Pravila nogometne igre

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 21:27
Kauboj je napisao/la:
galeb75 je napisao/la:

Al imas krivu premisu, tamo je dobio crveni radi igranja RUKOM pri sprecavanju gola
Vidi cijeli citat


Galeb, a zašto inzistiraš da je spriječavanje očite prilike za gol rukom teži prekršaj od ostalih načina spriječavanja čistog gola?  Kakva je razlika ako ju je spriječio rukom, nogom, faulom....?


Vidi cijeli citat
i ja sam hteo da kazem da ja ne bih gledao da li je igrac sprecio pogodak rukom,nogom ili nekim drugim delom tela,ako je to ucinio na nedozvoljen nacin(AKO JE SAMIM SPRECAVANJEM NACINIO PREKRSAJ)...ne znam...mada,sa druge strane...kada vratar spreci pogodak tako sto baci kostobran i udari loptu koja ode iza poprecne linije terena,sudi se indirektan sl.udarac i opomena...sto znaci da je vratar "nagradjen"...igrao je rukom u kaznenom, sto mu je dozvoljeno,jel???
isto tako i tamo igrac igra nogom,sto je ok...
obojica to rade na nesportski nacin...I ZATO DOBIJAJU OPOMENU
ovo je neka galebova teorija...oni  igraju u "losem trenutku pravim delom tela"...i zato nema crvenog...
ne znam sta da kazem...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 21:33
Kauboj je napisao/la:
Svim ovim pitanjima bi odgovor bio puno jasniji kad bi znali točan odgovor na pitanje: računa li se privremeno udaljeni igrač van terena kao dio igre ili ne?  Ako se računa da ipak sudjeluje u igri, onda je ometanje protivničkog igrača faul kažnjiv izravnim slobodnim.  Ako se računa da je izvan igre, onda šta god on napravio ne može biti prekršaj (za direktni slobodni udarac), i nastavak može biti jedino indirekt.
Vidi cijeli citat


on je igrac...nije zamjenski igrac..
on je izvan igra..ali je igrac..
ako napadne sluzbenu osobu..il bilo koga..nastavak je spustanje..
ako igrac..koji stoji vani..saplete il baci predmet na suparnickog igraca..onda je direktan sl. udarac jer se racuna mjesto kontakta il gdje je doslo do kontakta bacenog predmeta
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 21:37
Kauboj je napisao/la:
galeb75 je napisao/la:

Al imas krivu premisu, tamo je dobio crveni radi igranja RUKOM pri sprecavanju gola
Vidi cijeli citat


Galeb, a zašto inzistiraš da je spriječavanje očite prilike za gol rukom teži prekršaj od ostalih načina spriječavanja čistog gola?  Kakva je razlika ako ju je spriječio rukom, nogom, faulom....?

Uostalom, evo šta kaže FIFA u svojim materijalima (http://www.fifa.com/mm/document/afdeveloping/refereeing/law_12_fouls_misconduct_en_47379.pdf)

There are two sending-off offences that deal with denying an opponent an obvious opportunity to score a goal:
- if a player denies the opposing team a goal or an obvious scoring opportunity by deliberately handling the ball
- if a player denies an obvious goal-scoring opportunity to an opponent moving towards the player's goal by an offence punishable by a free kick (direct or indirect) or a penalty kick
Vidi cijeli citat


ne..krivo ste me shvatili..u onom pitanju igrac dobiva crveni radi sprecavanja ulaska lopte u gol rukom..sto mu nije dozvoljeno..
u pitanju kojega je aco postavio..on se samo nespotrski ponio..odnosno..usao u igru bez odobrenja..ali je igrao nogom sto mu je dozvoljeno
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 21:39
aco je napisao/la:
Kauboj je napisao/la:
Svim ovim pitanjima bi odgovor bio puno jasniji kad bi znali točan odgovor na pitanje: računa li se privremeno udaljeni igrač van terena kao dio igre ili ne?  Ako se računa da ipak sudjeluje u igri, onda je ometanje protivničkog igrača faul kažnjiv izravnim slobodnim.  Ako se računa da je izvan igre, onda šta god on napravio ne može biti prekršaj (za direktni slobodni udarac), i nastavak može biti jedino indirekt.
Vidi cijeli citat
slazem se sa tobom...mada znamo da je onaj igrac koji je privremeno(zbog opreme,povrede)van terena ipak u igri,tj.da se ne smatra da je trajno napustio teren...
e sada,ovo sto si ti pitao je odlicno pitanje...da li se njegovi prekrsaji dok je on privremeno van terena ili u terenu(POD PREDPOSTAVKOM DA SE NIJE JAVIO SUDIJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!STO JE KLJUCNA STVAR,JER DA JESTE ON JE 100% U IGRI,POTPUNO NORMALNO TECE MEC)racunaju kao zamenikovi ili aktivnog igraca...
odlicno i kljucno pitanje...
Vidi cijeli citat


