Jale3 je napisao/la:
The nature of the mathematics test precluded developing a domain-referenced test that would provide scores for each domain and subdomain shown in table 3. (U toj tabeli su oblasti i podoblasti iz matematike koje se koriste u testu).
For those users who want more specific information about a students mathematical performance, Performance levels (above average, average, below average) are provided for three content skill clusters: Concept, Problem Solving and Numerations / Operations.The test is comprehensive
battery of norm-referenced achievement tests designed to assess the core curricular domains of reading, mathematics, and oral and written language, Grades K-Adult (Ages 5-24).
Obtaining
RAW scores - ? dobijanje neobrađenih bodova-rezultata?
Obtaining
Derived scores- ? dobijanje konačno izvedenih bodova?
Fala Kauboj.
Vidi cijeli citat
Ovo prvo znači da nisu mogli napraviti specificičniji test od opće-matematičkog, dakle kako bi dobili granularnije rezulate (algebra, geometrija, trigonometrija, calculus, itd.)
Drugo razumijem šta piše, ali brate pregori mi mozak razmišljajući kako bi to na ličkom napisao. Numeracije/operacije su računske operacije (uključujući i brojanje / prebrojavanje). Cluster je nakupina (a cluster bomb je kazetna bomba, na primjer), skill je vještina, content je sadržaj... pa sad ti budi Ivo Andrić i okuj konja time...
Battery nije samo baterija, nego i skupina, kao "battery of tests, battery of questions"... Nažalost nisam dovoljno stručan u pedagogiji da bi znao objasniti razliku između domain-referenced i norm-referenced testova. Ni na kojem jeziku.

Raw scores su "sirovi" rezultati, a derived su oni na koje je primjenjena neka krivulja ili pridruživanje ocjena. Recimo 93% bi bio raw score, a ocjena A bi bilo derived score.
E sad, koliko ti to pomogne... hebiga, ja bolje ne znam. I oprosti na zakašnjenju s odgovorom...
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.