Finale : Hrvatska - Francuska

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.07.2009.
Poruka: 303
31. siječnja 2010. u 21:09
kev je napisao/la:
Arsenio je napisao/la:
plavi9 je napisao/la:
ok Arsenio, ali samo je jedan vanjski od svih tih generacija iskočio, a vanjski su alfa i omega, nez njih nema igre. Gojuna ne brojim, on igra samo obranu. dao Bog da Huđ eksplodira ili bilo tko drugi, samo moramo proizvesti kojeg vanjskog jer sve ostalo se da pokrpati. A visina je bitna, rijetki su Balić i Narcisse koji sa 190cm mogu biti na najvišoj razini. Evo danas situacije, samo visoki i snažni dvosmjerci prolaze Rutenka, Romero, Jicha, Hansen, Duvnjak, Karabatić, Fernandez itd.
Vidi cijeli citat
ma sve pet....poanta je bila u tome da IMAMOrukometnu budućnost...i to govorim iz trenerske perspektive...i utvaram si da nešto znam o tome....ali me hebu seronje koje tu dodu i pljuvaju a neznaju nabrojat tri mlada igrača....i seeru po mome i po radu ljudi mkoji doslovno badava uče tu djecu

Vidi cijeli citat


ako sam dobro shvatio ti si rukometni trener? ako jesi imam jedno pitanje za tebe ako nije problem. Gledam našu repku cijelo prvenstvo i nisam primjetio nijednu uigranu akciju . Kad balić ima loptu naša cijela ekipa je potpuno statična i čekaju što će Balić  napraviti. Možda griješim ali mislim da je to kriv Červar slažeš li se ili ?
Vidi cijeli citat
paaaaaa...........baš i ne...igra naše repke(u većini)bazira se na tome da balić završava akcije asistom,navlačenjem,prodorom...i tek kad balić krene kreće i ostatak ekipe...e sad,ponekad je problem što je balić tako izvanserijski tj.igrač trenutka,da ga ostatak ekipe ponekad nemože pratiti...ali većinom to dobro funkcionira jer mi nismo stroj koji lomi,nego ekipa koja živi na inspiraciji,nadahnuću,potezu...pa ako hoćeš i improvizaciji...to je dovoljno za sve,osim jbga zasad,za francuze..nije.....jest da bi se balić uklopio u razne varijante,ali u strogo kontroliranom rukometu to više nebi bilo tako izraženo............a kako bez balića ,vidio si danas...bezidejno,na silu,na rubu izgubljene lopte...jer onda je svatko balić,a balić je samo jedan

kev
kev
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2010.
Poruka: 3.315
31. siječnja 2010. u 21:16
Baš zato spominjem neuigranost zato što kad nema Balića mi nemamo riješenje ni za prosječne reprezentacije, meni se čini da se ne radi ništa na tom planu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2010.
Poruka: 3
31. siječnja 2010. u 21:21
prekro je napisao/la:
šteta!

ne mogu se oteti dojmu da smo ih mogli (pa čak i trebali) dobiti...

prvih 28 minuta je sve išlo na naš mlin...i francuzi su pokazali da nisu niš posebno, promašivali su ono kaj nikad ne promašuju, obrana im nije bila neprobojna

i onda lom! nije mi jasno zašto smo mi takvi kreteni da se svaki put pogubimo u tekmi? nabijem ja solo prodore, nabijem trčkaranje s loptom i vođenje lopte (svima bi to zabranio osim baliću)...dajte odigrajte 5 brzih dodavanja, 2 križanja i otvoril se bu slobodan prostor 100%

u obrani - samo treba znati napravit faul kad oni idu u polukontru...i odma ih zakineš za 5 golova

ali ono kaj meni nikak nije jasno - a o tome niko ne govori, nego svi baljezgaju o našem "srcu" i "borbi"

ako je ovo kaj smo mi zadnjih 10 minuta igrali borba, onda sam ja astronaut! oke, gubiš 3 razlike, ali daj brate kreni u šprintu napred, a ne popušit 20 sekundi dok imamo igrača više! francuzi su nam zabili takvih cca 5 golova, a mi? laganini...pa za svaki gol kaj smo zabili, dobili smo 3 udarca! par minuta do kraja, par golova zaostatka, a mi igramo smiren i polagan napad ko da vodimo za 3 razlike
stisli smo se ko curice...nije bilo potrebne živosti, žustrine, borbenosti!

