homoseksualci

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
22. lipnja 2011. u 12:03

Mene zanima na koji način bi je trebali kao instituciju promijeniti i prilagoditi osim što individualno biramo s kim je zasnivamo.

[uredio provokator - 22. lipnja 2011. u 12:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
22. lipnja 2011. u 12:07
coobah je napisao/la:

U samoj definicij škole kao institucije stoji da je to odgojno-obrazovna ustanova.

Dakle, odgojno je čak i prije obrazovnog.

Barem kad sam ja išao u školu, od najnižeg uzrasta učenicima su se usađivale određene civilizacijske norme, od onih najbanalniji poput 'hodamo desnom stranom pločnika', funkcioniranja unutar grupe (razred, sportski tim i slično), pa i do ovih aktualnijih vezanih za uvažavanje nečijeg mišljenja, stava i različitosti.

Uostalom, ponašanje/vladanje se koliko ja znam kod nas i dalje ocjenjuje, a također u školama postoji i vjeronauk/etika. 

Također, i u kasnijim fazama obrazovanja se susrećemo sa profesorima koji sankcioniraju ili potiču određene oblike ponašanja, ako ni u kojoj drugoj uobičajenijoj prilici onda barem na ispitima.

Inače, ja odgojem ne smatram samo motivacijom za postizanje dostignuća, odnosno upisivanje bolje škole, boljeg fakulteta i sl.

Vidi cijeli citat
ne mogu se slozit s velikom vecinom.

pa kao da ce te sankcioniranje/poticanje profesora dovest negdje ako isto nisi iskusio doma?? 

pa imali smo svi u razredima onu grupu ucenika koju je apsolutno bolio k. koliko su jedinica dobili, jer doma nisu imali nikakav vid kontrole... pa sto djetetu znaci ocjena u skoli, ako doma moze radit sto hoce? zasto bi onda dijete ucilo?? ja ti garantiram da svako dijete bez neke kucne kontrole skuplja jedinice. zasto? pa zato jer je tako najlakse. zasto bi dijete doma ucilo, ako mu je potpuno svejedno sto ce dobit jedinicu u skoli, i ako moze ic linijom manjeg otpora.

istina koju je moja stara jednom rekla je da svako dijete barem jednom pokusa histericnim plakanjem dobit ono sto zeli. e pa ja sam dobio batine na prvi pokusaj i nije mi palo na pamet to pokusat ponovo. isto tako je svaki od vas dobio batine, inace bi revali za svaku sitnicu koju pozelite. 

tako i kad dobijes jedinicu u skoli dobijes doma batine (figurativno jel), pa se onda radi toga trudis dobit barem 2. a ne radi toga da udovoljis nekom tamo profesoru... to prvenstveno vrijedi nakon prva 4 razreda jer su dotad svi fini i dobri. onda u naredna 4 ide selekcija i tocno se zna u svakoj skoli tko su problematicni, i to su u pravilu oni cijih roditelja se nitko ne sjeca, jer ih nikad nije ni vidio u skoli, ili na roditeljskom.

dakle kucni odgoj je neophodan temelj za bilo kakvo nadogradjivanje skolom. a to su prvenstveno radne navike, komunikacija, rad u grupi... to se naravno moze u neku ruku shvatit odgojem i tu se slazem(na kraju krajeva i bilo koji sportski klub je odgojna ustanova na neki nacin), ali kucni odgoj je razlika nebo/zemlja u odnosu na to...

i totalno mi je neprikladno ih stavit u istu recenicu. a kamoli kao sto je to bojan naveo da ih u skoli odgajaju bez funkcije obitelji...

bez obiteljskog odgoja skola nema apsolutno nikakve sanse da te nadogradi kao osobu.

[uredio Marko Marušić - 22. lipnja 2011. u 12:11]
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
22. lipnja 2011. u 12:11
provokator je napisao/la:

Mene zanima na koji način bi je trebali kao instituciju promijeniti i prilagoditi osim što individualno biramo s kim je zasnivamo.

