1. HRL (m) 2012./2013.

Robinjo
Robinjo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.02.2010.
Poruka: 1.550
07. studenog 2012. u 22:38
lakrdija je napisao/la:
Neznam kako pametno prokomentirati ovo kažnjavanje...u jednu ruku, htjeli bi da savez, rukomet i općenito sport funkcioniraju kao u Njemačkoj, Engleskoj i sličnim zemljama, a onda seremo po savezu jer je naplatio kazne za dugovanja i ne izvršavanje obaveza...u tim zemljama kojima se divimo je to posve normalna pojava (naravno, tamo i klubovi imaju više para)...kao drugo, zašto bi neki klubovi godinama izbjegavali te obaveze prema savezu i bili pošteđeni, a ostali klubovi koji uredno plaćaju nemaju nikakve benificije!?!  Dalje, dosta klubova iz cijele RH koji su suspendirani odnosno pod kaznom su klubovi iz manjih općina i sredina koji dobivaju značajna sredstva za funkcioniranje i nije mi jasno kako neki klub koji ima preko 200.000 kuna proračun, nemože plaćati obaveze prema HRS-u, a klub sa 30.000 kuna ih redovito plati?!?  

Stvar je u nemaru, stvar je u tome da se godinama to zavlačilo i da sada sve to dolazi na naplatu. 

Ali opet, smatram da je HRS mogao biti fleksibilan barem prema klubovima prema kojima grad/općina nisu ispunili obaveze iz proračuna... jer ako ti grad/općina neda ono šta ti pripada, onda ni ti nemožeš dat HRS-u ono što njima pripada...i tako u krug do mile volje... klasična hrvatska priča...

Treba se zalagat da se prije sezone odredi proračun, da se garantira za taj proračun i da se podaci o zatvorenoj financijskoj kontrukciji predaju HRS-u... i onda će se lijepo cijelo vrijeme imat uvid u to, ko može platit a ko nemože... Nemože se u prvenstvo krenut ako je klub 120.000 kuna u minusu i točka... samo se to opet vraća na onu priču o gradu/općini... 

nekako, svi su podjednako krivi za nastalu situaciju...i HRS, i klubovi i gradovi/općine
Vidi cijeli citat


e moj lakrdija,,, pa u ovoj državi imaš kako u rukometu tako i u ostalim sportovima klubove koji su dužni :igračima, dobavljačima, sucima , poreznoj upravi i  vrag zna kome  te opet igraju pa nikome ništa,i to ne neki pišljivi dug od desetak tisuća kuna ,, već10-tke miliona kuna ,,,, neki se nebi ni ime kluba usudili spomenut jer ih je strah,, ,, ali zato ti isti klauni drže propovjedi "malim" klubovima kao da živimo  u skandinavskim zemljama...
Robinjo
Robinjo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 21.02.2010.
Poruka: 1.550
07. studenog 2012. u 22:50
Dalje, dosta klubova iz cijele RH koji su suspendirani odnosno pod kaznom su klubovi iz manjih općina i sredina koji dobivaju značajna sredstva za funkcioniranje i nije mi jasno kako neki klub koji ima preko 200.000 kuna proračun, nemože plaćati obaveze prema HRS-u, a klub sa 30.000 kuna ih redovito plati?!?  

sad ti nama  običnim smrtnicima objasni kako klub sa 30 000 kuna(proračun) samo na kadetsku potroši 50 000 kuna godišnje?  ovu cifru je o trošku kadetske lige iznesao je d. dunato u sport.com  danas !! znači da tu nešto oko tog proračuna ne štima!!!! dodaj tu kotizacije, članarine, troškove putovanja, suce,delegate, doktora na tekmi, spec. preglede,,ma da me ubiješ proračun od 30 000 kuna to nemože podnest!!!
PetarKružić
PetarKružić
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.03.2010.
Poruka: 3.683
07. studenog 2012. u 23:32
Troskovi prijevoza i organizacije utakmica u ovoj ligi su najmanje 120 tisuca kuna.  To je stvarno donja granica, cak rekao bi preskromna putovanja i stednja na svakom koraku. Ovdje ne spadaju klubovi koji imaju svoje kombije (Umag i jos mozda neki) vec klubovi koji iznajmljuju kombije/buseve za putovanja. 

