Neće dok god mi idemo kupovati ulaznice iz nostalgičnog očaja (jer nema ništa orginalno) oni će nastaviti reciklirati jer to je siguran novac.
Uložiti 200mil $ u nešto potpuno novo, orginalno ogromna je kocka koju vlasnici studija više ne žele bacati. Da, možda pogodiš i napraviš franšizu koja će jednog dana vrijediti milijarde a možda i snimiš Johna Cartera.
S druge strane možeš ko na traci reciklirati etablirane franšize za manju al vrlo izvjesnu dobit. To je puno primamljiviji business model.
Jednog dana i to će neminovno prestati jer broj etabliranih franšiza i možebitnih rebootova istih nije neograničen (ljudi možda imaju apetita za 5. ghostbusters al za 12. jamačno nemaju) Samo ne znam kad će doći taj dan.
Neće dok god mi idemo kupovati ulaznice iz nostalgičnog očaja (jer nema ništa orginalno) oni će nastaviti reciklirati jer to je siguran novac.
Uložiti 200mil $ u nešto potpuno novo, orginalno ogromna je kocka koju vlasnici studija više ne žele bacati. Da, možda pogodiš i napraviš franšizu koja će jednog dana vrijediti milijarde a možda i snimiš Johna Cartera.
S druge strane možeš ko na traci reciklirati etablirane franšize za manju al vrlo izvjesnu dobit. To je puno primamljiviji business model.
Jednog dana i to će neminovno prestati jer broj etabliranih franšiza i možebitnih rebootova istih nije neograničen (ljudi možda imaju apetita za 5. ghostbusters al za 12. jamačno nemaju) Samo ne znam kad će doći taj dan.
Vidi cijeli citat
O ovom smo već dskutirali - ima toliko filmova, a među njima sigurno i novih/dobrih stvari, samo ne treba robovat mainstreamu.
Moja duša živi za tebe...kad je tesko i kad sunce miluje...
Neće dok god mi idemo kupovati ulaznice iz nostalgičnog očaja (jer nema ništa orginalno) oni će nastaviti reciklirati jer to je siguran novac.
Uložiti 200mil $ u nešto potpuno novo, orginalno ogromna je kocka koju vlasnici studija više ne žele bacati. Da, možda pogodiš i napraviš franšizu koja će jednog dana vrijediti milijarde a možda i snimiš Johna Cartera.
S druge strane možeš ko na traci reciklirati etablirane franšize za manju al vrlo izvjesnu dobit. To je puno primamljiviji business model.
Jednog dana i to će neminovno prestati jer broj etabliranih franšiza i možebitnih rebootova istih nije neograničen (ljudi možda imaju apetita za 5. ghostbusters al za 12. jamačno nemaju) Samo ne znam kad će doći taj dan.
Vidi cijeli citat
Samo da se nadovežem, ne 200 nego neće ni 50 milijuna. Studiji ne gledaju kako izbaciti kvalitetu nego proizvod koji će im donijeti zaradu. Nažalost zarada i kvalitet nije isto. Puno toga se promijenilo.
Najbolji filmovi u povijesti su u pravilu iz kategorije srednjeg budžeta, a takvi se danas niti snimaju niti postoje. Ili su veliki budžeti pa su dio neke franšize ili su mali budžeti.
Krivica leži isključivo na nama, publici. Kupujemo karte za Brze i žestoke, film zaradi milijardu, logično studio izbacio 25. dio toga jer će opet zaraditi. To je ta logika, njima čista matematika. Neki srednji film nitko ne ide gledati, ne zaradi ništa, logično studio neće dati išta para za snimanje takvih sličnih u skorijoj budućnosti.
Razni servisi za gledanje serija i filmova kod kuće su također utjecali na ovu cijelu situaciju.
Možda zvuči čudno, ali izumiranje VHS-a i DVD-a je isto u nekoj mjeri utjecalo na današnju sliku filmova.
Po mojem mišljenju guranje woke kulture je također utjecalo na kvalitetu jer je forma postala bitnija od sadržaja. Pa napravite kvalitetan sadržaj, to je jedini pravi i ispravni put.
Uglavnom, svakako široka tema za raspravu, a tek će vrijeme pokazati u kakvom smo točno stanju bili.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.
Sad sam tek vidio da izlazi Policajac sa Beverly Hillsa 4: Alex F. i to čak 40-ak godina nakon prvog dijela i 30-ak godina nakon zadnjeg trećeg nastavka. Zanimljivo kako je čitava ta postava bila mlada kod prvog dijela 1984 od E.Murphy(22), Reinhold(26), Ashton(35), Reiser(27), pa 40-ak godina kasnije je nastavak moguće snimit iako su sad već svi poprilično u godinama.