no, sve u svemu...ČESTITKE svim reprezentativcima i stručnom stožeru! ostvarili su više od očekivanja!
Vidi cijeli citat

to ti je trenerov potpis


[uredio Veli Jura - 31. siječnja 2010. u 21:22]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.04.2009.
Poruka: 132
31. siječnja 2010. u 21:32

Hrvatska reprezentacija će uvijek igrati sa srcem, a bez obzira na pobjedu ili poraz ostavit ćemo dobar dojam, kao i danas.”


rijeci zrnica i to je ono sto nam je drago!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
31. siječnja 2010. u 21:34
Babangida je napisao/la:
Zidanes&Pavones je napisao/la:
križevci je napisao/la:
nik je napisao/la:

prvi odgovor: pobroji ozbiljne ekipe u rukometu i u vaterpolu i videl budes da ti je argument u qrcu...po tome ni kosarka nije nekaj posebno jer nema bas puno europskih ekipa koje ju ozbiljno igraju....
Vidi cijeli citat


Prvi odg:  Vaterpolo: RH,Crna G,Srb,Špa,Grč,Mađ,SAD..prije su još i Rusi i Talijani bili strah i trepet
               Rukomet: RH,Fra,Ger,Špa,Dan,Nor,Isl,Slo,Polj,Šve,Rus

I nije baš takva razlika kakvu si ti prikazivao..
Vidi cijeli citat


gdje su ti australci, koji crnogorce hebu, Njemci, vaterpolo se igra na 4 kontinenta vrhunski, a rukomet samo u europi, sa Juznom Korejom i Egiptom!
Vidi cijeli citat

Rukomet je puno, al ono bas puno rasireniji nego vaterpolo, na ovom EP smo imali 16 ekipa koje su mogle jedna drugu pobjediti, a u Evropi ih ima jos koji su znali nesto uraditi - Slovacka, Svicarska, Crna Gora, Makedonija...
Rukomet je u Evropi tu negdje sa kosarkom, mada bih rekao da je rukometno prvenstvo jace od kosarkaskog

Ostatak svijeta - Vaterpolo se ozbiljnije igra u Australiji i Americi, ostali kad dodju na SP gube 20 razlike
Rukomet - nema bas previse kvalitetnih sredina, Egipat - znao osvajati medalje, Tunis - ponekad dark horse jednom i domacinska medalja, Juzna Koreja - imali i medalju na OI, kod nas izbacili Spaniju, a nadje se i jos poneki koji ako bas nista znaju coknuti koji bod na SP - npr Argentina, nekad Alzir...

Vidi cijeli citat


Ovo nema smisla raspravljat jer vi ste toliko ograniceni ljudi (sto se tice znanja o vaterpolu), ti nemas pojma da je jedna makedonija sasvim solidna u vaterpolu, jedni rumunji su pravili jake probleme svima, tako da imas 15tak ozbiljnih zemalja u europi gdje je igra vaterpolo, koji je opet naglasavam financijski mnogo skuplji od rukometa, a ostatak svijeta, Juzna Amerika je ista, Sjeverna Amerika je jaca troduplo u vaterpolu, Australija, tamo rukomet ne postoji, Azija, dosta jaci zenski vaterpolo, predvoden Kinom, u Africi prenjaci JAR, ali cinjenica da taj kontinent i ne moze imati vaterpolo, uz to vaterpolo je jedan od najstarijih momcadski sportova, i triput je vise cjenjen u medunardonim kuloarima nego rukomet!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.07.2008.
Poruka: 16.089
31. siječnja 2010. u 21:43

Rukometom se ozbiljno bavi maksimalno 30 zemalja (Europa plus sjeverna Afrika i Južna Koreja), i tu možda pretjerujem, vaterpolom se bavi ozbiljno jedno 20 zemalja (mediteranske/srednjoeuropske zemlje plus SAD i Australija), to je to.

