NK Osijeka ili nekog XY hrvatskog kluba? Ideje oko toga kako netko ludo voli Osijek pa ce kupit klub su price za malu djecu. Normalno da je prva stvar svakom ko nesto kupuje, pa i NK, da zaradi, a od cega ce zaradit? Od 2500 gledatelja, od kojih max njih 1000 ima kupljenu kartu? Od prodaje igraca? Osijek ako napravi jednom u 3 sezone transfer od 2milijuna eura(i to sam puno rekao) moze bit presretan. Fan shop? Pa ljudi nece dat 30kn za kartu, a sad bi odjednom svi stajali u redu dat 350kn za dres Osijeka? Ak se proda 500 dresova ja cu gol prosetat po Gradskom vrutu. Lako je kenjat o ljubavi prema klubu, odlasku na gostovanja bla bla...Ljubav prema klubu se pokazuje kupnjom ulaznice, dresa itd..Pa dobro je netko rekao tu da ni Hajduk, koji je ipak neka druga dimenzija za Osijek po mnogo toga, vec sada na dobrom putu prema stecaju! Mislim da se razumijemo, ovaj post se moze slobodno odnosit na sve hrv.klubove, jer je stanje svuda isto. Ukratko, privatizacija u ovakvim uvjetima u kojima se nalazi nase gospodarstvo je iducih 20god cista utopija. Nazalost, realnost je ovo danasnje zivotarenja na gradskim jaslama i drzavnim firmama. Ako klubovi pokusaju na trziste prica je jasna -stečaj.
"Nisam nikoga poslao u materinu, samo sam im rekao da su pederčine koje ne vole klub."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.11.2005.
Poruka: 676
29. studenog 2009. u 11:17
graficarac je napisao/la:
Citam tu neke romanticarske postove i ne mogu se ne nasmijat. Te otvaranje fan shopa te privatizacija kluba, te svjetla buducnost...Ma kakva crna privatizacija? Tko ce u ovakvom stanju hrv.gospodarstva utuc novce u vrecu bez dna?! Koju ti korist kao vlasnik mozes imat od NK Osijeka ili nekog XY hrvatskog kluba? Ideje oko toga kako netko ludo voli Osijek pa ce kupit klub su price za malu djecu. Normalno da je prva stvar svakom ko nesto kupuje, pa i NK, da zaradi, a od cega ce zaradit? Od 2500 gledatelja, od kojih max njih 1000 ima kupljenu kartu? Od prodaje igraca? Osijek ako napravi jednom u 3 sezone transfer od 2milijuna eura(i to sam puno rekao) moze bit presretan. Fan shop? Pa ljudi nece dat 30kn za kartu, a sad bi odjednom svi stajali u redu dat 350kn za dres Osijeka? Ak se proda 500 dresova ja cu gol prosetat po Gradskom vrutu. Lako je kenjat o ljubavi prema klubu, odlasku na gostovanja bla bla...Ljubav prema klubu se pokazuje kupnjom ulaznice, dresa itd..Pa dobro je netko rekao tu da ni Hajduk, koji je ipak neka druga dimenzija za Osijek po mnogo toga, vec sada na dobrom putu prema stecaju! Mislim da se razumijemo, ovaj post se moze slobodno odnosit na sve hrv.klubove, jer je stanje svuda isto. Ukratko, privatizacija u ovakvim uvjetima u kojima se nalazi nase gospodarstvo je iducih 20god cista utopija. Nazalost, realnost je ovo danasnje zivotarenja na gradskim jaslama i drzavnim firmama. Ako klubovi pokusaju na trziste prica je jasna -stečaj.
Vidi cijeli citat



Potpisujem, nemoguce je kod nas otvoriti, ne samo nogometni nego bilo koji, klub koji ce se moci sam odrzavati u plusu, nije bas da mi Hrvati volimo nesto platiti. Tko ce od nas placati godisnju ulaznicu, platiti da dođemo na predstavljanje pojacanja, popiti si koje pivce i pojesti hambi na klupskim standovima, povesti cijelu obitelj na utakmicu i ostaviti nekih 100kn minimalno? Koliko sam citao Dinamo je probao nest s time i nije uspio, ljudi su popizdili kad su vidili europske cijene za utakmicu, jbg razumijem ih, nije mala stvar kod nas izdvojiti prilicnu svotu svaki vikend i jos tokom tjedna uz nasa primanja kakva i jesu u ovoj drzavi. Fan shop, neznam koliko to moze biti profitabilno kad se uzme u obzir koliko bi u klubu potrosili na unajmljivanje radnika i prostora, pa morali bi prodavati vise od jednog Ferivia u Osijeku, a sanse da ce se naci toliki broj kupaca u Osijeku i okolici koje ce uzeti dres, sal, zastavu, pa jastuk, medu za malog bebaca su nikakve. Jos jednom jbg, to nam je realnost. Mislim i da Osijek bude prvak i da krene igrati LP da bi se mal povecao broj gledatelja pa bi se za godinu dana svi navikli na to i onda bi kukali sto ne prođu skupine u LP ili Euroligi, uvijek bi nasli razlog zasto se neide, jednostavno smo takvi. Mislim da Osijek a i ostali prvoligasi mogu jedino funkcionirati kao neka sportska drustva koja su ukljucena u proracun svog grada, sto je prilicno zalosno, ali realnost je takva. Nemamo u RH trziste ni za 1.HNL sa 4 kluba, a kamoli 16 klubova koji su u biti samo teret maticnom gradu( neki cak i ne igraju u svom gradu- koja zalost) a ne ponos i dika.


