Sportnet forum

Dobrodošli na najbolji hrvatski sportski forum!

Pravila korištenja

F1 2014

123
...
888990
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 5.930
11. prosinca 2014. u 11:35

?#?McLarenDrivers2015? confirmed: Fernando Alonso and Jenson Button.

 

 vaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuu jbt.

a 99% je bilo da Button ide u onaj supercar championship.

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.526
11. prosinca 2014. u 18:27
Ipak je pitlanetalk pogriješio...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
19. prosinca 2014. u 14:42
ima li iko novosti kako je prošo sastanak u vezi motora za 2016 godinu'
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.526
20. prosinca 2014. u 12:02
For 2015:
- only little changes made to the engine regs
- 4 engines for the season
- if a team doesn't use all the 32 modifiable items until february 28th, the remaining items can be used during the season

For 2016:
- all the team representatives share the opinion that new engine regs should be introduced
- the FIA asked for maximum engine costs of 10 million € (maybe only 5)
- 1000hp is the subjective, maybe through a higher fuel flow allowed, the current V6 should be the base
- agreement on a list of standardized components (could be the battery)
- free engine development
- the engine departments of the teams have to come up with a solution until the end of january
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
06. siječnja 2015. u 22:16
Kako piše španjolska Marca, izgledi Fernanda Alonsa za dobivanjem pobjedničkog bolida ove godine doživjeli su novi udarac. Naime, FIA će dopustiti Mercedesu, Ferrariju i Renaultu djelomičan razvoj motora tijekom sezone, dok Hondi – neće. Razlog? Rupa u sportskom pravilniku koji traži 'zamrzavanje' razvojnih aktivnosti tijekom sezone utrkivanja, ali ipak omogućuje opskrbljivačima motora određene nadogradnje pojedinih dijelova (otprilike oko njih pola) tijekom druge razvojne sezone.

Britanski Autosport prvi je izvijestio o rupi u pravilniku koja će u velikom dijelu ukinuti 'zamrzavanje' razvoja motora. No, ono se neće odnositi na Hondu, koja ionako kaska za konkurencijom.

'S obzirom da su drugi proizvođači morali ovjeriti svoje motore do 28. veljače 2014. godine, bilo bi pošteno da se to isto traži od novog opskrbljivača 28. veljače ove godine,' potvrdio je Charlie Whiting.

Što se samog pravila 'zamrzavanja' razvoja tiče, ono je uvedeno da bi se ograničio rast troškova u Formuli 1.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
08. siječnja 2015. u 14:44
Iako se malotko nadao povratku Koreje u F1 kalendar, ona se iznenađujuće našla na prvotnom popisu i trebala biti održana 3. svibnja, samo tjedan dana prije početka europske turneje F1 utrka.

Taj plan neće zaživjeti pa ćemo u 2015. godini imati priliku uživati u 20 F1 utrka, jednoj više nego prošle sezone, a radi se o Velikoj nagradi Meksika, koja se 1. studenog vraća u sport.

Raspored Formule 1 za 2015. godinu:

15. ožujka: VN Australije (Melbourne)
29. ožujka: VN Malezije (Sepang)
12. travnja: VN Kine (Šanghaj)
19. travnja: VN Bahrain (Sakhir)
10. svibnja: VN Španjolske (Barcelona)
24. svibnja: VN Monaca (Monte Carlo)
7. lipnja: VN Kanade (Montreal)
21. lipnja: VN Austrije (Spielberg)
5. srpnja: VN Velike Britanije (Silverstone)
19. srpnja: VN Njemačke (Nürburgring)
26. srpnja: VN Mađarske (Budimpešta)
23. kolovoza: VN Belgije (Spa-Francorchamps)
6. rujna: VN Italije (Monza)
20. rujna: VN Singapura (Marina Bay)
27. rujna: VN Japana (Suzuka)
11. listopada: VN Rusije (Soči)
25. listopada: VN SAD (Austin)
1. studenog: VN Meksika (Ciudad de Mexico)
15. studenog: VN Brazila (Sao Paulo)
29. studenog: VN Abu Dabija (Yas Marina)
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
08. siječnja 2015. u 14:47
Ulazak 17-godišnjeg Maxa Verstappena u Formuli 1 izazvao je negativne reakcije. Mnogi smatraju da tako mladom vozaču s vrlo malo iskustva u utrkama bolida nema mjesta u elitnom automobilističkom natjecanju.

'Iskreno, mislim da je Max uvreda. Je li Red Bull svjestan da je stavio dijete u bolid? U pitanju su životi drugih ljudi i to je nešto što treba naučiti prije dolaska u Formulu 1,' žestok je u kritikama bio bivši F1 prvak Jacques Villenueve.

Da se nešto slično ne bi dogodilo u budućnosti, FIA je odlučio postrožiti pravila ulaska u Formulu 1 od 2016. godine. Mlađi vozači od 18 godina više neće moći nastupati, a osim obaveznog prolaska testa sigurnosti te najmanje dvije godine u juniorskim kategorijama, vozač će svojim nastupima u drugim automobilističkim natjecanjima (F2, GP2, FIA F3, FIA WEC, IndyCar, GP3, Formula Renault 3.5, Super Formula…) morati skupiti najmanje 40 bodova za svoju super licencu.

Prvaci tih natjecanja zaradit će 40 ili više bodova i moći izravno ući u Formuli 1, a oni koji završe među trojicom najboljih u nižim kategorijama trebat će dvije ili tri sezone da skupe dovoljno bodova, dok svaki lošiji plasman nosi još manje bodova i time više potrebnih sezona 'kaljenja' prije ulaska u F1.

Ovaj sistem konačno će spasiti Formulu 1 od vozača koji plaćaju svoje mjesto u njoj, a nisu ga ničim zaslužili, kao i opasnosti koju neiskustvo tinejdžera predstavlja na stazi. U svakom slučaju, vjerojatno najbolja odluka krovne automobilističke organizacije posljednjih godina.

Zanimljivo, ovaj sustav također onemogućuje veteranima povratak u sport, jer se traži nastup u barem 15 F1 utrka u posljednje tri sezone da bi se vozač mogao ponovo natjecati. Zbog toga po ovim pravilima primjerice povratak Michaela Schumachera koji se dogodio 2010. godine ne bi bio moguć, a to nažalost znači da je sa snom Roberta Kubice o ponovnoj vožnji F1 završen...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
08. siječnja 2015. u 20:55
Nego ljudi jel vrijeme da se otvori tema za novu sezonu? Trapgio, hoces ti opet? 
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.526
09. siječnja 2015. u 16:28
Mogla bi se uskoro otvoriti nova tema, jer će za 12 dana biti predstavljen prvi bolid (Force India)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
09. siječnja 2015. u 18:50
evo otvorena tema za novu sezonu
nažalost po broju stranica nije nadmašena sezona 2013, iako je dosta ranije 2014 bila otvorena
ali ipak razumljivo, jer i sama sezona nije bila zanimljiva

link za novu sezonu:
http://www.hrsport.net/sportnetklub/ostali-sportovi-9/f1-2015-249377/
123
...
888990