F1 2014

123
...
101112
...
888990
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
03. veljače 2014. u 11:32
nido je napisao/la:
Nije Red bul nikad briljirao na prvim testiranjima...i ja njima nikad ne vjerujem, uvijek nesto kuhaju pa i sada i uvijek im ovako lose ide pa onda dovedu to do savrsenstva...jbg. imaju zadnjih godina genijalne ljude koji su im donjeli koplje ispred ostalih jbg...
Vidi cijeli citat


je, ali par ti genijalaca im je sad otišlo, košto si napiso ranije
a čini se da je veći problem u Renaultu nego u njima
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
03. veljače 2014. u 13:19
trapgio je napisao/la:
nido je napisao/la:
Nije Red bul nikad briljirao na prvim testiranjima...i ja njima nikad ne vjerujem, uvijek nesto kuhaju pa i sada i uvijek im ovako lose ide pa onda dovedu to do savrsenstva...jbg. imaju zadnjih godina genijalne ljude koji su im donjeli koplje ispred ostalih jbg...
Vidi cijeli citat


je, ali par ti genijalaca im je sad otišlo, košto si napiso ranije
a čini se da je veći problem u Renaultu nego u njima
Vidi cijeli citat



Ma imaju oni toga, lako je za njih, s budzetom koji imaju izmislit ce sve sta im treba. Tako da ovih par sta je otislo, sigurno ne bi da je gazdi stalo da ih ostavi...

Reno je svima izgleda tutnuo problematicne motore a na to sve jos red bul kemija sa bolidom pa je zato zbrka ali rijesit ce oni to kao i sve dosad...

Ja zivim vec nekoliko godina zat to da se Ferrari vrati na te staze i da donese nesto novo sto je ispred konkurencije 
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
03. veljače 2014. u 21:40
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
03. veljače 2014. u 22:02
defintivno Mercedes i Red Bull najlipši bolidi, najbolje su zamskirali noseve
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
04. veljače 2014. u 17:01
Brawn je doživio brojne trenutke slave u elitnom automobilističkom natjecanju. Bio je važna karika Schumacherove dominacije u Formuli 1, koji je s njim u doba Benettona i Ferrarija osvojio sedam naslova prvaka. Nakon prvog umirovljenja velikog Nijemca, Brawn je prešao u Hondu, a nakon povlačenja japanskog proizvođača iz sporta povukao možda i najbolji potez u povijesti sporta: otkupio je momčad, preimenovao ju u Brawn GP te s njom osvojio dvostruku titulu 2009. godine.

Prodajom svoje momčadi Mercedesu Brawn se jako obogatio, a Nijemci su ga ostavili kao ravnatelja ekipe. Stigao je ponovo i Michael Schumacher, kasnije ga je zamijenio Lewis Hamilton, a Mercedes je bio blizu vrha u posljednje četiri godine, ali nikad na njemu. Brawnov utjecaj u momčadi polako je slabio, pojavili su se ljudi koji su ga uspješno izgurali pa se odlučio povući na kraju prošle sezone.

Posljednjih dana pojavile su se glasine da bi se Brawn mogao vratiti usport kao ravnatelj McLarena, ali on je otklonio takvu mogućnost.

'To nije laž, zbilja odlazim u mirovinu. Posvetit ću se pecanju u sljedećih godinu dana i uživati u životu pa vidjeti što budućnost donosi. Nemam još konkretnih planova,' izjavio je Ross Brawn za Telegraph, koji se nakon više od 40 godina u Formuli 1 odlučio konačno oprostiti...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
04. veljače 2014. u 17:02
Magnussen je prošlog tjedna po prvi put imao prilike sjediti u MP4-29 bolidu McLarena, s kojim će ova momčad jurišati na naslov prvaka ove godine. Svoj posao je obavio iznenađujuće dobro: bio je najbrži čovjek kompletnog testiranja s 1:23.276 te je odvezao solidan broj krugova na španjolskoj stazi. 

Iako to ne mora značiti da će 21-godišnji Danac karijeru u Melbourneu započeti na briljantan način poput svog prethodnika Lewisa Hamiltona, start je to u novoj momčadi kakvog je samo mogao poželjeti.

