F1
bundy al je napisao/la:
Nazvao sam te arogantnim i prenapuhanim,ali da ovako glupa pitanja možeš postavljati nisam znao.Spominješ sve vozače koji su vozili nekonkurentne i nepouzdane bolide,Honda,Red bull,a pogotovo Minardi.Osvajanje naslova s tim momčadima spada u sferu znanstvene fantastike.Fisichella je vozio i još vozi renault,međutim on je bio određen kao drugi vozač i imao je dvostruko više problema na svojem bolidu nego alonsu, zato mi nemoj postavljati tako glupava pitanja.Vidi cijeli citat
Aha, znaci tako. Alonso je osvojio prvenstvo jer je Renault bio bolji od ostalih. Ah, pa da, Renault je osvojio i konstruktorski naslov. A to znaci da je imao dovoljno pouzdan i brz bolid. Cestitke momcadi Renaulta. Ostali nisu zasluzili naslov jer nisu napravili dovoljno dobar i pouzdan bolid. Sve je receno.
Fisichella nije na pocetku sezone odredjen kao drugi vozac, vec je Alonso isplivao kao bolji od njih dvoje, te mu je kasnije Fisichella pomagao kroz prvenstvo. Logicno. Da je Fisichella bio brzi vozac cisto sumnjam da bi ga drzali za drugog vozaca. Mislim da je to jasno i nadam se da shvacas sta ti hocu reci.
[QUOTE]U vezi Kimia 2003. kako si ti pobio moje argumente,Kimi je imao jedno odustajanje u Njemačkoj zbog sudara koji je izazvao Ralf Schumacher i mislim u španjolskoj,a sve ostale utrke koje je vozio dok je bio na drugom mjestu nije se događalo da vozaču ispred njega otkaže motor četiri puta.
Vidi cijeli citat
Kimi 2003. nije imao najbrzi bolid, pobijedio je samo u Maleziji. Da su se u Williamsu odlucili ici na naslov s Montoyom, vjerojatno bi Kolumbijac osvojio titulu. Ali to vec spada u domenu one SBBKBB.
[QUOTE]Alonso je 2005. odustao u Kanadi radi vlastite greške i u Mađarskoj je završio na 11. mjestu.Znači,odustajanja zbog izlijetanja identična su kao kod Kimia,ali alonso nije imao kvar na motoru i redovno se mogao nadati da će vozač ispred njega odustati zbog kvara na motoru ili u turskoj i Njemačkoj kada mu se otvorilo zbog onog što se zbilo montoyi i Kimiu u zadnjim krugovima trke.To je sreća.
Vidi cijeli citat
Mislim da je krajnje vrijeme da se rascisti i ta fama oko mnogobrojnih Kimijevih odustajanja zbog motora.
Australija - 8. mjesto
Malezija - 9. mjesto
Bahrein - 3. mjesto
San Marino - odustajanje (drive shaft)
Spanjolska - 1. mjesto
Monako - 1. mjesto
Europa - odustajanje (famozno pucanje ovjesa)
Kanada - 1. mjesto
SAD - povukao se zajedno sa svim Michelin momcadima
Francuska - 2. mjesto
Britanija - 3. mjesto
Njemacka - odustajanje (hidraulika)
Madjarska - 1. mjesto
Turska - 1. mjesto
Italija - 4. mjesto
Belgija - 1. mjesto
Brazil - 2. mjesto
Japan - 1. mjesto
Kina - 2. mjesto
Dakle, iz prilozenog vidimo da Kimi nije odustao niti jednom 2005. godine zbog motora. No, takodjer je istina da je se Kimiju motor kvario na kvalifikacijama pa je onda morao startati nize u poretku. Da nije bilo tih problema s bolidom Kimi bi osvojio naslov, to je sigurno. Ali momcadi trebaju konstruirati bolid koji je ne samo brz, vec i pouzdan. I to je bit konstruktorskog posla.
