Hrvatska politička scena

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
07. prosinca 2015. u 18:25
ian wright je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
kako bi ti uvodio regije, rezao opcine, gradove, zupanije?
Vidi cijeli citat


dakle, jedina mogucnost za bilo kakve promjene su 2/3 vecina? Onda nek izadju na izbore i nek osvoje 2/3 mandata

ne ide mi u glavu razmisljanje da dobar, logican i izvediv prijedlog nikad nece proci jer ne postoji 2/3 vecina. Kao da se u Saboru vec x puta nisu izglasavale stvari jednoglasno ili s vecinom daleko vecom od 2/3

dakle, teritorijalne promjene su jedan razlog (iako same po sebi ne garantiraju bas nista). Koji je drugi razlog zasto se svi moraju igrati s Mostom?
Vidi cijeli citat


ne! ne bilo kakave! mi pricamo o najbitnijim reformama!

najbitnije reforme se mogu provesti samo sa 2/3 većinom. pa nije se most "stvorio" da bi provodili neke banalne i beznacajne reforme, nego one vitalne i kljucne za hrvatsku.

ne slazem se da teritorijalne promjene ne garantiraju nista. itekako garantiraju. pitaj istrijane i dalmatince, je li im znace ili ne. mozda tebi u pragu ne znace.

ovaj dio, "pa neka izadu na izbore i osvoje 2/3 je zalosno za komentirati"... 

most da se prislonio jednoj opciji, nista se znacajno ne bi dogodilo, vec samo nekakve kozmeticke promjene...
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 66.140
07. prosinca 2015. u 18:29
koliko teritorijalne promjene znace tebi u Valenciji?


(kad smo vec na tvojem domacem terenu trolanja)
[uredio ian wright - 07. prosinca 2015. u 18:32]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2007.
Poruka: 1.418
07. prosinca 2015. u 18:43


"MOST napominje da će, u slučaju da samo jedna strana u pregovorima prihvati model Vlade s nestranačkim premijerom, pokrenuti prirpeme konstituiranja Sabora i formiranja Vlade s tom stranom."

ovo je sa Indexa, jeli ovo stvarno stav Mosta??

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.10.2012.
Poruka: 3.477
07. prosinca 2015. u 20:07
nadam se da hdz nece odustati od lustracije i tudmanizacije,iako u ovim pregovorima uopce ne spominju te krucijalne teme bitne za opstojnost hrvatske,i to me brine....
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 12.100
07. prosinca 2015. u 20:30
Mister ian, vrlo ste ostarili (ili ste možda uvik takvi i bili  ) ukoliko poistovjećujete konsenzus s jednopartijskim sistemom.

Ispada kako ipak Most ne želi cijelu vladu za sebe (kako sam mislio), ali ne mora značiti da je nešto neobično ustvari pogrešno (i ono što sam mislio bilo je neobično). Kako god, slažem se da je svaki prijedlog Mosta bolji od bilo kojeg drugog jer vjerujem da proizlazi iz političkog idealizma, a ne pragmatizma koji nas je doveo u situaciju u kojoj jesmo. I to je reforma, a ja sam za reforme.
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.09.2015.
Poruka: 1.838
07. prosinca 2015. u 20:32
Evakuacija molim !!!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.10.2011.
Poruka: 10.240
07. prosinca 2015. u 20:43
kozmopolit je napisao/la:
Evakuacija molim !!!
Vidi cijeli citat


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.03.2012.
Poruka: 13.021
08. prosinca 2015. u 11:16
ian wright je napisao/la:
leonard cohen je napisao/la:
kako bi ti uvodio regije, rezao opcine, gradove, zupanije?
Vidi cijeli citat


dakle, jedina mogucnost za bilo kakve promjene su 2/3 vecina? Onda nek izadju na izbore i nek osvoje 2/3 mandata

ne ide mi u glavu razmisljanje da dobar, logican i izvediv prijedlog nikad nece proci jer ne postoji 2/3 vecina. Kao da se u Saboru vec x puta nisu izglasavale stvari jednoglasno ili s vecinom daleko vecom od 2/3
Vidi cijeli citat

-i onda ti kažeš mostu da trola.. 

-to se dogodilo cca dvaput-triput od hrvatske samostalnosti
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
08. prosinca 2015. u 11:22
potpuno je iluzorno očekivati da će HDZ ili SDP iz oporbe glasati za bilo kakvu strukturnu promjenu koju predloži ova druga stranka koja je u tom trenutku na vlasti. tu se uopće ne radi o tome slažu li se oni s tom promjenom ili ne jer ako se ne slažu naravno da je neće podržati, a ako se slažu onda neće željeti da je provede netko drugi osim njih samih
MCOIS
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 66.140
08. prosinca 2015. u 11:30
dobro, ja trolam

Ustav RH

Članak 83.

Zakone (organski zakoni) kojima se razrađuju Ustavom utvrđena ljudska prava i temeljne slobode, izborni sustav, ustrojstvo, djelokrug i način rada državnih tijela te ustrojstvo i djelokrug lokalne i područne (regionalne) samouprave Hrvatski sabor donosi većinom glasova svih zastupnika.


http://www.sabor.hr/ustav-rh-ustrojstvo-drzavne-vlasti


[uredio ian wright - 08. prosinca 2015. u 11:39]
  • Najnovije
  • Najčitanije