Pocinje nova sezona, prati li tko? Klasik u Monte Carlu za pocetak.
Nova era hibrida, nakon skoro 20 godina ne treba se bojat da ce jedan Sebastien osvojit naslov. Ogier ove godine vozi samo nekoliko relija, nema full-time program sto ga, naravno, eliminira iz borbe za naslov. Ipak, svoj domaci reli nece propustit pa ga gledamo u Toyoti po alpskim obroncima. Ni Loeb nije mogao odoljet izazovu pa ce i on vozit MC, ali ovaj put M-Sportovu Ford Pumu.
Sto se favorita tice, borba ce se vodit izmedju starih rivala, ali kako su novi auti, nista to nije sigurno - sva dosadasnja iskustva u starim autima ne moraju nuzno ista znacit.
Dvostruki uzastopni viceprvak Evans i mladi as Rovanpera u Toyoti, a uz njih i Japanac Toyota kojeg guraju iz marketinskih razloga.
U Hyundaiju vjecni drugi Neuville i jedini od vozaca s punim programom koji je osvajao naslov - Tanak. Estonac je lank bio uzasan i prijelaz u Hyundai pokazao mu se kao korak unatrag. Treci auto trebali bi dijeliti Sordo i mladi as Solberg koji je lani pokazao veliki talent u WRC kategoriji.
M-Sport je za prvog vozaca doveo Breena koji je dugo vozio part-time za Citroen i Hyundai, a lanjskim voznjama zasluzio je mjesto prvog vozaca u M-Sportu. Osim njega, mjesto imaju i razvojni mladi vozaci Formaux i Greensmith koji potencijala imaju, ali pitanje je kako ce to izgledat u novom autu i punoj sezoni.
Sto se novih auta tice, prvi su s razvojem krenuli u M-Sportu, imaju najvise testiranja i iskustva i Puma bi trebala bit najbrzi i najbolji auto. Nesto poslije krenuo je razvoj Yarisa dok su u Hyundaiju JAKO kasnili i predstavili su auto tek u studenom. Kako ce to izgledat na brzincima, bit ce jako zanimljivo vidjet.
Sto se same tehnologije tice, elektricni pogon koristit ce se na javnim cestama izmedju brzinaca, a za vrijeme utrkivanja - moc ce ga koristit proizvoljno i u odredjenim kolicinama - na vozacima je da procijene kad i koliko. Punjenje se obavlja u servisnim parkiralistima, najcese izmedju dva loopa. Mijenjac nije vise automatski, tu je napravljen korak unatrag u tehnologiji sto ide u prikog iskusnijim vozacima.