3.HRL Središte

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 25.09.2007.
Poruka: 38
05. listopada 2007. u 13:08
Carpenter je napisao/la:
werder je napisao/la:
Gospodo toliko pričate o sudačkim pogreškama, kada ću vidjeti da netko optužuje svoje igrače za poraz jer nisu pogodili 10 zicera i 10 puta bacili loptu u bunar.
Suce se optužuje za imalu pogešku i to se smatra katastrofom, a kad igrač pogriješi to je normalno. ljudski je griješiti i suci su ljudi.
Vidi cijeli citat
 
Točno, u pravu si.
No, moje pitanje je bilo: može li jedan trećeligaški sudac u ovakvoj situaciji, koja je jasna k'o dan, slučajno pogriješiti?
Naime, da je bilo ikakvog govora o strahu ili pritisku, pa gdje ćeš ljepše situacije (ako si nekakav alibi-sudac, bez muda), nego u egal tekmi suditi, za domaćina koji gubi -1, čisti penal u zadnjoj sekundi? Moliš Boga da ga zabiju i ideš kući pjevajući, u stilu ''svi sretni i zadovoljni''?Shocked
Dakle, nema govora o pritisku, nego isključivo o tendenciji ili neznanju i neosjećanju situacije!Confused
Vidi cijeli citat
Carp. može pogriješiti pogotovo mladi sudac, mislim da u ovom slučaju nije bilo nikakve namjere, jer ovi suci neznaju nekoga uzeti. Da su sudili neki bolji suci koji već godinama sude i sa više lige onda bi mogao govoriti o namjeri. Iskusni suci mogu izrežirati utakmicu tako dobro da im se nakraju samo nakloniš i čestitaš im. Sjeti se lige prvaka prije 10-tak godina kad je CSKA uzet u Zagrebu nakon pobjede u Moskvi od 11 razlike u Zagrebu izgubio sa 13 i samo su se mogli nakloniti sucima.E to ti je krađa. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
05. listopada 2007. u 13:15
nadzornik je napisao/la:
ne uvjeravam te ja ni u što! samo pokušavam skrenuti tvoju  pažnju sa sudaca i njihov EVENTUALNIH sudačkih grešaka, na tvoju koncentraciju u vođenju momčadi!
Vidi cijeli citat
 
Ne brini ti za moju koncentraciju. I moju koncentraciju ta dvojica ne plaćaju, kao ni prezentaciju mojih igrača! Dakle, moje vođenje utakmice i igra mojih igrača (kakvi god bili, dobri ili loši) nisu i ne mogu biti razlog niti izgovor za bilo što u ovoj temi. Baš suprotno, dokle god mi, klubovi, plaćamo lakrdijaše da se igraju fućkaljkom, imaju pravo (ili bi barem trebali imati) pitati zašto rade gluposti na terenu, za NAŠE novce?Confused
Smije li izgovor sucu za katastrofalno suđenje biti ovakva rečenica: ''Pa što bi oni htjeli, loše su odigrali i sad bi da im ja poštenio sudim? Tko ih j..e!''Angry
A ti mi to stalno imputiraš!ClapClapClap
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.09.2007.
Poruka: 126
05. listopada 2007. u 13:27
labud je napisao/la:
Tommy-13 je napisao/la:
labud je napisao/la:
Tommy se još nije kladio, a on je jedini realan koliko sam vidio
Vidi cijeli citat
 
Da si mene pito ja ti nikad nebi savjetovo da staviš na dugo selo, ha ha  Tongue
Vidi cijeli citat


još stignem mjenjat

Vidi cijeli citat
 
Nemoj mene slušati, ja se kladim srcem na tu tekmu, a ne razumom..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
05. listopada 2007. u 13:28
nadzornik je napisao/la:
[
nišda ja ne imputiram!
ti plaćaš sam svoju DEkoncentraciju u vođenju momčadi nego bavljenje sucima (žuti karton -500kn- to piše u propozicijama koji su izglasali na plenumu KLUBOVA a ne sudaca)
i zaštp stalno vrijeđaš, lakrdijaši, komedijaši blabla
TVOJI novci? imaš privatan klub? blago tebi!
da ti nabrojim koje troškove imaju suci da bi uopće mogli suditi??
ali NE pravdam LOŠE suce niti LOŠE suđenje!
znamo svi da suđenje na 3 ligi nije na nekom nivou, ali takva nije niti igra klubova, svi se tu da se uče, jer da znaju više bili bi na višim ligama!
Vidi cijeli citat
 