Usput, lega russelosk, ti si uvazeni ekonomista pa slobodno napravi studiju neku i s podacima o mogucoj zaradi odi upravi ak dobijes pozitivne cifre   mozes zatraziti pomoc od cijenjenog kolege s bosutskog)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
29. studenog 2009. u 13:51
ja nepotpisujem,upravo je problem u razmisljanju kao sto je graficarcevo i djelom tvoje antonio,naravno da nikad nista nece uspjet da nikad nece bit dresova novih na ljudima,da nikad nece kupovat karte ako razmisljaju ko vi,najbolje da se nista nemjenja,tako ce sve bit super,osijek vjecno 5. a na tekmama vjecno 2500 ljudi i onda ce svima biti super
naravno da otvaranjem fan shopa ne bi doslo do nezapamcene prodaje dresova,naravno da se ne bi prodalo 10 000 godisnjih karata,ali sam siguran da bi se prve sezone bar 500 prodalo,ne mogu vjerovat kolicinu entuzijazma koja se primjeti u vasim postovima
sta vi mislite da se navijastvo stvara i tradicija navijanja bez iceg,zamisli da mozes kupovat svojoj djeci necacima,braticima dres,majicu ili medu,pa se dijete veze za to pa kasnije ide na utakmice,obojica ste iz osijeka prezpostavljam,koliko je porasla popularnost i brojnost kohorte unazad 4 godine?,odkad su se pocele radit majice,salovi,kape i jakne,danas ne mozes prosetat gradom a da ne vidis par rekvizita kohorte,tko kaze da tako nebi bilo i za rekvizitima nk osijeka
da u tom klubu ima netko ko radi na marketingu i razvoju vjerujem da bi se puno toga promjenilo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.05.2006.
Poruka: 13.358
29. studenog 2009. u 16:07

želim samo reći da je bebek govno i pizda smrdljiva. da je taka situacija bila kod gayduka u 16-ercu nebi sudio. jugović nije imao ni N od namjere da igra rukom.

govno smrdljivo

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 10.259
29. studenog 2009. u 17:02
Nozh je napisao/la:

želim samo reći da je bebek govno i pizda smrdljiva. da je taka situacija bila kod gayduka u 16-ercu nebi sudio. jugović nije imao ni N od namjere da igra rukom.

govno smrdljivo

Vidi cijeli citat


hehe,a nemoj tak bilo je 50-50,ipak smo bili gosti i ipak je hajduk,a svejedno mislim da bi to svakom sviro,nego bolje dodi u sub na stadion da gledamo pobijedu i onda da ih u srijedu napucamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.11.2005.
Poruka: 676
29. studenog 2009. u 18:49
russellosk je napisao/la:
obojica ste iz osijeka prezpostavljam,koliko je porasla popularnost i brojnost kohorte unazad 4 godine?,odkad su se pocele radit majice,salovi,kape i jakne,danas ne mozes prosetat gradom a da ne vidis par rekvizita kohorte,tko kaze da tako nebi bilo i za rekvizitima nk osijeka
Vidi cijeli citat


mislim da je za ovo zasluzna nabrijanost klinaca koji su se nabrijali na to da su ludi huligani, imaju bedzeve, salove, za fred perry bi bubreg dali, i sve to sto ide uz to. Mislim da njih iskreno boli briga za NK Osijek neg je njima biti fora kohorte, oni bi se "tukli", gostovanja i te spike. Polovica njih je do pocetka srednje bila zaluđena Hajdukom i Dinamom, boysima i torcom, znam po svojim vrsnjacima dok smo se svađali oko toga a odjednom svi zajedno na Istoku kad smo krenuli u srednju..

uostalom, znas to i sam za te ufurane klince, nemoram ti pricati to..
  • Najnovije
  • Najčitanije