Događaji u svijetu

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 61.060
23. rujna 2024. u 21:43

šteta što nema tema na kojoj bi se moglo raspraviti... ovdje ste završili 

Stefan84
Stefan84
Dokazano ovisan
Pristupio: 10.10.2018.
Poruka: 10.641
10. listopada 2024. u 22:24

eve sve krivci https://www.tv4.se/artikel/NG27SPCojUdXpSxp47lnv/haer-aer-maennen-som-pekas-ut

 

 

 

josip cenic bio organizatora ali on je mrtav udba koj ga ubio. udba ubio nekoliko ali ima dvojca koj se zivi i zive u svedska.

 

Pune 52 godine misterij je tko stoji iza čina u kojem je stradalo 27 ljudi. U prethodno klasificiranim dokumentima, Kalla facts pronašao je detaljne i vjerodostojne informacije o tome tko stoji iza toga. Ovdje su muškarci koji su izdvojeni. Kalla fakta je u arhivi jugoslavenske službe sigurnosti pronašla dokumente koji izdvajaju sedmoricu muškaraca koji stoje iza napada na zrakoplov JAT 367. Riječ je o tisućama stranica podijeljenih u različite personalne dosjee koji su sastavljani 60-ih i 70-ih godina. . Dosjei sadrže, između ostalog, izvješća dugog niza agenata i infiltratora iz sigurnosne službe. U pregledanim dosjeima Cold facts radi se o između 38 i 59 različitih agenata koji izvještavaju o svakom pojedincu označenom za zločin nad JAT-om 367. Evo koji su muškarci izdvojeni: Bombaš (smrt) Kao vođa skupine ističe se Josip Senić. Godine 1972. bio je europski poglavar Hrvatskog revolucionarnog bratstva, HRB, koje se borilo protiv Jugoslavije i za slobodnu Hrvatsku. Senić se u spisima navodi kao odgovoran za organizaciju čina i unošenje tempirane bombe u zrakoplov. Ubijen je u Njemačkoj dva mjeseca nakon napada na JAT 367. Financijer (živi u Švedskoj) Čovjek kojeg je Kalla fakta odlučila nazvati Financijerom ističe se jer je u ime Josipa Senića prikupljao novac za napad među prognanim Hrvatima u Australiji. Čovjek je bio - i još uvijek jest - stanovnik Švedske. Kontakte sa Senićem i financiranje odlaska u Australiju potvrđuje u razgovoru za Kalla fakta. No negira bilo kakva saznanja da bi novac bio iskorišten za napad na JAT 367. Telefonski čovjek (živi u Švedskoj) On je izdvojen u dokumentima za sređivanje avionske karte za financijerov put u Australiju. Telefonski čovjek u snimljenim razgovorima s Kalla facts priznaje da je nazvao Kvällsposten i preuzeo odgovornost za napad na JAT 367, ali tvrdi da je to bilo samo kako bi prestrašio jugoslavenske turiste. Negira bilo kakvu umiješanost u sam napad. Čovjek je bio - i još uvijek jest - stanovnik Švedske. Popravljač (živi u Švedskoj) Taj je čovjek 1970-ih bio švedski šef organizacije Otpor koja se borila protiv Jugoslavije za slobodnu Hrvatsku. Muškarac je izdvojen u dosjeima jer je primio i rukovao eksplozivom korištenim za bombu. Od ukupno 6 kg eksploziva, 2,5 kg moralo je biti upotrijebljeno za dizanje zrakoplova u zrak, stoji u dokumentima. Kada ga Kalla Fakta suoči s informacijama, on tvrdi da se ne sjeća ničega o tome. Konstruktor (mrtav) Čovjek koji živi u Švedskoj koji je izdvojen jer je napravio tempiranu bombu. Danas pokojni. Dobavljač (mrtav) Čovjek koji živi u Njemačkoj, a koji je izdvojen za pripremu eksploziva za avionsku bombu. Muškarac je upucan nakon napada i kasnije je preminuo. Koordinator (mrtav) Čovjek za kojeg se ističe da je sudjelovao u radu na koordinaciji napada na JAT 367. Ubijen je nakon napada. Hladne činjenice Više od 50 godina nije poznato tko je raznio let JAT367. Sada Kalla činjenice i reporter Tonchi Percan otkrivaju senzacionalne informacije o zločinu.

 

 

svedska ovo zanimava jer imao svedjani na flight 367.

 

50 godina proslo a teknicki je preskbirano ali se ipak gleda mogucnosti kako uhapsiti i osuditi ovi koj se danas zivi.

