Korumpirani suci uhvaćeni na djelu

123
...
202122
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.11.2008.
Poruka: 986
16. ožujka 2009. u 14:20

Rukomet na koljenima: Rusi kupili titulu, s lovom u prtljagi "pali" najjači svjetski suci!

Rukomet%20na%20koljenima:%20Rusi%20kupili%20titulu,%20s%20lovom%20u%20prtljagi%20"pali"%20najjači%20svjetski%20suci!%20

SKANDALI u rukometu ne samo da se ne stišavaju nego iz dana u dan dobivaju novu dimenziju. U korupcijskom skandalu koji bi mogao promijeniti svjetski rukomet našli su se najcjenjeniji svjetski suci: par Frank Lemme - Bernd Ulrich.

Njemački suci koji godinama kotiraju kao najjači sudački par suspendirani su od strane Europske rukometne federacije zbog sumnje da su primili novac za svoju "izvedbu" na uzvratnoj utakmici finala Kupa pobjednika kupova između Čehovskih Medveda i Valladolida 2006. godine, potvrđeno je iz Europske rukometne federacije.

Prema informacijama koje nude svi njemački mediji, u prtljagi Lemmea i Ullricha pronađeno je 50 tisuća dolara na moskovskom aerodoromu Šermetjevo kada su se vraćali sa sporne utakmice.

U spomenutom finalu Valladolid je u prvom ogledu slavio sa sedam razlike, da bi onda u uzvratu Rusi pobijedili s osam golova prednosti i osvojili Kup pobjednika Kupova.

Podsjetimo, prije nekoliko dana je pokrenuta istrega protiv poljskog sudačkog para Baum i Goralczyk koji je navodno dobio novac za za svoje suđenje u korist Kiela protiv Flensburga u finalu Lige prvaka 2007. Ovi navodi su pod istragom Njemačkog rukometnog saveza, a sam Kiel već je tjednima "razapet" zbog afera sa sucima.

Sporno finale igrao je i naš Blaženko Lacković; "Ni u jednoj utakmici nisam osjetio da su nas suci oštetili tako da ne znam čemu te priče."

Gobac lobirao za Lemmea i Ullricha

Prvi operativac hrvatskog rukometa Zoran Gobac uoči finala Svjetskog rukometnog prvenstva između Hrvatske i Francuske, bio je žestoko protiv danskog sudačkog para Per Olesen i Lars Ejbl Pedersen te je tada predlagao najbolje ocijenjene suce na tom Svjetskom prvenstvu.

"Dva najbolje ocijenjena para na prvenstvu su Lemme i Ullrich te Baum i Goralczyk. To bi bio presedan da Nijemci sude i polufinale i finale, no nama to ne smeta", rekao je Gobac uoči finala Svjetskog prvenstva. 

Frank Lemme i Bernd Ulrich sudili su susrete hrvatske reprezentacije protiv Južne Koreje i Poljske.

"Cijela ta priča je totalno sranje, no nama to naravno nitko ne vjeruje. Nismo toliko glupi da s 50 tisuća dolara u torbi dolazimo na carinu", rekao je Bernd Ullrich za Hamburger Morgenpost.

Ullrich i Lemme oštro su demantirali navedene optužbe. No, suspenzija je bila promptna; dvojac je ovog vikenda trebao suditi veliki njemaki derbi između Kiela i HSV-a, ali je utakmica zbog njuhove suspenzija povjerena paru Lars Geipel/Marcus Helbig. Oni su se tijekom uzbudljive utakmice nosili s uvredljivim povicima iz gledateljstva, koje polako ali sigurno gubi povjerenje u rukometna natjecanja.

 "U četvrtak sam rekao da vjerujem njemačkim sucima i pružio sam im ruku. Danas je ta ruka zapaljena! Sada su u njemačkom rukometu pronađeni konj i jahač, samo trebamo otkriti kojim su se putevima kretali", rekao je izvršni direktor njemačke rukometne Bundeslige Frank Bohmann.