Skoro svaka od momcadi u F1 mogu napraviti izvanredno snazan motor, ali nece moci garantirati njegovu pouzdanost. McLaren je, tj. Mercedes isao s tim rizikom i nisu uspjeli. Renaul je s druge strane bio dovoljno brzi i pohvalno pouzdan, pa sukladno tome zasluzuju naslov. Kao i Alonso.
Mozes ti osjecati nepravdu i govoriti kako je Alonso imao srece s Kimijevim odustajanjima, ali to je krivica McLarena. Da bi mogao pobijediti u utrci prvo ju moras zavrsit. To je osnovi postulat F1.
[QUOTE]Što se tiče Schumacherove sreće da je 2005. Kimi odustao jednom radi kvara na motoru nitko ne bi ni pričao o sreći.4 ili 5 odustajanja su druga priča.
Vidi cijeli citat
Ovo sam vec objasnio. Kimi nije imao ni jedno odustajanje zbog motora.
[QUOTE]U cijeloj ovoj priči mi ide na živce ono što guraju mediji kroz novine i televizije, pa i ti Coline o alonsu kao talentiranom vozaču, pa i Kimi je talentiran vozač,talentiraniji pa nije svjetski prvak,a samo zbog šugavog Mclarena.Zbog njih ga se doživljava kao marginalca formule 1,a sigurno je bolji vozač od alonsa,uz to nisam vidio čovjeka koji ima više pehova od njega.
Vidi cijeli citat
Kad pronadjes post u kojem ja tvrdim da Kimi nije talentiran ili da ne zna voziti, otici cu istog trena kod prijateljice i reci joj da me pljusne sto god moze jace.Kimi je talentiran, Kimi je brz, brzi od Alonsa, po mom misljenju. Ali Kimi nije kompletniji vozac od Alonsa. Kimiju daj motokultivator i on ce ga dovest do granice, izvuci ce sve iz njega. No, Kimijev problem je sto ne zna raditi s momcadi, ne zna razvijati bolid, ne zna motivirat momcad kao Schumacher. Tu je njegov problem. Daj mu bolid i ne pitaj ga nista. Tesko je danas raditi u F1 na taj nacin.
[QUOTE]Ti mi pričaš o nekakvoj inteligentnoj vožnji pa većina vozača F1 vozi inteligentno, pa nisu prvaci, a zašto nisu,pa zato što nemaju savršen bolid poput alonsovog.
Vidi cijeli citat
Ovo ti nije tocno. Nisu svi inteligentni. Bilo je vozaca koji bi zaboravili uci u boks po gorivo nakon mnogobrojnih poziva momcadi pa bi se uskoro parkirali pored staze jer im u motoru nije imalo sta sagorijevati.
Alonso je imao odlican bolid, iskoristio njegov potencijal i osvojio svjetsko prvenstvo. Vrlo jednostavno. Ne mozes s poluproizvodom (kao sto je to bio prosle godine McLaren) osvojiti naslov.
Ljubomora je grozna stvar.
Ne vjerujem da je alonso isplivao kao bolji vozač jer koliko se sjećam 2004. godine kad je na VN Francuske Truli izgubio poziciju od barrichella u posljednjem zavoju zadrmala mu se stolica u Renaultu i nakon nekoliko utrka truli je uklonjen iz renaulta,iako je u toj sezoni truli uspio pobijediti,a alonso nije i na njegovo mjesto došao je villeneuve. Zatim u sljedećoj sezoni na njegovo mjesto došao je fisichella koji sigurno nije mogao isplivati ispred alonsa koji je i pobijedio u prvoj utrci sezone u Australiji pa ga u nastavku nisu cijenili kao alonsa. Isto tako imao je puno više kvarova od alonsa prošle godine na kvalifikacijama Belgija ,ove godine Bahrein,pa onaj problem u San Marinu 2005.,...Tu mi nešto ne štima.
U vezi sezone 2003.Williams je išao na osvajanje titule s Montoyom jer se on borio do predzadnje utrke,a to znači da je Kimi imao pune ruke posla 3-4 dobra vozača.
