Sportnet forum

Dobrodošli na najbolji hrvatski sportski forum!

Pravila korištenja

WRC

123
...
929394
...
969798
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 1.776
25. travnja 2021. u 14:50

Ogier je imao dozvolu policije da ide, a onaj policajac to ocito nije cuo. Zbog izvanredne situacije je dogovoreno s policijom da se vozilo ne iskljucuje iz prometa, pregkedano je i vidjeno da moze voziti, sakncionirat ce Ogiera kasnije. Toyotin predstavnik Jarno Helminen je dosao na mjesto dogadjaja, jako je blizu servisne zone, i to je to. 

Dogadjalo se to na relijima i prije, nista novo. Ne znam cemu ovakva drama u medijima.

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.165
25. travnja 2021. u 14:55

Cri.Lu99 je napisao/la:

markoli je napisao/la:

Dao je Ogier žmigavac na vrijeme, samo vjerojatno nije baš uočljiv od šarenog auta. Ovaj u BMW-u se zaletio ko sivonja. Izgleda da nije šteta koja bi utjecala na vožnju, tako da je dobro prošao.

 

Ali zanimljiva situacija, naravno da nije mogao čekati sad pola sata da se napravi zapisnik. Ne znam kakva je procedura po pravilima WRC-a u ovakvim situacijama.

Vidi cijeli citat

A kakva je po zakonima HR kada vozač pokuša pregaziti policajca?

Vidi cijeli citat


To kako će država prema njemu postupiti me nimalo ne zanima, na ovoj temi sam radi sporta, ne da glumim nekog pravednika. Najbolje da ga linčujemo.

 

Zanima me jedino hoće li imati kakvu kaznu od WRC, kako se inače takve stvari rješavaju i je li bilo sličnih situacija.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 1.776
25. travnja 2021. u 15:06

Dobit ce kaznu kao bilo tko u prometu, auto je homologiziran. Sve po propisima.

A sto se FIA-e tice, imaju i oni svoja Road and safety pravila, ali nista sto bi moglo uzrokovati gubitak bodova ili kaznene minute. Njima je jedi o bitno da je auto legalno za cestu, to posebni suci pregledavaju na pocetku brzinca i tu su prosli. Ako se naknadno utvrdi neka nepravilnost, onda idu kazne, ali samo ako se to dogodilo na brzincu. Na ostalim cestama vrijede pravila kao za svaki auto i za to FIA u pravilu ne kaznjava, osim ako nije rijec o bas nekim brutalnim stvarima kao npr. kad je pokojni McRae vozio sa suvozacem koji je radi ravnoteze visio kroz prozor jer im je otpala guma.

Inace se najcesce kaznjava zbog brzine, tu se vozaci naplacaju kazni jer nekad kazne na brzince ili testiraju gume, ali to se smatra bas seljackim i nepotrebnim. Nije dobra reklama za sport, definitivno, i FIA to naknadno dodatno novcano kazni. 

Mislim da Ogier nece dobit nikakvu sportsku kaznu, a za novcanu ne znam - ali kao sto si rekao, nije me briga.

Reli je bio fantastican i odavno nisam imao ovako dobar sportski osjecaj za nesto odrzano u Hrvatskoj. Bravo svima! 

Nadam se da je WRC i ovdje na forumu, a i inace, dobio kojeg novog fana i pratitelja.

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.165
25. travnja 2021. u 17:24

Samo se nadam da ćemo i dogodine biti u kalendaru. Organizacijski vjerujem da smo položili ispit. Stvarno je to ogroman projekt. Plus sportski je sve prošlo odlično. Šteta da i Rovanpera nije bio tu, bilo bi vjerojatno i još zanimljivije.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 1.776
25. travnja 2021. u 19:01

markoli je napisao/la:

Samo se nadam da ćemo i dogodine biti u kalendaru. Organizacijski vjerujem da smo položili ispit. Stvarno je to ogroman projekt. Plus sportski je sve prošlo odlično. Šteta da i Rovanpera nije bio tu, bilo bi vjerojatno i još zanimljivije.

Vidi cijeli citat


Ugovor je na tri godine, ali to ne mora nista znaciti. Vidio sam samo dobre komentare svih ukljucenih, i na organizaciju i na same brzince. Kalendaru je definitivno nedostajalo asfaltnih relija, pogotovo nakon ukidanja Korzike, a ovo je jedan od rijetkih koji ima bas svega: brdskih dijelova, razlomljenog asfalta, brzih dijelova, sporih dijelova, dosta sljunka i lisca po cesti itd. Sve to utjecalo je i na uzbudljive rezultate i neka ispadanja - malo je tko reli prodao bez problema, a to je cesto jedna od glavnih boljki asfaltnih relija - previse su predvidljivi. Hrvatska to definitivno nije bila.

E sad, ono cega je mene strah, to je ova sluzbena odluka o tome da nema publike. Ako se to reklo, a nije provelo, onda je to problem. A nije se provelo, dapace, cak su navijaci neformalno i pozvani da dodju. Meni je to super, lijepo je vidjet ljude na otvorenu u prirodu kako uzivaju u obom sportu, ali mene se ne pita - slika guzvi na sluzbeno reliji bez gledatelja, s ljudima koji nemaju maska i ne drze razmak, odlazi u svijet i nece svi bit sretni. A kad neki nisu sretni, onda nije ni FIA. 

