kadeti / juniori - reprezentacija

dossantosleite
dossantosleite
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.03.2023.
Poruka: 449
19. srpnja 2024. u 11:45

3-2-1 obranu definitivno treba ucit u mladim generacijama, pogotovo do kadeta, gdje se najbolje uvjezbava agresivnost, 1-1 u obrani, pa tako i pravovremeno spajanja. 
Poslije kadeta mislim da to ne mogu svi igrat prvenstveno jer se u vecini klubova radi 6-0, pa je 3-2-1 tresko progurati u reprezentaciji, kad su neke navike vec usadene. 

Dok 7 na 6 u kadetima i nakon mora bit obaveznan dio, di se potice disciplina, strpljenje i razmisljanje. Ne mora se toliko gurati i igrat svaki napad, ali mora se imat kao opcija i prepoznat na terenu. Jer to ide onda na inteligenciju, i ne moze se dogodit da je sut s 9 preko duplog bloka bez golmana. 

Ugl mislim da se najvise u nekim taktickim dijelovima kasni s razvijanjem mladih igraca. Prepoznavanja situcacija na terenu i slicno. 

Kunemo se u te, kad nas u svit bace.
dosta je bilo
dosta je bilo
Željan dokazivanja
Pristupio: 29.05.2019.
Poruka: 164
19. srpnja 2024. u 14:11

Onda ovako.....ajmo pricati s pokricem...pogledajte sva finala završnica ove godine pa kad završite prokomentirajte ovdje...ima tu i 3-2-1 super kvalitetne,ima i 6-0, i 5-1,ima i 3-3...ajde da čujem....

dossantosleite
dossantosleite
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.03.2023.
Poruka: 449
19. srpnja 2024. u 14:46

Nemam bas toliko vrimena u zivotu, al govorim opcenito. Srica ima trenera koji sluze za razvoj igraca i forsiraju se nove stvari i ucenja neovisno o rezultatu, cestitam im i bravo. Velika vecina zacementira 6-0 (stvarno za bit i dobra) te smatram da se uskracuje novo znanje i vjestina samo zbog rezultata. 
I onda dolazimo do mladih reprezentacija gdje opet zbog rezultata i vlastite pozicije se igra 6-0, jer zasto bi itko riskirao i trosio vrime na ucenje. 

Svi sportovi u mladim generacijama moraju sluziti razvoju igraca, a ne bezglavom lovu na rezultat. 

Kunemo se u te, kad nas u svit bace.
propo
propo
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.04.2023.
Poruka: 275
19. srpnja 2024. u 14:49

3 - 2 - 1 kao što se naveli se može raditi sa djecom, u pravilu da nauče kretnje, 1 na 1 obranu, pravilno preuzimanje. 

Danas je to po meni jako teško za igrati pogotovo na vrhunskom nivou. Da netko stane protiv jednog Madgeburga 3 - 2 - 1 na šta bi to ličilo.  Užasno trošenje u obrani pogotovo centarhalf.

Budućnost je 6 - 0 sa 2 halfa koji izlaze van dok je lopta na suprotnoj strani pa čak i na svog vanjskog sa loptom i po meni  5 - 1 obrana je super ako je prednji pokretan i inteligentan.

3 - 3 nema smisla jer će netko gurnut 7 igrača u igru i tko će onda njega čuvat? Isto možeš radit sa djecom, ali kad netko nauči  7 - 6 piši kući propalo

propo
propo
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.04.2023.
Poruka: 275
19. srpnja 2024. u 14:52

dossantosleite je napisao/la:

Nemam bas toliko vrimena u zivotu, al govorim opcenito. Srica ima trenera koji sluze za razvoj igraca i forsiraju se nove stvari i ucenja neovisno o rezultatu, cestitam im i bravo. Velika vecina zacementira 6-0 (stvarno za bit i dobra) te smatram da se uskracuje novo znanje i vjestina samo zbog rezultata. 
I onda dolazimo do mladih reprezentacija gdje opet zbog rezultata i vlastite pozicije se igra 6-0, jer zasto bi itko riskirao i trosio vrime na ucenje. 

Svi sportovi u mladim generacijama moraju sluziti razvoju igraca, a ne bezglavom lovu na rezultat. 

