F1 2014

123
...
192021
...
888990
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
13. ožujka 2014. u 10:48
Australski 24-godišnji vozač nakon dvije sezone u Toru Rossu prešao je u glavnu momčad 'crvenih bikova', no na njegovu nesreću, baš ove sezone Red Bullov novi bolid izgleda neuvjerljivo i neće biti ozbiljan kandidat za pobjedu na uvodnim utrkama sezone.

'S obzirom na zimu koju smo imali, mislim da nećemo plakati ako tek osvojimo bodove u Melbourneu. Mislim da je to nešto što bismo rado uzeli. Ako pak budemo među pet u petak na treninzima, a onda završimo deseti, bit ćemo razočarani. No u ovom trenutku dva bolida u bodovima za nas bi bio solidan rezultat,' priznao je Daniel Ricciardokoji ipak vjeruje da 'bikovi' neće biti tako loši kao za vrijeme predsezone:

'Nadam se da ćemo ipak iznenaditi ljude. Znam da su ljudi u ekipi radili nevjerojatno teško tijekom predsezone, a još više posljednjih tjedana. Puno su toga napravili nakon Bahreina. Siguran sam da smo napredovali, ali prije petka nećemo znati koliko. No, što više krugova napravimo, to ćemo biti jači. Svaki novi krug je bitan za nas. Želimo smanjiti razliku što prije.' 
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
13. ožujka 2014. u 21:23

VELIKE NOVOSTI


Ovo su nova pravila i tehničke promjene u Formuli 1!

Novu F1 sezonu obilježit će i velike promjene u dizajnu bolida, kao i ogromne promjene na pokretnim jedinicama vozila, a tu je i nekoliko novih natjecateljskih pravila, poput kontroverznih dvostrukih bodova na posljednjoj utrci sezone…

 

 

 

Formula 1 ušla je u novu eru. Nakon što je godinama aerodinamika bila ključ uspjeha, ove sezone pokretna jedinica bolida, motor s pripadajućim komponentama, bit će ono najvažnije za osvajanje titule prvaka.

Od 2014. godine F1 bolide pokretat će 1.6-litarski motori s turbopunjačem, ograničeni na 15 tisuća okretaja, kojima je glavni fokus iskorištavanje pohranjene energije bez gubitka brzine i snage. Turbopunjaču je uloga da omogući veći dotok zraka motoru, što omogućuje dotok više goriva, a samim time i više okretnog momenta te veću efikasnost.

 

Motor se sastoji od šest komponenti. Osim osnovnog dijela i turbopunjača, tu je još i generator kinetičke energije, koja se oslobađa i pohranjuje prilikom kočenja te generator topline, koja se također pretvara u električnu energiju i pohranjuje unutar baterije. Svi se ti mehanizmi kontroliraju pomoću elektronike, s čim je bilo dosta problema tijekom testiranja i bit će i na početku sezone. ERS, sustav korištenja pohranjene energije sličan je zadnjih godina viđenom KERS-u, samo znatno efikasniji. Svaki vozač imat će samo pet motora na raspolaganju tijekom sezone, koji će biti čak 20 km/h brži nego prošle godine.

 

Druga velika promjena je ograničenje količine goriva na samo 100 kilograma u svakom bolidu, pa će potrošnja goriva biti jedan od glavnih faktora u utrci. Svaki vozač koji ulije više goriva od dopuštenog bit će isključen iz utrke. Minimalna je pak težina bolida 690kg, što ne ide na ruku težim i višim vozačima, ali sljedeće godine bit će ipak povećana za 10kg. Tu je i promjena na 'nosu', koji je iz sigurnosnih razloga nešto niži nego prošle sezone, a svaka je momčad pokušala na svoj način interpretirati ovo pravilo pa imamo mnogo različitih varijanti na stazi.

 

 

Što se natjecateljskih pravila tiče, najveća promjena su dvostruki bodovi na posljednjoj utrci sezone, pravilo koje je izazvalo mnogo negodovanja. Svi vozači su izabrali stalne brojeve koje će imati na svojim bolidima do kraja karijere. Vraćen je jedan krug testiranja unutar sezone, brzina vožnje u boksu smanjena na 80km/h, a vozači će za incidente skupljati negativne bodove koji mogu rezultirati suspenzijom. 

Kazne će biti oštrije i za momčadi koje budu neoprezno puštale svoje vozače iz boksa, a svi unutar 'pit stop' područja obavezni su nositi kacigu. Vozačima je omogućen set guma više u trećoj rundi kvalifikacija. Novost je i trofej koji će dobiti vozač s najviše pole pozicija.