E sad lakrdija ja cu tebi rec neke stvari. Vi ste stvarno organiziran klub od mini rukometa do seniora sastavljen od domacih decki i na tome moram priznat da vam zavidim. Ajmo sad uzet ovako: 
1. koliko vi dragi rijecani potrosite  godisnje na putovanja djecaka i  djece koja igraju mini rukomet??? Dakle tu se radilo o tri generacije  prosle godine 1998. 2000. i 2002.. 

Evo ti odma i odgovor: ne potrosite nista nego ste sa tom djecom jos u plusu tj na nekoj "pozitivnoj nuli". sad ces mozda pomislit svasta o meni... Vasa djeca iz te tri generacije nisu tijekom prosle sezone otisla niti jednom van grada Rijeke (da, procitaj jos jednom-niti jednom). Sve utakmice zupanijske lige se igraju u Rijeci i tu vasa djeca dodu u osobnom angazmanu roditelja.
Uzmimo kao usporedbu Senj, Ogulin, Gospic ili neki drugi klub iz manje sredine. Oni su odigrali u tim uzrastima cca 20 kola po generaciji pa ako uzmes da je svako putovanje (bez sendvica i sokova za djecu) kostalo oko 1500kn dolazimo do zakljucka da su ti klubovi na mlade dobne skupine potrosili sigurno 40-50 tisuca kuna ako ne i malo vise(opet sam stavio manju cifru zbog snalazenja klubova na razne nacine).
Sad ces ti rec da nemoramo mi sudjelovat u Primorsko-goranskom zupanijskom natjecanju... e vidis onda se vracamo na pricu o malim sredinama. Mi svog zupanijskog saveza nemamo i nema ga smisla osnivat za dva kluba i ovisimo o rijeckom savezu koji naravno stiti interese rijeckih klubova. Nikada, ali bas nikada niti jedna utakmica zupanijskog prvenstva se nije odigrala van rijeke (Crikvenica, Senj, Ogulin...). 

Zakljucak svega: Nasi klubovi potrose 5 puta vise love dok dijete dovedu do mlade kadetske konkurencije nego sto ga potrosi Kozala, Pecine, Trsat, Matulji.

p.s definitivno smo krivi za sav neadekvatan rad sa djecom zadnjih 10-ak godina ali treba ti bi jasno da kadete ne mozes stvorit samo tako. Niko ne dolazi igrat rukomet sa 16g vec tog igraca treba odgojit a za to je nama potrebno vise financijskih sredstava (i jos uz to moramo imat srece sa populacijskim problemima koji se događaju sve vise malih sredina) nego tebi u Rijeci. 
Pozdrav!
lakrdija
lakrdija
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 4.167
08. studenog 2012. u 02:17
Slažem se sa tobom...imaš pravo i vjerujem da je zajebano putovat svaki vikend...baš sam se i pitao kako uspijevate... + što vam klinci odlaze u veće sredine u školu ili faks...

istina je da ti naši klinci puno igraju u Rijeci... sve to stoji...po meni su samo vaš veliki problem --> preskupe seniorske momčadi... po meni...

Robinjo...moram te razočarat i reći ti da ja nisam kompetentan i dovoljno obavješten koliko, kada i gdje trošimo tako da ti nemogu ni reć kako uspijevamo preživjet sa 30.000 kuna (koje čak ni ne vidimo jer grad uvelike kasni sa uplatama)...ali znam da uspijevamo, da se krpamo preko prijatelja, ljudi koji pomažu klubu, roditelja, pokojeg manjeg sponzora i slično...uz puno dobre volje i rada, kucanja po vratima i slično se uspije...to je sve šta ja znam...

od 1.7.2013. penetriramo u EU, a koliko ja znam, zakoni koji su na snazi u EU počinju vrijediti i za nas....a jedan od njih kaže da država, grad, županija niti lokalna samouprava nesmije izdvajati niti 1 euro za financiranje sportskih klubova ili udruga... nema više djeljenja iz gradskog proračuna... snađi se druže!