Vidi cijeli citat


to bi sve bilo super kad bi bilo tako. Ali nažalost kako ćeš doći do sponzora, grada ili tko sve financira i reći pa dobro nema veze što gubimo sve po 15 razlike glavno da razvijamo igrača. 

Rezultat nažalost donosi sve u klub, makar neka pusta obećanja. 

dossantosleite
dossantosleite
Željan dokazivanja
Pristupio: 13.03.2023.
Poruka: 449
19. srpnja 2024. u 15:04

propo je napisao/la:

dossantosleite je napisao/la:

Nemam bas toliko vrimena u zivotu, al govorim opcenito. Srica ima trenera koji sluze za razvoj igraca i forsiraju se nove stvari i ucenja neovisno o rezultatu, cestitam im i bravo. Velika vecina zacementira 6-0 (stvarno za bit i dobra) te smatram da se uskracuje novo znanje i vjestina samo zbog rezultata. 
I onda dolazimo do mladih reprezentacija gdje opet zbog rezultata i vlastite pozicije se igra 6-0, jer zasto bi itko riskirao i trosio vrime na ucenje. 

Svi sportovi u mladim generacijama moraju sluziti razvoju igraca, a ne bezglavom lovu na rezultat. 

Vidi cijeli citat


to bi sve bilo super kad bi bilo tako. Ali nažalost kako ćeš doći do sponzora, grada ili tko sve financira i reći pa dobro nema veze što gubimo sve po 15 razlike glavno da razvijamo igrača. 

Rezultat nažalost donosi sve u klub, makar neka pusta obećanja. 

Vidi cijeli citat


Slazem se s obe posruke sta si napisao. Zato sam i ja napisao, zbog razvoja djece, jer ce ona na toj 6-0 s halfovima van, naucit procijenit prostor i dobit tajming za izlazak, a uz to bit svjesni protrcavanja iza leda. Jako, jako teska obrana, zato se i uci tada. I slazem se da je preiscrpna, bilo bi zanimljivo vidjet na visokom nivou, bar 5-10 min utakmice zbog promjene nivoa, jako tesko protiv niskih igraca, al kod tromih i pucaca idealna. 

Slazem se takoder za ovo sponzore, ali ekipe se vecinom ne pripremaju na 3-2-1 obranu, zato i je tako zanimljiva u mladim generacijama. Rijetko ko u seniorima igra uopce 5-1. Tako da sveukupno mislim, kad bi se redovno vjezbala da bi imala vise koristi nego stete. 

EDIT: Sto se tice sponzorstva; mislio sam samo na mlade generacije, sumnjam da ce neko dici uzet pare jer nisu prvi u drzavi.


[uredio dossantosleite - 19. srpnja 2024. u 15:06]
Kunemo se u te, kad nas u svit bace.
veseliprdonja
veseliprdonja
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.09.2018.
Poruka: 238
21. srpnja 2024. u 09:08

Danas tocno u podne, finalni obracun za ovu generaciju na njihov zadnjem EP. Protivnik s kojim su cesto igrali sluzbene i prijateljske utakmice, dobro se poznaju, ocekujem odlicnu, vrhunsku utakmicu. Do sada su pokazali da nas znaju razveseliti odlicnim igrama, ne sumnjam da će tako biti i ovaj put. Ne znam tko će voditi utakmicu, s obzirom da Dvoršeka nije bilo na klupi protiv Francuza ( valjda bolest u pitanju ), ali tko god bio siguran sam da će ove sjajne dečke povesti do pobjede i pobjednički zaključiti EP. Izboreno je SP sljedeće godine, njihovo zadnje natjecanje kao juniora i ne sumnjam da će igrati bitnu ulogu. Sretno danas u podne i vidimo se na dočeku.

dr007
dr007
Željan dokazivanja
Pristupio: 30.04.2007.
Poruka: 792
26. srpnja 2024. u 23:30

Nažalost 90 posto ovih dečeca jedva mogu konkurirati za premijer ligu. Većina ju ne bude igrala za pravo..

njamnjam
njamnjam
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.07.2012.
Poruka: 1.453
06. kolovoza 2024. u 14:51
Švaba Miškovac
Švaba Miškovac
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.11.2021.
Poruka: 4.748
06. kolovoza 2024. u 14:55

Kakav je tu uopce roster, vrijede li sto?

 

Koga pratiti?

  • Najnovije
  • Najčitanije