Crna Gora

Popara
Popara
Potencijal za velika djela
Pristupio: 29.11.2005.
Poruka: 3.095
23. svibnja 2006. u 13:36
kosta1703 je napisao/la:

Pa je to, tim republikama dalo za pravo, da na grub nacin krseci sve zakone "dodju" do svojih drzava.Najgore u svemu je sto je "nasa" strana,to sporazumima ozvanicila(sporazumom kojim je "pustena" Slovenija, Dejtonskim sporazumom kojim je dat medjunarodni subjektivitet BIH, te "olujom", na koju Srpski drzavni vrh NIJE  reagovao, i pored OBAVEZE da to uradi).

 

Vidi cijeli citat
 

E pa vi srbi ste stvarno zatucaniji od albanaca... Čije smo mi to zakone kršili???? Šta smo mi od svojih početaka bilo stalno u državnoj zajednici sa Srbijom da nemamo pravo na vlastitu državu???? Koji je to zakon molim te zabranio Hrvatskoj, Sloveniji i Bih pravo na vlastitu državu???

Da nije činjenica što je u Hrvatskoj živilo oko 300.000 srba... pa živi ih i u Njemačkoj toliko pa se niste bunili

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.131
23. svibnja 2006. u 13:36
 i Kosta,sad Glavaš,kriviti za rat,mislim pojednica,kakv si god,ovo je presmešno pa taman da je i od tebe...
Domovine sin
nik
nik
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.04.2004.
Poruka: 17.224
23. svibnja 2006. u 13:38

 drugovi, ja sam sretan da nam kostsa pise ovakve komentare...neprijatelj nikad ne spava...

a ako nis drugo barem znamo da nije poradio na inteligenciji

Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.04.2006.
Poruka: 9.880
23. svibnja 2006. u 13:38
Degutantno mi je da se ukljucujem u ovakve rasprave.
Samo me interesuje da li smatrate da su Austrijanci i Nemci razliciti narodi?
Ja mislim da nisu i da je isti to slucaj kao kod SR i CG i ne vidim da je tu ista lose.A jos manje smatram da je neko nekoga izdao,prevario ili povredio ovakvim ,hteli mi da priznamo ili ne,civilizovanim odvajanjem SR i CG
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.131
23. svibnja 2006. u 13:40

andrija Nis
Samo me interesuje da li smatrate da su Austrijanci i Nemci razliciti narodi?

[/QUOTE je napisao/la:
 

jel ti sad to mislią zbog Hitlera?opet glupost,naravno da nisu jedan narod,isto tako Njemačka je anektirala Austrijance

po tvojoj logici su i Hrvati i Madľari(bez obzirak kaj potječu sa istoka) i Austrijanci jedan narod!

ili su isti narod ©vicarci koji govore Njemački ustavri isti sa Nijemcima?

opetglupost....

 
[uredio Vilenjak]
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.10.2004.
Poruka: 1.097
23. svibnja 2006. u 13:40

 Nisam ja ni rekao da ga branis...........Posto si rekao da je bilo ZA vreme rata, moram da ti kazem da NISI u pravu.......O ratu se moze govoriti TEK posle priznanja Hrvatske.

Zlocini o kojima se govori kod Glavasa su datirani na leto 1991.koliko se secamTada je Hrvatska bila samo jedna SECESIONISTICKA republika,koja je zelela otcepljenje.Tada je bila samo jedn republika koja je protivpravno(sa stanovista ustava SFRJ, ciji je jos bila clan,htela ona to ili ne) proglasila otcepljenje.

O tome ja pricam ovde.O tome da POSTOJI uzrocno-posledicna veza.

nik
nik
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.04.2004.
Poruka: 17.224
23. svibnja 2006. u 13:40

da, ali da li to znaci da je austrija njemacka drzava ili obratno?!

Kaj se mene tice, mene bas briga ko zivi u cg, ali ljudi koji zive unutar tih granica su odlucili da vise ne zele sa srbijom kao takvom. I to je to, ne kuzim oko cega sad problemi...nema vise scg, srbija ide sama...

Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!
nik
nik
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.04.2004.
Poruka: 17.224
23. svibnja 2006. u 13:42
kosta1703 je napisao/la:

 Nisam ja ni rekao da ga branis...........Posto si rekao da je bilo ZA vreme rata, moram da ti kazem da NISI u pravu.......O ratu se moze govoriti TEK posle priznanja Hrvatske.

Zlocini o kojima se govori kod Glavasa su datirani na leto 1991.koliko se secamTada je Hrvatska bila samo jedna SECESIONISTICKA republika,koja je zelela otcepljenje.Tada je bila samo jedn republika koja je protivpravno(sa stanovista ustava SFRJ, ciji je jos bila clan,htela ona to ili ne) proglasila otcepljenje.

O tome ja pricam ovde.O tome da POSTOJI uzrocno-posledicna veza.

Vidi cijeli citat

imali smo pravo na nezavisnost, to ti je pod broj jedan...

pod broj dva ti ide cinjenica da svi znaju  da je srbija htjela veliku srbiju, zna se u kojim granicama....kaj ti od toga nije jasno? 

Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.131
23. svibnja 2006. u 13:44

 uporno neće odgovoriti na pitanje zakaj vrh bivše zajedničke države nije slomil otpor secesionista koji su 90" godine dizali balvane....

 

Domovine sin
BeerHunter
BeerHunter
Dokazano ovisan
Pristupio: 22.12.2005.
Poruka: 12.756
23. svibnja 2006. u 13:44

 @Djemba

Po kom kriterijumu je CG srpska?Ako uzmemo referendum ispada da - nije. Ako pogl;edas popis i izjasnjavanje gradjana po nacionalnosti-opet nije. Ima vas 10 miliona, koji cemo vam k.urac mi

Boli li tebe glava uveche, mene prskava....
  • Najnovije
  • Najčitanije