Dok se npr. jedna odbojka, totalno zanemarena u Hrvatskoj igra apsolutno posvuda i po broju ljudi koji ju aktivno igra je 3. sport u svijetu, o košarci i nogometu kao dva svjetski najjača sporta da ni ne pričam.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
31. siječnja 2010. u 21:49
Vjerujem da je sve napisano sto se treba napisati, necu nista komentirati, jedino... jos jedno izgubljeno finale.

Sad ce se velicati Cervara, jos jedan uspjeh, bla bla, medjutim ovo je vec ko zna koje finale koje mi gubimo. I ne samo od Francuza, ko god nam dodje u finale, mi gubimo, Spanjolska (Tunis), Danska (Norveska) evo sad i Francuzi.

Svaka cast na srebru, ali lagano dobijamo epitet vjecitih drugih. Neki bi dali guzice za to, ali mi bas i ne moramo.... sve bi to, uvjeren sam, bilo drugacije da se radi drugacije, ali... jebiga, ne ide Alilovicu ti imas Carapinu na golu, ne ide Vorija ti imas... Musu koji sjedi na klupi... ne ide Buntica, tu je Kopljar...

Jos jedan poraz strucnog stozera.

Igracima svaka cast, dali su sve od sebe. Francuzi su jednostavno bolji, igracki i ne, ali imaju tu bitnu nijansu koja im odnosi prednost. Recimo, njima igraci od 30 godina nisu stari i ne tjera ih se iz repreznetacije. I tako dalje.


Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.133
31. siječnja 2010. u 21:55
jel vrijedi kaj onaj Kopljanin kaj igra u Slovenijii?
Domovine sin
kev
kev
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2010.
Poruka: 3.315
31. siječnja 2010. u 22:00
slažem se sa dimnjačarom, osim podobnih koji su pozvani u repku izbačeni su nepodobni pod kodnim nazivom "pomlađivanje". To bi mi trebali patentirati jer mi smo prva repka koja se odrekla igrača u ranim 30-im godinama. Još jednom pitam ako je stvarni cilj zlato na OI 2012 tko će nam vratiti šansu možda za zlato ove godine, ili na SP2011, EP 2012 ako na OI 2012 ne osvojimo ništa ?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
31. siječnja 2010. u 22:08
kev je napisao/la:
slažem se sa dimnjačarom, osim podobnih koji su pozvani u repku izbačeni su nepodobni pod kodnim nazivom "pomlađivanje". To bi mi trebali patentirati jer mi smo prva repka koja se odrekla igrača u ranim 30-im godinama. Još jednom pitam ako je stvarni cilj zlato na OI 2012 tko će nam vratiti šansu možda za zlato ove godine, ili na SP2011, EP 2012 ako na OI 2012 ne osvojimo ništa ?
Vidi cijeli citat


Ta prica sa Londonom je obicno sranje, ko nama garantira da cemo i biti u Londonu? treba se tamo plasirati, evo sada smo izgubili direktan plasman na EP u Srbiji, dakle trebat ce igrati kvalifikacije, pa ako ih prodjes, treba na "prijateljskom" terenu u Srbiji izboriti taj London.

I kad se ode tamo, sta, popusi se cetvrtfinale u stilu Ratka Rudica koji jednako tako priprema ekipu za OI i pusi gotovo sve medalje redom, i onda dodje na OI i popusi i OI, i nikom nista.

smijurija , ali to su nasa posla.

Podmladjivanje je po meni obicna gluparija, ne postoje mladi i stari vec oni koji dobro igraju i oni koji igraju slabo. Zlatno pravilo.

Onda recimo znamo mi svi dobro da taj Kopljar vjerovatno nece ni vidjeti naredno prvenstvo, i ko tu onda koga jebe?

To sto su u ekipi Strlek, Cupic, to nije nikakvo podmladjivanje vec jednostavno igracko nametanje kvalitetom. I islandjani imaju onog od 19 godina u ekipi bez ikakvog podmladjivanja, decko je jednostavno dobar.


  • Najnovije
  • Najčitanije