Regionalna liga DA ili NE

brazil
brazil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 2.464
22. studenog 2011. u 15:17
leonard cohen je napisao/la:
Lukass je napisao/la:
Brunislav je napisao/la:
Hoće li biti regionalne lige ili neće odlučivat će interesi kapitala, a ne želja naroda.
Vidi cijeli citat


I zato uvijek PROTIV takve lige
Vidi cijeli citat


Imaš pravo, bolja je ova liga gdje Mamić ima monopol, upravlja sudačkom organizacijom, Hns-om, i pola lige...
Ja sam jedan od rijetkih koji bi htio Regionalnu ligu, neki kazu tako ce se ugasiti manje sredine u Hrvatskoj, a ja na to uzvraćam kome je u interesu da u Hnl-u igraju Lucko, Zagreb, Lokomotiva, Sesvete, Dragovoljac, Inter...Tramvaj liga, drugim rječima... koja je šteta da se ugase klubovi poput Karlovca, Šibenika, Varaždina... koji svojim igračima nisu dali plaće godinu dana, a u upravama im sjede lopovčine?
Takve klubove treba amaterizirati, jer koristi iz njih ionako imaju samo njihovi predsjednici, koji su lopovi, ili neka igraju 2. ligu koja je ipak jeftinija od prve.

Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..
Vidi cijeli citat

Gle, ono boldano, nikako nema logike! Kakve veze ima što je veća koncetracija stanovništva u Zagrebu, a time veći broj klubova, ili zašto bi se dopuštalo da pojedinci gase klubove, jer tko jamči da npr, Maleš ili Mamić, neće Hajduk i  Dinamo dovesti u situaciju, u kojoj je danas Karlovac, Šibenik i Varaždin.
Druga stvar je zapravo pitanje, zašto regionalna liga na istok, ako već o njoj razmišljamo. Imamo primjere u košarci , rukometu i nogometu, pa i nije baš da se osjeti poboljšanje, dok sa druge strane jedini boom je u sportovima koji se vežu uz Austriju, Sloveniju i opčenito zapad. Ja baš suprotno mislim da bi gledatelji na Maksimiru više voljeli gledati Sturm i Red Bull, ili na Poljudu Debrecen i Dunaffer, nego se tuči sa onim balkancima!

- Red Bull Salzburg 29 25.9 34.275.000 € 1.181.897 €
- FK Austria Wien 25 24.7 20.375.000 € 815.000 €
- SK Rapid Wien 24 26.5 16.550.000 € 689.583 €
- SK Sturm Graz 29 26.4 14.875.000 € 512.931 €
- GNK Dinamo Zagreb 33 24.4 56.300.000 € 1.706.061 €
- HNK Hajduk Split 32 23.6 28.300.000 € 884.375 €
- Slaven Belupo Koprivnica 24 24.9 11.700.000 € 487.500 €
- RNK Split 25 26.6 11.450.000 € 458.000 €
- NK Maribor 26 23.7 10.525.000 € 404.808 €
- Videoton FC 23 25.6 11.450.000 € 497.826 €
- Debreceni VSC 31 27.3 9.000.000 € 290.323 €
I još dodati koji klub iz Hrvatske ili SLovenije, a ne bi bilo loše pripojiti Češku i SLovačku. Na kraju sezone ispada toliko klubova koliko ima zamalja u ligi i ulazi prvak pojedine lige. Tako će svaka zemlja sigurno imati barem jednog predstavnika u ligi, dok će broj ostalih sudionika ovisti o rezultatima.

...ja sam znao da ću svoju ljubav pokloniti njoj, mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
22. studenog 2011. u 15:18
Lukass je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
Lukass je napisao/la:
Brunislav je napisao/la:
Hoće li biti regionalne lige ili neće odlučivat će interesi kapitala, a ne želja naroda.
Vidi cijeli citat


I zato uvijek PROTIV takve lige
Vidi cijeli citat


Imaš pravo, bolja je ova liga gdje Mamić ima monopol, upravlja sudačkom organizacijom, Hns-om, i pola lige...
Ja sam jedan od rijetkih koji bi htio Regionalnu ligu, neki kazu tako ce se ugasiti manje sredine u Hrvatskoj, a ja na to uzvraćam kome je u interesu da u Hnl-u igraju Lucko, Zagreb, Lokomotiva, Sesvete, Dragovoljac, Inter...Tramvaj liga, drugim rječima... koja je šteta da se ugase klubovi poput Karlovca, Šibenika, Varaždina... koji svojim igračima nisu dali plaće godinu dana, a u upravama im sjede lopovčine?
Takve klubove treba amaterizirati, jer koristi iz njih ionako imaju samo njihovi predsjednici, koji su lopovi, ili neka igraju 2. ligu koja je ipak jeftinija od prve.

Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..
Vidi cijeli citat


Tako je.... A onda ce koristi od ove regionalne lige imat ovih 14 predsjednika klubova koje si nabrojao....   Dok ce ostale sredine: Vinkovci, Sibenik, Pula, Varazdin, Koprivnica itd igrat prakticki 2. ligu koja nikad nece bit zanimljiva a sa tim ce i propast.... kao i u kosarci....

Dal ti mozes uopce shvatit da od te lige koristi ce imat samo Dinamo i Hajduk..... A hrv. nogomet nisu samo oni....

Nitko ne prosipa demagogiju.... Ti si je sad prvi spomenuo....

Nemoj mi spominjat publiku jer ona ovdje nikako nije argument.... Ima sad Hajduk puno publike u prosjeku pa se opet pitaju dali ce imat novca za sljedecu sezonu.... Kazes Partizan bi imao 10 000 ljudi na utakmici.... I sto onda? Jel to njima toliko moze pomoc da se dignu... Naravno da ne... Samo ti to ne mozes shvatit.... 

A druga stvar.... Evo ti zadnje utakmice u kosarci kad su igrali Cibona i Zvezda pa nije bilo ni 500 ljudi...

Ovo sa publikom.... Sam sebi mazes oci.... Ne budi glup, razmisli....

I na kraju krajeva spominjes publiku koja ne bi financijski puno digla ta 2,3 nasa kluba a na ustrb ostalih 10 klubova ili sredina u zemlji...

Jadno da ne moze bit jadnije.... Kao da smo u srednjem vijeku.... Uzmi siromasnom da bi bogatijem bilo bolje.... E pa nece ici...

Vidi cijeli citat


A koja je korist od Sibenika, Varazdina, Karlovca, Sesveta...osim sto ce bankrotirati, i sto im predsjednici peru lovu preko klubova?
Koje su ambicije jednog Sibenika, Karlovca, Zagreba....
Ti usporedujes Cibonu, majko mila, pa Cibonu ne bi gledalo, odnosno Dinamo da dode Barcelona 2000 ljudi.
Kazes publika ne bi digla manje klubove, pa o cemu ti pricas?
Barem igraci ne bi bili gladni, izbacivani iz stanova... kad bi dosli Hajduk, Dinamo, Zvezda, Partizan, Zeljo...pun stadion... zbroji 2 i 2..
Da ne pričam za sponzore...
Lukass
Lukass
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.02.2009.
Poruka: 4.456
22. studenog 2011. u 15:19
leonard cohen je napisao/la:
Allene, nemojmo biti licemjerni, u Rukometu, Vaterpolu, Kosarci moze, a u nogometu ne moze? Koje ljudske zrtve kad bi se Liga igrala bez prisustva gostujucih navijača? Odakle tebi da ja nisam rat osjetio? Govorimo o sportu, a ne o ratu, ponavljam opet u kosarci, vaterpolu, rukometu moze, to onda nisu Srbi, a u nogometu ne moze jer to su Srbi???
Pogledaj malo komentare na Sportnetu, cim netko kaze nesto protiv Crne Gore odnosno Cice biva popljuvan, a Cico je otisao voditi agresora na Hrvatsku, nemojmo bit licemjerni...
Vidi cijeli citat


regionalna liga u kosarci je pun pogodak i zaista je pomogla hrv. kosarci

o rukometu cemo jos vidjet.... tek je pocelo.... I u kosarci je prvih par godina bilo ok ali samo za one klubove koji su igrali tu reg. ligu... A ja ti jamcim da ce hrv. rukomet sa tom reg. ligom propast kao i kosarka.... Kad tad.... Jebe mi se za jedan dva kluba u Hrv. koji ce mozda i imat nesto od toga...

a sad jos govoris o da bi se igrala liga bez prisutnosti gost. navijaca

Sinko, mi bi trebali tezit tome da se utakmice igraju u normalnom okruzenju... I da troskovi osiguranja ne budu veliki.... A ti bas suprotno sto nam puno toga govori o tebi....


