Hrvatska politička scena

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.09.2019.
Poruka: 1.086
10. siječnja 2021. u 19:06

Prajmer je  baš morao dati izjavu povodom uklanjanja  krova crkvenog tornja,morao je to popratiti...

 

Dobro,razumio bi reportere da rade prilog uklanjanju krova onako čisto iz nekih njihovih razloga ,sam čin  zahtjevnog posla ..,ali ne razumijem da premijer mora biti tu prisutan ,ne razumijem da uopće daje izjavu na tu temu,a isto tako najmanje razumijem novinare koji mu pridaju pažnju povodom tog događaja

On je tu u tom trenu nebitan,pitam se ima li on pametnijeg posla,i imaju li novinari  tamo nekog sugovornika čije bi pojavljivanje u tom trenu imalo više smisla ,a da nije skupljanje bodova.

 

Prije par dana je bio prilog negdje u zg o nekom opasnom krovu -nadstrešnice neke zaštićene zgrade čini mi se u Vukovarskoj,koji tako visi od "ožujskog" potresa,pa me baš zanima hoće i tada prisustvovati(nazočiti,svojom prisutnošću uveličati) taj  čin.

Uostalom,zašto taj krov nije već uklonjen uz prisutnost Njegove Visosti?

[uredio Boldrik - 10. siječnja 2021. u 19:32]
canastra
canastra
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.12.2011.
Poruka: 3.441
10. siječnja 2021. u 20:49

Premijer je upravljao dizalicom, vidio od Bandića kako treba delat.

 

 

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 88.649
14. siječnja 2021. u 14:46

 Ovako izgleda karta Hrvatskih općina

Pokušajte si zamisliti koliko je ljudi zaposleno u svim tim općinama.

 

Domovine sin
šef
šef
Mali dioničar
Pristupio: 18.06.2011.
Poruka: 5.110
14. siječnja 2021. u 15:14

Često se na temi koronavirusa spominje školstvo (prvenstveno u kontekstu OŠ i SŠ) i negativne posljedice koronakrize po njega. Mislim da je ova tema prikladnija pa bih rekao nekoliko stvari.

 

Školstvo je u banani i prijeti mu apsolutna katastrofa. Već se nazire. Što se tiče nastave na daljinu, vjerujem da su svi dovoljno upućeni jer su proveli dosta vremena s djecom za vrijeme lockdowna prošlog proljeća. To je sramota i debakl. Privid rada. Gotovo je nemoguće obaviti pravilno vrednovanje i dobiti realne ocjene. Roditelji djeci ili pomažu previše ili premalo. Nerijetko su sami pisali zadaće, a pismene provjere znanja su najveći problem. Ekstremno je lako prepisati i dobiti nerealnu ocjenu. Kad se sve to zbroji i oduzme, djeca su izgubila jako veliki dio gradiva, nisu ga pravilno usvojila i gube radne navike. Jasno, netko će reći da su ona djeca koja su prije učila, učila i tijekom nastave na daljinu, ali na najvećem gubitku su prosječni učenici.

 

Najveći problem je u kadru, kao i u ostalim državnim službama poput MUP-a, MORH-a itd. Kadar u predmetima poput matematike, fizike, informatike (pa i biologije ili kemije) ne postoji. Svi traže bilo kakav posao u privatnom sektoru jer je puno bolje plaćen. U konačnici u zaista mnogim školama (trenutno vangradskim, ali i to će se promijeniti) takve predmete predaju nestručni ljudi koji su završili razrednu nastavu (da predaju 1.-4. OŠ) s "pojačanim x predmetom". U SŠ je stanje nešto bolje, ali i njima prijeti ista situacija. Kod ostalih predmeta pak postoji ogroman broj nezaposlenih ljudi. Npr. profesora hrvatskog ima brdo, a nudi se jako malo poslova. Na natječaj se javi 20 ljudi, a posao dobije 1 koji ima političku ili rodbinsku vezu. Kod prijespomenutih poslova koji se tiču matematike i ostalog, nije neki problem zaposliti se. No kod ovih drugih je, i zbog opisanog problema dolazi do nestručnih i nesposobnih radnika.

