Bosskovitz je napisao/la:
Bellygunner je napisao/la:
Ljudi u ZG će doć na sportski "experience" jedino ako je dobra stvar za instagram. Novi stadion bi sigurno bija odličan experience i dobar za pofalit se na društvenim mrižama a sam zanos bi traja koliko je i Medvešćak
Vidi cijeli citat
Medveščak je u sportu u kojem Hrvatska nikada nije ostvarila nikakav uspjeh i u kojem jedva da ima jednu jedinu, amatersku ligu na vrhuncu igranja - u zadnjim sezonama EBEL-a i prvim sezonama KHL-a - imao prosjek od gotovo 8.000 gledatelja po utakmici. U zadnjoj sezoni EBEL-a gledalo ga je 7.944 osobe po utakmici - to je bila više nego dva i pol puta veća gledanost od one koju je imao Dinamo. A pazite, govorimo o sportu o kojem 90% stanovništva nema blagog pojma do razine da ne znaju igra li se na poluvremena, trećine ili setove. Ta popularnost nije odumrla sama od sebe, odumro je njihov neodrživi financijski okvir u kojem je Podravka davala lovu jer se probijala na rusko tržište i onda je zatvorila pipu jednom kad se probila, a ovi su se našli u drugoj najjačoj ligi svijeta bez love za pozitivnu nulu. I propali natrag na razinu ispod one na kojoj su bili prije EBEL-a - gdje se na dobar dan nas 100 entuzijasta znalo skupiti na Šalati i uz kuhano vino gledalo derbije protiv Jesenica i Celja. Bilo je lijepo dok je trajalo.
Ako je klub koji je imao gledanost od stotinjak ljudi, u sportu koji u Hrvatskoj praktično ne postoji, bez ikakvih značajnijih uspjeha, isključivo predanim radom nekolicine ljudi i vrhunskim marketingom (uz, naravno, sponzore koji su to pogurali) došao do toga da je bio uvjerljivo najgledaniji sportski kolektiv u državi - Hajduk je imao u prosjeku par stotina navijača po utakmici više ali je odigrao i gotovo upola manje utakmica - koliki je onda potencijal kluba koji na objektivno opasnom i jednom od najgorih stadiona na svijetu, s kriminalnom upravom i ne baš najboljim imidžem u javnosti ima prosjek od 10.500 gledatelja ove sezone - koji bi izvjesno bio veći da više od trećine stadiona nije zatvoreno zbog ruševnog stanja pa mu je kapacitet svega 20.000 mjesta.
Novi stadion - kao što sam rekao conditio sine qua non za sve ostalo - plus dobar marketing i predan rad ljudi u klubu mogu kroz svega nekoliko godina utrostručiti broj ljudi na stadionu, a o povećanju prihoda da ne govorim. Uvijek ću navoditi primjer Hajduka s učlanjivanjem kao vrhunski primjer vrhunskog marketinga koji je nakon nekoliko godina jebenog rada donio brutalan rezultat. Tamo negdje 2010. Dinamo i Hajduk su imali podjednak broj članova. Desetak godina kasnije Dinamo ima otprilike duplo više članova, give or take, a Hajduk ima 7-8 puta više članova.
Dobrim radom do rezultata.
Sve stoji, samo igrao se hebeni hokaj u Zagrebu i 80' tih godina.