whitewidow je napisao/la:
a koja je to nova piva koju bi uveli, ne govorim o uvođenju nove nego da se od ovoga što vec piju daje jednak postotak kao i hajduku,
Vidi cijeli citat
samo bi kreten dao nekom novac od postojeće pive
to je poslovni odnos,a ne karitas
jednako tako niko ne bi pristao dati hajduku postotak od postojećeg proizvoda kojeg si gurao i reklamirao godinama
pa ni splitska mljekara, kao ni dalmacijavino nisu pristali hajduku dati udio u postojećim proizvodima i to je potpuno jasno
osim toga, zašto bi dio postojećeg proizvoda dali hajduku/osijeku? Zašto ne bi dali košarkašima/rukometašima? Zašto ne bi dali gradu da sagradi dva vrtića, školu ili park?
to bi bilo više društveno odgovorno nego dati nogometnom klubu
vremena "donacija" su nepovratno iza nas u sportu (i bolje da je tako)
stoga se ide u partnerski odnos (gdje hajduk ulaže ime i marketing, a osijek ulaže proizvod i rezuitat bi trebao biti novi proizvod čije će se prodaja mjeriti u milijunima litara)
(samo da nadodam...da lansiranje novog piva iziskuje poveće troškove..novi recept,dizajn,strategije i još svašta pomalo...a POGOTOVO kanali distribucije, ako ćeš ga distribuirati u regiju gdje do sada nisi bio prisutan)
ajde malo zaračunaj koliko su milijuna kn potrošili na reklamiranje black radlera i osječke (potpuno kretenske reklame, btw.) u prime timeu na HRTu i zaračunaj koliko će nakon godinu dana isplatiti hajduku
i onda izračunaj koliko se prodalo black radlera i koliko će se prodati hajdučkog
i onda vidi što je isplativije? reklamirati na HRTu ili puniti novo pivo pod tuđim brendom (koje nema veze s osječkim)?
p.s.
koliko osječka daje lowenbrauu šta puni njihovo pivo?
zašto ne tražite da i to da NK Osijeku? To je u biti potpuno ista priča
osječka pivovara puni nečiji brand i to isplaćuje sa jednim dijelom prodaje
nakon šta sa "hadjučkim" uđu u kafiće i trgovine u dalamciji, naravno da će moć isporučivati i ostala piva..kao što je pan počeo gurati pan u svaki kafić di ima hajdučko
inače i pan je imao velikih primjedbi na ulazak u kafiće....trebalo im je skoro godinu dana da upadnu jer su ljudi imali ugovore,a i veće pivovare nude više (niža cijena, suncobrani,frižideri) i jedva su počeli upadati
sad taj proces upadanja i izbacivanja ostalih očekuje osječku i upast će samo zato šta će ljudi početi izbjegavati kafiće u kojima nema hajdučke (to se dogodilo i sa prošlim hajdučkim)
stoga je dobar dio krivnje što je osječka slaba i u osijeku i na pivovari, ali i na potrošačima, jer ta svijest "pijmo samo osječko" nije dovoljno izražena (iako se ovdje tvrdi da je)
p.p.s.
samo da nadodam...sad to izgleda tako jednostavno, ali hajduk se "polomio" dok je dogovorio sa carlsbergom kunu po litri (i to nije bilo stalno već amo na jednu goidnu)
nijedna druga pivovara nije htjela takvo nešto dati, a bili bi spremni dati bilo šta (sponzorstvo),samo da ne idemo u ovakvu akciju s nekim drugim i bili su veliki otpori i opstrukcije
i sad se dogovorimo sa osječkim (a,osječko je vidjelo prodajne rezultate hajdučkog carsberga i našlo je svoju računicu) i odma kreće priča "zašto mi ne možemo"?
e,pa...nije to tako jednostavno kao što izgleda
[uredio spirou - 15. travnja 2014. u 11:52]