Bio je jos onaj jucer brzinac koji je nakratko prekinut zbog publike koja je bila nepropisno locirana, ali skoro da nema relija gdje se to ne dogodi. Najgore je uvijek na najkultnijem reliju u Monte Carlu gdje se zadnji put i dogodilo da je gledatelj pogonuo, tamo pocetkom stoljeca.

Sve u svemu - mislim da ce se reli odrzat i da smo prosli test, ali za potvrdu ce trebat pricekat deveti mjesec i objavu novog kalendara. Dosta se promjena dogodilo sad zbog Covida i slotove ce biti jako tesko zadrzat, pogotovo za europske relije. Bugarska i Poljska su npr. trajale samo jednu godinu, a uz nas su novi i Grcka (povratak), Estonija i Belgija - nema jednog Walesa, Njemacke i Turske... Stvarno je sve moguce.

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.165
25. travnja 2021. u 20:36

Mislim da puno toga ovisi kakvo bude stanje oko korone tamo u rujnu, ali mislim da neće to biti neka prepreka. Bar se nadam. To može samo biti pokazatelj da postoji velik interes za utrku unatoč svemu.

 

Evo dvije fotke od jučer koje su mi dobro ispale. Greensmith i Ogier.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 1.776
25. travnja 2021. u 21:58

Evo i epiloga, Ogier laksi za 7000 eura i dobio je jedan reli kazne - uvjetno, ako ponovi nesto slicno. Objavljena je i slika iz PP sa svima ukljucenima, sve je OK.

 

@markoli,

odlicni kadrovi. Koje li ironije, Greensmithove gume izgledaju u punoj brzini, a Ogierove stoje u mjestu 😅

[uredio Blizunj - 25. travnja 2021. u 22:02]
Ljuke
Ljuke
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.08.2011.
Poruka: 2.630
26. travnja 2021. u 08:39

Odlican rally, vrhunski dozivljaj uz stazu jucer. Predivno vrijeme, izvrsni vozaci i prava drama na kraju.

Nadam se da ostaje rally u kalendaru, vec vidjeh neke price o Istri kao lokaciji. Mozda ne bi bilo lose svaki rally smjestiti u drugu regiju Hrvatske da se pokaze kako nam je raznolika zemlja.

 

Sad pitanje je i podloge itd. Ugl. ovi yt kanali koje sam vidio kazu da je rally bio odlican i da je CRO bas osvjezenje.

Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 1.776
26. travnja 2021. u 10:51

Da, praktički svi komentari su pozitivni, ne samo zato što je reli bio uzbudljiv nego i zbog brzinaca, raznolikost podloge, uvjeta itd. Naravno, hvale i organizaciju, a to je ipak najvažnije. Mislim da bolju preporuku za ostanak u kalendaru nismo mogli dobiti.

Što se tiče Istre, kad je prvi put i spomenuto da bi WRC mogao doći u Hrvatsku, govorilo se da će to biti u Istri i da bi bio mixed surface reli, tj. pola asfalt, pola šljunak. Nekad su takva natjecanja bila češća, ali su se zbog logistike (auta imaju dijametralno suprotan setup za različite podloge) počeli izbjegavati. Zadnja je bila Katalonija 2019., a onda je odlučeno da će od 2021. potpuno preći na asfalt. Dakle, time je ideja o Istri kao takvoj definitivno odbačena.

A što se tiče selidbe po zemlji - to se jednostavno ne radi. Reliji obično budu bazirani u jednom gradu gdje je servisni centar i to se jako teško mijenja. Brzinci da, nikad nisu isti i u istim smjerovima, ali gradovi rijetko. Za promjenu grada treba naći potpuno nove brzince, odgovarajuće evakuacijske ceste itd. - to je praktički novi reli. Tako je nedavno objavljeno da švedski reli u veljači nakon više desetljeća seli iz Torsbyja na sjever u Luleu, tamo je više snijega, a godinama se raspravljalo i o selidbi onog britanskog iz Walesa u S. Irsku. Dakle, selidbe su jako, jako rijetke.

Isto je i s podlogom, kalendar je usklađen i napravljen je pravi balans s podlogama - šljunka je uvijek više. Ako si dobio slot u travnju s asfaltom onda ćeš to 99% i ostati, ako uopće i ostaneš. Asfalta su 3 ili 4 po sezoni i moraš se boriti s ostalima na toj podlozi da bi preživio u kalendaru, lakše je nego sa šljunkom. 

Ljuke
Ljuke
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.08.2011.
Poruka: 2.630
27. travnja 2021. u 12:54

Hmm, hvala puno na svim informacijama i objasnjenjima, puno toga nisam niti znao.

 

Ima li neke sanse da se Subaru vrati u rally? Stvarno sam volio tog konstruktora, bilo bi ih sjajno opet vidjeti u WRC-u.

to-sto-su-vozaci-dozivjeli-u-hrvatskoj-nisu-vec-dugo-a-taj-iznos-nam-treba-u-eurima-ako-ga-ne-bude-15068514

 

"Vrlo brzo bismo trebali saznati ocjene za naš reli, a vjerujem da će biti dobre i visoke, jer već i sada imamo ponudu da potpišemo ugovor po kojem će sljedeće dvije godine biti fiksne. Dakle, da smo onda 100% sigurni u kalendaru, a to nam onda automatski daje veću sigurnost i komotniju situaciju, da ne moramo stalno strahovati."

123
...
929394
...
969798