Tottenham - Dinamo Zagreb

123
...
676869
...
939495
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.10.2008.
Poruka: 2.017
07. studenog 2008. u 01:10
samo da Profesor zna pored svih rekorda  ima jos jedan-najveci poraz u nasoj povijesti
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.10.2006.
Poruka: 699
07. studenog 2008. u 01:10
rookie

slazem se u potpunosti i sa tbom...

ali razumjet igru, pregled igre, anticipaciju, pa i sve ostale elemente igre to treba igrac naucit do maksimalno 20 godine...

Tada dolazi u ruke glavnome treneru i ostalo su samo finese i prilagodbe ovisno o potrebi...

Ako to nemas u malome prstu, ti si igrac maksimalno za Dinamo, Spartu, NEC i slicne klubove...

Jel se sjecas kakav smo gol primili od Sahtjara u Maksimiru... dodavali se 5 minuta u 16 metara i niti jedan igrac nezna sto sa loptom...

A oni su morali sa 15 godina znat da se u toj situaciji lopta ispucava... al nije igracu dovoljno rec... do 19 godine trebali su to svaki ibogi dan to trenirat, tako da kada dodju u prvu momcad imaju to u krvi i automatizmom rjesavaju takve situacije, a ne razmisljat sta sada napravit...

Dinamo puno takvih glupih golova prima, al to nije pitanje srece nego nedostatak automatizma u relativno jednostavnim situacijama... a to se uci u omladinskim skolama a ne u prvoj momcadi... na zalost, nama igraci u prve momcadi dolaze bez nekih elementarnih stvari i onda nam se desava to sto se desava
mrgud1
mrgud1
Moderator
Pristupio: 13.06.2008.
Poruka: 7.211
07. studenog 2008. u 01:12
normalno da modric izgleda ko tv u boji za nase igrace kada je to jedan od najboljih igraca dinama u zadnjih 15-ak godina i kada on sam vrijedi vise nego cijeli dinamo
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
07. studenog 2008. u 01:12
dimnjacar je napisao/la:
Pa imate vi tu (ti medju ostalima) potrebu da se tjesite Hajdukovim jos slabijim rezultatima. I vec ono cuveno "bar igramo Europu", a odmah zatim paljba po Ivankovicu kad u alibi stilu ustvrdi to isto, i kao nema zelje, nema srcanosti, pa sto bi je bilo, bar igraju u Europi i to je nesto ConfusedOsobno ne vidim logiku u tome, ako ja govorim da je zalosno sto Dinamo moze i vec godinama ima sansu uraditi nesto, ali zbog iks razloga Dinamo je iz godine u godinu sve slabiji, ne vidim gdje je u svemu tome Hajduk i poanta spominjanja istoga... Proslogodisnji Dinamo je bio jaci za klasu od ovoga, ko ima malo bolju memoriju sjetiti ce se svih onih promasaja sa Bazelom i Branom, da je samo 10% prilika realizirano, Dinamo bi konacno prezimio.Ove sezone Dinamo je slab, vi tu pizdite o nekakvom nedostatku zelje, kukavicluku, daj ono, otvorite oci. Suvise ste subjektivni, ovaj Dinamo je preslab za Europu. Mozda i prezime, uz neku ludu srecu, ali da je politika kluba iole pametnija, danas bi Dinamo igrao LP, Modric bi dirigirao, Eduardo zabijao, Vukojevic zatvarao, i tako dalje... ili bi bar doveli neka logicna pojacanja ako se vec ovi igraci moraju prodati, a ne poluigraci iz juzne Amerike...I di si ti u svemu tome nasao Hajduk, ne kuzim.
Vidi cijeli citat


Ovdje je niz sranja iznešeno, kao prvo nisam ja Hajduk kao Hajduk spominjao, nego sve ostale klubove iz naše žalibože lige, iz kojih Hajduk na više načina odskače (između ostalog jer si i ti njegov simpatizer). Tako da malo hmmm, zahvalnosti, ne bi škodilo. Nadalje, očekivanja da dan-danas u Dinamu igraju Eduardo, Modrić, Vukojević i ostali su toliko nerealna na odma cijeli tvoj post (barem u mojim očima) gubi na težini, yebiga... Moguće bi bilo vjerovati da bi ti bio u stanju sve njih do danas držat u Dinamu, al onda bi najverojatnije tvoja sposobnost kao šefa kluba izašla na vidjelo i vodio bi jedan (uspješan) klub...

Ostalo što si spomenuo se ne isplati komentirat... Samo ću reć da 10%, promašene šanse, jači Dinamo prošle sezone (koji nije prezimio) i niz nelogičnosti, ja osobno shvaćam kao dio sporta koji je i jedan od razloga zašto ga volimo, i zašto bi ovaj očigledno slabiji Dinamo (to je jasno) mogao uspjet ono što prošlogodišnjem jačem nije.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2008.
Poruka: 149
07. studenog 2008. u 01:18
sad da pitam mrgude..nije bitno koje ime kluba ce igrat ligu prvaka..bio to anatorsisi,bate,pm ili neki peti..
kako oni udju u ligu prvaka i ne osramote se...
kako oni trce...
eto kako ciprani odigraju 33 sa interom 3-1 sa pao-om...nisma primjetio neki pad u njihovoj igri...

tu je kranjcar lipo reka..u njih imas u misec dana jedan slobodan dan..u nas ih imas deset!
i o cemu raspravljamo..necemo tako i amen...
sta zalimo koji k...
placen si dobro za nase prilike...to ti je jedini posao a sramotis na tv-u d anemozes hodat...
jer drugi razlog ne vidim da od 11 igraca nijedan n bude u polovici totenhama kad dinamo ima loptu u 70 i nekoj minuti!!!