EHF zatražio nezavisnu detaljnu analizu susreta

"EHF maksimalno ozbiljno pristupa ovim slučajevima. No, nema prejudiciranja, poštivat ćemo prava osumnjičenih osoba dok se ne dokaže njihova eventualna krivanja. EHF će zahtjevati detaljnu istragu jer je to u interesu rukometa, ali i u interesu osumnjičenih osoba.", objavili su u europskom rukometnom savezu.

"Po pitanju spornog finala Lige prvaka 2007. godine, EHF usko surađuje s njemačkim istražiteljima, ne ulazeći dakako u njihovu domenu. od nezavisnog stručnjaka zatražili smo detaljnu analizu susreta, a rezultate ćemo javno  objaviti odmah po primitku istih. Isti postupak vrijedi i za uzvratni susret finala Kupa pobjednika kupova iz 2006. godine."

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.11.2008.
Poruka: 986
16. ožujka 2009. u 14:22
konačno da je netko stao na rep tim bezobraznicima, sada su na redu i oni iz finala u ZAGREBU oni pederseni ili kak se već prezivaju.

skidam kapu ovima ljudima i nadam se da dolazi do čišćenja tog smeća sudačkoga iz svjetskog rukometa.Clap
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.02.2009.
Poruka: 279
16. ožujka 2009. u 14:29
Ništa novo, pa svi koji imalo imaju veze sa rukometom znaju da sudačka organizacija kod nas i u EHF-u i IHF-u je nešto najgore što postoji. Oni mogu odlučivati utakmice, prvenstva i niko im ništa ne može jer su kontrolirani baš od te sudačke organizacije. To su takvi mafijaši. Nadam se da će im uspjeti dokazati neke stvari pa da konačno se rukomet očisti od te gamadi ali čisto sumnjam. Bit će opet tresla se brda rodio se miš
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.08.2008.
Poruka: 77
16. ožujka 2009. u 14:31
Svi mi koji imalo poznamo rukomet znamo da pustiti udarac sa devet pod prekršajem i vratiti jednima a ne vratiti drugima znači minimalno 5 razlike, a da se ne vidi! A najgori je osječaj kada znaš da nemožeš ništa jer si samo malo bolji!
[uredio Idealist - 16. ožujka 2009. u 14:31]
pegsy
pegsy
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.11.2008.
Poruka: 850
16. ožujka 2009. u 14:52
Idealist je napisao/la:

Svi mi koji imalo poznamo rukomet znamo da pustiti udarac sa devet pod prekršajem i vratiti jednima a ne vratiti drugima znači minimalno 5 razlike, a da se ne vidi! A najgori je osječaj kada znaš da nemožeš ništa jer si samo malo bolji!
Vidi cijeli citat


upravo to, danas u rukometu moraš biti bolji od nekoga bar 5-6razlike da bi dobio 1 ako se sudi na tom principu i ne samo to postoji još puno tih stvari koji se recimo ne vide a na kraju odluče pobjednika a meni je najsmješnije to da sudci procjenjuju pasivan napad i na taj način režiraju utakmice prvo što bih napravio je kao što je jednom objašnjavao ivano balić ograničio bi napad na neko vremensko razdoblje recimo da to bude nekih 30sekundi mislim da bi se sa tim rješilo dosta stvari
,,,,,,,,,,,,,,,
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.08.2008.
Poruka: 77
16. ožujka 2009. u 15:18
Slažem se sa ograničavanjem napada recimo na 30 sec kao što kažeš, a svaki faul dodaje cca 5 sec. da nisi baš primoran puknuti prvu loptu nakon faula! No i dalje nam ostaju procjene faula.... meni je najgore kad napadač naskače na obranu, gura ih u šest metara i sudac mrtav hladan sudi sedmerac a da pucač ni ne opali na gol.... mislim da takve situacije treba prosuđivati na način tko traži kontakt (jer vanjski nema šta tražiti u 9 metara), te ako je opalio izavan i kreče se bočno to je uvijek faul u obrani no kada naskače na obranu trebao bi se suditi faul u napadu ako obranbeni igrač nije u nekom divljačkom kretanju zar ne???? a to u većini nije slučaj!
[uredio Idealist - 16. ožujka 2009. u 15:19]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2008.
Poruka: 182
16. ožujka 2009. u 16:22

kad smo poćeli komentirati suđenje i sudske prosudbe.....volio bi vidjeti da i jedan od igrača uzme zviždaljku i nađe se na terenu i da mora doneti odluku u sekundi