U vezi sezone 2005. Ja sam napisao da je Kimi odustao zbog motora,ali to nikad nije bilo precizirano,međutim ti si sitničav čovjek i svima se moraš dokazivati.Bit priče je da Kimi nije odustajao zbog vlastitih grešaka već zbog problema sa bolidom i to ga je koštalo naslova.I još ti moram reći da je na VN Malezije 2005. i na VN Italije 2005. Kimiu doslovno pukla guma i zato je pao u poretku.
Što se tiče o Kimievom poslu s mehaničarima,Niki Lauda kaže kako Kimi ne zna motivirati momčad i ti to uredno prepišeš,a to su samo obična nagađanja.Kako bi opravdao alonsov naslov jer si i na kraju priznao da bi Kimi osvojio naslov da nije bilo mehaničkih problema,na kraju cijelu priču želiš svesti na to da je Mclarenov nepouzdan bolid krivica Kimia, koji kako ti kažeš ne zna motivirati ekipu, ma molim te lijepo što si ti radio s njim pa znaš kako on radi s momčadi.
On je tu da vozi i da svoj maksimum,jer on svoju plaću zaradi,a na mehaničarima i konstruktorima je da obave svoj dio posla.Kimi svoju momčad motivira svojim brzim vožnjama, to je prava motivacija, gdje ćeš naći bolju motivaciju od pobjeda.
U vezi inteligentnih vozača.Nisam napisao da svi vozači voze inteligentno,napisao sam VEĆINA,to ne znači da su svi inteligentni vozači.
I na kraju još ovo sa alonsom uvijek ista priča kako je alonso znao iskoristiti potencijal bolida ide mi na živce jer sam već toliko puta rekao što mislim o svemu tome i ne želim ponovno pisati.
>Sin Nelsona Piqueta zamijenit će Fisichellu?
BIV©I trostruki svjetski prvak u formuli 1 Brazilac Nelson Piquet uskoro bi mogao gledati svog sina u utrkama najjačeg svjetskog automobilističkog natjecanja. Njegov 21-godiąnji sin Nelson Piquet "junior", čiji je nadimak Nelsinho, nedavno je postao test vozač Renaulta. Nelsinho se nada da će 2008. u momčadi Renaulta zamijeniti Giancarla Fisichellu.
"Fisichella će 2008. imati 35 godina i vjerojatno će otići u mirovinu. Ako sve bude u iąlo kako se nadam, ja bi ga trebao zamijeniti", izjavio je Nelsinho.
Piquet "junior" ističe kako ima podrąku Flavija Briatorea, ąefa Ranaultove momčadi.
"Briatore i ja smo partneri i on ima udjela u svemu ąto ćemo zajedno ostvariti. Uostalom, on mi je pomogao da uđem u svijet formule 1", dodao je Nelsinho.
Sljedeće sezone za Renault će voziti Fisichella i bivąi test vozač Finac Heikki Kovalainen. Momčad će napustiti svjetski prvak ©panjolac Fernando Alonso, koji odlazi u McLaren.
Nelson Piquet "junior" bio je 2004. prvak u britanskoj formuli 3, a posljednje dvije sezone vozio je u "GP-2 seriji".
[uredio zeljko204]
Money Never $l€€p$
bundy al je napisao/la:
Ne vjerujem da je alonso isplivao kao bolji vozač jer koliko se sjećam 2004. godine kad je na VN Francuske Truli izgubio poziciju od barrichella u posljednjem zavoju zadrmala mu se stolica u Renaultu i nakon nekoliko utrka truli je uklonjen iz renaulta,iako je u toj sezoni truli uspio pobijediti,a alonso nije i na njegovo mjesto došao je villeneuve. Zatim u sljedećoj sezoni na njegovo mjesto došao je fisichella koji sigurno nije mogao isplivati ispred alonsa koji je i pobijedio u prvoj utrci sezone u Australiji pa ga u nastavku nisu cijenili kao alonsa. Isto tako imao je puno više kvarova od alonsa prošle godine na kvalifikacijama Belgija ,ove godine Bahrein,pa onaj problem u San Marinu 2005.,...Tu mi nešto ne štima.Vidi cijeli citat
Fisichellu nisu cijenili jer je Alonso pobijedio na prvoj utrci?