Nisam rekao moji, nego naši (klupski) novci, a za te novce koje se klub naplaća sucima kroz sezonu moglo bi se štošta korisnije za klub kupiti, zar ne?Wink
Ne vrijeđam, govorim kako doživljavam one koji me rade budalom za naš novac.Confused
I briga me za troškove koje ima sudac da bi mi mogao suditi!!!
Zanima li možda tebe ili cijenjene kolege suce koje troškove imam ja da bih bio trener ili koje troškove ima igrač da bi mogao igrati?!
Još jednom, briga me za njihove troškove, pa nisam im ni tata ni mama. Suđenje je njihov izbor...ili nije?Shocked
A ova tvrdnja ''kad bi treneri i igrači u ovoj ligi više znali igrali bi višu ligu'', je toliko smiješna i netočna da ju uopće nema smisla komentirati.
Dosta trenera, a još više igrača iz ove lige bi lakoćom moglo igrati i prvu i drugu ligu. To i sam znaš, ali naravno da ćeš me odmah demantirati, samo da bi stao iza svog mišljenja. Ja za to imam argumente, imaš li ti?Wink
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.10.2007.
Poruka: 413
05. listopada 2007. u 13:28
Bedexi se napalili na nedjelju... pazi najavu na naslovnoj stranici općine :
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
05. listopada 2007. u 13:30
Houdini je napisao/la:
Bedexi se napalili na nedjelju... pazi najavu na naslovnoj stranici općine :
 
Vidi cijeli citat
 
Baš me zanima...Big%20smile
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.08.2007.
Poruka: 232
05. listopada 2007. u 13:31
nadzornik je napisao/la:
...znamo svi da suđenje na 3 ligi nije na nekom nivou, ali takva nije niti igra klubova, svi se tu da se uče, jer da znaju više bili bi na višim ligama!
Vidi cijeli citat

Nisu svi tu da se uče. Neki igrači igraju iz gušta, a kad bi htjeli, bez brige bi igrali višu ligu. Dok, naravno, sa sucima nije tako - oni bi svi htjeli u višu ligu. A zbog čega? Prvenstveno zbog veće love a ne zbog kvalitetnijih utakmica.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.10.2007.
Poruka: 413
05. listopada 2007. u 13:33
slažem se sa rudarom32123 u ovome !
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.10.2007.
Poruka: 138
05. listopada 2007. u 13:39
E baš i nije posve tako. meni je cilj suditi finale lige prvaka ili finale olimpijade. uopće nisam niti sudim zbog love već zbog gušta. prestao sam igrati zbog zdravstvenih problema a nisam mogao da ne sudjelujem u rukometu. sam sam sebi reko da ću bacit fučku kad ću prvi put kompenzirati. nije baš svima lova jedino zbog čega su tu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.07.2007.
Poruka: 5.935
05. listopada 2007. u 13:40
rudar32123 je napisao/la:
Nisu svi tu da se uče. Neki igrači igraju iz gušta, a kad bi htjeli, bez brige bi igrali višu ligu. Dok, naravno, sa sucima nije tako - oni bi svi htjeli u višu ligu. A zbog čega? Prvenstveno zbog veće love a ne zbog kvalitetnijih utakmica.
Vidi cijeli citat
 
Baš sam to gore rekao za igrače i lige...a neki suci nemaju kvalitete niti za ovu ligu, a kamoli za drugu. Hoće li možda gospodin nadzornik prihvatiti okladu sa mnom da će ova dvojica iz Sutinskih vrela napredovati ''strelovitom brzinom'' u viši rang? Naravno, isključivo svojom kvalitetom...Wink
  • Najnovije
  • Najčitanije