DPK,5.kolona

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
06. ožujka 2011. u 19:36
Mene zanima koliko ima specificnih Nijemaca koji ne navijaju za svoju nogometnu reprezentaciju, jer je prepuna "Bosanaca".

Ili Francuza, u bilo kojem sportu.

I kako uopceno nazivamo te "specificne", Nijemce recimo, ili Francuze, nebitno.

Jel ziv onaj Le Pen?

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
06. ožujka 2011. u 19:38
Mada, naravno, uopce sumnjam da postoji Nijemac koji njemacku reprezentaciju ne dozivljava kao svoju jer u njoj nastupa neki Nijemac iz Gdanjska, pardon, Poljak Helmut iz Danziga, porijeklom.

To je vec nesto... posebno
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.061
06. ožujka 2011. u 19:45
bojangles je napisao/la:


ne,ja navijam za reprezentaciju ako je mogu osjećati kao svoju

no ja ovu tenisku reprezentaciju ne osjećam kao svoju

Vidi cijeli citat

ovo su prijatelju kompleksi
Domovine sin
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.061
06. ožujka 2011. u 19:46
danas bi ti gazda vjerovatno među svima nama,izbacil jednu zastavu koja je bila iz hercegovine,zastava BiH Hrvata na Kosteliću u Kranjskoj Gori...samo kad mi dođe volja opet ću slike postat sa današnjeg navijanja...
[uredio Vilenjak - 06. ožujka 2011. u 19:50]
Domovine sin
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.061
06. ožujka 2011. u 19:51
glavno da je Hrvat
Domovine sin
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
06. ožujka 2011. u 19:56
Vilenjak je napisao/la:
bojangles je napisao/la:


ne,ja navijam za reprezentaciju ako je mogu osjećati kao svoju

no ja ovu tenisku reprezentaciju ne osjećam kao svoju

Vidi cijeli citat

ovo su prijatelju kompleksi
Vidi cijeli citat



pa još jednom-

o kakvom je kompleksu riječ


Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
06. ožujka 2011. u 19:56
Pa u principu nije problem sto bojangles ne voli Hrvate iz BiH, svatko ima pravo da voli ili ne voli... nego sto se covjek voli busati u prsa liberalna, sto mu je Mate Parlov bio drag jer "nije bio nacionalista, pa on je prvak svijeta", sto mu je Kukoc drag jer je "jeba onog ko ga je stavia", pa mu ga dodje da je bojangles dvolican, ili kontradiktoran, u najmanju ruku.

Primjetiti se da, da hrvatski liberali (oni koji sebe takvima zovu) dakle ovi sta se stavljaju iznad "zatupljenih i priglupih nacionalista", vole cijeli svijet, ali Hrvate nikako. Mislim, Hrvate, opcenito Hrvate koji vole naglasiti da su Hrvati, a posebno ove iz BiH.

Zanimljiva pojava, u najmanju ruku.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
06. ožujka 2011. u 20:02
Dule Savic je napisao/la:
Marusicu, kao prvo, molim te da malo smanjis dozivljaj sa epitetima tipa "glup", "retardiran", "ukljuci mozak" i sl. Umem i ja da komuniciram na taj nacin ako bas insistiras, ali ne vidim neku svrhu. Ja naravno ne mogu da znam da li sam i koliko glup, to svi imaju priliku da procene na osnovu onoga sto pisem ukljucujuci i tebe, ali ako si vec dosao do slicnih zakljucaka, zadrzi ih za sebe. Ako nizbogceg drugog, elementarne pristojnosti radi. Vidis kako ja.

Ako smo to resili, da se vratimo temi. Nista ja ne sugerisem ili insinuiram, vec ti evo veoma direktno i neuvijeno saopstavam i rezimiram svoj stav:

a) nacionalnost u kontekstu sporta, ukljucujuci tu i reprezentativni, potpuno je irelevantna.
b) primer koji si naveo (a hvala ti sto si mi otvorio oci da u Hrvatskoj Srbi bas i nisu popularni) i narocito nacin na koji si to obrazlozio, je pristajanje na princip koji je suprotan tome (cenio bih ga cak i da je Srbin, a ne Hrvat iz Bosne)


Vidi cijeli citat

isprika ako sam te uvrijedio (ipak si ti dpk intelektualac), ali previse me sokiras svojim (po meni) besmislnim uletima pa onako u šoku neznam sto da kazem, jer su to stvari o kojima ne vidim ni zasto bi raspravljao s obzirom da si ti izvukao nesto iz konteksta rasprave i onda jos izvukao nekakav zakljucak koji meni nije bio ni na kraju pameti...

al ajd, da odgovorim:

a) daj mi objasni gdje sam ja to u recenici "realno na tome treba skinut kapu pa i da je srbin, a ne hrvat iz bih." napisao ista protivno ovome sto si ti napisao?? pa da se ti tom logikom nadjes prozvan meni to objasnit. dapace, ja se upravo zalazem za tu tezu, jer je bojanu bitno sto je netko iz bih (sto je i on sam izjavio). opet, kontekst moje izjave je bitan, a ti si eto to izvukao iz cijele rasprave.