[QUOTE]U vezi sezone 2003.Williams je išao na osvajanje titule s Montoyom jer se on borio do predzadnje utrke,a to znači da je Kimi imao pune ruke posla 3-4 dobra vozača.
Vidi cijeli citat
Isli su kad je sezona vec bila odmakla, a da su isli s njim od samih pocetaka drukcije bi to izgledalo.[QUOTE]U vezi sezone 2005. Ja sam napisao da je Kimi odustao zbog motora,ali to nikad nije bilo precizirano,međutim ti si sitničav čovjek i svima se moraš dokazivati.Bit priče je da Kimi nije odustajao zbog vlastitih grešaka već zbog problema sa bolidom i to ga je koštalo naslova.I još ti moram reći da je na VN Malezije 2005. i na VN Italije 2005. Kimiu doslovno pukla guma i zato je pao u poretku.
Vidi cijeli citat
Dragi moj Bundy, nije to sitnicavost nego argumentirano raspravljanje. Mogu i ja pisat gluposti i onda kad mi ti podastres dokaze kako je moja tvrdnja netocna, ja ti kazem da si sitnicav. Smisli nesto bolje.
[QUOTE]Što se tiče o Kimievom poslu s mehaničarima,Niki Lauda kaže kako Kimi ne zna motivirati momčad i ti to uredno prepišeš,a to su samo obična nagađanja.Kako bi opravdao alonsov naslov jer si i na kraju priznao da bi Kimi osvojio naslov da nije bilo mehaničkih problema,na kraju cijelu priču želiš svesti na to da je Mclarenov nepouzdan bolid krivica Kimia, koji kako ti kažeš ne zna motivirati ekipu, ma molim te lijepo što si ti radio s njim pa znaš kako on radi s momčadi.
Vidi cijeli citat
Nisam ja radio s Kimijem, ali ima ljudi koji jesu. Ima ljudi koji se kuze u te stvari. Da je Schumacher kao Kimi, Ferrari se ne bi vratio na stare slave. Ne kazem da je nepouzdan bolid krivica Kimija, samo kazem da Kimi nije najbolji u razvijanju bolida.Jer jako je cudno kako jednom Schumacheru u Ferrariju motor ne umre 112 utrka, a Kimiju u McLarenu pitaj Boga koliko puta izdahne. Ispada da McLaren i Mercedes nemaju novca za napravit posten bolid. A to nije istina. Nije sve u novcu.
[QUOTE]On je tu da vozi i da svoj maksimum,jer on svoju plaću zaradi,a na mehaničarima i konstruktorima je da obave svoj dio posla.Kimi svoju momčad motivira svojim brzim vožnjama, to je prava motivacija, gdje ćeš naći bolju motivaciju od pobjeda.
Vidi cijeli citat
Vozaci, mehanicari, konstruktori i ostali moraju raditi kao jedno da bi uspjeli. Zato su ekipa, tim, momcad. Kako ces motivirat momcad pobjedama ako ti ona ne moze pruzit bolid za pobjede?[QUOTE]U vezi inteligentnih vozača.Nisam napisao da svi vozači voze inteligentno,napisao sam VEĆINA,to ne znači da su svi inteligentni vozači.
Vidi cijeli citat
Ispada po tvom da su u F1 vecina doktori nauka i clanovi MENSE. Nazalost, to nije tako.[QUOTE]I na kraju još ovo sa alonsom uvijek ista priča kako je alonso znao iskoristiti potencijal bolida ide mi na živce jer sam već toliko puta rekao što mislim o svemu tome i ne želim ponovno pisati.
Vidi cijeli citat
Ima li ista netocnog u gore boldanoj izjavi?
Ljubomora je grozna stvar.
Izgleda da nisi dobro shvatio što sam napisao:"Zatim u sljedećoj sezoni na njegovo je mjesto došao FISICHELLA,KOJI sigurno nije mogao isplivati ispred alonsa, KOJI je i pobijedio u prvoj utrci sezone u Australiji pa ga u nastavku nisu cijenili kao alonsa."Naglasak je na KOJI.
