F1 2014

123
...
111213
...
888990
Špalatrin
Špalatrin
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2013.
Poruka: 4.223
06. veljače 2014. u 14:03
nek se bar vrate ovakva vremena 

http://www.youtube.com/watch?v=hIaccugyKLg
Bit ćemo prvaci ako nam dopuste
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
07. veljače 2014. u 13:33
Vozač McLarena Jenson Button priznao je da su novi F1 bolidi znatno sporiji od prošlogodišnjih, ali vjeruje da će ipak biti malo brži od onih iz 'druge lige' iliti GP2 serije…


Nova era V6 turbo motora započela je vrlo slabim vremenima na testiranju u Jerezu. Najbrži Magnussen vozio je više od pet sekundi sporije od prošlogodišnjeg rekorda Masse, što je potvrdilo prognoze da bi novi bolidi trebali biti znatno sporiji od svojih prethodnika.

Vozači su impresionirani okretnim momentom novih V6 mašina, ali aerodinamični potisak je dramatično manji, pa su F1 bolidi znatno sporiji po zavojima, zbog čega su i vremena krugova tako loša. No, iako su zlobnici već ustvrdili da bi ove godine utrke GP2 serije, predutrke u kojima voze mladi nedokazani vozači, mogle biti brže od one Formule 1, čini se da se to ipak neće dogoditi.

'Na nekim stazama će nam biti puno bliže, ali bit ćemo brži. Iako, ne puno brži,' priznaje Jenson Button, svjetski prvak iz 2009. godine, koji vjeruje da je problem i u gumama:

'Mislim da su barem pola sekunde sporije. Bolidi su također teži, tu gubimo sekundu po krugu, pa je to već oko 1.5 sekundi izgubljenih, samo na te dvije promjene.'

Stručnjaci ipak vjeruju da bi se bolidi kroz sezonu mogli ubrzati te biti tek sekundu, dvije sporiji uoči 2015. godine, u odnosu na prošlogodišnje…
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
08. veljače 2014. u 12:37

Njemački Speed Week izvještava kako su bolidi pogonjeni Ferrarijevimmotorima na testu u Jerezu prilikom usporavanja zvučali mnogo drukčije odMercedesovih ili Renaultovih. Navodno je Luca Marmorini, dizajner motora, razvio jedinstveni sustav koji zaustavlja dovod goriva kada bolid koči, koji pritom manje troši te koči motorom.

Također, iznenađuje to što Ferrari ima prilično male bočne usisnike za zrak, koji su mnogo manji od onih na Red Bullu ili Mercedesu, što upućuje na to da bi mogao imati nekakav inovativni sustav za hlađenje motora.

Andy Cowell je izjavio za Auto Motor und Sport:

“Hlađenje je postalo tako važno ove godine, kako za snagu, tako i za aerodinamiku. Mnogo smo istraživali u ovom području.”

nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
08. veljače 2014. u 13:43
trapgio je napisao/la:

Njemački Speed Week izvještava kako su bolidi pogonjeni Ferrarijevimmotorima na testu u Jerezu prilikom usporavanja zvučali mnogo drukčije odMercedesovih ili Renaultovih. Navodno je Luca Marmorini, dizajner motora, razvio jedinstveni sustav koji zaustavlja dovod goriva kada bolid koči, koji pritom manje troši te koči motorom.

Također, iznenađuje to što Ferrari ima prilično male bočne usisnike za zrak, koji su mnogo manji od onih na Red Bullu ili Mercedesu, što upućuje na to da bi mogao imati nekakav inovativni sustav za hlađenje motora.

Andy Cowell je izjavio za Auto Motor und Sport:

“Hlađenje je postalo tako važno ove godine, kako za snagu, tako i za aerodinamiku. Mnogo smo istraživali u ovom području.”

Vidi cijeli citat




Oooo hvala bogu, nece li biti nesto novo sto nemaju drugi a tako dobro...cekam godinama... 
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2010.
Poruka: 3.628
10. veljače 2014. u 15:41
trapgio je napisao/la:
šta li je ovo u Fernanda na bolidu, da mu nezanosi na desno pa balans neki

Vidi cijeli citat



To ti ispucava strelice na protivnike da im probuši gume, MarioKart design.
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
10. veljače 2014. u 18:12
facaabc4 je napisao/la:
trapgio je napisao/la:
šta li je ovo u Fernanda na bolidu, da mu nezanosi na desno pa balans neki

Vidi cijeli citat



To ti ispucava strelice na protivnike da im probuši gume, MarioKart design.
Vidi cijeli citat




   
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Stalker
Stalker
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 1.142
11. veljače 2014. u 13:47
da je ova vremena vratit, turbo motori su tu, još aerodinamiku i gume sredit.


http://www.youtube.com/watch?v=pSw5uFBGZC4
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
12. veljače 2014. u 00:29
Najuzbudljiviji timski duel u novoj sezoni definitivno će biti onaj unutar Ferrarija. U ekipu je stigao atraktivni Kimi Raikkonen, a već mjesecima traju nagađanja hoće li se moći nositi s Fernandom Alonsom. Prva zimska testiranja u Jerezu nisu nam dala odgovor na to pitanje.

Prema mišljenju Felipa Masse, koji je dijelio mjesto u ekipi s obojicom, Alonso je taj koji bi trebao imati prednost. No, bivši F1 prvak iz 1998. i 1999. godine ima drukčije mišljenje.

