Hrvatska politička scena

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
20. siječnja 2013. u 23:32
pepo_lover je napisao/la:

Prvo, ako ja imam građevinsku dozvolu, ja u toj dozvoli imam uključena i ograničenja. Ne mogu ja gradit što meni padne napamet i koliko mi padne na pamet. Golf tereni se mogu gradit u drugim krajevima Hrvatske gdje turizam nije toliko razvijen, u Dubrovniku već sada postoji problem sa prevelikim brojem turista koji ljeti doslovno zakrče stari grad..
Vidi cijeli citat
Ovako, da bi dobio Građevinsku, moraš dobiti Lokacijsku, te još prije tega morati u GUPu biti ucrtana čestica da se na njoj može graditi. Sam GUP govori gdje su trokatnice, dvokatnice, gdje neboderi. Građevinska dozvola ti samo specificira gradnju, znači da bi je dobio moraš imati idejni projekat. Stavio sam ti link idejnog projekta koji je rađen prema GUPu, i koji uopće nema ogromnih zgradetina

Ostatak Hrvatske nema šanse za Golf goste, eventualno ima Istra, šta i radi, od ostalih jedino DBK. RAzloga je mnogo, od blizine Aerodroma, do velike količe gosta koji mogu potrositi dosta para. Baš gradnja sadržaja na Srđu će rasteretiti sami Grad od turista, koji uopće neće morati koristiti prijevoz Busom ili Autom, jer će se spustiti žičarom i isto tako vratiti.
pepo_lover je napisao/la:

Zemljište koje se nalazi tik poviše Dubrovnika kao svjetski poznate destinacije vrijedi ogroman novac, golf je samo krinka da se poredn njega provuku svi ti hoteli i apartmani, jer sami po sebi ne bi nikad dobili dozvolu za gradnju.
Pod širenjem grada ja podrazumjevam širenje gradnjom građevina za stanovanje, a ne hotela i apartmana. Za hotele ima još prostora u obnovi razrušenih hotela u okolici Dubrovnika. .
Vidi cijeli citat
Kakva krinka, ti znaš malo zakon. Ta priča da to zemljište vrijedi tako puno, zašto nitko ga do sada nije ni taknuo? Zašto već 3 puta u zadnjih 15 godina izgori sva šikara gore, niti itko to održava, niti pazi. Bio sam gore prije pola godine i ono izgleda sablasno, izgleda na ništa, hrpetina neprohodnog terena. Tvrđava je očajnom stanju, Muzej u tragičnom stanju, da nema pogleda, ne bi se nitko ni popeo gore. Znači bez obzira šta nije građevinsko zemljište, imaš pravo graditi ako imaš 10 hektara u svom vlasništvu.
pepo_lover je napisao/la:

U Dubrovniku su cijene podignute do nebesa, tako da rijetko tko može uopće više pomislit da kupi stan ili zemlju za gradit kuću. Pa i zgrade koje su već izgrađene zjape prazne, nema kupaca..Grad nema puno prostora za širenje,ali za koga uopće gradit, a i ne treba se svaka zelena površina izgradit, valjda postoje neke granice dobrog ukusa. Pa Španjolci sad žale što su dopustili preveliku izgradnju na svojoj obali, zar moramo ponavljat tuđe pogreške
.
Vidi cijeli citat
Tko je kriv što je cijena takva? Sami mi Dubrovčani, ne bi cijena bila tolika da se ne može prodati po toj
cijeni. Zgrade zjape prazne radi krize, nije to samo u DBKu, već svugdje. Koliko ja znam Srđ će tek postati zelena površina kad se izgradi, jer ono gore je šikara, a ne zelena površina, a o opasnosti od mina necu ni govoriti. Ti Španjolci su kihnuli jako, ali pogledaj opet jedna Katalonija i Andaluzija stoje daleko najbolje, upravo radi turizma kojeg su razvili
.
pepo_lover je napisao/la:

Ovo za radna mjesta na golf terenima su čiste floskule, zaradit će građevinari kojih boli k.... što će uništit okoliš, bitno da strpaju što više love u svoj džep (od kojih su neki već dužni milijune kuna državi), a ostala radna mjesta bit će za sobarice, čistačice i skupljače loptica. Nama treba ulaganje u proizvodnju, a ne da budemo jeftina radna snaga stranom kapitalu.
Inače mislim da je glavni problem današnjih društava, što se pojedinačni interesi stavljaju ispred interesa zajednice, gleda se kratkoročna dobit, a ne dugoročna korist.
Vidi cijeli citat
Ajde ne budi smiješan, šta misliš da niti jedna firma neće raditi na održavanju nečega na Srđu, Ne budi skeptik, već radi na tome da se provede taj projekat što kvalitetnije, ja sam prvi da se sve transparentno pokaže šta će se raditi, tko će raditi, i kako će se raditi. Znači da se zna koja firma radi Studiju Utjecaja za Okoliš, sa čime se može devastirati, te kako naći neke druge načine da se ne devastira okoliš

Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 12.189
21. siječnja 2013. u 14:56
! Zanimljiva i dobra rasprava, ne znam hoće li gore na kraju biti golf teren i apartmansko naselje ili ne, ali slažem se sa Zidanesom kada govori da ne treba sve gledati negativno, a posebno ne u turizmu koji nam je najbolji izvozni proizvod. Razumljiv i potreban je i pepov oprez, ali nažalost, čini mi se da je pepo malo pao pod utjecaj medija koji na sve gledaju krajnje negativno.
Pogledajte ovu poveznicu (do 2:30) pa pogledajte jedan Dnevnik od Šprajca - mislim da je poanta jasna. I sad ako pepo ili bilo tko drugi svaki dan gleda ovakve vijesti onda je normalno da bude u strahu i da je na putu da izgleda kao na Munchovoj slici.

http://www.youtube.com/watch?v=AKZqt1JKbAM

[uredio Bogomdani - 21. siječnja 2013. u 15:48]
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2010.
Poruka: 568
21. siječnja 2013. u 18:56
Hehe prvo ću se nadovezat na tebe Bogomdani. Ja se slažem da je previše crnila i negativnosti u medijima što stvara strah i depresiju u ljudima, ali što se tiče prosvjeda protiv golfa na Srđu, to nema veze sa psihološkim stanjem Dubrovčana i nacije općenito. Nije tu baba Manda došla protestirat protiv golfa jer je sva još izlempana od smaka svijeta, pa samo trubi protiv svega, nego su glas digle sve ozbiljne udruge i čak društvo dubrovačkih arhitekata. Prema tome, nadam se da je ta tvoja izjava više bila u šaljivom tonu nego što si to stvarno mislio.

Zidanes&Pavones je napisao/la:
Ovako, da bi dobio Građevinsku, moraš dobiti Lokacijsku, te još prije tega morati u GUPu biti ucrtana čestica da se na njoj može graditi. Sam GUP govori gdje su trokatnice, dvokatnice, gdje neboderi. Građevinska dozvola ti samo specificira gradnju, znači da bi je dobio moraš imati idejni projekat. Stavio sam ti link idejnog projekta koji je rađen prema GUPu, i koji uopće nema ogromnih zgradetina
Ostatak Hrvatske nema šanse za Golf goste, eventualno ima Istra, šta i radi, od ostalih jedino DBK. RAzloga je mnogo, od blizine Aerodroma, do velike količe gosta koji mogu potrositi dosta para. Baš gradnja sadržaja na Srđu će rasteretiti sami Grad od turista, koji uopće neće morati koristiti prijevoz Busom ili Autom, jer će se spustiti žičarom i isto tako vratiti.
Vidi cijeli citat

Ja ne znam zašto ti mene zamaraš sa ovim tehničkim podacima u vezi građevinskih i lokacijskih dozvola, znamo svi što je potrebno za počet gradit. Nitko ne spori da po zakonu ako oni imaju sve potrebne dozvole, da ih nitko ne može spriječit da grade (tj. mogu ih pokušat spriječit, ali teško da bi itko uspio). Međutim, njihov projekt još nije prošo javnu raspravu, pa nakon toga projekt treba proć testiranje o utjecaju na okoliš, a zatim treba tek dobit lokacijsku i građevinsku dozvolu. Ali, nije ni to problem, oni će to dobit. Kapital ruši sve prepreke. 2003. je ova lokacija na Srđu uvrštena u GUP kao područje budućeg rekreacijskog parka s golf igralištem, pa se onda počelo s otkupljivanjem zemljišta koje je prodavano po sitnih 8 eura po kvadratu (ej zemljište poviše Dubrovnika). Netko treba robijat za radnje protivne interesu zajednice.
Da ne duljim, ono što bi moja poanta bila, sve je po zakonu ako imaš sve potrebne dozvole, ALI.. Taj projekt za koji si dobio dozvolu ne mora nužno bit dobar. Zar ti je teško u našoj državi zamislit mito i korupciju na djelu, i naše podmitljive glavonje kako izrađuju prostorne planove i izdavaju sve moguće dozvole za par milijunčića na svom računu. To se isto događa s ovim projektom, sve se radi u korist investitora, bilo dobro, bilo loše..Dođi ti s bogatom kovertom i napravit će ti što god hoćeš.
Što se tiče golfa u Istri, pitaj Istrane kako su zadovoljni s njime i koliko se radnih mjesta otvorilo. Investitori golfa u Dubrovniku obećavaju 1500 haha novih radnih mjesta, treba pridobit masu u ovo recesijsko vrijeme.