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
22. studenog 2011. u 15:19
Lukass je napisao/la:
Gorgoroth je napisao/la:
Babangida je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:


Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..

Vidi cijeli citat

Eto koliko je tisuca Hajduk imao sezone 1989/1990 u ligi sa tim klubovima, s tim sto su  ti klubovi 80-ih predstavljali nesto, prolazili nekoliko kola kupa UEFA, neki dolazili i do polufinala ( Zeljo...) a sada su mnogi od njih doslovno - goli qu*ac


Vidi cijeli citat

i to u vrijeme kad je nacionalizam i antijugoslavenstvo bujalo

a internet i strane lige nisu postojale

i vrijeme di su svi zivjeli za nogomet

ono vrijeme se po nicem nemoze usporedjivati sa danasnjim vremenom

vec u drugoj polovici 80ih gledanost je pocela jako padati,i nikad ALI NIKAD ni u kojem slucaju se tako nesto nece ponoviti!

a ovom Coenu preporucam da pogleda gledanosti klubova od 1985 do 1991 pa ce nauciti neke stvari

najjace mi je kad klinci pocnu govorit nama koji smo u to vrijeme isli na utakmice,kako je to bilo tada

Vidi cijeli citat



Upravo tako.... klinci, ja bi jos dodao ufurani klinci....
Vidi cijeli citat


Da ufurani klinci, koji nisu licemjerni, barem ne izigravam Veliku Rvatinu kao ne želim sa Srbima igrati sport, a u isto vrijeme odlazim u Jazine, Visnjik, Baldekin, Gripe, Drazen Petrovic gledati te iste Srbe...
brazil
brazil
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 2.464
22. studenog 2011. u 15:20
Gorgoroth je napisao/la:
Babangida je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:


Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..

Vidi cijeli citat

Eto koliko je tisuca Hajduk imao sezone 1989/1990 u ligi sa tim klubovima, s tim sto su  ti klubovi 80-ih predstavljali nesto, prolazili nekoliko kola kupa UEFA, neki dolazili i do polufinala ( Zeljo...) a sada su mnogi od njih doslovno - goli qu*ac


Vidi cijeli citat

i to u vrijeme kad je nacionalizam i antijugoslavenstvo bujalo

a internet i strane lige nisu postojale

i vrijeme di su svi zivjeli za nogomet

ono vrijeme se po nicem nemoze usporedjivati sa danasnjim vremenom

vec u drugoj polovici 80ih gledanost je pocela jako padati,i nikad ALI NIKAD ni u kojem slucaju se tako nesto nece ponoviti!

a ovom Coenu preporucam da pogleda gledanosti klubova od 1985 do 1991 pa ce nauciti neke stvari

najjace mi je kad klinci pocnu govorit nama koji smo u to vrijeme isli na utakmice,kako je to bilo tada

Vidi cijeli citat

Znači da nije toga bilo bi još manje navijača!

...ja sam znao da ću svoju ljubav pokloniti njoj, mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
22. studenog 2011. u 15:23
Lukass je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
Allene, nemojmo biti licemjerni, u Rukometu, Vaterpolu, Kosarci moze, a u nogometu ne moze? Koje ljudske zrtve kad bi se Liga igrala bez prisustva gostujucih navijača? Odakle tebi da ja nisam rat osjetio? Govorimo o sportu, a ne o ratu, ponavljam opet u kosarci, vaterpolu, rukometu moze, to onda nisu Srbi, a u nogometu ne moze jer to su Srbi???
Pogledaj malo komentare na Sportnetu, cim netko kaze nesto protiv Crne Gore odnosno Cice biva popljuvan, a Cico je otisao voditi agresora na Hrvatsku, nemojmo bit licemjerni...
Vidi cijeli citat


regionalna liga u kosarci je pun pogodak i zaista je pomogla hrv. kosarci

o rukometu cemo jos vidjet.... tek je pocelo.... I u kosarci je prvih par godina bilo ok ali samo za one klubove koji su igrali tu reg. ligu... A ja ti jamcim da ce hrv. rukomet sa tom reg. ligom propast kao i kosarka.... Kad tad.... Jebe mi se za jedan dva kluba u Hrv. koji ce mozda i imat nesto od toga...

a sad jos govoris o da bi se igrala liga bez prisutnosti gost. navijaca

Sinko, mi bi trebali tezit tome da se utakmice igraju u normalnom okruzenju... I da troskovi osiguranja ne budu veliki.... A ti bas suprotno sto nam puno toga govori o tebi....