Vidi cijeli citat


stautarno,običajno,praktično,deklarativno,regulatorno i normativno

ok?,ili trebam u detalje?
Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
Dejan NS
Dejan NS
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 24.361
22. lipnja 2011. u 12:13
Ako mene pitaš Marušiću, slažem se sa Tvojim stvaovima glede Kubinih opservacija o školi...
Koliko god škola (mnogo više nego fax) imali uticaja na odgoj/vaspitanjue dece (a ima itekako), ipak je mnpgo bitnije ono što dete "ponese od kuće".
E sad, druga je stvar, što ja još uvek nemam objašnjenje o :

No današnju obitelj danas treba prilagoditi vremenu.

u prevodu na srpskohrvatski ili hrvatskosrpski:

Kakva je to današnja obitelj (a kakva je to jučerašnja ili prekjučerašnja)???
i
Kako (skim,sčim) je prilagoditi vremenu?
Ja sam protiv svakog nacionalizma,jer je nacionalizam najnizi oblik drustvene svesti - Koca Popovic
Dejan NS
Dejan NS
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 24.361
22. lipnja 2011. u 12:14
bojangles je napisao/la:
provokator je napisao/la:

Mene zanima na koji način bi je trebali kao instituciju promijeniti i prilagoditi osim što individualno biramo s kim je zasnivamo.

Vidi cijeli citat


stautarno,običajno,praktično,deklarativno,regulatorno i normativno

ok?,ili trebam u detalje?
Vidi cijeli citat

Ak mene pitaš, odgovor je : DA
Ja sam protiv svakog nacionalizma,jer je nacionalizam najnizi oblik drustvene svesti - Koca Popovic
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
22. lipnja 2011. u 12:26
Dejan NS je napisao/la:
Ako mene pitaš Marušiću, slažem se sa Tvojim stvaovima glede Kubinih opservacija o školi...
Koliko god škola (mnogo više nego fax) imali uticaja na odgoj/vaspitanjue dece (a ima itekako), ipak je mnpgo bitnije ono što dete "ponese od kuće".
E sad, druga je stvar, što ja još uvek nemam objašnjenje o :

No današnju obitelj danas treba prilagoditi vremenu.

u prevodu na srpskohrvatski ili hrvatskosrpski:

Kakva je to današnja obitelj (a kakva je to jučerašnja ili prekjučerašnja)???
i
Kako (skim,sčim) je prilagoditi vremenu?
Vidi cijeli citat


ukratko,moj je osobni stav,današnja je obitelj (u najvećem dijelu,čast i kapa dolje izuzecima) bazirana na laži i licemjerju,to je moje iskustvo i moja dijagnoza,dopuštam da ti stvar možda vidiš drukčije.

jedine 2 strvari koje se kroz povijest nisu mijenjale jesu institucija obitelji i toalet papir...sve se drugo promijenilo pa mislim i da instituciju obitelji treba mijenjati...a kako-pa naveo sam u odgovoru Provi
Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
22. lipnja 2011. u 12:29
mLogo si bre dosadan Deki...žurim na zrak pa ću samo ukratko:
STATUTARNO:za početak treba mijenjati tekst bračnog zavjeta,već samo zaklinjanje na vjernost i vječnu ljubav (čast izuzecima!) je po meni apsurdno i nemoguće,...itd,itd.

...iden ća sad
[uredio bojangles - 22. lipnja 2011. u 12:30]
Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
22. lipnja 2011. u 12:30
Dejan NS je napisao/la:
Ako mene pitaš Marušiću, slažem se sa Tvojim stvaovima glede Kubinih opservacija o školi...

Vidi cijeli citat

drago mi je (ozbiljno) da mi se razmisljanja slazu s "iskusnima" u tom pogledu. jednom ce mi vjerojatno dobro doc...

mada ne vidim kakve veze ovo nase laprdanje ima veze s homosexualcima 


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.719
22. lipnja 2011. u 12:30
[uredio provokator - 22. lipnja 2011. u 12:55]
coobah
coobah
Dokazano ovisan
Pristupio: 18.09.2004.
Poruka: 18.592
22. lipnja 2011. u 12:35
Marko Marušić je napisao/la:
coobah je napisao/la:

U samoj definicij škole kao institucije stoji da je to odgojno-obrazovna ustanova.

Dakle, odgojno je čak i prije obrazovnog.

Barem kad sam ja išao u školu, od najnižeg uzrasta učenicima su se usađivale određene civilizacijske norme, od onih najbanalniji poput 'hodamo desnom stranom pločnika', funkcioniranja unutar grupe (razred, sportski tim i slično), pa i do ovih aktualnijih vezanih za uvažavanje nečijeg mišljenja, stava i različitosti.