'Bio je to dobar osjećaj. Zadovoljan sam brojem krugova koje sam odvezao. Znamo da je ovo zimsko testiranje i nitko zbilja ne zna što rade druge momčadi pa ta vremena ne treba previše gledati. Forsirao sam, ali nisam bio na samom rubu. Sada nam je najvažnije što više toga naučiti o bolidu,' izjavio je aktualni prvak Formule Renault, koji priznaje da je bio jako nervozan prije svog prvog nastupa:

'Imao sam leptiriće u svom trbuhu. Nisam mogao spavati. Uzbuđen sam. Ipak sam ja novak. Ovo je bilo nešto veliko za mene kao vozača.'
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
04. veljače 2014. u 17:04
Formula 1 krenula je u smjeru usporavanja svojih bolida. Već prethodnih godina postalo je nemoguće srušiti rekorde koje su Schumacher i društvo postavili u razdoblju od 2003. do 2006. godine. No, ove godine bolidi su još znatno sporiji. Kevin Magnussen odvezao je najbrži krug u Jerezu više od pet sekundi sporiji od prošlogodišnjeg Felipea Masse te više od osam sporije od rekorda staze Michaela Schumachera iz 2004. godine.

Takav trend u sportu, za koji su kriva nova tehnička pravila, ne sviđa se ljubiteljima Formule 1, a ni vozači nisu oduševljeni.

'Izgubili smo držanje na stazi, aerodinamički potisak, oko 20 ili 30 posto u odnosu na prošlu godinu, a i gume su nešto tvrđe. To je šteta jer je Formula 1 trenutno malo prespora. Motor je snažan, snage nam ne nedostaje. Ali aerodinamika mora biti bolja, jer Formula 1 mora biti brža u zavojima. Također mi nije jasno zašto gume moraju biti tako konzervativne. Pa valjda možemo barem imati gume koje dobro drže,' mišljenje je Adriana Sutila, a javio se i Fernando Alonso:

'Nije isto kao prije, s fizičke strane. Bolid je lakše voziti, sile i brzina su manji u zavojima, ali tu su druge stvari koje treba kontrolirati, više prekidača na volanu. Teže je u brzim zavojima imati kontrolu. Sasvim je drukčije. A što se brzine krugova tiče, kad si na limitu, konačno vrijeme nema emocionalnu vrijednost. Svejedno je zabavno voziti. Znao sam voziti kartinge koji su pola minute sporiji pa sam se svejedno znojio i uživao.'

'Bolid je sporiji nego prošle godine. Ali kad pokušavaš izvlačiti iz njega maksimum i jako se mučiš voziti ga, nemaš osjećaj da je spor,' kažeFelipe Massa.

Ipak, vozači se slažu da bi kroz sezonu vremena trebala ići prema dolje te bi se s napretkom svi mogli pustiti tri do četiri sekunde, pa bi se u 2015. godini mogli približiti rezultatima iz prethodnih godina… 
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.104
04. veljače 2014. u 18:28
Magnussen da bude upola ko Hamilton prvu sezonu, mila majka za McLaren
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
05. veljače 2014. u 21:42
TRAŽI PROMJENE
Alonso nije izdržao: Bolidi ne valjaju, ružni su!



Promjene pravila u novoj sezoni Svjetskog prvenstva Formule 1 natjerale su momčadi da osjetno promjene dizajne samih bolida u odnosu na prijašnje sezone...




Posebno veliku pažnju plijene nosevi bolida, ali iz pogrešnih razloga. Tako se nos novog Ferrarijevog bolida F14 T uspoređuje sa usisavačem, dok brojne negativne kritike ima i nos bolida Toro Rossa STR9.

'Novi su bolid ružniji. Mislim da moramo biti iskreni s našim navijačima i iskreni prema sami sebi prije svega,' rekao je Alonso za CNN.

'Novi bolidi nisu dovoljno dobri jer ljudi u Formuli 1 traže izvrsnost motorsporta, aerodinamike, izvrsnost u izvedbi i tehnologiji. A kada vidite te prednje dijelove bolida oni ne izgledaju kao stvari koje sam nabrojao. Mislim da ćemo morati pronaći druga rješenja. Inženjeri su dovoljno pametni da naprave bolid brzim, ali i lijepim,' zaključio je Španjolac.
[uredio nido - 05. veljače 2014. u 21:44]
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.104
05. veljače 2014. u 23:55

https://www.youtube.com/watch?v=s99QFe6htJ4

V10, ili barem V8, VRATI SE    

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
123
...
101112
...
888990
  • Najnovije
  • Najčitanije