Hrvatska muška reprezentacija

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2020.
Poruka: 5.101
26. siječnja 2021. u 18:25

Krokodil, ne slazem se s tobom da Dule nije lider. Ok, nije lider kao Balic, Kovač, Boban, Dražen..

Ali, to je teško traziti. Takvi se ne rađaju svake godine. On je svake godine u repezentaciji, umire u obrani, nosi napad koliko to moze, s obzirom na potrosnju u obrani. Primjer je covjeka kako se gine za Domovinu. To je dečko kakvog bi svaka majka pozelila za zeta. Ne mozes ocekivati od njega da se dere na mlađe momke, da im hebe majku ili sl.

Bilo je puno utakmica kad je ima sut tipa 4/11 ili sl, to stoji.

Isto tako, stoji da on vec godinma nema skok sut, vec samo sut s poda...je li ga muci koljeno ili je problem u necemu drugom - ne znam..

Kuzim sta zelis reci i donekle si u pravu, ali jednostavno trazis previse od njega. 

Tko bi uopce po tebi trebao biti kapetan?

P.s. Luka Modric je lil koji se nikad ne dere, ne vice, ali je tihi lider - lider na terenu..

 

vjesu
vjesu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.04.2015.
Poruka: 1.984
26. siječnja 2021. u 18:50

Duvnjak nikad nije rekao da nece ici na SP nego da je pitanje trebali se u ovom trenutku odrzati prvenstvo. To je velika razlika. Uzimajuci sve argumente u obzir ne moze se donijeti stopostotan zakljucak da li je bilo ispravno odrzati ovaj turnir. On se osjeca kao dio ekipe i odgovornost prema momcima odnosno repki tako da odazivanje u nijednom trenutku nije doveo u pitanje. Mozda je pogrijesio u procjeni da u ovom trenutku moze pomoci ekipi na adekvatan nacin ali to je druga tema. Da se nije odazvao a mi ispali kako jesmo bez ispaljenog metka, nasao bi se netko drugi tko bi ga kritizirao kako je mogao biti tako sebican i ostaviti momke na cjedilu. Nije tu bilo sto posto ispravne odluke. Duvnjak je napravio sto je mislio da je najbolje za repku i ja ga cijenim za to.

[uredio vjesu - 26. siječnja 2021. u 18:53]
Croultras
Croultras
Potencijal za velika djela
Pristupio: 03.11.2011.
Poruka: 1.134
26. siječnja 2021. u 18:51

Za sta je Cervaru sluzio debitant u 34. godini Janko Kevic? Pored toga sto su nam sva tri srednjaka bila ozlijedjena - bolesna, Cindric nakon prve utakmice se vec i pozdravio, Kevic mu skoro nikako nije igrao, a ono vremena sto je proveo na terenu bolje ne komentirati. Znaci u startu jedno nepotrebno-izgubljeno mjesto u sastavu, koje se moglo iskoristiti naprimjer sa Simom Ivicem na desnom vanjskom, a znalo se da pored Martinovica imamo sa Sebeticem samo jednog prosjecnog igraca na toj poziciji i kojem takodjer kao i Kevicu po normalnim vodjenjem ekipe nije mjesto u reprezentaciji.

 

Doktor baluna...
raikkonen5
raikkonen5
Mali dioničar
Pristupio: 21.06.2011.
Poruka: 6.541
26. siječnja 2021. u 18:52

In plerisque rebus mediocritas optima est
seriozan
seriozan
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 25.01.2021.
Poruka: 53
26. siječnja 2021. u 18:54

Jović duboko u gopčevom anusu, kao i većina naših repezentativaca. Gadljivo za slušati.

Ponavljam, sve dok ne dobijemo trenera stranca nećemo napredovati ni milimetra i svako slijedeće natjecanje će biti muka, a rezultati će biti sve gori.

 

krokodilkaca
krokodilkaca
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.02.2018.
Poruka: 4.464
26. siječnja 2021. u 18:54

sombor1987 je napisao/la:

Krokodil, ne slazem se s tobom da Dule nije lider. Ok, nije lider kao Balic, Kovač, Boban, Dražen..

Ali, to je teško traziti. Takvi se ne rađaju svake godine. On je svake godine u repezentaciji, umire u obrani, nosi napad koliko to moze, s obzirom na potrosnju u obrani. Primjer je covjeka kako se gine za Domovinu. To je dečko kakvog bi svaka majka pozelila za zeta. Ne mozes ocekivati od njega da se dere na mlađe momke, da im hebe majku ili sl.

Bilo je puno utakmica kad je ima sut tipa 4/11 ili sl, to stoji.