 

 

 

[uredio Stefan84 - 10. listopada 2024. u 22:28]
Stefan84
Stefan84
Dokazano ovisan
Pristupio: 10.10.2018.
Poruka: 10.641
11. listopada 2024. u 01:02

The Internet may stop working today - in Sweden and the rest of the world

 

The Internet and other communications are at risk of temporarily stopping working today and tomorrow.

 

 

The warning applies to a large part of the entire globe and comes from the American agency National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA). Second most powerful: can interfere with the satellites The reason is that a strong solar storm, a so-called geomagnetic storm, is heading towards Earth and is expected to strike on Thursday and Friday. NOAA has classified the storm as a four (G4) on the five-point scale, which, in addition to the chance of magnificent northern lights, means that satellite systems are at risk of being affected. - Harmful effects on part of our critical technology infrastructure are possible, the authority emphasizes on social media. Researchers: the internet can be knocked out worldwide In connection with the solar storm, so-called coronal mass ejections from the sun take place. It gives rise to disturbances in the earth's magnetic field. - This can damage the electricity supply. The solar eruptions can create problems for radio communication and the GPS system, Swedish authorities explain on Krisinformation.se. NOAA classifies today's and tomorrow's solar storm as "severe". - Geomagnetic storms can affect infrastructure in orbit near the Earth and on the Earth's surface, the authority underlines according to CNN. When three lower-caliber storms merged last December, scientists warned that the internet could be knocked out worldwide. 25 percent chance for G5 In Sweden, we had a G4-level solar storm in May 2024. Several reports then came in about minor electrical disturbances during the most active evening. - This new storm has a 25 percent chance of becoming a G5, says Shawn Dahl from the Space Weather Prediction Center at NOAA, according to CNN. G5 is the highest on the warning scale for geomagnetic storms. However, those types of solar storms are very rare. The last time a G5 storm hit Earth was in 2003, which resulted in blackouts in southern and central Sweden and damaged power transformers in South Africa. Unusually strong northern lights A nicer effect, however, is that the solar activity also gives the opportunity for unusually sharp northern lights - and unusually far south. It has also caused aurora enthusiasts in Sweden to raise high hopes for a repeat in the evening in May, when the night sky was lit up by a rare powerful aurora. Whether there could be an aurora effect, however, is still too early to say. We will probably have to wait until tonight for the answer. - It is a forecast. It is uncertain and we will only know the reality when the measurement data hits the satellites closer to Earth. But - it's no joke that the American space weather service warns of the second strongest category of geomagnetic storms (G4), writes the account Norrsken, Sweden's largest aurora community, in a post on Facebook.

[uredio Stefan84 - 11. listopada 2024. u 03:05]
Kreč 10
Kreč 10
Željan dokazivanja
Pristupio: 08.10.2024.
Poruka: 111
17. listopada 2024. u 10:03

https://militarywatchmagazine.com/article/rafale-serbia-choosing-brics-brussels

Stefan84
Stefan84
Dokazano ovisan
Pristupio: 10.10.2018.
Poruka: 10.641
19. listopada 2024. u 15:10

znao sam da mozda bude osetlivo pisuvati za ovo ovde. nisam zelio nikoj uvrediti.

 

inace tonci percan je poznat novinar u svedska. bio je i del programa mozaik za diasporci.

 

inace programa kalla fakta je jedne od najpopularna programa u svedska a tv 4 najpopularan kanal. 2 puta strusio vlada svedska a uhapsio i lideri kriminalni bandi tako da imaju jaja.

 

dokazi se jaki koj kalla fakta pronasao. 

 

eve trenutak kada dobio udba dokumenti 

 

 

 

svaki covek ima pravo citati taj stari dokumenti u zagreb. dostupno za svakoj. cudo je samo da cekao toliko dugo. mozda cekao vreme da sozdrele.

 

smatralo se za najveca misterije titova jugoslavija.

 

dan nakon terriristicki napad na jat 367 skupina odpor uzeo javno odgovornost. ali sve se bezo zacutio. verovatno tito trazio da se zacuti nije zelio medjuetnicki tenzije u jugoslavijs.

 

nije imao zelja ni za sudenje jer bi se javno pricao pa se tito odlucio u tsine likvidirati taj ljudi.

 

drugi del dokumentarc je sutra na tv4.

 

 

inace imao i drugi incidenti u svedska 1972.

