OI 2012. - Plivanje

Willy Wonka
Willy Wonka
Moderator
Pristupio: 04.09.2011.
Poruka: 6.567
28. srpnja 2012. u 22:01
Pa jest, ali s obzirom na njihov broj stanovnika njihovi uspjesi su mi očekivani.

Fascinantnije mi je kada država od dvadeset milijuna stanovnika osvoji 49 medalja, a ta Kina osvoji 63 medalje.
http://www.openerarankings - Australian Open 2022. - Australian Open 2022. - 23*-51*
LeBronWade
LeBronWade
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.02.2010.
Poruka: 1.224
28. srpnja 2012. u 22:11
Tankiranje Phelpsa ... dijele ga tri medalje da bude najveći i to može riješiti na 100 i 200 delfin, koja štafetica, 200 mješovito ...
Vidi se na čovjeku da mu se više ne da. Nije to onaj Phelps koji je imao (kako bi se izrazio filmsk)i "pogled tigra". Prevelik je da bi ga potpuno otpisali, ali ipak ...
randy marsh
randy marsh
Mali dioničar
Pristupio: 29.05.2011.
Poruka: 9.679
28. srpnja 2012. u 22:23
Phelpsa ne radi loša londonska trava. Lochte i Kinezi caruju
...jedna po jedna prsnu pod nogom!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 902
28. srpnja 2012. u 22:29
Kinezi imaju toliko medalja ne zbog broja stanovnika već zbog sustava,oni uz Amere imaju uvjerljivo najjači sportski sustav na svijetu i zbog toga toliki uspjesi,ova paralela s nama mi ne drži vodu jer mi jednostavno nemamo sustav,svi vrhunski sportaši kod nas u poj.sportovima su uspjeli samo zato što su se sami uspjeli probiti nevjerojatnim odricanjima i naporima.Imati sustav znači konstantno u istom sportu izbacivati vrhunske sportaše što Kinezi rade u st.tenisu,skokovima u vodu,dizanju utega,Ameri u plivanju i atletici,a kod nas se jedne godine pojavi taekwondo,jedne judo,jedne gimnastika i tako u krug
Willy Wonka
Willy Wonka
Moderator
Pristupio: 04.09.2011.
Poruka: 6.567
28. srpnja 2012. u 22:41
markec09 je napisao/la:
Kinezi imaju toliko medalja ne zbog broja stanovnika već zbog sustava,oni uz Amere imaju uvjerljivo najjači sportski sustav na svijetu i zbog toga toliki uspjesi,ova paralela s nama mi ne drži vodu jer mi jednostavno nemamo sustav,svi vrhunski sportaši kod nas u poj.sportovima su uspjeli samo zato što su se sami uspjeli probiti nevjerojatnim odricanjima i naporima.Imati sustav znači konstantno u istom sportu izbacivati vrhunske sportaše što Kinezi rade u st.tenisu,skokovima u vodu,dizanju utega,Ameri u plivanju i atletici,a kod nas se jedne godine pojavi taekwondo,jedne judo,jedne gimnastika i tako u krug
Vidi cijeli citat

Znaš, nije teško izbacivati svake godine vrhunske stolnotenisače, plivače i slično kada ih je toliko.

Slažem se da nemamo sustav, no da i imaš sustav teško je, da ne kažem nemoguće, izbacivati svako malo vrhunske sportaše kada nas ima toliko koliko nas.

Njima recimo trideset milijuna ljudi profesionalno igra stolni tenis, isto toliko se bavi gimnastikom. Imaju pet milijuna skakača u vodu. To su uopće nepojmljive brojke.
Da, sustav prepozna talente, ali od tih pet milijuna skakača moraš, jednostavno MORAŠ, naći trojicu koji će biti ako ne prvih deset, a ono u prvih trideset na svijetu.