Inače sam dosta striktan protiv tih nastavaka legendarnih filmova, osobito akcijskih 80-ih i 90-ih što zbog nekih ideoloških stvari koje se danas forsiraju, dobar dio jer je dio pisaca danas nemaštovih i previše se cilja na efekte dok radnja najčešće nedostaje i naravno 80/90 su stekle jedan kultni status akcijskih filmova gdje nekad nostalgija i romantika ti definitivno daje jesan subjektivan pogled preko čijeg kriterija teško danas možeš objektivno gledati sve ono novo...
No, ovaj film me veseli iz nekoliko razloga. Prva stvar, okupili su praktički 90% one legendarne ekipe iz prva tri dijela, a osobito iz prva dva. Ok, nema Gil Hilla, Murphyjevog narednika ( koji je tu ulogu zaista obnašao u stvarnosti u policiji...). On je preminuo 2016 godine. No, ostatak ekipe je tu, vraća se Taggart, Rosewood je ostao tu, Eddijev kompić iz policije Friedman je također u svojoj ulozi te Serge, prodavač oružja iz galerije...Najgore je kada naprave nastavak, a nedostaju glavni glumci, nekad i važni sporedni, pa je gledateljima jako teško povezati nastavke, serijal i poistovjetiti se sa filmom. Često ispadne kao potpuno nova verzija, što po radnji, a što po glumi i glumcima...Ovo je sjajno pogođeno i opet 40-ak godina kasnije što daje jednu novu razinu.
Ekipa je imala sjajnu kemiju u filmu, osobno mi je prvi duo u takvim filmovima svakako iz Smrtonosnog oružja Mel Gibson i Danny Glover, tu ide i Joe Pesci koji su mi nenadmašni. Međutim, ova ekipa je također djelovala odlično na setu. Zanimljiva kombinacija akcije, pucnjave, komedije uz sjajnu glazbu u pozadini. Kad odrasteš na takvim filmovima, onda shvatiš koliko ih je danas malo i svakako nedostaju, barem sa tim jednim "romantičnim duhom" 80-ih kakvi su nekad bili.
Bez obzira koliko god E.Murphy snimio filmova, ova uloga ga je obilježila. Imao je on tu akcijskih komedija kao 48 sati sa Noltom, Ja špijun sa Owen Wilsonom ili Showtime sa R.De Nirom gdje je na sličan način nastojao ustvari reprizirati svoju ulogu iz spomenutog filma. No, ova je kao stvorena za njega i tu je pokazao sav svoj talent, kako glumački tako i onaj komičarski. Sve kasnije je bila samo nadogradnja na ovaj, tako da sigurno veseli ga opet vidjeti u toj ulozi.
Na kraju, zadnji nastavak iz 1994 nije bio ni približno na razini prva dva. Nije bilo Taggarta, radnja je bila pomalo neobična i već se izgubila ta nit koja je film uzdigla na jedan nivo klasika. Sad je prilika da isperu taj loš okus i zaključe serijal onako kako ovaj filmski klasik i zaslužuje. Opet, djelomitčno ostajem skeptičan osobito nakon nastavaka brojnih filmova gdje su upropastili niz, tako da ćemo kroz 3 mjeseca vidjeti što su snimili. Ovdje je trailer koga zanima.
Vidi cijeli citat
Definitivno bih radije platio kartu za remake Ninje iz Beverly Hillsa 👍
Al ne vjerujem da ima itko tko moze priblizno pribliziti izvedbu velikog Chrisa Farleya (RIP)
Kad smo već kod Murphya nema boljeg filma od Trading Places. Kaj se tiče Policajca s Beverly Hillsa samo mi je prvi dio dobar, druga dva su mi naporna zbog njegova prenemaganja, ali zato Serge mi je zakon.
Jedan od mojih omiljenih filmova. Toliko je dobar da ga uvijek mogu gledati iznova i uvijek je jako svjež i zanimljiv, odlično je snimljen. Toliko toga je na vrhunskoj razini, redatelj Ridley Scott, glavni glumac Crowe koji dominira i fizički i emocionalno, sporedne uloge, negativac, borbe, glazba, kamera, što god. Šteta što se ovakvi filmovi danas ne snimaju.
I wear a mask. And that mask, it's not to hide who I am, but to create what I am.