Vidi cijeli citat


Aha Regionalna liga je kriva sto je drzava Ciboni zatvorila pipu i nema vise novca za perverzne Amerikance koji su imali vece palce nego Split i Zadar skupa proracun? Regionalna liga je kriva sto je Cibona sve igrace dovlacila sebi?
Sinko??? To govori dovoljno o tebi... Pa pola Splita bude blokirano, kad dolazi 200 Boysa i ti govoriš o manjim troškovima osiguranja, daj probudi se...
chercc
chercc
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.03.2005.
Poruka: 19.045
22. studenog 2011. u 15:23
leonard cohen je napisao/la:
Lukass je napisao/la:
Brunislav je napisao/la:
Hoće li biti regionalne lige ili neće odlučivat će interesi kapitala, a ne želja naroda.
Vidi cijeli citat


I zato uvijek PROTIV takve lige
Vidi cijeli citat


Imaš pravo, bolja je ova liga gdje Mamić ima monopol, upravlja sudačkom organizacijom, Hns-om, i pola lige...
Ja sam jedan od rijetkih koji bi htio Regionalnu ligu, neki kazu tako ce se ugasiti manje sredine u Hrvatskoj, a ja na to uzvraćam kome je u interesu da u Hnl-u igraju Lucko, Zagreb, Lokomotiva, Sesvete, Dragovoljac, Inter...Tramvaj liga, drugim rječima... koja je šteta da se ugase klubovi poput Karlovca, Šibenika, Varaždina... koji svojim igračima nisu dali plaće godinu dana, a u upravama im sjede lopovčine?
Takve klubove treba amaterizirati, jer koristi iz njih ionako imaju samo njihovi predsjednici, koji su lopovi, ili neka igraju 2. ligu koja je ipak jeftinija od prve.

Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..
Vidi cijeli citat

jaka nam budučnost s takvim klubovima. pogledaj rezultate tih klubova u europi unazad par sezona pa mi napiši zbog čega primjerice jedan željo više zaslužuje igrat s hrvatskim klubovima od splita ili slavena?
http://ilovecocktails.si/
Gorgoroth
Gorgoroth
Željan dokazivanja
Pristupio: 21.04.2011.
Poruka: 801
22. studenog 2011. u 15:25
Lukass je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
Allene, nemojmo biti licemjerni, u Rukometu, Vaterpolu, Kosarci moze, a u nogometu ne moze? Koje ljudske zrtve kad bi se Liga igrala bez prisustva gostujucih navijača? Odakle tebi da ja nisam rat osjetio? Govorimo o sportu, a ne o ratu, ponavljam opet u kosarci, vaterpolu, rukometu moze, to onda nisu Srbi, a u nogometu ne moze jer to su Srbi???
Pogledaj malo komentare na Sportnetu, cim netko kaze nesto protiv Crne Gore odnosno Cice biva popljuvan, a Cico je otisao voditi agresora na Hrvatsku, nemojmo bit licemjerni...
Vidi cijeli citat


regionalna liga u kosarci je pun pogodak i zaista je pomogla hrv. kosarci

o rukometu cemo jos vidjet.... tek je pocelo.... I u kosarci je prvih par godina bilo ok ali samo za one klubove koji su igrali tu reg. ligu... A ja ti jamcim da ce hrv. rukomet sa tom reg. ligom propast kao i kosarka.... Kad tad.... Jebe mi se za jedan dva kluba u Hrv. koji ce mozda i imat nesto od toga...

a sad jos govoris o da bi se igrala liga bez prisutnosti gost. navijaca

Sinko, mi bi trebali tezit tome da se utakmice igraju u normalnom okruzenju... I da troskovi osiguranja ne budu veliki.... A ti bas suprotno sto nam puno toga govori o tebi....


Vidi cijeli citat

regionalnu košarkašku ligu više ama baš nitko neprati u hrv

na tekmama s tim nekim partizanom nebude ni 200 ljudi

regionalna liga i HKS su unistili nasu kosarku

ljudi stalno zaboravljaju jednu stvar DA HRVATSKI NOGOMET,KOŠARKA,RUKOMET NISU TA 2 KLUBA KOJI IGRAJU U TIM LIGAMA!

