Jedna je to od ideja koju je pred ekipa stavila Međunarodna automobilistička federacija (FIA) s ciljem da se poveća sigurnost svih prisutnih u boksovima. Podsjetimo, FIA je u utorak smanjila dozvoljenu brzinu u boksovima sa 100 na 80 kilometara na sat, a odluka stupa na snagu od Velike nagrade Mađarske na Hungaroringu predstojeći vikend.
Posljedica je to incidenta na VN Njemačke početkom jula kada je točak koji je otpao s bolida Red Bullovog vozača Marka Webbera pogodio snimatelja Paula Allena, zbog čega je ovaj završio u bolnici sa slomljenim rebrima, ključnom kosti i potresom mozga.
Osim prijedloga o uvođenju minimalnog vremena provedenog u boksu, FIA je iznijela i ideju o ograničavanju broja dužnosnika svake ekipe u boksu tokom slobodnih treninga te otvorila raspravu o tome trebaju li inžinjeri nositi kacige u boksu čak i ako ne rade na bolidu.
Prijedlog o minimalnom vremenu koje bi svaki vozač trebao provesti u boksu već je naišao na osudu trostrukog svjetskog prvaka Sebastiana Vettela, a očekuje se i da će većina ekipa izraziti svoje protivljenje budući da bi to uklonilo još jedan element kompetitivnosti tokom utrka.
Ideja FIA-a je da bi uvođenjem minimalnog vremena spriječila ekipe da žure s promjenom guma što vrlo često dovodi i do grešaka poput one na VN Njemačke.