***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
whitewidow
whitewidow
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2009.
Poruka: 4.776
13. ožujka 2014. u 23:14
3h do prvog treninga, sitno sitno
Rijeka užitka
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
14. ožujka 2014. u 00:02
whitewidow je napisao/la:
3h do prvog treninga, sitno sitno
Vidi cijeli citat










Da vidimo sto ce nam donijeti prvi krugovi u zemlji kengura...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Stalker
Stalker
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 1.142
14. ožujka 2014. u 03:30
Tek sam se sad uključio u prijenos treninga i nešto komentatori govore o legalnosti Red Bullova bolida,
nešto je u vezi težine, gleda tko? o čemu je riječ?
Stalker
Stalker
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 1.142
14. ožujka 2014. u 04:12
Rezultati prvog treninga 


whitewidow
whitewidow
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2009.
Poruka: 4.776
14. ožujka 2014. u 08:28
Napokon počelo 

Već na drugom treningu mercedesi zauzimaju vrh, Ferrari dobar Alonso odličan. RB ipak nije tako loš kako su pričali.
Lotusi najveće razočarenje, žao mije Grosjeana 
Odličan uvod moglo biti veselo 

PosNoDriverTeamTime/RetiredGapLaps
1 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:29.625   37
2 6 Nico Rosberg Mercedes 1:29.782 0.157 31
3 14 Fernando Alonso Ferrari 1:30.132 0.507 28
4 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:30.381 0.756 41
5 22 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:30.510 0.885 33
6 3 Daniel Ricciardo Red Bull Racing-Renault 1:30.538 0.913 38
7 7 Kimi Räikkönen Ferrari 1:30.898 1.273 32
8 77 Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1:30.920 1.295 38
9 20 Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1:31.031 1.406 34
10 27 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:31.054 1.429  
11 25 Jean-Eric Vergne STR-Renault 1:31.060 1.435  
12 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1:31.119 1.494  
13 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1:31.283 1.658  
14 99 Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1:32.355 2.730  
15 21 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:32.468 2.843  
16 26 Daniil Kvyat STR-Renault 1:32.495 2.870  
17 17 Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1:33.486 3.861  
18 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:33.646 4.021  
19 4 Max Chilton Marussia-Ferrari 1:34.757 5.132  
20 9 Marcus Ericsson Caterham-Renault      
21 10 Kamui Kobayashi Caterham-Renault      
22 13 Pastor Maldonado Lotus-Renault

Rijeka užitka
whitewidow
whitewidow
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2009.
Poruka: 4.776
14. ožujka 2014. u 08:34
Evi i rezultata drgog treninga iz 2013.g.

bolidi sporiji 4-5sec ali najgori je zvuk ,meni osobno zvuk prošlogodišnjih duplo bolji 

PosNoDriverTeamTime/RetiredGapLaps
1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:25.908   33
2 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:26.172 0.264 31
3 9 Nico Rosberg Mercedes 1:26.322 0.414 26
4 7 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:26.361 0.453 38
5 8 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:26.680 0.772 32
6 3 Fernando Alonso Ferrari 1:26.748 0.840 35
7 10 Lewis Hamilton Mercedes 1:26.772 0.864 28
8 4 Felipe Massa Ferrari 1:26.855 0.947 32
9 15 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1:27.435 1.527 35
10 11 Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1:28.187 2.279 34
11 5 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:28.294 2.386 30
12 14 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:28.311 2.403 37
13 6 Sergio Perez McLaren-Mercedes 1:28.566 2.658 33
14 19 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:28.627 2.719 31
15 12 Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1:28.772 2.864 33
16 16 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:28.852 2.944 36
17 18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:28.968 3.060 36
18 17 Valtteri Bottas Williams-Renault 1:29.386 3.478 39
19 22 Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1:29.696 3.788 32
20 20 Charles Pic Caterham-Renault 1:30.165 4.257 37
21 23 Max Chilton Marussia-Cosworth 1:30.600 4.692 36
22 21 Giedo van der Garde Caterham-Renault 1:32.450 6.542 11
Rijeka užitka
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
14. ožujka 2014. u 08:58
kakvi su ovo rezultati? očekivao sam kašnjenje od 4-5 sekundi za mercedesom, kad ono svi "u sekundi" 
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
14. ožujka 2014. u 10:30
Stalker je napisao/la:
Tek sam se sad uključio u prijenos treninga i nešto komentatori govore o legalnosti Red Bullova bolida,
nešto je u vezi težine, gleda tko? o čemu je riječ?
Vidi cijeli citat




Nisam gledao  sve sam kanale izredao i nisam mogao naci nista...SK3 je najavio bio neku emisiju nocas i prenos ali nista od toga, bio je tenis 





Bas me zanima to i ne bi mi bilo cudno, nije im prvi put da muljaju... I znao sam da im stanje nije toliko lose koliko su najavili...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
123
...
192021
...
888990
  • Najnovije
  • Najčitanije