ian wright je napisao/la:
ja sam krenuo u gimnaziju taman kad su ga opet uveli kao izborni predmet, pocetkom olovnih devedesetih. Pa su se starci bunili sto ce nama koji smo ga imali vec u crkvi, jel. Nek nam daju nesto korisnije. Ili nek ga stave u zadnji sat, pa da oni koji nemaju idu doma ranije
pa je ravnateljica rekla da nam nece skodit da obnovimo znanje

, a i zupnik je nestrpljiv ... dalje, vjeronauk po uputama Ljilje Vokic ne smije biti odrzavan posljednjeg nastavnog sata jer su ucenici vec umorni i duhovna obnova nacije se tako usporava. Pa se digla kuka i motika, pa se ravnateljica povukla. Jbga, liberalne devedesete

Onda sam cuo da su u zbornici doslovno izvlacili najkraci stapic, tko ce organizirat nekakav izborni predmet za nevjernike i heretike

Pa ga je izvukla profa iz fizike... i onda sam ostatak gimnazije imao izborni iz Astronomije


... vjeronauk nis koristi, ali i danas i s teleskopom i bez njega pronalazim na nocnom nebu sve zvijezde i galaksije, znam sistem kako otkrit ekstrasolarne planete, Dopplerov efekt imam u malom prstu, pogledao sam hrpu sjajnih dokumentarnih filmova o svemiru, citali smo clanke iz casopisa na engleskom i otvarali prozor u svijet pomocu prvih Windows 3.1
Problem s vjeronaukom je praktične naravi : niti djeca niti profesori niti institucije ga ne doživljavaju osobno i ne radi se skoro ništa 80 %, školovanja, i to ako te dopadnu stroži profesori. Trebaju se i Crkva i roditelji dobro zamisliti žele li vjeronauk zbog forme i zapravo gube li više time što ga drže tamo...Vjeronauk u crkvi je uvijek bio mnogo ozbiljniji, makar te u tim godinama pucaju hormoni i ne razmišljaš o tim stvarima kao kasnije u životu.
Makar ni ne kužim vapaje suprotne strane..Ako je praktično omogućeno onima koji ne idu na vjeronauk (u osnovnoj je to bilo loše, u srednjoj su išli na etiku) da nekako nadoknade to vrijeme, ne znam zašto im to jako smeta..A da se uči o drugim religijama - uči se, u pravu je Kontroler.