b) primjer koji sam naveo je realan primjer. pristajem li ja na to ili ne je potpuno nebitno (a ti si eto bozjom providnoscu zakljucio da je meni bitno samo jer sam ga upotrijebio ). ponovno ponavljam, imas li bolji primjer da pokazem svoju poantu nego sto sam ga ja naveo?? pa cu ga i napisat. jer je upravo kontekst napisanoga to jeli bitno da li je netko hrvat iz bih, samo hrvat iz splita...

pravis se pametan, a eto daj mi primjer efektnije recenice da ne iskoristim "srbin". ovo te po treci put pitam, a nema odgovora...

c) sugeriras cim si izjavio "marusicu, zanimljiv ti je ovaj vrijednosni sistem". ali ako bas hoces, mozemo se pravit glupi pa zakljucit da to nije sugeriranje 

d) sad se izvlacis iz rupe u koju si sam upao bespotrebnim komentarom. nije ti prvi put, a vjerojatno ni zadnji. bespotreban je, jer se u nacelu slazes s mojim stavovima, i jer citas izmedju redaka ono sto ja nisam nigdje napisao. uostalom ja sam prvi ovdje branio bosance kad je bilo negativnih komentara na njih samo zato sto su bosanci... to ti moze bilo tko potvrdit.

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.061
06. ožujka 2011. u 20:03
bojangles je napisao/la:



pa još jednom-

o kakvom je kompleksu riječ


Vidi cijeli citat

kompleksi prema Hrvatima iz BiH,čisto slučajno,prema Hrvatima iz BiH naseljeljenih u Istri sa njihovim gradnjama svojih domova,ajde to ti puštam sa profesionalne strane,i još mnogo malih primjera u našim raspravama tokom godina...
najbolje je da veliš onako,kao na piću,to je subjektivno i to je tako kako je...
ne doživljavati reprezentaciju kao svoju,zbog porijekla iz druge države,a iste nacionalnosti je ništa doli stvar kompleksa,možemo mi raspravljati o Karlovićevom tenisu,za koji smatram da je definitivno najružniji,te ga jedino mogu povezati sa recimo Maskimirskim ruglom,možemo mi o Dodigu i njegovoj borbenosti,o Ljubi,Ančiću,ali ne doživljavati reprezentaciju svoje zemlje kao vlastite,nije nimalo normalno,istovremeno se pozivati na Mcenroe,koji je ponašanjem recimo na terenu i izvan njega bil bliže divljoj životinji nego čovjeku po nekim svojim psotupcima je nevjerovatno u najmanju ruku,ti nemaš....dvostruki kriteriji su opet na vidjelu,meni se čini,pričaš o njemu da je to tebi tenis,istovremeno ne spominjujući njegovo blesavo ponašanje,nekulturno vređanje...sad je tu čovjek malo zbunjen...
oćemo o stilu tenisa,rezultatima,ponašanju,ili porijeklu igrača iz zemlje koje dolaze?
aha...po svemu tome ti nikako istoga ne možeš cijeniti,naime nitko više GOrana nije omalovažaval nego John....
[uredio Vilenjak - 06. ožujka 2011. u 20:06]
Domovine sin
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
06. ožujka 2011. u 20:06
DuLeone,upoznao si Hornby-a???????...Može malo detaljnije?

a u vezi Arsenala...da,u pravu si,ja sam stvarno zbunjen potporom koju sjeverni London daje Wengerovim momcima,čak i kad igraju bez jednog Engleza u prvih 11...No ja osobno tako nešto ne bih mogao prihvatiti kad bi moj klub bio u pitanju.Naravno ne zato što ne bi bili u pitanju Mediteranci,Hrvati ili Dalmatinci (neš ti,koga briga) već zato što mislim da bi time moj klub izgubio identitet(?)...Draže je meni gledat našu dicu s našim vrlinama i manama nego da mi 11 stranaca (potpuno mi je svejedno odakle) nosi bijeli dres.

isto,ili slično,razmišljam i kad je nacionalna momčad (košarkaška ili nogometna,druge me ionako ne zanimaju) u pitanju.Oduvijek govorim da mi je glupo (meni osobno,ali prihvaćam i drukčije mišljenje) da nam glavni centarfor bude dečko iz Brazila...Ne znam,nije mi to-to.Preferiram kad u reprezentativnom dresu igraju momci sa svim našim vrlinama i manama,iskrenije mi je to nego da imamo ljude izvana...Znam da je moje mišljenje kao iz pretprošlog stoljeća ali meni osobno uvijek je bilo nekako flupo i lažno gledati,recimo,Carltona Myersa u talijanskom;ili Eduarda u hrvatskom dresu.

Nekako m ito stvarno-blesavo i neiskreno.Ne znam. 
[uredio bojangles - 06. ožujka 2011. u 20:15]
Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
  • Najnovije
  • Najčitanije