jebate jedan tomas je zadrzao totija...kako...tako d aje bio spreman da je moga trcat ko ovaj i biti mu dosadan...cak bi reka i malo vise trca...
dodaj borbenost i koncentraciju i eto ti...
nemora to znaciti..ali mi ni to ne pokusavamo...
oni pored nas izgledaju ko motori a mi na rolama...
[uredio sveprisutni - 07. studenog 2008. u 01:20]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.10.2008.
Poruka: 2.017
07. studenog 2008. u 01:20
mrgud1 je napisao/la:
a da su se zatvorili i izgubili 1-0 onda bi opet svi napali ivankovica kako je kukavicki postavio momcad s jednim napadacem i sl kao i puno puta do sada
Vidi cijeli citat


nema veze ko igra,imena nisu vazna,kad mi ne mozemo udariti 1 x na gol.ili odigrati dupli pas,akciju...nista,kao 10 ovaca,jos si pomislih kod 4-0...kelava izbacuje ali u aut da bi igra dosla do mira.em nemamo snage  za ovakve tekme,em trenera za ovakve takmace
sto rookie kaze razlika je 4-0 ili 3-1,stvar je trenera
mrgud1
mrgud1
Moderator
Pristupio: 13.06.2008.
Poruka: 7.211
07. studenog 2008. u 01:20
sveprisutni je napisao/la:
sad da pitam mrgude..nije bitno koje ime kluba ce igrat ligu prvaka..bio to anatorsisi,bate,pm ili neki peti..
kako oni udju u ligu prvaka i ne osramote se...
kako oni trce...
eto kako ciprani odigraju 33 sa interom 3-1 sa pao-om...nisma primjetio neki pad u njihovoj igri...

Vidi cijeli citat
 
isto kako je i dinamo prije 10-ak godina i usao u lp i odigrao s man utd 0-0 u engleskoj
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
07. studenog 2008. u 01:22
Magico_Vento je napisao/la:
rookieslazem se u potpunosti i sa tbom...ali razumjet igru, pregled igre, anticipaciju, pa i sve ostale elemente igre to treba igrac naucit do maksimalno 20 godine... Tada dolazi u ruke glavnome treneru i ostalo su samo finese i prilagodbe ovisno o potrebi...Ako to nemas u malome prstu, ti si igrac maksimalno za Dinamo, Spartu, NEC i slicne klubove...Jel se sjecas kakav smo gol primili od Sahtjara u Maksimiru... dodavali se 5 minuta u 16 metara i niti jedan igrac nezna sto sa loptom...A oni su morali sa 15 godina znat da se u toj situaciji lopta ispucava... al nije igracu dovoljno rec... do 19 godine trebali su to svaki ibogi dan to trenirat, tako da kada dodju u prvu momcad imaju to u krvi i automatizmom rjesavaju takve situacije, a ne razmisljat sta sada napravit...Dinamo puno takvih glupih golova prima, al to nije pitanje srece nego nedostatak automatizma u relativno jednostavnim situacijama... a to se uci u omladinskim skolama a ne u prvoj momcadi... na zalost, nama igraci u prve momcadi dolaze bez nekih elementarnih stvari i onda nam se desava to sto se desava
Vidi cijeli citat


Jasno... Za onakvo Chagino i Bišćanovo sranje protiv Shakhtara treneri u mlađim pionirima usred treninga šalju pod tuš... I to ne u Dinamu ili Zagrebu... Trešnjevka, Zelengaj, Ponikve, Trnje sine... Bilo koji ozbiljniji nogomet od hakla na školskom...

Istina je da gro naših igrača ne posjeduju nogometne osnove, tu malo pomoći ima...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.10.2008.
Poruka: 149
07. studenog 2008. u 01:25
u nas se deckici prave pametni zato ih 1 % uspije vanka...
i oni sta uspiju su od pocetka dosli pod rezim rada...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.10.2008.
Poruka: 2.017
07. studenog 2008. u 01:26
sveprisutni je napisao/la:
sad da pitam mrgude..nije bitno koje ime kluba ce igrat ligu prvaka..bio to anatorsisi,bate,pm ili neki peti..
kako oni udju u ligu prvaka i ne osramote se...
kako oni trce...
eto kako ciprani odigraju 33 sa interom 3-1 sa pao-om...nisma primjetio neki pad u njihovoj igri...

tu je kranjcar lipo reka..u njih imas u misec dana jedan slobodan dan..u nas ih imas deset!
i o cemu raspravljamo..necemo tako i amen...
sta zalimo koji k...
placen si dobro za nase prilike...to ti je jedini posao a sramotis na tv-u d anemozes hodat...
jer drugi razlog ne vidim da od 11 igraca nijedan n bude u polovici totenhama kad dinamo ima loptu u 70 i nekoj minuti!!!

jebate jedan tomas je zadrzao totija...kako...tako d aje bio spreman da je moga trcat ko ovaj i biti mu dosadan...cak bi reka i malo vise trca...
dodaj borbenost i koncentraciju i eto ti...
nemora to znaciti..ali mi ni to ne pokusavamo...
oni pored nas izgledaju ko motori a mi na rolama...
Vidi cijeli citat



imaju moderne trenere,ketsbaia je bio u NUFC,ovaj BATEov(tek mu je 31.godina!) zna da trkom i zalaganjem od 1.do 96.´obavlja pola posla
123
...
676869
...
939495
  • Najnovije
  • Najčitanije