WRC

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.219
06. svibnja 2021. u 18:02

Hyundai produžio ugovore Neuvillei i Tanaku. Obojica će tamo krenuti u hibridnu eru.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.219
03. lipnja 2021. u 23:28

Dobre vijesti. Niko Pulić se izvukao i pušten je kući nakon dva mjeseca borbe s koronom i 46 dana respiratora. 🙌

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.219
05. lipnja 2021. u 12:31

Tanak vodeći u Rally Sardinija sve do SS12. Na toj dionici je pokupio kamen uz rub ceste i morao je odustati. Ogier je isto pokupio veći kamen, ali ostaje u utrci. Jučer zbog istog problema odustao Fourmaux.

 

Očito nisu Talijani baš odradili posao kako treba u pregledu staze.

 

Sad je Ogier prvi, Sordo drugi i Evans treći (12/20).

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.219
06. lipnja 2021. u 14:27

Hyundai držao prvo i drugo mjesto. Onda Tanak odustao zbog udarca u kamen, pa i Sordo prvo loše upao u lokvu, pa onda se i prevrnuo i mora odustati. Ogier također udario u kamen, ali ipak je to Ogier. Njemu ništa. 😀

 

Uglavnom Ogier prvi, Evans drugi, a Neuville treći. Power stage uzeo Neuville, Ogier četvrti.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.141
11. lipnja 2021. u 14:30

Iskreno, ova Portugal i Sardiniju uvijek najslabije pratim jer su mi to dva najdosadnija i najbezveznija relija, a tako je bilo i ovaj put. Jednostavno, prevelik je utjecaj pozicije na startu i previse je izlijetanja, a pogotovo sad kad se Pirelli nije iskazao s kvalitetnim gumama.

Sardiniju su zavrsile samo 4 WRC posade, svi su udarili u kamenje i naravno, jedno Ogier zavrsio neostecen. Na kraju usao u zadnji dan s preko minute prednosti, to bi valjda i ja uspio zadrzat haha.

Uglavnom, Hyundai se strmoglavio jos od Hrvatske, Toyota apsolutno dominira i Ogier i Evans ocito ce sami odlucivati o naslovu. Sve se jos moze preokrenut, ali hitno im je potreban preokret.

Imat ce priliku u Keniji - e to jedva cekam. Prestar sam da bih se sjecao Safarija iz 90ih i bas me zanima kako ce to izgledat u novom izdanju. Bit ce navodno ludih i divljih brzinaca kroz mocvare i travnjake - ono sto je reli u pocetku i bio.

Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.141
20. siječnja 2022. u 11:54

Pocinje nova sezona, prati li tko? Klasik u Monte Carlu za pocetak.

Nova era hibrida, nakon skoro 20 godina ne treba se bojat da ce jedan Sebastien osvojit naslov. Ogier ove godine vozi samo nekoliko relija, nema full-time program sto ga, naravno, eliminira iz borbe za naslov. Ipak, svoj domaci reli nece propustit pa ga gledamo u Toyoti po alpskim obroncima. Ni Loeb nije mogao odoljet izazovu pa ce i on vozit MC, ali ovaj put M-Sportovu Ford Pumu.

Sto se favorita tice, borba ce se vodit izmedju starih rivala, ali kako su novi auti, nista to nije sigurno - sva dosadasnja iskustva u starim autima ne moraju nuzno ista znacit.

Dvostruki uzastopni viceprvak Evans i mladi as Rovanpera u Toyoti, a uz njih i Japanac Toyota kojeg guraju iz marketinskih razloga.

U Hyundaiju vjecni drugi Neuville i jedini od vozaca s punim programom koji je osvajao naslov - Tanak. Estonac je lank bio uzasan i prijelaz u Hyundai pokazao mu se kao korak unatrag. Treci auto trebali bi dijeliti Sordo i mladi as Solberg koji je lani pokazao veliki talent u WRC kategoriji. 

M-Sport je za prvog vozaca doveo Breena koji je dugo vozio part-time za Citroen i Hyundai, a lanjskim voznjama zasluzio je mjesto prvog vozaca u M-Sportu. Osim njega, mjesto imaju i razvojni mladi vozaci Formaux i Greensmith koji potencijala imaju, ali pitanje je kako ce to izgledat u novom autu i punoj sezoni.

Sto se novih auta tice, prvi su s razvojem krenuli u M-Sportu, imaju najvise testiranja i iskustva i Puma bi trebala bit najbrzi i najbolji auto. Nesto poslije krenuo je razvoj Yarisa dok su u Hyundaiju JAKO kasnili i predstavili su auto tek u studenom. Kako ce to izgledat na brzincima, bit ce jako zanimljivo vidjet.

Sto se same tehnologije tice, elektricni pogon koristit ce se na javnim cestama izmedju brzinaca, a za vrijeme utrkivanja - moc ce ga koristit proizvoljno i u odredjenim kolicinama - na vozacima je da procijene kad i koliko. Punjenje se obavlja u servisnim parkiralistima, najcese izmedju dva loopa. Mijenjac nije vise automatski, tu je napravljen korak unatrag u tehnologiji sto ide u prikog iskusnijim vozacima.

odgovornost
odgovornost
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.12.2020.
Poruka: 11.675
21. siječnja 2022. u 00:53

Hoće biti relija u hrvatskoj?

"U hrvatskom jezikoslovlju nema atributa kojima se može objasniti veličina Hajduka. Hajduk je ne samo vječan, Hajduk je neuništiv!"
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.141
21. siječnja 2022. u 14:22

Da, od 21. do 24. travnja. Navodno je financiranje osigurano u posljednji cas, iz saveza su imali sastanke s Tomasevicem i sponzorima. 

Iza Monte Carla ide snjezna Svedska u veljaci i onda je velika rupa u ozujku kad je tradicionalno bila americka tura Meksiko-Argentina koje vise nema.

Sto se relija tice, fenomenalna bitka Ogiera i Loeba za vrh. Ogier je krenuo bolje i vodio je prva cetiri brzinca da bi ga u posljednja dva Loeb priestigao i sad vodi s preko 10 sekundi. Hyundaiji se muce, Puma se zasad pokazuje kao najbolji auto, ali dosta se vozaca muci s novim autima. Zafrkani uvjeti tipicni za ovaj reli nimalo im ne pomazu.

Sto se estetike tice, auti zvuce odlicno, a meni i izgledaju bolje. Pumin livery i dizajn spadaju mi u najljepse nekog WRC auta u povijesti.

[uredio Blizunj - 21. siječnja 2022. u 14:25]
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
21. siječnja 2022. u 17:47

Povratak Pume u WRC, makar ni priblizno ne izgleda kao dobra stara Puma iz WRC2 (ako se ne varam) cca 2003/04...

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.141
22. siječnja 2022. u 00:27

Da, opcenito WRC auti nemaju puno dodirnih tocaka s tvornickim pandanima, novi Ford nazvan je Puma iako ne bi bilo neke razlike da je bio Focus ili Fiesta. 

A i auti nove geeracije vs rane 2000... nebo i zemlja.