Isto tako, stoji da on vec godinma nema skok sut, vec samo sut s poda...je li ga muci koljeno ili je problem u necemu drugom - ne znam..

Kuzim sta zelis reci i donekle si u pravu, ali jednostavno trazis previse od njega. 

Tko bi uopce po tebi trebao biti kapetan?

P.s. Luka Modric je lil koji se nikad ne dere, ne vice, ali je tihi lider - lider na terenu..

 

Vidi cijeli citat


Nitko ne spori da je on nije ok osoba, ali morate vidjeti koje karakteristike treba imati kapetan jedne ekipe, kod njega ne vidim nijednu, mozemo o ovome cijelu godinu, ali necemo se nikada sloziti.

Cak i kod klinaca mozes vidjeti tko ce biti lider u ekipi/na poslu, a tko nece; ako sa jedne strane stavimo nadarenog sportasa kao lidera, a s druge strane mladog sportasa koji ne preze ni pred cim ( u sportskom smislu ), puno vise uspjeha i bolje rezultate ce imati drugi, jer ce taj drugi uvijek naci rijesenje, dok prvi nece; ima jako puno tekstova ( iz psihologije ) bas o tome, i bas na tim poljima ljudi grijese, jer ljudi vole Ici na siguran izbor  i ocekuju da ce se ta odlicnost "preliti" na cijelu ekipu, sto je besmisleno.

Osoba koja je lider treba se znati izboriti sa toliko razlicitih karaktera, problem je kada ta osoba ne zna ni sama sto zeli, ne mozes onda od iste ocekivati cuda!

raikkonen5
raikkonen5
Mali dioničar
Pristupio: 21.06.2011.
Poruka: 6.541
26. siječnja 2021. u 19:02

seriozan je napisao/la:

Jović duboko u gopčevom anusu, kao i većina naših repezentativaca. Gadljivo za slušati.

Ponavljam, sve dok ne dobijemo trenera stranca nećemo napredovati ni milimetra i svako slijedeće natjecanje će biti muka, a rezultati će biti sve gori.

 

Vidi cijeli citat


Sad su stvari barem malo jasnije tj. u kojem smjeru se ide

[uredio raikkonen5 - 26. siječnja 2021. u 19:02]
In plerisque rebus mediocritas optima est
krokodilkaca
krokodilkaca
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.02.2018.
Poruka: 4.464
26. siječnja 2021. u 19:07

Malo o trenerima: 

 

1. Dominikovic - osvojio drugo mjesto sa juniorima generacije 1998./99. 2019. godine

2. Hrvoje Horvat - zadnji rezultati vrijedni paznje su u sezoni 2018./19. , prosle sezone nije bilo rezultata, bilo je jako lose, u "SEHA" ligi "Nexe" je u grupi ostvario 2 pobjede protiv momcadi kineskog sveucilista, Vojvodine i Vardara II.

Par sezona prije "Nexe" je bio na korak do zavrsnice "EHF Cup-a", ali je tamo ipak zavrsio F. Berlin.

3. Slavko Goluza - vodi slovacki Tataran, prije par sezona bio je na korak izboriti prolazak slabije grupe "EHF CL"!

4. Irfan Smajlagic - nema ga bas u rukometu, jako karakterna osoba da bi provodila zapceve zakulisne igre, dojma sam, da se ne bi ni javio na zapcev poziv.

 

Ovo su neki od kandidata, ali sve je to nekako "slabo".

Najsvjeziji rezultat vrijedan paznje je to Dominikovicevo srebro.

Izborom HH se ne bi nista promijenilo, osim ako on svoje shvacanje rukometa ne promijeni za 360 stupnjeva. 

 

Oni mogu izabrati koga hoce, ne mozes ih kriviti, jer ne postoji nijedan kriterij po kojem bi se vrsio izbor!

[uredio krokodilkaca - 26. siječnja 2021. u 19:08]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2020.
Poruka: 5.101
26. siječnja 2021. u 19:07

krokodilkaca je napisao/la:

sombor1987 je napisao/la:

Krokodil, ne slazem se s tobom da Dule nije lider. Ok, nije lider kao Balic, Kovač, Boban, Dražen..

Ali, to je teško traziti. Takvi se ne rađaju svake godine. On je svake godine u repezentaciji, umire u obrani, nosi napad koliko to moze, s obzirom na potrosnju u obrani. Primjer je covjeka kako se gine za Domovinu. To je dečko kakvog bi svaka majka pozelila za zeta. Ne mozes ocekivati od njega da se dere na mlađe momke, da im hebe majku ili sl.

Bilo je puno utakmica kad je ima sut tipa 4/11 ili sl, to stoji.

Isto tako, stoji da on vec godinma nema skok sut, vec samo sut s poda...je li ga muci koljeno ili je problem u necemu drugom - ne znam..