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2008.
Poruka: 1.025
16. ožujka 2009. u 16:29
Idealist je napisao/la:
Slažem se sa ograničavanjem napada recimo na 30 sec kao što kažeš, a svaki faul dodaje cca 5 sec. da nisi baš primoran puknuti prvu loptu nakon faula! No i dalje nam ostaju procjene faula.... meni je najgore kad napadač naskače na obranu, gura ih u šest metara i sudac mrtav hladan sudi sedmerac a da pucač ni ne opali na gol.... mislim da takve situacije treba prosuđivati na način tko traži kontakt (jer vanjski nema šta tražiti u 9 metara), te ako je opalio izavan i kreče se bočno to je uvijek faul u obrani no kada naskače na obranu trebao bi se suditi faul u napadu ako obranbeni igrač nije u nekom divljačkom kretanju zar ne???? a to u većini nije slučaj!
Vidi cijeli citat
  • treba kopirati dosta toga sto kosarka i vaterpolo imaju. 30 sek napad je pametna stvar;  
  • treba uvesti kao u kosarci koliki broj faula mozes napraviti za vrijeme jedne utakmice .
  • Ukupni broj faula (bonus ) takodjer. ako netko radi previse faula da bi nekoga zaustavili onda se to treba kaznenim udarcima rjesavati.
  • Time Out za vrijeme cijele utakmice (ako je lopta van igralista)

ali rukomet je njemacki sport i glupi su oni za te stvari.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.08.2008.
Poruka: 77
16. ožujka 2009. u 16:32
relja je napisao/la:

kad smo poćeli komentirati suđenje i sudske prosudbe.....volio bi vidjeti da i jedan od igrača uzme zviždaljku i nađe se na terenu i da mora doneti odluku u sekundi

Vidi cijeli citat

Gle prijatelju, ovaj sport se kod nas hrvata igra isključivo zbog Vas sudaca, (nemoj platiti taksu za zadnje kolo i nećeš vidjeti slijedeće)!

Nisu odluke sporne, sporan je koncept gdje vi svirate kako drugi dirigiraju!
pegsy
pegsy
Željan dokazivanja
Pristupio: 18.11.2008.
Poruka: 850
16. ožujka 2009. u 16:35
relja je napisao/la:

kad smo poćeli komentirati suđenje i sudske prosudbe.....volio bi vidjeti da i jedan od igrača uzme zviždaljku i nađe se na terenu i da mora doneti odluku u sekundi

Vidi cijeli citat

ma nije u tome problem pa svak griješi i ima pravo na pogrešku mi ode govorimo o namjeri da oštetiš nekoga a ne o tome da nije dozvoljeno da sudac pogriješi ali u rukometu je danas te dvije stvari jako teško raspoznati jer je to sport vrlo diskutabilnih pravila pa ja bih rekao čak i nedorečenih tako da je u rukometu najlakše manipulirati bilo čim tako da jedna "sumnjiva"lopta može sve odlučiti sjetimo se samo finala svjetskog prvenstva i onoga penala na abalou 5min do kraja izgleda bezlazeno i glupo ali odoše oni na +2 pa ti stiži..a u svakom slučaju znam da ni onim poštenim sudcima nije lako mi gledamo doma snimku pa onda pametujemo a on reagirat mora u 2sekunde tako da znam da nije lako
,,,,,,,,,,,,,,,
123
...
202122
  • Najnovije
  • Najčitanije