šta ljude u osijeku vinkovcima rijeci varaždinu splitu zadru šibeniku puli boli pišo za to što rk zagreb i nexe igraju tu neku divlju ligu,pa puca im lijevo jaje za to

rk zagreb

kk cibona

nexe

kk zagreb

NISU HRVATSKA KOŠARKA I HRVATSKI RUKOMET

isto tako nece biti ni

nk dinamo

nk hajduk!


Babangida
Babangida
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2006.
Poruka: 11.538
22. studenog 2011. u 15:26
leonard cohen je napisao/la:
Kakve veze ima ta jedna sezona, naravno da si stavio najlošiju Hajdukovi sezonu, i to je Liga 20. Ja sam rekao za Ligu 14.

Vidi cijeli citat

Kakva liga 20? Zar je tesko prebrojati koliko ima ekipa

Te sezone je Hajduk bio treci u prvenstvu, mislis da je bilo vise gledatelja sezonu prije kad je bio 13-ti?

Mnogi klubovi koje si ti nabrojao ne bi privukli nista vise publike na Poljud nego Zadar, Split, Cibalia... nikakav oni mamac za publiku ne bi bili


Triba vratit Štimca!!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
22. studenog 2011. u 15:27
chercc je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
Lukass je napisao/la:
Brunislav je napisao/la:
Hoće li biti regionalne lige ili neće odlučivat će interesi kapitala, a ne želja naroda.
Vidi cijeli citat


I zato uvijek PROTIV takve lige
Vidi cijeli citat


Imaš pravo, bolja je ova liga gdje Mamić ima monopol, upravlja sudačkom organizacijom, Hns-om, i pola lige...
Ja sam jedan od rijetkih koji bi htio Regionalnu ligu, neki kazu tako ce se ugasiti manje sredine u Hrvatskoj, a ja na to uzvraćam kome je u interesu da u Hnl-u igraju Lucko, Zagreb, Lokomotiva, Sesvete, Dragovoljac, Inter...Tramvaj liga, drugim rječima... koja je šteta da se ugase klubovi poput Karlovca, Šibenika, Varaždina... koji svojim igračima nisu dali plaće godinu dana, a u upravama im sjede lopovčine?
Takve klubove treba amaterizirati, jer koristi iz njih ionako imaju samo njihovi predsjednici, koji su lopovi, ili neka igraju 2. ligu koja je ipak jeftinija od prve.

Napraviti Ligu 14: Dinamo, Hajduk, Osijek, Rijeka, Zvezda, Partizan, Vojvodina, Radnički, Željo, Sarajevo, Vardar, Budućnost, Olimpija, Maribor.
Zadnja dva ispadaju, a najbolji iz 2. liga iz svake države kup natjecanjem odlučuju tko ulazi u 1. ligu.
Nemojte samo prosipati demagogiju, ne sa Srbima koji su nam rušili zemlju, jer ako se može u Vaterpolu, Košarci, Rukometu može i u nogometu, naravno bez prisustva gostujućih navijača..
Na takav neki princip, to sam sada iz glave napisao kako ja to zamišljam.
U takvoj ligi bi Hajduk imao prosijek 25 tisuca sigurno, ako sad ima 14 tisuća, Zvezda bi imala 30-35 tisuća, Partizan 10-ak tisuća, svi klubovi bi imali najmanje duplo više publike, jer Dinamo, Hajduk, Partizan, Zvezda, pa i Zeljo, bi punili stadione..
Vidi cijeli citat

jaka nam budučnost s takvim klubovima. pogledaj rezultate tih klubova u europi unazad par sezona pa mi napiši zbog čega primjerice jedan željo više zaslužuje igrat s hrvatskim klubovima od splita ili slavena?
Vidi cijeli citat


Zar ti misliš da postoje ikakve rezultatske neizvjesnosti u susretima Dinama sa Lokomotivom, Lukcim, Osijekom, Karlovcem, Interom.................. i jos par klubova za koje je Mamic javno rekao da im pomaze financijski?? A vidjeli smo kako to izgleda sa Koperom gdje inkasiraju 3-4 komada, da ti ne govorim o gostovanju u Sarajevu, Skopju... Pogledaj sa koliko se poraza u Jugi bilo prvak i sve će ti biti jasno.