Kuzim sta zelis reci i donekle si u pravu, ali jednostavno trazis previse od njega. 

Tko bi uopce po tebi trebao biti kapetan?

P.s. Luka Modric je lil koji se nikad ne dere, ne vice, ali je tihi lider - lider na terenu..

 

Vidi cijeli citat


Nitko ne spori da je on nije ok osoba, ali morate vidjeti koje karakteristike treba imati kapetan jedne ekipe, kod njega ne vidim nijednu, mozemo o ovome cijelu godinu, ali necemo se nikada sloziti.

Cak i kod klinaca mozes vidjeti tko ce biti lider u ekipi/na poslu, a tko nece; ako sa jedne strane stavimo nadarenog sportasa kao lidera, a s druge strane mladog sportasa koji ne preze ni pred cim ( u sportskom smislu ), puno vise uspjeha i bolje rezultate ce imati drugi, jer ce taj drugi uvijek naci rijesenje, dok prvi nece; ima jako puno tekstova ( iz psihologije ) bas o tome, i bas na tim poljima ljudi grijese, jer ljudi vole Ici na siguran izbor  i ocekuju da ce se ta odlicnost "preliti" na cijelu ekipu, sto je besmisleno.

Osoba koja je lider treba se znati izboriti sa toliko razlicitih karaktera, problem je kada ta osoba ne zna ni sama sto zeli, ne mozes onda od iste ocekivati cuda!

Vidi cijeli citat


Slazem se s tobom, donekle. Ne sto posto.

I..tko bi trebao biti kapetan repezentacije, tko ispunjava tvoje kriterije?

krokodilkaca
krokodilkaca
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.02.2018.
Poruka: 4.464
26. siječnja 2021. u 19:12

sombor1987 je napisao/la:

krokodilkaca je napisao/la:

sombor1987 je napisao/la:

Krokodil, ne slazem se s tobom da Dule nije lider. Ok, nije lider kao Balic, Kovač, Boban, Dražen..

Ali, to je teško traziti. Takvi se ne rađaju svake godine. On je svake godine u repezentaciji, umire u obrani, nosi napad koliko to moze, s obzirom na potrosnju u obrani. Primjer je covjeka kako se gine za Domovinu. To je dečko kakvog bi svaka majka pozelila za zeta. Ne mozes ocekivati od njega da se dere na mlađe momke, da im hebe majku ili sl.

Bilo je puno utakmica kad je ima sut tipa 4/11 ili sl, to stoji.

Isto tako, stoji da on vec godinma nema skok sut, vec samo sut s poda...je li ga muci koljeno ili je problem u necemu drugom - ne znam..

Kuzim sta zelis reci i donekle si u pravu, ali jednostavno trazis previse od njega. 

Tko bi uopce po tebi trebao biti kapetan?

P.s. Luka Modric je lil koji se nikad ne dere, ne vice, ali je tihi lider - lider na terenu..

 

Vidi cijeli citat


Nitko ne spori da je on nije ok osoba, ali morate vidjeti koje karakteristike treba imati kapetan jedne ekipe, kod njega ne vidim nijednu, mozemo o ovome cijelu godinu, ali necemo se nikada sloziti.

Cak i kod klinaca mozes vidjeti tko ce biti lider u ekipi/na poslu, a tko nece; ako sa jedne strane stavimo nadarenog sportasa kao lidera, a s druge strane mladog sportasa koji ne preze ni pred cim ( u sportskom smislu ), puno vise uspjeha i bolje rezultate ce imati drugi, jer ce taj drugi uvijek naci rijesenje, dok prvi nece; ima jako puno tekstova ( iz psihologije ) bas o tome, i bas na tim poljima ljudi grijese, jer ljudi vole Ici na siguran izbor  i ocekuju da ce se ta odlicnost "preliti" na cijelu ekipu, sto je besmisleno.

Osoba koja je lider treba se znati izboriti sa toliko razlicitih karaktera, problem je kada ta osoba ne zna ni sama sto zeli, ne mozes onda od iste ocekivati cuda!

Vidi cijeli citat


Slazem se s tobom, donekle. Ne sto posto.

I..tko bi trebao biti kapetan repezentacije, tko ispunjava tvoje kriterije?

Vidi cijeli citat


Cindric, on je svasta prosao u zivotu, ali i u rukometnom zivotu ( sikaniranje u mladjim kategorijama), ali ga to nije pokolebalo, on je svojim talentom i radom svim "dusebriznicima" koji su mu trazili mane zacepi* usta, a to nije mogao uspjeti da nije mentalno jaka osoba!

  • Najnovije
  • Najčitanije