F1 2014

123
...
141516
...
888990
baseggio
baseggio
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.08.2009.
Poruka: 11.602
24. veljače 2014. u 18:48
Maligan82 je napisao/la:
baseggio je napisao/la:
tko je ovaj Felipe Nasr za Williams 
Vidi cijeli citat


Test vozač iz Brazila,22 godine ima,inače vozio Formulu BMW i Formulu 3.Sad vozi u GP2
Vidi cijeli citat

pas mater, ja mislio zafrkali se kod Masse i prezimena, my bad ... prije sam pratio i taj GP2, al nema se više vremena za sve 
[uredio baseggio - 24. veljače 2014. u 18:49]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
24. veljače 2014. u 19:58
po ovim rezultatima bolidi s Mercedosovim motorom su najbrži zasad
kako će to u utrci izgledat vidit ćemo, ali mislim da bi mogli dominirat prvi nekoliko utrka
iako je i Ferrari tu blizu, sigorno će bit bolji u utrci
Nico Hulkenberg ima dobra vremena na testiranju
nadam se da će Red Bull svoje probleme riješit do utrka
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
26. veljače 2014. u 18:04
Jos malo, jos malo...

Idemo kao i do sada, navijam za Ferrari ali i za najdrazeg vozaca Nicu Hulkenberga da bude sto bolji



....i naravno, da prvenstvo bude extra zanimljivo do posljednje trke...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
26. veljače 2014. u 18:50
ove godine za Kimia,a neće mi bit mrsko da Vettel opet pobjedi, iako bi mi najdraže bilo da prvenstvo bude izjednačeno
3-4 vozača u borbi za titulu na zadnjoj utrci
Kimi, Alonso, Vettel, Hamilton i Button, a možda se neko još pridruži tipa Rosberg i Mangussen
sumnjam da drugi mogu bit u borbi za naslov do zadnje utrke, ali ko će ga znat
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
26. veljače 2014. u 19:12

ove godine, kao i svake, za McLaren (od iduće godine McLaren-Honda - ŠTO JEDVA ČEKAM)

Naravno osobni favoriti su mi Button i Magnussen, ali iskreno, mislim da će biti trio za naslov, Kimi, Nando, Hamilton, uz možda jednog iz McLarena (ako se sve poklopi)

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
26. veljače 2014. u 19:47
Ja se samo nadam da neće biti razočaravajuće za McLarenovce kao prošle godine, a onda od 2015. po naslov.
Špalatrin
Špalatrin
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2013.
Poruka: 4.223
26. veljače 2014. u 19:57
Alonso i Button. 

kao i stinger, čekam mclaren-hondu sljedeće godine. 
Bit ćemo prvaci ako nam dopuste
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
26. veljače 2014. u 23:00
Japanski 27-godišnji vozač vratio se nakon godine dana izbivanja u Formulu 1, ali čini se da ga čeka iznimno težak posao. Naime, Caterham je jedna od momčadi koju opskrbljuje motorima Renault, što je ove sezone veliki problem, jer čini se da su Francuzi podbacili tijekom zime. Ako uzmemo u obzir da je ova momčad i prošle godine bila najslabija, nema sumnje da je i u 2014. godini glavni favorit za posljednje mjesto u prvenstvu.

'Ne utrkujemo se, ali da moramo, radije bih vozio GP2 bolid. Još uvijek su brža vremena GP2 bolida od naših. Moramo nastaviti raditi, ali ovo nije Formula 1. Moram biti zabrinut kad vidim vremena. Ne mogu biti sretan. Imamo malo vremena, moramo paziti na pouzdanost, ali i brzinu. Moramo sve pokušati,' izjavio je očajni Kamui Kobayashi koji se nadao skoku momčadi prema naprijed, s obzirom na promjene u tehničkim pravila.

'Ova godina je trebala biti velika prilika za ekipu, no u ovom trenutku smo daleko od najboljih, kad je razvoj bolida u pitanju,' priznaje bivši vozač Saubera i Toyote. 









Williams je potvrdio dolazak simpatičnog inženjera koji nas je često uveseljavao svojim porukama Massi preko radio veze, u kojima je uvijek bilo strasti i duhovitosti. Na radost ljubitelja Formule, suradnja Brazilca i Smedleyja će se nastaviti i ove sezone.

'On je netko tko me potpuno pozna i dobro se razumije u bolide. Jako je inteligentan i kompetitivan. Uvijek sam imao dobar odnos s njim. Za mene je više od sjajnog inženjera,' priznao je za Autosport Felipe Massa.

Smedley je u Ferrariju radio deset godina, a s Massom je ostvario 11 pobjeda te 2008. godine umalo uzeo i naslov, kojeg je Hamilton osvojio u posljednjem zavoju.




Red Bull prolazi kroz najteže razdoblje u posljednjih pet godina. Novi RB10 bolid ne funkcionira te je na testiranju u Jerezu bio najsporiji, uz najviše tehničkih problema te najmanje provedenih krugova na stazi. Nije puno bolje bilo ni prošli tjedan u Bahreinu pa je jasno da 'crveni bikovi' ove godine nisu u užem krugu favorita za naslov prvaka.