ma to sto on stoji van terena ne mjenja cinjenicu da je IGRAC..da nije zamjenjeni igrac i da nije zamjenski igrac tako treba gledat!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 21:44
galeb75 je napisao/la:
Kauboj je napisao/la:
Svim ovim pitanjima bi odgovor bio puno jasniji kad bi znali točan odgovor na pitanje: računa li se privremeno udaljeni igrač van terena kao dio igre ili ne?  Ako se računa da ipak sudjeluje u igri, onda je ometanje protivničkog igrača faul kažnjiv izravnim slobodnim.  Ako se računa da je izvan igre, onda šta god on napravio ne može biti prekršaj (za direktni slobodni udarac), i nastavak može biti jedino indirekt.
Vidi cijeli citat


on je igrac...nije zamjenski igrac..
on je izvan igra..ali je igrac..
ako napadne sluzbenu osobu..il bilo koga..nastavak je spustanje..
ako igrac..koji stoji vani..saplete il baci predmet na suparnickog igraca..onda je direktan sl. udarac jer se racuna mjesto kontakta il gdje je doslo do kontakta bacenog predmeta
Vidi cijeli citat
dao si odg. na pitanje...NJEGOVI PREKRSAJI SE VREDNUJU KAO DA JE ON REGULARNO U IGRI...ZANEMARUJE SE NJEGOVA PRIVREMENA UDALJENOST...HE HE ONDA STVARNO NE ZNAM STA DA KAZEM ZA ONAJ NAS PRVI PRIMER...PO OVOME...OPOMENA I INDIREKT...NISTA OD MOG ISLJUCENJA...
A STO INDIREKT...ZBOG ULAZENJA,ZBOG IGRANJA LOPTOM,ZBOG PREKIDA ILI ZBOG IZRICANJA OPOMENE?????
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 21:47
[
Vidi cijeli citat


ne..krivo ste me shvatili..u onom pitanju igrac dobiva crveni radi sprecavanja ulaska lopte u gol rukom..sto mu nije dozvoljeno..
u pitanju kojega je aco postavio..on se samo nespotrski ponio..odnosno..usao u igru bez odobrenja..ali je igrao nogom sto mu je dozvoljeno
Vidi cijeli citat
PA TO SAM JA U TEKSTU I KONSTATOVAO !!!!!!!!!! JA SAM TE SHVATIO!!!!
PROCITAJ......
DAO SAM TI SLICAN PRIMER....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 21:48
aco je napisao/la:
galeb75 je napisao/la:
Kauboj je napisao/la:
Svim ovim pitanjima bi odgovor bio puno jasniji kad bi znali točan odgovor na pitanje: računa li se privremeno udaljeni igrač van terena kao dio igre ili ne?  Ako se računa da ipak sudjeluje u igri, onda je ometanje protivničkog igrača faul kažnjiv izravnim slobodnim.  Ako se računa da je izvan igre, onda šta god on napravio ne može biti prekršaj (za direktni slobodni udarac), i nastavak može biti jedino indirekt.
Vidi cijeli citat