Zidanes&Pavones je napisao/la:
Ajde ne budi smiješan, šta misliš da niti jedna firma neće raditi na održavanju nečega na Srđu, Ne budi skeptik, već radi na tome da se provede taj projekat što kvalitetnije, ja sam prvi da se sve transparentno pokaže šta će se raditi, tko će raditi, i kako će se raditi. Znači da se zna koja firma radi Studiju Utjecaja za Okoliš, sa čime se može devastirati, te kako naći neke druge načine da se ne devastira okoliš
Vidi cijeli citat

Problem i jest u tome što se ništa ne radi transparentno, ljudima je više pun kurac da se na njihovim leđima i na zajedničkom gradskom zemljištu bogate kriminalci. Evo ti link na intervju investitorove žene (koja je Hrvatica) i dovoljno ti je pogledat samo komentare ispod pa da vidiš kakvo je mišljenje većine o golfu na Srđu.
http://dubrovniknet.hr/novost.php?id=22132#.UP19TPLJKvk
Možda ja ispadam skeptik, ali neovisni stručnjaci su svi redom našli zamjerke ovom projektu, a onda oni uzmu druge "stručnjake", dobro ih plate i onda oni daju sasvim suprotnu "neovisnu" analizu. To je standardna procedura, platiš struku da ti ispostavi rezultate kakvi ti trebaju. Pa to rade sve korporacije ako im istraživanja ne idu na ruku, bilo da se radi o GMO proizvodima, lijekovima i ostalome. Ja bi prvi volio da nije tako, ali znamo tko uvijek izvuće deblji kraj.

Ja bi s ovim i završio jer smo malo privatizirali ovaj topic s golfom na Srđu, a ti ako imaš još što nadodat, piši..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
21. siječnja 2013. u 19:54
Ne da mi se kvotat sve, postaje malo nepregledno.

Gle ja potpuno te razumijem, slažem se da treba linčovati Adeze koji je naštimavao prodaju zemljišta za siću, tu bi dodao i Pelješki most. Ne brini se, zna se tko je to radio. S obzirom da me zaboli đon za njih, ali znamo i ja i ti tko drma Groadom.

Nažalost projekat je genijalan, ali budući da je već u početku navukao crnilo, onda normalno da nosi stigmu takvu i dalje. Činjenica da je Dubrovnik apsolutno mrtav ljeti, ovdje mislim na fluidnost prometa. Nažalost grad ne može nikako projektirati prometnu infrastrukturu za dva ljetna mjeseca, jer ostalih 10 zjapi, još kad dodaš da mjesta skoro pa nema, onda ti ostaje da praviš druga žarišta, ala Vrtovi Sunca, ala komplex u Kuparima, koji će se valjda napokon početi graditi. Srđ je takav projekat, jer glavni prijevoz je žičara, te ima direktnu liniju sa Aerodromom, ne mora kroz grad prolaziti. Moram reći da Dubrovnik ima solidan plan razvoja, naravno da može bolje, ali treba biti svjestan da može i gore. Eklatantan primjer ti je garaža koja je 20 minuta od starog Groada.