[uredio lakrdija - 08. studenog 2012. u 02:19]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.09.2011.
Poruka: 253
08. studenog 2012. u 10:10
pa evo nekoliko informacija-iz javnih potreba lokalnih samouprava Matulji dobiju oko 200.000 kuna,Senj između 300 i 400 tisuća koliko i Crikvenica i Kozala 45.ooo kuna(od toga joj je isplaaćeno za ovu godinu cca 20.000 kuna) To nije proračun nego koliko klubovi dobiju od svojih gradova a ostalo su im donacije,sponzorski ugovori i članarine.
   Jedan prvoligaš a neću ga imenovat krenuo je u ovu natjecateljsku sezonu sa blokadom od 760.000 kuna a od grada će isto za ovu godinu dobiti cca 50.000 i unaprijed su ljudi iz tog kluba morali znati da im je bilo bolje krenut iz početka (3. lige) i objavit stečaj nego stvorit nove obaveze koje će ih dovesti do izbacivanja iz lige za dva tjedna!
 O Senju je već sve rečeno,prošle godine nisu imali kaadete ni drugu ekipu zbog maalog broja djece a ove godine imaju sve ekipe(moji Senjani otkuda takav natalitet preko noći)
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.09.2011.
Poruka: 253
08. studenog 2012. u 10:10
zaključke donesite sami!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.08.2010.
Poruka: 1.139
08. studenog 2012. u 10:44
difense je napisao/la:
pa evo nekoliko informacija-iz javnih potreba lokalnih samouprava Matulji dobiju oko 200.000 kuna,Senj između 300 i 400 tisuća koliko i Crikvenica i Kozala 45.ooo kuna(od toga joj je isplaaćeno za ovu godinu cca 20.000 kuna) To nije proračun nego koliko klubovi dobiju od svojih gradova a ostalo su im donacije,sponzorski ugovori i članarine.
   Jedan prvoligaš a neću ga imenovat krenuo je u ovu natjecateljsku sezonu sa blokadom od 760.000 kuna a od grada će isto za ovu godinu dobiti cca 50.000 i unaprijed su ljudi iz tog kluba morali znati da im je bilo bolje krenut iz početka (3. lige) i objavit stečaj nego stvorit nove obaveze koje će ih dovesti do izbacivanja iz lige za dva tjedna!
 O Senju je već sve rečeno,prošle godine nisu imali kaadete ni drugu ekipu zbog maalog broja djece a ove godine imaju sve ekipe(moji Senjani otkuda takav natalitet preko noći)
Vidi cijeli citat

ne razumijem se u financije i raspodjelu novčanih sredstava. ali nije mi logično da dva kluba koji su iz istog grada i nastupaju u istom rangu natjecanja, dobiju različite iznose!? kako matulji dobiju 200.000 a kozala 45.000 tj. više nego četiri puta manje. može li mi ko objasniti ovu nelogičnost?
riki08
riki08
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.09.2008.
Poruka: 1.097
08. studenog 2012. u 11:01
Matulji su na proračunu svoje općine, nisu riječki klub
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.09.2012.
Poruka: 88
08. studenog 2012. u 11:02
Kozala spada pod Rijeku i njezin proračun, a Matulji spadaju pod opčinu Matulji i njihov proračun.
Rijeka je grad za sebe a Matulji opčina za sebe, kao npr. Zagreb i Sveta Nedjelja.
fedorad
fedorad
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 1.941
08. studenog 2012. u 11:10
otava je napisao/la:
Kozala spada pod Rijeku i njezin proračun, a Matulji spadaju pod opčinu Matulji i njihov proračun.
Rijeka je grad za sebe a Matulji opčina za sebe, kao npr. Zagreb i Sveta Nedjelja.
Vidi cijeli citat


Dobar ti je zemljopis,al te malo zajebaje gramatika.

Bog i Hrvati
  • Najnovije
  • Najčitanije