F1 2014

123
...
323334
...
888990
Špalatrin
Špalatrin
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2013.
Poruka: 4.223
25. ožujka 2014. u 22:39
ma zaboli me kurac za njih, nek iđu... čim im nije nešto po volji, odma kukaju. 
Bit ćemo prvaci ako nam dopuste
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
26. ožujka 2014. u 14:11

šugave limenke, nek se drže rađe svog napitka, a ne formule...neam niš protiv da se sponzorira ekipa (pa tu i tamo koji sticker i naljepnica), al ovi imaju 2 ekipe u vlasništvu!!!

neupućen čovjek bi pomislio da je Red Bull (osim tvornice napitka) i neka perspektivna trkaća kompanija koja proizvodi šasije, motore i ostale pizdarije za formulu...

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
26. ožujka 2014. u 17:33
Špalatrin je napisao/la:
ma zaboli me kurac za njih, nek iđu... čim im nije nešto po volji, odma kukaju. 
Vidi cijeli citat



Slažem se.

Postali su kao Ferrari kad im nije išlo.
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
26. ožujka 2014. u 18:07
Mladi 21-godišnji bivši prvak Formule Renault sjajno je startao u svojoj debitantskoj sezoni Formule 1. Osvojio je treće mjesto u Melbourneu, koje je postalo drugo nakon što je Daniel Ricciardodiskvalificiran. Tako dobar početak karijere jednog novaka nije viđen još od Lewisa Hamiltona 2007. godine, što govori da upravo McLaren zna izabrati pravog mladića i dati mu šansu za volanom svog bolida.

'Ima sve potrebno da postane svjetski prvak, ali samo ako će imati konkurentan bolid. Jedna utrka je samo jedna utrka. Vidjet ćemo nakon sljedeće četiri. No, ne brine me njegov temperament ni posvećenost. Spreman je na svaku žrtvu, to je sigurno. Ima fenomenalnog mentora u Jensonu, s kojim se jako dobro slaže,' izjavio je Ron Dennis kojem je drago što je momčad napustio Sergio Perez, a u nju stigao mladi Danac:


'Nije mogao bolje obaviti posao. Nije napravio niti jednu pogrešku tijekom cijelog vikenda, slušao je upute i pritiskao kad je bilo važno. Mogu ga samo hvaliti. Treće mjesto u prvoj utrci, s ovako kompleksnim pravilima i zahtjevnim kvalifikacijama po kiši i suhom, tko može tražiti više? Opravdao je naš izbor. Nije to bila laka odluka i mogli smo pogriješiti, ali drago mi je da smo imali pravo.'

U povijesti Formule 1, samo je Giancarlo Baghetti uspio pobijediti u debitantskoj utrci, u Francuskoj 1961. godine. U posljednjih četrdeset godina, jedina tri velika debitantska rezultata bili su drugo mjestoJacquesa Villeneuvea 1996. godine, treće Hamiltona 2007. te drugo (ako Ricciardovu žalbu FIA prihvati, onda treće) Kevina Magnussena 2014. godine, sva tri na utrci u Melbourneu.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
26. ožujka 2014. u 18:08
Ivek! je napisao/la:
Špalatrin je napisao/la:
ma zaboli me kurac za njih, nek iđu... čim im nije nešto po volji, odma kukaju. 
Vidi cijeli citat



Slažem se.

Postali su kao Ferrari kad im nije išlo.
Vidi cijeli citat




Ferrariju evo ne ide godinama vec pa ne kukaju toliko...
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
26. ožujka 2014. u 18:09
Utrke Formule 1 održavaju se u Maleziji od 1999. godine i možemo reći da je staza Sepang jedan od boljih uradaka dizajnera Hermanna Tilkea. U prošlosti smo ovdje vidjeli nekoliko sjajnih okršaja, a najuspješniji vozači bili su Michael Schumacher, Fernando Alonso i Sebastian Vettel s po tri pobjede. 

Od 15 izdanja Velike nagrade Malezije, jedna je završila prekidom i podjelom polovičnih bodova 2009. godine, kada je zbog snažne kiše i smanjene vidljivosti utrka zaustavljena na svojoj polovici, a pobjeda pripala Jensonu Buttonu. Ostale su uspješno kompletirane, no snažni pljuskovi karakteristični za ovo podneblje znali su prijetiti regularnosti. Vremenska prognoza i ove godine daje mogućnost sličnog scenarija.

