Pravila nogometne igre

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 22:01
aco je napisao/la:

dobro...znaci,bitno je cim je odigrao...

a da je zamenik sprecio pogodak rukom...????
ajd...ja kazem...opomena i spustanje lopte...
Vidi cijeli citat


e bem te...opomena je i neizravni..tu nema veze jle igrao rukom il nogom..nego sto je to ucinio ZAMJENSKI IGRACWink
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
08. srpnja 2009. u 22:02
momci, odsad ćete vi biti tročlana sudačka komisija na forumu LOL

ne ozbiljno, kada krene sa sezonom, otvorit ćemo novu temu, s pitanjima i procjenama sudačke komisije, poraženi u raspravi moraju začepiti gubice i prestati postati vezano s temom.

(komisija se može međusobno dogovarati npr preko privatnih poruka)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 22:04
Kauboj je napisao/la:
Aha, evo ravno iz knjige, i to ne iz pravila (zakona), nego iz dijela naslovljenog: Interpretation of the laws of the game and the guideline for referees (Interpretacija p.n.i. i smjernice za suce)

Hm ne da mi da copy paste radim od tamo... svašta... dakle, prevodim i navodim samo bitnije dijelove:

Ako igrač van terena zbog popravljanja opreme, ozljede, krvarenja i slično se vrati na teren bez dopuštenja, sudac mora:
- zaustaviti igru (ali ne istog trenutka ako igrač ne utječe na igru ili ako se može primijeniti prednost)
- opomenuti igrača zbog ulaska na teren bez dopuštenja
- ponovo ga udaljiti s terena ako je potrebno (zbog povrede pravila 4 - pravilo o opremi igrača)

Ako sudac zaustavi igru, ona se nastavlja:
- indirektom za suparnika s mjesta gdje se lopta nalazila u trenutku zaustavljanja igre ako nije bilo drugih povreda pravila igre
- prema pravilu 12 (Fouls and misconduct) ako ga je igrač povrijedio

(Ovo sam ja boldao, nije posebno u pravilima istaknuto).
Dakle, Galeb je u pravu kod one prve situacije - kad igrač ulazi bez dopuštenja i rukom spriječava gol.  A prema pravilu 12, to je penal i crveni!  Ako je samo igrao nogom (ili naravno glavnom, tijelom...), onda nije povrijedio pravilo 12, prema tome, u tom slučaju samo žuti i indirekt.
Mada, ako ćemo biti advokati (a skoro da bi morali, pa i FIFA pravila ne zove pravila nego LAWS of the game - zakoni!), tu piše da je samo nastavak igre prema pravilu 12, a ne i sankcije.  Stoga, dakle čisto advokatski gledano, ovdje piše da je nastavak igre penal, a sankcija žuti zbog ulaženja u teren bez dopuštenja.  Samo, da vidim junaka koji će to tako dosuditi! Big smile

hehehe..kaznjava se tezi prekrsaj..tako da nije opomena zbog ulazenja..vec crveni zbog prekrsaja u prilici za postizanje golaSmile

Vidi cijeli citat
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 22:05
strahovlad je napisao/la:
momci, odsad ćete vi biti tročlana sudačka komisija na forumu LOL

ne ozbiljno, kada krene sa sezonom, otvorit ćemo novu temu, s pitanjima i procjenama sudačke komisije, poraženi u raspravi moraju začepiti gubice i prestati postati vezano s temom.

(komisija se može međusobno dogovarati npr preko privatnih poruka)
Vidi cijeli citat


hahaha..Strah instrukcije se placaju hahahahaha
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 22:05
- ponovo ga udaljiti s terena ako je potrebno (zbog povrede pravila 4 - pravilo o opremi igrača)
 
cekaj...on ne mora ponovo izaci i uci tek sto ga sudija pozove...moze ostati u terenu po izricanju opomene ako mu je oprema dobra????????????!!!!!!!!!!


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 22:08
galeb75 je napisao/la:
aco je napisao/la:

dobro...znaci,bitno je cim je odigrao...

a da je zamenik sprecio pogodak rukom...????
ajd...ja kazem...opomena i spustanje lopte...
Vidi cijeli citat


e bem te...opomena je i neizravni..tu nema veze jle igrao rukom il nogom..nego sto je to ucinio ZAMJENSKI IGRACWink
Vidi cijeli citat
jest...to je jasno!!!!sorry...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
08. srpnja 2009. u 22:08
aco je napisao/la:
- ponovo ga udaljiti s terena ako je potrebno (zbog povrede pravila 4 - pravilo o opremi igrača)
 
cekaj...on ne mora ponovo izaci i uci tek sto ga sudija pozove...moze ostati u terenu po izricanju opomene ako mu je oprema dobra????????????!!!!!!!!!!


Vidi cijeli citat


hehehe..ja mislim da ne bi trebao..ako mu je oprema dobra...al isto bi ga mogo poslat van..da nauci..ko u onoj pjesmici...
doso medo u ducan, nije reko dobar dan
mars medo VAN, nisi reko dobar dan LOL
Kauboj
Kauboj
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 30.12.2003.
Poruka: 22.210
08. srpnja 2009. u 22:12
aco je napisao/la:
- ponovo ga udaljiti s terena ako je potrebno (zbog povrede pravila 4 - pravilo o opremi igrača)
 
cekaj...on ne mora ponovo izaci i uci tek sto ga sudija pozove...moze ostati u terenu po izricanju opomene ako mu je oprema dobra????????????!!!!!!!!!!


Vidi cijeli citat


A da, tako piše...

A isto tako sam naišao na jednu stvar koju, skrušeno priznajemEmbarrassed, nisam znao.  Naime, udaljeni igrač može dobiti dopuštenje za povratak na teren samo u prekidu igre!  Ja ih puštao bilo kad, ako su bili spremni...Embarrassed
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 22:21
- zaustaviti igru (ali ne istog trenutka ako igrač ne utječe na igru ili ako se može primijeniti prednost)
OVO JE DOSTA SLOZENO I ZAJ. AKO NE ZAUSTAVI ZBOG PREDNOSTI KOJU DAJE PROTIVNICIMA,EKIPA OVOG IGRACA MOZE POVUCI KONTRU,POSTICI POGODAK...
JOJJJJ...ETO NEVOLJE...POGODAK MORA PRIZNATI...OPOMENUTI IGRACA...??ON OSTAJE U IGRI??...I IZVODI SE POCETNI UDARAC...
A ONDA PRITRCI POMOCNIK I KAZE DA JE IGRAC USAO BEZ DOZVOLE,GLAVNI JE PUSTIO PREDNOST I................JEL BI MOGLO DA SE PRIMENI ONO:POSTO IGRA NIJE NASTAVLJENA,PONISTITI GOL I INDIREKT,IAKO JE PUSTIO PREDNOST,POD IZGOVOROM DA JE "PREDNOST"DOBILA EKIPA SAIGRACA KOJI CINI PREKRSAJ ULAZENJEM....WackoWackoAJD...MADA MISLIM DA JE OVO...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 14.06.2009.
Poruka: 487
08. srpnja 2009. u 22:24
A isto tako sam naišao na jednu stvar koju, skrušeno priznajemEmbarrassed, nisam znao.  Naime, udaljeni igrač može dobiti dopuštenje za povratak na teren samo u prekidu igre!  Ja ih puštao bilo kad, ako su bili spremni...Embarrassed
Vidi cijeli citat
tacno,tako pise...a ja pustam i bez prekida ukoliko ne utice ni na igru,ni na protivnika,niti dolazi u prednost...kao kod zaledja...ovo radi 90% sudija...
  • Najnovije
  • Najčitanije