 

 

Scandinavian Airlines System Flight 130

 

link https://www.google.com/search?q=flygplanskapning+1972&oq=flygplanskapning&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqBggFEAAYHjIGCAAQRRg5MgYIARAAGB4yCAgCEAAYBRgeMggIAxAAGAUYHjIGCAQQABgeMgYIBRAAGB4yCAgGEAAYDxgeMgoIBxAAGIAEGKIEMgoICBAAGIAEGKIEMgoICRAAGIAEGKIE0gEJMjA2MjBqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

Otmica Bulltofta bila je otmica koju su izvela trojica fašističkih Hrvata ustaša koja se dogodila od petka 15. rujna do subote 16. rujna 1972. u zračnoj luci Bulltofta u Malmöu. Otmica je bila prva i zasad jedina u Švedskoj, a doprinijela je da Riksdag 1973. usvoji tzv. Zakon o terorizmu.

 

https://sv.wikipedia.org/wiki/Flygkapningen_p%C3%A5_Bulltofta#:~:text=Flygkapningen%20p%C3%A5%20Bulltofta%20var%20en,antog%20den%20s%C3%A5%20kallade%20terroristlagen.

 

Slijed događaja Zrakoplov u vlasništvu SAS-a, DC-9-21 SAS-ovog imena Gunder Viking, registarske oznake LN-RLO, bio je na putu iz Torslande, Göteborg, za Stockholm kada su tri naoružana Hrvata, predvođena Tomislavom Rebrinom, povezana s -desno Pet minuta nakon polijetanja, ustaše su četvorici članova posade i 86 putnika javile da je avion otet i da će im biti dobro dokle god budu mirni. Muškarci su im zaprijetili da na brodu imaju bombu koja će eksplodirati ako ih ne poslušaju. Otmičari su tražili promjenu kursa i u 17.14 zrakoplov je sletio u zračnu luku Bulltofta, Malmö. Putnici i posada bili su taoci, a otmičari su tražili da se za oslobađanje talaca razmijeni sedmorica Hrvata zatvorenih u Švedskoj. Inače bi otmičari digli zrakoplov u zrak, rekli su. Sedmorica zatvorenika osuđena su za atentat na jugoslavenskog veleposlanika Vladimira Rolovića u Švedskoj 7. travnja 1971. i zauzimanje jugoslavenskog konzulata u Göteborgu u veljači 1971. Dvojica zatvorenika, Miro Barešić i Anđelko Brajković, služili su doživotnu kaznu zatvora zbog ubojstva.

 

Pregovaranje Ovo je bila prva otmica koja se dogodila u Švedskoj. Ministar pravosuđa Lennart Geijer otputovao je na mjesto događaja nakon što je imenovan pregovaračem na sastanku vlade. Nakon nekoliko sati vijećanja Geijer je popustio i dao uvesti sedmoricu hrvatskih zatočenika u zrakoplov. Razmjena je obavljena tako da su na trideset talaca puštena tri Hrvata, ali je sedmi zarobljenik odbio ustupiti zrakoplov. Otmičari su tada tražili milijun kruna u zamjenu za preostale putnike, što je smanjeno na pola milijuna kruna. Nakon šesnaest sati zatočeništva, posljednji putnici uspjeli su napustiti zrakoplov oko 8 sati ujutro 16. rujna, u zamjenu za to što su otmičari dobili torbu s pola milijuna kruna koja je ostala ispod zrakoplova. Međutim, nije dopuštena zamjena članova posade, već su bili prisiljeni poletjeti u 8.54 kako bi otmičare i oslobođene zarobljenike dovezli u Madrid. Kad su otmičari i zarobljenici stigli u Španjolsku, zatražili su politički azil. Španjolska istraga pokazala je da na brodu nisu imali eksploziv. Švedska je tražila da se otmičari i zarobljenici izruče, no 10. veljače 1973. Španjolska je objavila da se to neće dogoditi. Umjesto toga, sudilo bi im se u Španjolskoj. Naime, Franco je jednog od Rolovićevih ubojica, Barešića, pustio u Paragvaj, gdje je postao tjelohranitelj. U toj je ulozi završio u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je živio pod drugim identitetom, ali je 1979. uhićen i izručen Švedskoj.[1] Posljedica Odmah nakon otmice, vlada je pod vodstvom Carla Lidboma ponovno osnovala komisiju za "sprečavanje političkih akata nasilja". Povjerenstvo je već bilo imenovano u vrijeme atentata na veleposlanika Rolovića. Riksdag je usvojio svoj prijedlog privremenog zakona o terorizmu 6. travnja 1973. s 254 glasa za i 22 protiv. Zakon je postao trajan 1975. [2]. Zakon je izazvao snažno protivljenje liberala i VPK. Jörn Svensson (vpk) je u interpelaciji u jesen 1972. predložio da se mjere poduzmu izravno protiv ustaških i drugih organizacija. Lidbom je odbio prijedlog uz obrazloženje da je Švedskoj potrebna obrana od takvog politički uvjetovanog nasilja bez obzira na to koja ga skupina provodi. Primjeri drugih prijetnji za koje se smatra da opravdavaju zakon o terorizmu dolazili su od palestinskih skupina, posebice Crnog rujna. U raspravi se provjetrila i uloga sigurnosne policije, posebice nužnost tajnosti dijelova njezinih aktivnosti nasuprot potrebi za demokratskom transparentnošću njezina rada. Sustavne sigurnosne provjere tada nisu postojale i uvedene su za domaće letove u Švedskoj tek 2001.–2004.