 

Poznato je da su prosvjetari iznimno zaštićeni i da nema uređenog vrednovanja njihova rada te da ravnatelji često ne žele uvoditi red i rad jer im o tome ovisi radno mjesto u budućnosti. Stanje je zaista sve gore i veliko je pitanje što čeka djecu u budućnosti. A pitanje je i o kojoj djeci pričamo. Razredi van Zagreba su u mnogim gradovima sve manji, škole čine sve kako bi zadržale trenutan broj radnika, a samo je pitanje vremena kada će se broj razrednih odjela smanjiti i kada će veliki broj ljudi ostati bez posla jer nema djece. OŠ u koju sam ja išao imala je A, B i C razred s po 30-ak učenika, danas je broj s 90 učenika po generaciji pao na 30-ak. To su razvukli na 2 razreda, ali prijeti zatvaranje i toga jer će krenuti uštede. Ministarstvo ne čini ništa, kadar je zaista smiješan, a realne i konkretne reforme nećemo nikada vidjeti. 

Što se tiče kadra, postoji još jedan problem. Dobra stara priča o velikom broju visokih učilišta ima posljedice i ovdje. Oni likovi koji dobiju posao zbog iskaznice među 20 drugih i stručnijih kandidata, zapravo često završavaju fakultete u Petrinji, Čakovcu, Gospiću itd. Ne može ta diploma biti ista kao ona iz 4 najveća grada, ali i oni su previše za neke struke. Kvote se trebaju uskladiti sa potrebama tržišta ne danas, nego prij 10 godina.

 

I završno - gradivo. Udžbenici djece u OŠ su nevjerojatno loši i hendikepirajući. Neću ulaziti u to koja MAFIJA radi i prodaje udžbenike i kako su povezani sa školama i učiteljima, ali moram reći da je apsolutno nevjerojatno da se udžbenici koje obuhvaća velebna reforma velebne Divjak pišu jezikom koji više priliči fakultetima nego balavcima od 12-13 godina. Tako ćete u prvim stranicama udžbenika iz fizike ili informatike sedmaše učiti znanstvenoj metodi, replikaciji istraživanja, mjerenju, prihvaćanju ili odbacivanju hipoteza bez da su prethodno usvojili te pojmove. Smatram da kriterije svakako treba postrožiti i prvi sam za uvođenje male mature, ali ipak postoje neke granice po kojima se jezik i gradivo moraju prilagođavati skupinama učenika po dobi i mentalnoj zrelosti.

Growing up means choosing how you're gonna live your life.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2020.
Poruka: 5.122
14. siječnja 2021. u 15:34

Di si šefe, neme te ko gripe u Hrvatskoj...

Sjajan komentar baj d vej.

 

šef
šef
Mali dioničar
Pristupio: 18.06.2011.
Poruka: 5.110
14. siječnja 2021. u 15:42

sombor1987 je napisao/la:

Di si šefe, neme te ko gripe u Hrvatskoj...

Sjajan komentar baj d vej.

 

Vidi cijeli citat


Di si... sombore? 🤔

Growing up means choosing how you're gonna live your life.
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.191
14. siječnja 2021. u 19:45

Danas sam išao na serološko otprilike 3,5 mjeseca nakon što sam prebolio COVID-19. Imao sam jako puno antitijela (135, a referentna granica je 0,8). To bi moglo značiti da imunitet traje dosta dugo.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
14. siječnja 2021. u 19:59

po meni je još gora situacija korona-obrazovanje na fakultetima.

ja gledam svoju struku, mladi ljudi koji su sad 2. godina diplomskog studija (5. godina u prijevodu), oni će svega 1/4 semestara tog studija, kada odabereš smjer, odraditi normalno. dobit će diplomu praktički u potpunosti na nekakvom online micky mouse modelu. nit će upoznati profesore, nit kolege, niti imati normalne konstruktivne vježbe koje su praktički sve za tu razinu tehničkih fakulteta.

 

 

 

 

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 6.818
14. siječnja 2021. u 21:07

Ja vam,  kao onaj koji zapošljava, kažem da znanje sa fakulteta (osim par izuzetaka) generalno ne vrijedi puno i da ne očekujem od pripravnika da zna išta (osim nekih osnova). Najbitnije je da je željan učenja, samostalan u radu i da ima zdrave ambicije. Ostalo će sve naučiti u firmi. Dobar fakultet je važan jer on napravi selekciju između takvih i onih koji nisu takvi.

Pola godine ili godina dana rupe u obrazovanju je ništa. Učit će te čitav život.

[uredio Undertaker123 - 14. siječnja 2021. u 21:09]
Aquilla non capit muscas
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
14. siječnja 2021. u 21:17

Čemu onda uopće fakultet? 

5 godina bačeno u vjetar, kad se sve može uhvatiti u hodu. 

Nije važno samo naučiti raditi već i razumjeti što i zašto radiš, imati teoretsku podlogu, imati realnu interpretaciju rezultata, Pogotovo u današnje vrijeme računala, gdje doslovno vrijedi "garbage in, garbage out"