Kako s Montoyom nisu išli od početka? Koliko se ja sjećam u prvoj utrci sezone Montoya je bio drugi,a već u šestoj trci je pobijedio u Monaku,pa kasnije još i u Njemačkoj,također je imao i nekoliko postolja, rezultati sve govore.
Kad sam ja govorio da je Kimiu otkazao motor nisam govorio besmislice i gluposti,tvrdnja nije bila točna,ali se znalo što sam mislio- mislio sam na nepouzdanost bolida, na kvarove.I da te pitam nešto, jesu li gluposti ono što sam rekao za VN Malezije i VN Italije?Još ćeš reći da mu se na VN Italije guma počela raspadati,kad je ušao u boks,ma daj molim te.Meni nešto nije jasno kod tebe, ti cijelo vrijeme uspoređuješ Kimia i Schumachera.Ja uspoređujem Kimia i alonsa.
Priča o motivaciji.Što se to dogodilo Kimiu 2004. i 2005. izgubio je dar za motivaciju pošto je imao samo jedno odustajanje 2003. zbog kvara.Kimi je motivirao svoju ekipu pobjedama jer je pobijedio na dvije utrke uzastopce u španjolskoj i monacu u kojima je vodio od početka do kraja i opet se događalo da mu se na treninzima u Francuskoj,Engleskoj,Italiji i Japanu kvario bolid,a o utrci u Njemačkoj da ne govorim.Prema tome Kimi je svoju ekipu motivirao.Ne razumijem zašto bi sav teret bio na Kimiu,sam si rekao da vozačI,konstruktori moraju surađivati.Pa što je onda radio David Coulthard i što je radio J.P. Montoya,zafrkavali su se možda.Montoya je navodno ozlijedio rame igrajući tenis,da mi je znati tko je tu priču progutao.Što je bio Alexander Wurz u toj momčadi i što je pedro de la rosa?
Ne mislim da su svi doktori nauka,nego da je većina njih sposobno inteligentno voziti bolid F1.
U tvojoj izjavi ništa nije netočno,no ja mislim da ti dobro znaš što ja mislim o tome.
- Najnovije
- Najčitanije
Članovi Marjana briljirali na još jednom G1 turniru
8 sati•Borilački
Romeo Grbavac saznao protivnika na startu Svjetskog prvenstva
8 sati•Ostali sportovi
Krčmar porazom ostao bez nastupa na Svjetskom prvenstvu, Grbavac jedini hrvatski predstavnik u Londonu
1 dan•Ostali sportovi
Romeo Grbavac izborio svoje prvo Svjetsko prvenstvo u pikadu
1 dan•Ostali sportovi
Hrvatski ragbijaši upisali vrlo važnu pobjedu protiv Litve u borbi za ostanak
2 dana•Ostali sportovi
Spektakl u Areni: Fabjan završio 'Jokera', 'Croata' pomeo Slovenca, a Barbir se vratio pobjedom!
2 dana•Borilački
Bruna Duvančić do srebra na Europskom prvenstvu
3 dana•Borilački
Sporting protiv Topnika i s novim trenerom traži nastavak odličnih rezultata
7 sati•Nogomet
Veliki dvoboj u Münchenu, Bayern i PSG očajnički trebaju pobjedu
3 sata•Nogomet
Nevjerojatna utakmica Ivana Martinovića u gostujućoj pobjedi kod Göppingena
2 dana•Rukomet
Super7 by SuperSport: U tjednu derbija traži se jackpot od 16.750 eura!
1 dan•Nogomet
Težak udarac za Dinamo, dva ključna igrača otpala za dvoboj protiv Borussije
5 sati•Nogomet
Atalanta bez poraza i primljenog gola gostuje u Švicarskoj
9 sati•Nogomet
Možda je spor, ali zato je tehnika prvoklasna
6 sati•Fanatik
Ivica Obrvan odredio putnice na Europsko prvenstvo, dvije igračice u statusu rezerve
3 sata•Rukomet