 

 

snimak https://www.google.com/search?sca_esv=3e6674360602a208&q=flygplanskapning+1972&tbm=vid&source=lnms&fbs=AEQNm0Aa4sjWe7Rqy32pFwRj0UkWd8nbOJfsBGGB5IQQO6L3J_86uWOeqwdnV0yaSF-x2jpV_A7Qlhyckt3jQ2x2e6anFT4tTunxKLhzsjU56Kcyv7OICjPOEJNFq9C7aIH4mnlUa4wn5pvhVtRFuhyve4-rM7SkGrXVH11Ooqvq5OC7V3cGVbG6ZQvmDrkbtJnUw6hPmdwY&sa=X&ved=2ahUKEwiarfeNuZqJAxVgLRAIHcJTKygQ0pQJegQIDhAB&biw=1406&bih=562&dpr=1#fpstate=ive&vld=cid:cc3f3d8b,vid:jrBcPnTDeXA,st:0

 

inace u1971 godina. ubien je ambasador jugoslavija u svedska. isao hrvati unutra zfrada u geteborg. https://www.youtube.com/watch?v=ZYxHKK1Q4qA

 

 

 

 

 

 

[uredio Stefan84 - 19. listopada 2024. u 15:13]
ZB10
ZB10
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.06.2022.
Poruka: 4.012
19. listopada 2024. u 15:43

Mala anegdota na JAT-ov let iz '72, stjuardesa Vesna Vulović (gore na slici) je jedina preživjela s tog leta. Polomila je sve živo al začudo nekako ostala živa.

90ih je aktivno sudjelovala na anti-Miloševićevskim prosvjedima i zalagala se poslje za ulazak Srbije u EU. Umrla je u Beogradu 2016.

 

PS @Stefan84 često ostavljaš postove gdje čitave tekstove pretvoriš u link koji često ne vodi nigdje ili ostaviš link koji radi a dug je 5 redova, wtf. Hoću reći postovi su ti živi nered, daj to malo sredi. 

Stefan84
Stefan84
Dokazano ovisan
Pristupio: 10.10.2018.
Poruka: 10.641
19. listopada 2024. u 16:57

pa stavio sam ovoj link o hijacking scandinavia airline 130 u malmö (trazio da se oslobodi ljudi koj ubio ambasador jugoslavija u svedska) https://sv.wikipedia.org/wiki/Flygkapningen_p%C3%A5_Bulltofta#:~:text=Flygkapningen%20p%C3%A5%20Bulltofta%20var%20en,antog%20den%20s%C3%A5%20kallade%20terroristlagen.

 

onda prevod od svedski na hrvatski.

 

zbog hijacking scandinavian airlines 130 se ubacao zakona o terorizam u svedska 1973.

 

inace vesna vulovic je jedina zena i covek na svijet koj prezivio pad sa avion (jat 367) od 10.000 metara https://en.wikipedia.org/wiki/Vesna_Vulovi%C4%87

 

drugi del dokumntarac je sutra. 

[uredio Stefan84 - 19. listopada 2024. u 17:09]
joe2
joe2
Mali dioničar
Pristupio: 01.05.2005.
Poruka: 6.498
20. listopada 2024. u 10:33

doticni percan je nista drugo nego udbas ili istarski isprdak,,,,lik koji pise o ustasama i duge baljezgarije 2018 na doceku nogometasa iz rusije je jugo bolesnik a sad ,da je za tebe lik kojem se treba vjerovati,ok

ova druga bajka o padu sa 10 km ili disati na toj visini a jos i bez specijalnnog odjela zbog hladnnoce,,,dajte ljudi😂

https://taz.de/Verschwoerung-aufgedeckt/!5169884/

njemci o "atentatu",,,,

 

 

ovo za rolovica ili crnog vladu,jednog od zapovjednika golog otoka.kako su mu komunjare tepale,koji je dosao srediti hrvate u svedsku,stoji,bez citanja o doticnoj personi,,,,nista drugo nego cetnik i mrzitelj sveg hrvatskog