CISCO je napisao/la:
dbald je napisao/la:
Samo se mora biti svjestan ako se javno govori da se na taj govor mogu očekivati i reakcije.
Tako se na svaki homofobni govor kojeg se čulo (uvijenog koliko je god to moguće) i previše u ovoj kampanji reagiralo.
Problem je što homofobi (nazovimo tako one koji homoseksualce na ovaj ili onaj način smatraju manje vrijednima), kad ih se napada, to doživljavaju kao da im netko uzima pravo govora, a ustvari je to reakcija na stav koji je u sukobu s hrvatskim Ustavom i civilizacijskim vrijednostima koje smo dosegli kao društvo i vrsta.
Dakako da ima brdo onih koji i u toj reakciji pretjeraju i često potpuno neprimjereno, čime se potpuno diskreditiraju, ali to i dalje ne ruši snagu njihovog argumenta.
Puno je važnije što se govori nego tko govori. (Za razliku od onoga što Čačić kaže).
Vidi cijeli citat
Je, a tko je taj i s kojim pravom taj, nekome ocijenjuje govor kao homofobni ispad?
Kako se to ocjenjuje i tko je mjerodavan za to?
Vidi cijeli citat
pa ako smatraš da su homoseksualci nenormalni, da je to bolest, da to treba toljagom - onda si neskriveni homofob i tim se ponosiš.
ako bi im samo htio ukinuti neka prava koja su im garantirana hrvatskim Ustavom ili nekom od EU povelja jer eto, nisu oni za to i sl. - onda si vjerovatno prikriveni homofob.
ne znam jesam li to ovdje već pisao ali meni je ZA kao izbor jedino opravdano ako:
isključivo želiš zaštititi značenje imenice BRAK kao zajednice muškarca i žene, a da pritom nemaš ništa protiv istospolnih zajednica i spreman si im dati puna i jednaka prava kao što proizlaze iz braka,
pritom dozvoljavam da postoji određena skepsa i nevoljkost prema dopuštanju posvajanja djece od strane istospolnih zajednica jer je to područje još uvijek slabije istraženo.
Nakon detaljnijeg informiranja doznao sam da sve relevantne studije u svijetu ukazuju na bolje rezultate koje djeca postižu odrastajući u homoseksualnim zajednicama nego kao siročad u domu, tako da i tu dugoročno ne bi trebalo biti nedoumica.
Jedino takav ZA isključuje svaku dozu homofobnosti ili možda ne homofobnosti nego principa po kojem postoje dvije vrste građana.