'Mislim da Kimijev stil vožnje savršeno odgovara bolidima s turbo motorima. Alonso previše forsira, mislim da će ga Kimi pobijediti,' smatra Mika Hakkinen.

Podsjetimo, sljedeći krug F1 testiranja započinje potkraj veljače u Bahreinu, a sezona starta u Melbourneu 16. ožujka.


*********Podsjetimo, 'crveni bikovi' bili su daleko najsporija momčad na prvom zimskom testiranju u Jerezu te su njihovi vozači odradili najmanje krugova od svih. Problemi s jedinicom pokretne snage i hlađenjem obilježili su prve krugove novog RB10 bolida, kojeg su neki već i prekrižili iz borbe za naslov prvaka. No, ravnatelj Red Bulla tvrdi da problem nije ozbiljan.

'Postoje neke stvari kojem moramo popraviti, ali ne radi se o ničem velikom. Naravno, postoje problemi koje i Renault mora popraviti. Ovi bolidi su toliko komplicirani da i mali problem može uzrokovati velike kvarove,' izjavio je Christian Horner te ipak priznao:

'Pred nama je dosta posla, ali i dovoljno vremena do prve utrke. Test u Bahreinu za nas je vrlo važan i naporno se pripremamo i u Renaultu i u Milton Keynesu. Ne želimo ponoviti testiranje kakvo smo imali u Jerezu, no to je ono čemu testiranje i služi, popraviti probleme da se ne bi događali u utrci.'



*********Kao mjera borbe protiv rastućih troškova, koji bi mogli uništiti male F1 momčadi, od sljedeće sezone svaka će ekipa imati na raspolaganju ograničeni budžet od maksimalno 200 milijuna eura. No, postoji bojazan da će biti nemoguće kontrolirati velike momčadi koje bi mogle pronaći način kako prevariti restrikcije i potrošiti više od dozvoljenog na razvoj svojih bolida.

Bernie se namjerava žestoko boriti s prevarantima. Ima ideju kako im stati na kraj.

'Razmatramo ideju dati milijun eura svakom 'zviždaču' čiji se informacije pokažu točnima. A ekipama ćemo reći kako će im biti oduzeti bodovi na tri najbolje utrke u sezoni pa da vidimo kako će varati,' izjavio je Bernie Ecclestone te potvrdio da su ograničeni F1 budžeti gotova stvar:

'Ograničene budžete smo odobrili. Svi su se složili s 200 milijuna eura. No nije dogovoreno što sve ulazi u tih 200 milijuna. Ako to ne bude uključivalo sve, siguran sam da će pronalaziti načine da ograničenja zaobiđu. Bit će teško.'
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
14. veljače 2014. u 18:12
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
16. veljače 2014. u 19:20
****Podsjetimo, Red Bull je bio najslabija momčad na prvom testiranju ove godine. Njegovi vozači odvezli su najmanje krugova, RB10 se pregrijavao, a problem je bio u Renaultovoj jedini pokretačke snage, koja se nije na pravi način uklopila u Neweyjev bolid.

Ako službeno i 'bikovi' i Renault tvrde da je riječ o manjem kvaru te da će biti popravljen već do testiranja u Bahreinu, bivši šef F1 momčadi Giancarlo Minardi pustio je glasinu da vrlo uspješnoj suradnji, koja je vladala zadnje četiri godine u sportu, dolazi kraj.

'Iako se Red Bull, Toro Rosso i Renault trude pokazati mirnoću, situacija je puno kompliciranija i neće ju biti lako riješiti. Naravno, volio bih biti demantiran na sljedećem testiranju. Ali ovo su vrlo kaotični trenuci u Formuli 1,' kaže Minardi.

Helmut Marco iz Red Bulla odgovorio je kako ekipa ima višegodišnji ugovor s Renaultom. No, također i dodaje da je ugovor povezan s rezultatima. 





****Podsjetimo, u novoj sezoni F1 bolide pokreću V6 turbo motori s nešto snažnijim okretnim momentom, ali sveukupno bolidi su znatno sporiji zbog nedostatka aerodinamičnog potiska u zavojima, zbog kojih svi voze pet sekundi sporije nego prošle sezone. Nova pravila, uključujući i ono o dvostrukim bodovima na posljednjoj utrci, naišla su na brojne kritičare, a među njima je i prvak iz 1997. godine.

'Pravila su previše restriktivna, to nije Formula 1. Ne vidim smisla. Taj koncept pokušava učiniti sport ekološki prihvatljivim da bi ljudi bili sretniji, ali to nije F1. To je samo takva percepcija, ali zapravo polako uništava sport,' izjavio je Jacques Villenueve, koji se prisjetio posljednje utrke sezone u kojoj je došao do jedinog naslova prvaka:

'Vremena su na zimskom testiranju bila u Jerezu jedva malo brža nego što smo mi vozili 1997. godine. To je bilo prije 17 godina. Nije mi jasno zašto je postalo bitno usporavati bolide. Pretvaraju F1 u igru i show, umjesto u pravi sport. Kao da žele reći: gubimo fanove, što možemo učiniti da umjetno ozanimljivimo sport?'

S druge strane, Stefano Domenicali brani nova pravila.

'Imali smo tek jedno testiranje. Pričekajmo kad svih 22 bolida budu zajedno pa onda možemo reći je li sve krenulo po zlu. Sad kad smo krenuli ovim putem, trebamo biti konstruktivni,' upozorio je ravnatelj Ferrarija.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
123
...
111213
...
888990