Što se samog kruga na stazi Sepang tiče, on je dugačak  5.5km, sastoji se od 15 zavoja i pun je izazova. Nakon startno-ciljne ravnine slijedi zahtjevni kompleks zavoja u koji se ulazi u drugoj, brzinom 75km/h. Ključna je putanja za sljedeći zavoj, nakon kojeg je dobrim izlaskom moguće napasti vozača ispred na sljedećoj ravnini. 



Središnji dio kruga je sjajan, s brzim zavojima 5 i 6 koji se prolaze gotovo punim gasom te zahtjevnim desnim zavojima 7 i 8 u kojima vozači rade najviše pogrešaka tijekom vikenda. U završnom dijelu imamo još opasne desne zavoje 11 i 14, koje nije lako precizno pogoditi te zatim slijedi stražnja duga ravnina, posljednji zavoj koji se prolazi s 85km/h te ulazak u cilj.

Za utrku u Maleziji Pirelli je pripremio tvrdu i srednju komponentu guma. DRS zone su na dvije najduže ravnine. Očekuje se znatno više tehničkih problema za bolide nego u Melbourneu, zbog visoke temperature i vlage pa bismo mogli vidjeti pregršt odustanja u utrci.

Što se favorita tiče, to su definitivno vozači Mercedesa Lewis Hamilton i Nico Rosberg. Očekuje se i dobro izdanje Williamsa te McLarena, a izgledi Ferrarija i Red Bulla velika su nepoznanica. Naravno, osim brzine, ključna će biti pouzdanost bolida, koja je već koštala neke od favorita prije dva tjedna na stazi Albert Park.

F1 vikend započinje slobodnim treninzima u petak, rano po hrvatskom vremenu. Kvalifikacije su na rasporedu u 9 ujutro u subotu, nedjeljna utrka u isto vrijeme. Ne propustiti!



https://www.youtube.com/watch?v=0LbpLnP--P4


***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
26. ožujka 2014. u 18:45
nido je napisao/la:
Ivek! je napisao/la:
Špalatrin je napisao/la:
ma zaboli me kurac za njih, nek iđu... čim im nije nešto po volji, odma kukaju. 
Vidi cijeli citat



Slažem se.

Postali su kao Ferrari kad im nije išlo.
Vidi cijeli citat




Ferrariju evo ne ide godinama vec pa ne kukaju toliko...
Vidi cijeli citat


Kukaju/kukali su oni isto naveliko, samo ih ne volim pa ih još više primjećujem.

"Predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo jasno je poručio Maxu Mosleyu i Bernieju Ecclestoneu: “Ako 2010. doista uvedete jedinstvene motore, mi odlazimo iz Formule 1”."

'Kako bi se izbjegle ikakve sumnje, u Ferrariju ćemo ponovno ustanoviti da nećemo sudjelovati u Formuli 1 sljedeće godine ako na snazi ostanu aktualna pravila. Promjena pravilnika zadiranje je u naša prava i protivi se sporazumu koji smo ranije potpisali s FIA-om', stoji u priopćenju.

"Problem s Formulom 1 će biti sređen kroz nekoliko godina, tome se iskreno nadam. Ili ćemo imati odgovornu FIA-u kakvu želimo i što se događa u nekim drugim sportovima ili ćemo organizirati svoje prvenstvo. To nije posebno teško kada imate svoje motore, mjenjače, brand, tehnologiju, organizaciju i investicijske kapacitete. Dakle, taj će problem biti vrlo brzo riješen, nadam se."

"Mi više ne možemo svakodnevno ponavljati da nećemo voziti u Formuli 1 s ovim pravilima uz zanemarivanje Ferrarijevih prava. Inače ne volim puno govoriti o današnjoj Formuli 1 jer atmosfera nije baš dobra."


