Uvoz iz Njemačke, razlika u cijeni DE - HR taman pokrije porez i sva ta davanja, isplati se u smislu da tamo imaš bolju i raznolikiju ponudu, pogotovo ako kupuješ nešto skuplji auto (recimo do 5 godina starosti i cijene preko 20k eura), al da ćeš sad nešta uštedjeti, to baš i ne.
Kad kupuješ gledaš i kilometražu (da je recimo ispod 15k godišnje, al ono ako je auto star jednu godinu i u njoj prošao 20-25k, nije problem, spustiš mu cijenu na to i super), plus gledaj da je redovito servisiran i sve.
A naravno da svaki iole noviji treba imati i onu najbitniju opremu tipa automatski mjenjač, automatska klima, kvalitetan LCD, sve one ABS-ove i gluposti, nove gume, zimske i ljetne, po mogućnosti da je hibrid zbog štednje goriva (al izbjegavaj one plug in), itd.itd.
I ključno, gledaj da je od prvog vlasnika, a ne primjerice 2 godine star auto, a prošao 5 vlasnika, od toga bježi ko vrag od tamjana 😅
Što se nekih marki tiče, obrati pažnju na Hyundai i KIA (I30 i Ceed od kompakta, Tucson i Sportage od SUV-a), mislim da su ti oni trenutno nekakav best buy, sa Toyotom i Hondom praktično da nemožeš pogriješiti, no oni su dosta skuplji, a ovi budget europljani, jbg. uskladi očekivanja u vezi komfora i kvalitete sa time što ćeš uštedjeti prilikom kupnje.
Btw. Nissan nije "pravi japanac", nego podmarka Renaulta (dio njihova koncerna), a Suzuki je "budžet japanac" ako si plićeg džepa, recimo njihov Swift je izuzetno popularan i pouzdan mali gradski auto, pogotovo među ženskom populacijom, nešto poput japanskog Mini Coopera (ako recimo kupuješ auto za ženu ili tako nešto).
[uredio Papa Bear - 26. listopada 2023. u 16:22]