'Naši problemi su kompleksni. Možemo ih riješiti jedino u suradnji s Renaultom. Nažalost, idemo iz problema u problem i definitivno kasnimo s razvojem,' priznao je Red Bullov savjetnik Helmut Marko koji ne zna hoće li se ekipa stići oporaviti do početka sezone:

'To pitanje je otvoreno i nemoguće je dati prognozu. Imat ćemo nadogradnje za treći krug testiranja u Bahreinu, ali kao što sam već rekao, sve je to dosta kompleksno. No, ne smijemo klonuti. Moramo gledati prema naprijed.' 

Treći krug testiranja počinje u četvrtak.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
27. veljače 2014. u 13:47
dosta Mclarenovaca i ja sam za njih navijo dok su Finci vozili, prvo Hakinnen pa Kimi
oni bi mogli bit dobri ove godine, ali moža samo u prvom dijelu sezone
neznam kad će dobit zabranu pristupa razvoju motora od Mercedesa
Button je moj favorit, oni je nježan prema gumama, a mislim da manje i goriva troši

zanimljive promjene što se tiče kvalifikacija

Predložene su određene promjene, a sada se vjeruje da su se odlučili na par izmjena.

Q1 će sada trajati 18 minuta, dvije manje nego do sada, Q2 će ostati na 15 minuta, dok će finalna Q3 runda biti produžena za dvije minute te će sada trajati 12 minuta.

16 bolida koji prođu u Q2 će dobiti dodatni set opcijskih (mekših guma) koje se mogu koristiti jedino u Q3, a ukoliko se ne plasiraju u Q3, moći će ih sačuvati za utrku. Oni koji prođu u zadnju kvalifikacijsku rundu, morat će koristiti dodatne opcije za postizanje svog vremena u Q3, ali će ih kasnije vratiti Pirelliju.

Vozači iz Q3 će tako startati utrku na gumama iz Q2 na kojima su postigli svoj najbrži krug. Ovo osigurava da svi bolidi u Q3 voze na istim gumama, bez ostajanja u garaži, a strategija startanja na prime (tvrđoj) opciji ostaje mogućnost ako odluče koristiti tu gumu u Q2.

nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
28. veljače 2014. u 16:24
'Ni 10 milijuna eura ne bi riješilo naše trenutne probleme. Renault mora poboljšati izvedbu motora, jer smo u suprotnom u velikim problemima', rekao je Marko za njemački Bild.

Na posljednjem testiranju Vettel je za više od šest sekundi po krugu bio sporiji od Mercedesovog Nice Rosberga, a ukoliko taj zaostatak ne smanji, prema pravilima Međunarodne automobilističke organizacije (FIA), svjetski prvak ne bi smio ni startati u utrci!

'Mercedes je veliki korak ispred nas. Oni već rade naprednije testove na duže staze s novim bolidom, dok smo mi još na samom početku. Vettel je, to vam mogu reći, vrlo razočaran trenutnim stanjem svojeg bolida. Situacija mu nije nimalo zadovoljavajuća', otkrio je šef Red Bulla.

Od četvrtka do nedjelje testiranja će se održati u Bahreinu, a bit će to ujedno i posljednje službeno testiranje prije početka nove sezone, koja započinje 16. ožujka Velikom nagradom Australije.



Nakon četiri naslova u nizu, pred 26-godišnjim Nijemcem veliki je izazov. Nova tehnička pravila čini se da će prekinuti Red Bullovu dominaciju Formulom 1. Bolid je zasad oko četiri, pet sekundi sporiji od onih najbržih, uz velike probleme s pouzdanošću, ponajviše kad je u pitanju hlađenje motora. Upitno je hoće li se moći uopće kvalificirati u Melbourneu među prvih 10, a nije ni vjerojatno da će uspješno doći do cilja, s obzirom da ekipa u tri tjedna testiranja još uvijek nije uspjela odraditi niti jednu dužu seriju krugova.

Vettelu se naravno ne sviđa takav razvoj situacije, saznaje njemački Bild, ali ekipa pokušava smiriti tenzije.

'Ljutnja nas neće daleko odvesti. Sebastiana informiramo o unapređenju bolida. No, ni deset milijuna eura neće riješiti naše probleme. Renault mora obaviti svoj posao s motorom. Mercedes je puno ispred nas, oni su već uspjeli odraditi simulacije velikih serija krugova. Imamo brige ne samo za Australiju, nego i kasnije,' priznaje Mateschitzev savjetnik unutar ekipe Helmut Marko.

Podsjetimo, prva utrka F1 sezone već je za dva tjedna u Melbourneu. Vettel je u seriji od osam pobjeda u nizu iz prošle sezone, a još jedna bi ga ostavila samog na vrhu vječne ljestvice u toj kategoriji, ispred Ascarija. No, to se neće dogoditi…
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
123
...
141516
...
888990