Što kod nas i da imaš sustav možeš? Imaš možda tisuću stolnotenisača, petstotinjak gimnastičara.
http://www.openerarankings - Australian Open 2022. - Australian Open 2022. - 23*-51*
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.07.2010.
Poruka: 902
28. srpnja 2012. u 22:49
Je da je teško al se može,pogledaj Mađare šta rade u plivanju a samo ih je 10 milijuna(u odnosu na druge plivačke velesile to je jako jako malo).Ali upravo je stvar u tome što si rekao,nije teško kad ih imaš toliko,to nama fali,fali nam neki pojedinačni sport ili 2-3 koji bi postali najvažniji i u njih se kvalitetno uloži novce,a ne da se ulaže tek nakon uspjeha.Evo recimo u zadnje vrijeme nam ide u taekwondou,imamo strašne borce,postali smo europska velesila,zašto ne npr.taj sport popularizirat i u sljedećim godinama uzimat po 4 medalje na OI npr.što je zemlju poput Hrvatske strašan uspjeh,malo tko ne bi potpisao 4 medalje prije OI,a zamisli da ih osvojimo samo u jednom sportu
Willy Wonka
Willy Wonka
Moderator
Pristupio: 04.09.2011.
Poruka: 6.567
28. srpnja 2012. u 22:57
markec09 je napisao/la:
Je da je teško al se može,pogledaj Mađare šta rade u plivanju a samo ih je 10 milijuna(u odnosu na druge plivačke velesile to je jako jako malo).Ali upravo je stvar u tome što si rekao,nije teško kad ih imaš toliko,to nama fali,fali nam neki pojedinačni sport ili 2-3 koji bi postali najvažniji i u njih se kvalitetno uloži novce,a ne da se ulaže tek nakon uspjeha.Evo recimo u zadnje vrijeme nam ide u taekwondou,imamo strašne borce,postali smo europska velesila,zašto ne npr.taj sport popularizirat i u sljedećim godinama uzimat po 4 medalje na OI npr.što je zemlju poput Hrvatske strašan uspjeh,malo tko ne bi potpisao 4 medalje prije OI,a zamisli da ih osvojimo samo u jednom sportu
Vidi cijeli citat

Slažem se...

Svima nama titra kada osvojimo medalju u momčadskom sportu jer nam je to ostavština iz prošlih vremena, ali na kraju dana te nitko ne pita koji je sport u pitanju.
Jedna Armenija osvoji šest medajlja na prošlim olimpijskim, a mi pet. Nitko naravno ne spori da smo "sportskiji" od njih, ali tako je to... oni potegnu tri u dizanju utega, tri u hrvanju.
Opet tu je Kenija koja je specifična, ali četrnaest medalja u atletici je četrnaest medalja. Mi ćemo četrnaest medalja osvojiti vjerojatno nikada.

Novi Zeland s dvostruko manje stanovnika osvojio je devet medalja. Što bi onda oni trebali reći?

Taj detalj mene već dugo smeta: ma joj, znaš, svaka čast streljaštvu i taekwondou u Pekingu, ali ipak rukomet, vaterpolo... to su pravi sportovi.

Ne postoji pravi i krivi sport.
http://www.openerarankings - Australian Open 2022. - Australian Open 2022. - 23*-51*
Lomax
Lomax
Mali dioničar
Pristupio: 16.12.2009.
Poruka: 5.899
28. srpnja 2012. u 23:33
markec09 je napisao/la:
Je da je teško al se može,pogledaj Mađare šta rade u plivanju a samo ih je 10 milijuna(u odnosu na druge plivačke velesile to je jako jako malo).Ali upravo je stvar u tome što si rekao,nije teško kad ih imaš toliko,to nama fali,fali nam neki pojedinačni sport ili 2-3 koji bi postali najvažniji i u njih se kvalitetno uloži novce,a ne da se ulaže tek nakon uspjeha.Evo recimo u zadnje vrijeme nam ide u taekwondou,imamo strašne borce,postali smo europska velesila,zašto ne npr.taj sport popularizirat i u sljedećim godinama uzimat po 4 medalje na OI npr.što je zemlju poput Hrvatske strašan uspjeh,malo tko ne bi potpisao 4 medalje prije OI,a zamisli da ih osvojimo samo u jednom sportu
Vidi cijeli citat

a sad, bilo bi pitanje u javnosti, je li bolje naosvajat se medalja u isključivo jednom sportu ili ih kupit uglavnom od momčadi. Iskreno, ako bi se imalo mogućnosti za ulaganje u poneki sport npr, navedeni taekwondo, ili posve zapostavljeno plivanje, mislim da bi skupili vrlo dobre sportaše. Ali zato treba i vremena, i novca, i strpljenja.
I noga u guzicu je korak naprijed.1.SNL 2017./2018.Turnir prvaka SNL 2018.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.06.2011.
Poruka: 523
29. srpnja 2012. u 00:09
koliko sad phelps realno moze osvojiti zlata??
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.07.2009.
Poruka: 276
29. srpnja 2012. u 00:39
chule je napisao/la:
nadrogirane kineskinje ubijaju
Vidi cijeli citat


misliš da samo kinezi imaju labaratorije ? uvijek ovakvi komentari kad kinezi zgaze nešto ... prije ruskinje i njemice .... doping testovi su tu i to retrogradno pa nek dokazuju .... nisam baš nailazio na ovakve komentare na dominatne amere i europljane .... misliš da oni neznaju napravit kvalitetan doping ili možda su premoralni za to ?  .... dobar sustav ...tempiranje forme ? mukotrpan trening ?  tako nešto ti nije palo napamet ?
  • Najnovije
  • Najčitanije