"Mi ćemo se držati svojih načela u najboljoj namjeri, ali budimo iskreni, za one koji prihvate našu odluku sve će biti dobro, a oni drugi će morati prihvatiti da je to naše stajalište. Ukoliko Formula 1 još uvijek želi Ferrari u svojim natjecanjima, moraju se promijeniti pravila i dopustiti istraživanje, uz, naravno, nadziranje troškova. Mi u Formuli 1 nismo sponzori već konstruktori"
Kojot_50
Kojot_50
Dokazano ovisan
Pristupio: 02.01.2012.
Poruka: 18.019
28. ožujka 2014. u 10:03
Mercedesi najbolji na prva dva treninga

1.trening
 1.  Lewis Hamilton     Mercedes              1m40.691s           19
 2.  Kimi Raikkonen     Ferrari               1m40.843s  +0.152s  20
 3.  Nico Rosberg       Mercedes              1m41.028s  +0.337s  19
 4.  Jenson Button      McLaren-Mercedes      1m41.111s  +0.420s  20
 5.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes      1m41.274s  +0.583s  18
 6.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault    1m41.402s  +0.711s  15
 7.  Sebastian Vettel   Red Bull-Renault      1m41.523s  +0.832s  9
 8.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes  1m41.642s  +0.951s  19
 9.  Felipe Massa       Williams-Mercedes     1m41.686s  +0.995s  23
10.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes     1m41.830s  +1.139s  22
11.  Fernando Alonso    Ferrari               1m41.923s  +1.232s  14
12.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault      1m42.117s  +1.426s  20
13.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari        1m42.365s  +1.674s  21
14.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault    1m42.869s  +2.178s  21
15.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari        1m42.904s  +2.213s  23
16.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari      1m43.825s  +3.134s  18
17.  Marcus Ericsson    Caterham-Renault      1m45.775s  +5.084s  24
18.  Max Chilton        Marussia-Ferrari      1m46.911s  +6.220s  10
19.  Kamui Kobayashi    Caterham-Renault      1m51.180s  +10.489s 5
20.  Sergio Perez       Force India-Mercedes                      2
21.  Pastor Maldonado   Lotus-Renault                             2
22.  Romain Grosjean    Lotus-Renault                             4

2.trening

 1.  Nico Rosberg       Mercedes              1m39.909s           30
 2.  Kimi Raikkonen     Ferrari               1m39.944s  +0.035s  30
 3.  Sebastian Vettel   Red Bull-Renault      1m39.970s  +0.061s  30
 4.  Lewis Hamilton     Mercedes              1m40.051s  +0.142s  32
 5.  Fernando Alonso    Ferrari               1m40.103s  +0.194s  29
 6.  Felipe Massa       Williams-Mercedes     1m40.112s  +0.203s  34
 7.  Daniel Ricciardo   Red Bull-Renault      1m40.276s  +0.367s  29
 8.  Jenson Button      McLaren-Mercedes      1m40.628s  +0.719s  28
 9.  Valtteri Bottas    Williams-Mercedes     1m40.638s  +0.729s  35
10.  Nico Hulkenberg    Force India-Mercedes  1m40.691s  +0.782s  34
11.  Jean-Eric Vergne   Toro Rosso-Renault    1m40.777s  +0.868s  33
12.  Kevin Magnussen    McLaren-Mercedes      1m41.014s  +1.105s  20
13.  Adrian Sutil       Sauber-Ferrari        1m41.257s  +1.348s  28
14.  Daniil Kvyat       Toro Rosso-Renault    1m41.325s  +1.416s  32
15.  Esteban Gutierrez  Sauber-Ferrari        1m41.407s  +1.498s  34
16.  Sergio Perez       Force India-Mercedes  1m41.671s  +1.762s  25
17.  Romain Grosjean    Lotus-Renault         1m42.531s  +2.622s  14
18.  Max Chilton        Marussia-Ferrari      1m43.638s  +3.729s  20
19.  Jules Bianchi      Marussia-Ferrari      1m43.752s  +3.843s  29
20.  Marcus Ericsson    Caterham-Renault      1m45.703s  +5.794s  31
21.  Kamui Kobayashi    Caterham-Renault                           0
22.  Pastor Maldonado   Lotus-Renault                              0
Ljepota stvorenja odražava beskonačnu ljepotu Stvoritelja (KKC, 341)
maxi
maxi
Mali dioničar
Pristupio: 23.12.2011.
Poruka: 7.242
28. ožujka 2014. u 10:43
kimi  nadam se da ce nastavit tako dobro vozit, iako je samo trening lijepo ga je vidit na drugom mjestu
"Stvarna veličina kluba ne mjeri se trenutnim rezultatima, trofejima ili novcem, nego time koliko ga ljudi doživljava kao svoj – kao nešto bitno u svojim životima."
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
28. ožujka 2014. u 11:45
a kad vidim Vettel u prva 3, osip dobijem 
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
123
...
323334
...
888990