Uostalom, ponašanje/vladanje se koliko ja znam kod nas i dalje ocjenjuje, a također u školama postoji i vjeronauk/etika. 

Također, i u kasnijim fazama obrazovanja se susrećemo sa profesorima koji sankcioniraju ili potiču određene oblike ponašanja, ako ni u kojoj drugoj uobičajenijoj prilici onda barem na ispitima.

Inače, ja odgojem ne smatram samo motivacijom za postizanje dostignuća, odnosno upisivanje bolje škole, boljeg fakulteta i sl.

Vidi cijeli citat
ne mogu se slozit s velikom vecinom.

pa kao da ce te sankcioniranje/poticanje profesora dovest negdje ako isto nisi iskusio doma?? 

pa imali smo svi u razredima onu grupu ucenika koju je apsolutno bolio k. koliko su jedinica dobili, jer doma nisu imali nikakav vid kontrole... pa sto djetetu znaci ocjena u skoli, ako doma moze radit sto hoce? zasto bi onda dijete ucilo?? ja ti garantiram da svako dijete bez neke kucne kontrole skuplja jedinice. zasto? pa zato jer je tako najlakse. zasto bi dijete doma ucilo, ako mu je potpuno svejedno sto ce dobit jedinicu u skoli, i ako moze ic linijom manjeg otpora.

istina koju je moja stara jednom rekla je da svako dijete barem jednom pokusa histericnim plakanjem dobit ono sto zeli. e pa ja sam dobio batine na prvi pokusaj i nije mi palo na pamet to pokusat ponovo. isto tako je svaki od vas dobio batine, inace bi revali za svaku sitnicu koju pozelite. 

tako i kad dobijes jedinicu u skoli dobijes doma batine (figurativno jel), pa se onda radi toga trudis dobit barem 2. a ne radi toga da udovoljis nekom tamo profesoru... to prvenstveno vrijedi nakon prva 4 razreda jer su dotad svi fini i dobri. onda u naredna 4 ide selekcija i tocno se zna u svakoj skoli tko su problematicni, i to su u pravilu oni cijih roditelja se nitko ne sjeca, jer ih nikad nije ni vidio u skoli, ili na roditeljskom.

dakle kucni odgoj je neophodan temelj za bilo kakvo nadogradjivanje skolom. a to su prvenstveno radne navike, komunikacija, rad u grupi... to se naravno moze u neku ruku shvatit odgojem i tu se slazem(na kraju krajeva i bilo koji sportski klub je odgojna ustanova na neki nacin), ali kucni odgoj je razlika nebo/zemlja u odnosu na to...

i totalno mi je neprikladno ih stavit u istu recenicu. a kamoli kao sto je to bojan naveo da ih u skoli odgajaju bez funkcije obitelji...

bez obiteljskog odgoja skola nema apsolutno nikakve sanse da te nadogradi kao osobu.

Vidi cijeli citat


Prvo što bih želio reći da nisam niti mislio da se u ovom aspektu u kojem govoriš 'kućni' odgoj može zamijeniti profesionalnim nego oni moraju djelovati komplementarno.

Ali, sad kad već spominješ klince kojima kola krenu nizbrdo i skupljaju jedinice, za njih sam tek siguran da im pomoć može pružiti prvenstveno sustav jer je kod njih kiksala upravo obitelj. 
Svako dijete je prvo dano u ruke roditeljima, a tek onda obrazovnom sustavu. 

Realno gledajući, mnogi roditelji nisu u stanju niti prepoznati talent ili afinitet kod djece, ne mogu klinca podučiti gradivu jer ga ni sami ne znaju, neki bi možda i znali ali rade 16 sati dnevno pa djecu odgajaju parama, nekima su se razveli i otac i mater (đubre za svoju djecu ne da alimentaciju/neće kurva trošit moje pare, kune joj ne dam), nekima su roditelji ostali zajedno 'zbog djece' pa klinci svaki dan slušaju pičvajz', neki se urote pa pedagoški prebiju dijete...

'oće to sa obitelji da se razjebe na najdivnije načine u današnje doba, i tu je vjerojatno jedina nada za tu djecu da ih preuzme kvalitetan obrazovni sustav.

Koliko je to realno u zemlji sranja je drugi par nogavica...





Ceterum censeo HNLem esse delendam
  • Najnovije
  • Najčitanije