Istrani su golf totalno spušili jer su ciljali krivu klijentelu. Znači ne može igrati golf Talijan koji ide na more kamperom, ili Slovenac koji ima vikendicu. Dubrovnik generira preko 60 posto luksuznog turizma, tako da s tog gledišta Golf prolazi sigurno. Ja ću ti reći da i moja općina Konavle ide u realizaciju Golf igrališta, Norveški konzorcij je otkupio zemlju, čekaju se dodatne analize projekta, i ima tu još ohoho posla prije gradnje, ali kad tad će se graditi.
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 12.189
21. siječnja 2013. u 20:40
pepo_lover je napisao/la:
Hehe prvo ću se nadovezat na tebe Bogomdani. Ja se slažem da je previše crnila i negativnosti u medijima što stvara strah i depresiju u ljudima, ali što se tiče prosvjeda protiv golfa na Srđu, to nema veze sa psihološkim stanjem Dubrovčana i nacije općenito. Nije tu baba Manda došla protestirat protiv golfa jer je sva još izlempana od smaka svijeta, pa samo trubi protiv svega, nego su glas digle sve ozbiljne udruge i čak društvo dubrovačkih arhitekata. Prema tome, nadam se da je ta tvoja izjava više bila u šaljivom tonu nego što si to stvarno mislio.
Vidi cijeli citat
 
Ma ako je projekt doista štetan i katastofa onda želim tebi i svim ozbiljnim udrugama da ga spriječite ili barem prilagodite tako da vrijedi, samo se nadam da nećete organizirati nekakav prosvjed na koji će vam doći 400 ljudi kao u Vukovaru. 
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 29.01.2010.
Poruka: 568
21. siječnja 2013. u 21:16
Trebala bi za koji dan bit opet javna rasprava u Gruadu, prošla je prošla katastrafalno za investitore, ostali su bez suvislih argumenata na sve napade.
Ali ovoj raspravi moderator će bit Andro pa ćemo vidit što će bit od toga hahah  
možda updejtiram što novosti s rasprave ovdje ako vas bude zanimalo..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
21. siječnja 2013. u 21:34
Slobodno, mene jako to interesira
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2009.
Poruka: 15.582
22. siječnja 2013. u 22:57
http://www.vecernji.hr/vijesti/skandal-obljetnici-maslenice-generala-markaca-nisu-pozvali-clanak-500911

Jesu li zvali Norca?
Sve u svemu rasprodaja ponosa u režiji vrha vlasti....
CISCO
CISCO
Mali dioničar
Pristupio: 27.01.2006.
Poruka: 5.799
23. siječnja 2013. u 08:59
Peter Schmeichel je napisao/la:
http://www.vecernji.hr/vijesti/skandal-obljetnici-maslenice-generala-markaca-nisu-pozvali-clanak-500911

Jesu li zvali Norca?
Sve u svemu rasprodaja ponosa u režiji vrha vlasti....
Vidi cijeli citat


U namjeri da potražimo odgovorne za ovaj propust, najprije smo kontaktirali s najvišim državnim institucijama poput Ureda predsjednika, koji se našao na listi uzvanika, a ondje doznajemo da ured nije sudjelovao u organizaciji, već samo u koordinaciji svečanosti. Potom su nam u Ministarstvu obrane rekli da su sudjelovali u organizacijskom odboru, ali da ingerencije nad protokolom treba tražiti kod organizatora, Zadarske županije. – Organizaciju je preuzelo više institucija koje su zajedno organizirale program i preuzele slanje službenih pozivnica uzvanicima. Riječ je o 600 pozivnica, od čega je polovica pozivnica poslana na Koordinaciju udruga proisteklih iz Domovinskog rata, a oni su pak te pozivnice trebali adresirati na svoje goste – rekla je glasnogovornica Vlatka Vučić Marasović.

Stoga smo kontaktirali i s članom te koordinacije Antom Martincem, inače načelnikom općine Sukošan.

 – Vrlo sam neugodno iznenađen informacijom koju prvi put čujem od vas, da general Markač nije primio pozivnicu za proslavu. Zašto je tako, ja ne znam. Zasigurno je učinjen veliki propust, ali ja ne mogu prihvatiti tu odgovornost. Udruge su dobivale između 30 i 50 pozivnica pa tako i zadarska Udruga Specijalne policije. Njih pitajte kome su ih poslali – kazao je Ante Martinac.


Župan je Stipe Zrilić (HDZ) izabran na lokalnim izborima 15. svibnja 2009. godine s 62,77% glasova kao kandidat liste HDZHSSHSLSHSPHSU.

.
Associação Chapecoense de Futebol
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. siječnja 2013. u 20:57
Evo na HRT-u sada kažu kako ured bivšeg predsjednika Mesića godišnje pojede 38 milijuna kuna ogroman novac u vjetar
Kad, ako ne sad!
  • Najnovije
  • Najčitanije