Final four hrvatskog kupa (M)

KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
05. svibnja 2007. u 22:03
fora je kad sad citam Sportnetov izvjestaj kako sam totalno drugacije dozivio utakmicu - mozda zato jer sam bio medju navijacima, tamo nikad nije realno :)
ali u toj atmosferi sam imao dojam da Sladoljev nista ne brani - na kraju je ispao heroj i skinuo je tri kljucne lopte na samom kraju, ali sam imao dojam da do tada mozda ima 4-5 obrana u 57 minuta. a istovremeno sam imao dojam da golman Dubrave radi cuda, da ima bar 20 obrana.
isto kao sto mi se, suprotno od intonacije Sportnetovog teksta, cijelo drugo poluvrijeme cinilo da je Dubrava na rubu pobjede, a ne Karlovac.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.09.2004.
Poruka: 10.276
05. svibnja 2007. u 22:06
Jel Šonjić više ne igra kod vas?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2006.
Poruka: 45
05. svibnja 2007. u 22:24
A da li je netko ko je bio na utakmici imao blagi osjećaj kako suci dubravi dizu ruku za pasivno nakon 2o tak sekundi i na jedno dodavanje uzimaju loptu, dok je karlovac nakon dignute ruke pleo, i pleo do gola.

Ili recimo onaj desni vanjski karlovca je svaki put pravio korake kad je isao na fintu, vidjeno barem 5-6 puta, nije dosuđeno niti jednom.

Nitko također ne spominje kako je vladušić primio loptu i pucao na gol, a dva igrača su ga faulirala dok su bili u prostoru barem pola metra.

A da li je neko primjetio kako je ono zlo hrvatskog  rukometa koje je sjedilo za zapisnickim stolom samo pognulo glavu kada sudacki dvojac nije dosudio penal u zadnjoj sekundi.

I onda se nakon svega pitate zasto nije htv prenosio tekmu. Pa sta vam je da cijela hrvatska vidi kako teledirigirani suci usmjeravaju tekmu tamo gdje se vec prije znalo gdje ce zavrsiti.

Dragi moji, kuhinja je danas pocela sa hrvatskim kupom, Boze spasi nas u ova zadnja tri kola sta nam slijedi.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.11.2006.
Poruka: 700
05. svibnja 2007. u 23:12
Mislim da je Dubrava lagano pokradena. Nisu im svirali penal sekundu prije kraja. Inace, jako tvrda i zanimljiva utakmica.
 
A Zagreb PIPO? Valjda ovi iz Cakovca nece ponovo reci da su parirali i bili bolji u drugom pulovremenu. Parirali su kad su se zagreasi poceli igrati rukometa, a prestali igrati rukomet.
 
@Keta, trenutno druga zagrebova postava je Uvodic,Kaleb,Terzic, Duvnjak, Horvat, Lelic,Anusic. Ta bi postava bez problema pobijedila PIPO.
[uredio markan - 05. svibnja 2007. u 23:16]
KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
06. svibnja 2007. u 00:32
divno :) kod nas uvijek svi kukaju, ali nakon ove utakmice zbilja nisam mislio da ce se netko usudit pricat o kradji - da ne govorim da nitko od igraca Dubrave nije ni pomislio trazit penal u zadnjoj sekundi i da nema nikakvog govora o penalu - grub prekrsaj, iskljucen igrac, ali prekrsaj sprijeda na 7-8 metara, s punom obranom!, ovo je nesto najsmijesnije sto sam ikada cuo da bi to trebao biti penal.

sto se tice "ruke u zraku" snimale su barem tri kamere utakmicu, pa nabavite i lijepo pogledajte na miru kad se ohladite, pa ako cete i dalje imat takav dojam , onda svaka cast.  vise puta je lopta oduzeta Karlovcu zbog pasivnog napada nego Dubravi i to neusporedivo vise. uostalom, oduzeta im je i u zadnjem napadu kad su se mogli "izmisljat" prekrsaji do sirene.

na kraju, na 54 sekunde prije kraja suci koji kradu nece svirat penal i iskljucenje domacima.

edit: a i Sportnetovo izvjesce je poslao novinar iz Zagreba koji je u najmanju ruku neutralan (ako nije navijao za Dubravu) i suce ne spominje nijednom rjecju.
a za "pasivne" se kladim s obojicom u sto god hocete da je i daleko vise puta ruka bila u zraku Karlovcu i da je Karlovcu vise lopti oduzeto.