on je igrac...nije zamjenski igrac..
on je izvan igra..ali je igrac..
ako napadne sluzbenu osobu..il bilo koga..nastavak je spustanje..
ako igrac..koji stoji vani..saplete il baci predmet na suparnickog igraca..onda je direktan sl. udarac jer se racuna mjesto kontakta il gdje je doslo do kontakta bacenog predmeta
Vidi cijeli citat
dao si odg. na pitanje...NJEGOVI PREKRSAJI SE VREDNUJU KAO DA JE ON REGULARNO U IGRI...ZANEMARUJE SE NJEGOVA PRIVREMENA UDALJENOST...HE HE ONDA STVARNO NE ZNAM STA DA KAZEM ZA ONAJ NAS PRVI PRIMER...PO OVOME...OPOMENA I INDIREKT...NISTA OD MOG ISLJUCENJA...
A STO INDIREKT...ZBOG ULAZENJA,ZBOG IGRANJA LOPTOM,ZBOG PREKIDA ILI ZBOG IZRICANJA OPOMENE?????
Vidi cijeli citat


da..upravo tako..nista od tvog iskljucenja haahahahaLOL
indirekt..ko da je bitan razlog...evo ti jednog..nesportsko ponasanjeSmile
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 21:49
aco je napisao/la:
[
Vidi cijeli citat


ne..krivo ste me shvatili..u onom pitanju igrac dobiva crveni radi sprecavanja ulaska lopte u gol rukom..sto mu nije dozvoljeno..
u pitanju kojega je aco postavio..on se samo nespotrski ponio..odnosno..usao u igru bez odobrenja..ali je igrao nogom sto mu je dozvoljeno
Vidi cijeli citat
PA TO SAM JA U TEKSTU I KONSTATOVAO !!!!!!!!!! JA SAM TE SHVATIO!!!!
PROCITAJ......
DAO SAM TI SLICAN PRIMER....
Vidi cijeli citat


jeeee...vidio sam Wink
nisam ostao neshvacen hahahaha
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 21:54

dobro...znaci,bitno je cim je odigrao...

a da je zamenik sprecio pogodak rukom...????
ajd...ja kazem...opomena i spustanje lopte...
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
08. srpnja 2009. u 21:58
Aha, evo ravno iz knjige, i to ne iz pravila (zakona), nego iz dijela naslovljenog: Interpretation of the laws of the game and the guideline for referees (Interpretacija p.n.i. i smjernice za suce)

Hm ne da mi da copy paste radim od tamo... svašta... dakle, prevodim i navodim samo bitnije dijelove:

Ako igrač van terena zbog popravljanja opreme, ozljede, krvarenja i slično se vrati na teren bez dopuštenja, sudac mora:
- zaustaviti igru (ali ne istog trenutka ako igrač ne utječe na igru ili ako se može primijeniti prednost)
- opomenuti igrača zbog ulaska na teren bez dopuštenja
- ponovo ga udaljiti s terena ako je potrebno (zbog povrede pravila 4 - pravilo o opremi igrača)

Ako sudac zaustavi igru, ona se nastavlja:
- indirektom za suparnika s mjesta gdje se lopta nalazila u trenutku zaustavljanja igre ako nije bilo drugih povreda pravila igre
- prema pravilu 12 (Fouls and misconduct) ako ga je igrač povrijedio

(Ovo sam ja boldao, nije posebno u pravilima istaknuto).
Dakle, Galeb je u pravu kod one prve situacije - kad igrač ulazi bez dopuštenja i rukom spriječava gol.  A prema pravilu 12, to je penal i crveni!  Ako je samo igrao nogom (ili naravno glavnom, tijelom...), onda nije povrijedio pravilo 12, prema tome, u tom slučaju samo žuti i indirekt.
Mada, ako ćemo biti advokati (a skoro da bi morali, pa i FIFA pravila ne zove pravila nego LAWS of the game - zakoni!), tu piše da je samo nastavak igre prema pravilu 12, a ne i sankcije.  Stoga, dakle čisto advokatski gledano, ovdje piše da je nastavak igre penal, a sankcija žuti zbog ulaženja u teren bez dopuštenja.  Samo, da vidim junaka koji će to tako dosuditi! Big smile


A što se tiče ovog drugog pitanja, ima u tim intrepretacijama pravila cijela sekcija posvećena situacijama gdje je nešto bačeno.  Nastavak igre je određen prema tome gdje stoji ovaj koji baca i gdje stoji "meta" (s tim da je nastavak s mjesta gdje je bila "meta"), i izričito piše da ako igrač koji stoji van terena baci nešto na suparnika koji stoji u terenu, nastavak je direktni slobodni udarac s mjesta gdje je bio gađani igrač.
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
  • Najnovije
  • Najčitanije