Često se zna čuti ona fraza "takve filmove više ne snimaju", nekad je patetična, izlizana, a nekad zaista vrijedi. Miris žene sa Al Pacinom zasigurno pripada u tu kategoriju.
Teško mi je zamisliti bilo kojeg drugog glumca da na ovakav način nosi ovaj film, sa takvom strasti, dubinom i emocijama kao Pacino. Film ne treba puno likova, scena ili tko zna kakvih specijalnih efekata, već jednostavan dijalog imeđu umirovljenog depresivnog pukovnika koji si sprema oduzeti život i mladog Charlija koji je zapao na prekretnici života gdje bira između vlastite budućnosti i moralnog postupka da ne izda kolege.
Slijepac bolje vidi karakter ljudi od onih zdravih očiju, a mlad neiskvaren čovjek ima veću hrabrost i spreman je na žrtvu za one ostavljene kao pukovnika ili "prijatelje" bez obzira na vlastitu sudbinu. Radnja kojoj je cilj po mom skromnom mišljenju pokazati da vrijedi biti častan, iskren i postupiti ispravno i da život imao smisao koliko god se nekad činili ostavljeni jer je uvijek nekome stalo.
Teško je reći najbolji govor u filmskoj povijesti, jer sam Pacino ima nekoliko, ali definitivno jedan od boljih govora, izvedbi i na kraju moralnih pouka koje nedostaju u Svijetu novca, titula, položaja i moći.
Često se zna čuti ona fraza "takve filmove više ne snimaju", nekad je patetična, izlizana, a nekad zaista vrijedi. Miris žene sa Al Pacinom zasigurno pripada u tu kategoriju.
Teško mi je zamisliti bilo kojeg drugog glumca da na ovakav način nosi ovaj film, sa takvom strasti, dubinom i emocijama kao Pacino. Film ne treba puno likova, scena ili tko zna kakvih specijalnih efekata, već jednostavan dijalog imeđu umirovljenog depresivnog pukovnika koji si sprema oduzeti život i mladog Charlija koji je zapao na prekretnici života gdje bira između vlastite budućnosti i moralnog postupka da ne izda kolege.
Slijepac bolje vidi karakter ljudi od onih zdravih očiju, a mlad neiskvaren čovjek ima veću hrabrost i spreman je na žrtvu za one ostavljene kao pukovnika ili "prijatelje" bez obzira na vlastitu sudbinu. Radnja kojoj je cilj po mom skromnom mišljenju pokazati da vrijedi biti častan, iskren i postupiti ispravno i da život imao smisao koliko god se nekad činili ostavljeni jer je uvijek nekome stalo.
Teško je reći najbolji govor u filmskoj povijesti, jer sam Pacino ima nekoliko, ali definitivno jedan od boljih govora, izvedbi i na kraju moralnih pouka koje nedostaju u Svijetu novca, titula, položaja i moći.
Često se zna čuti ona fraza "takve filmove više ne snimaju", nekad je patetična, izlizana, a nekad zaista vrijedi. Miris žene sa Al Pacinom zasigurno pripada u tu kategoriju.
Teško mi je zamisliti bilo kojeg drugog glumca da na ovakav način nosi ovaj film, sa takvom strasti, dubinom i emocijama kao Pacino. Film ne treba puno likova, scena ili tko zna kakvih specijalnih efekata, već jednostavan dijalog imeđu umirovljenog depresivnog pukovnika koji si sprema oduzeti život i mladog Charlija koji je zapao na prekretnici života gdje bira između vlastite budućnosti i moralnog postupka da ne izda kolege.
Slijepac bolje vidi karakter ljudi od onih zdravih očiju, a mlad neiskvaren čovjek ima veću hrabrost i spreman je na žrtvu za one ostavljene kao pukovnika ili "prijatelje" bez obzira na vlastitu sudbinu. Radnja kojoj je cilj po mom skromnom mišljenju pokazati da vrijedi biti častan, iskren i postupiti ispravno i da život imao smisao koliko god se nekad činili ostavljeni jer je uvijek nekome stalo.
Teško je reći najbolji govor u filmskoj povijesti, jer sam Pacino ima nekoliko, ali definitivno jedan od boljih govora, izvedbi i na kraju moralnih pouka koje nedostaju u Svijetu novca, titula, položaja i moći.
Vidi cijeli citat
Moj najdraži glumac ikad. Nepravda da je samo za ovaj film dobio Oscara, ja bi mu je dao svake godine dok god je aktivan.
Volim ga gledati čak i u osrednjim filmovima jer pojede svaku scenu.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
Mislim da se ne mora uvijek baš sve do detalja objasniti, nešto se i ostavi mašti na volju iako je ovdje praktički sve jasno.
Recimo Tarantino namjerno u svojim filmovima (Psi iz rezervata, Pulp Fiction, Nemilosrdni gadovi,...) ostavi neke stvari neobjašnjene odnosno ne kaže de facto zašto je nešto. Voli da gledatelji sami zamišljaju i smisle teoriju.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.