jedino sto se slazem je da je nas rukomet zbilja jadan: ponekad zbog sudaca i HRS kuhinje, a ponekad zato sto zbilja nitko ne zna sportski prihvatit poraz. rec da je ovo bila kradja je stvarno zesca sramota, pogotovo kad netko u zadnjoj minuti dobije penal za izjednacenje, uz iskljucenje - mda, kradja bez presedana Clap. al eto, tko gubi ima pravo da se ljuti, fina glupa narodna izrekica, sta cu vam ja Tongue


edit2: o krajnjoj subjektivnosti govori citat "Karlovac pleo i pleo s dignutom rukom". to je presmijesno. svaki, ali doslovno svaki put kad je Karlovcu bila dignuta ruka islo se na dodavanje Laskacu i sut s devet metara. to sto vi pocesto niste bili u stanju napravit blok nego bi napravili jos tri prekrsaja, nakon cega se dogadjalo isto (bez ikakvih dodavanja i "pletenja") je vas problem. usput u nijednoj od tih situacija Karlovac na kraju nije dao gol, toliko o "pletenju do gola"


[uredio KKMD - 06. svibnja 2007. u 00:59]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.09.2004.
Poruka: 10.276
06. svibnja 2007. u 00:40
KKMD šta je sa Šonjićem, on je igrao kod vas, lijevo krilo iz Bjelovara?
KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
06. svibnja 2007. u 00:41
nemam pojma, ocito smo obojica neupuceni :) jer kod nas vise nije, ali ja sam bio siguran da se vratio u Bjelovar.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.09.2004.
Poruka: 10.276
06. svibnja 2007. u 00:44
Ja mislio da je još kod vas, znam da Obran igra, pa sam mislio da je i on...Viđao sam ga tu po tekmama, ali ne igra za Bjelovar, a dobro, valjda će se saznat ubrzo.
KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
06. svibnja 2007. u 09:46
update: danas u SN, opet ZG novinar - ocjena sucima 4,5
 
da rezimiramo, poradi toga sto nije pametno pisat postove kad se vratis s navijacke pijanke :) :
 
1. "dirigirana sudacka kradja" je Dubravi u zadnjoj minuti dala igraca vise i sedmerac za izjednacenje.
 
2. "dirigirana sudacka kradja" je Karlovcu oduzela loptu nakon 35 sekundi napada i dala Dubravi jos jednu sansu za izjednacenje (da je bilo imalo zelje da se krade to se nikad ne bi dogodilo - lako je svirati prekrsaje do kraja)
 
3. zagrebacki novinari (Dubrava je, podsjecam, iz Zagreba) nisu vidjeli "dirigiranu sudacku kradju", stovise, jedan ne spominje suce uopce, drugi im daje odlicnu ocjenu
 
4. tijekom "dirigirane sudacke kradje", u utakmici koja je 60 minuta bila izjednacena (dakle otpada mogucnost mudre kradje u kojoj favorizirani napravi +10 pa se onda protivniku daju penali i igraci vise) broj sedmeraca je jednak, a Karlovac ima vise iskljucenja
 
 
5. bez mrvice pretjerivanja i bez imalo foliranja - ove sekunde potpisujem da HRK Karlovac od sada pa zauvijek na gostovanjima ima sudjenje kakvo je imala Dubrava u ovoj utakmici. iste sekunde, bez mrvice razmisljanja.
 
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.04.2007.
Poruka: 250
06. svibnja 2007. u 11:01
Slažem se sa KKMD-om, biosam u ravnini sedam metarakad je Vladušić primio loptu. Nitko nije bio unutar šest metara, čovjeka su zatvorili, laskač je malo pregrubo ušao u njega i zaradio 2 minute, ali o sedmercu nije bilo niti govora. 
 I još jedna stvar. U Karlovcu i općenito u HRL nisam dugo vidio ovako objektivno i kvalitetno suđenje, iako sa ponekad pizdio na suce jer sam bio uvjeren da kradu Karlovac. Al objektivno, nakon prospavane noći, dečki su super odradili utakmicu. A što se tiče krađe, zna se da Karlovac igra grublju obranu i to što su u startu isključili Obrana (opravdano)  i zauzeli takav kriterij sigurno je više išlo na ruku Dubravi. I tako je bilo cijelu utakmicu. Dubrava jednostavno nije imala čovjeka odluke i to je to. A što se tiče HTV-a, bez komentara.
  • Najnovije
  • Najčitanije