Koronavirus

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 66.336
22. travnja 2020. u 14:55

Mtipster je napisao/la:

Nemojte se zavaravati, svi ćemo morati proći kroz ovo što Švedska prolazi sad.

Vidi cijeli citat


 

tisuće mrtvih zbog otvorenih kafića?

 

zapravo zvuči logično, bilo bi to tipično hrvatsko rješenje

NS
NS
Mali dioničar
Pristupio: 24.01.2012.
Poruka: 9.821
22. travnja 2020. u 14:57

enfant terrible je napisao/la:

Nisam ja nista izdominiriao, ja sam laik kao i vi, samo postavljam logicna pitanja.

Je li Covid 19 toliko opasan da se cijela planeta stavi u karantin. Sto povlaci uzasne posljedice na nas zivot nakon Covida, ili sa Covidom jer virus nece nestati preko noci, a mi se moramo otvoriti i nastaviti zivot.

 

Vidi cijeli citat


Pa jesi izdominirao. Ponovio si Medine reci od pre skoro dva meseca. 

Meni to zanimljivo, nemam neko strogo misljenje ( i dalje sam na strani struke  ), pratim i komentarisem. Nemam problem ako sam pogresio i dobijem po nosu. 

Vratite Lea i Pota.
Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.265
22. travnja 2020. u 14:59

enfant terrible je napisao/la:

ne, svakome je zao i babe od 92. godine, ako je njegova

Vidi cijeli citat

Razumijem da pokušavaš pokazati svoju ljudskost i ne želiš riskirati da te ljudi proglase psihopatom pa ću ja riskirati to umjesto tebe i reći:

Nikom nije pretjerano žao kad mu umre baba od 92 godine, nitko se ne baca u grob za babama od 92 godine i većina ljudi osjeća olakšanje, a ne tugu, kad im netko iz obitelji umre u tim godinama. To nisu moje prazne tlapnje, nego postoje anonimna istraživanja na tu temu, a neki se ljudi usude i razgovarati otvoreno o toj tabu temi (bio je jedan podcast s Joe Roganom, ali ne mogu se više sjetit tko je bio gost).

To je prirodan slijed života i nije nikakva tragedija, tragedija je kad roditelj nadživi svoje dijete.

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2010.
Poruka: 7.130
22. travnja 2020. u 15:00

Epidemiolozi tako dolaze do nacionalnog prosjeka, sigurno nece testirati sve gradjane.

 

Uostalom, od samog pocetka ovog sranja, svi strucnjaci govore jedno te isto, da oko 80% zarazenih nema nikakve simptome, oko 15% blage, 5% treba zdravstvenu njegu a ispod 1% je mortalitet svih zarazenih.

 

To se zna od pocetka, jedino sto je medicinske radnike po meni uplasio virus i nisu bili spremni na ovo. Sto je malo cudno jer vec godinama slusamo apokalipticne scenarije kojih se svi sjecamo, primjer Sarsa, Mersa, virusa zapadnog nila, svinjske i pticije gripe itd.

 

A neki, ne znam ja koji, iskoristili su cijelu histeriju da je dodatno napumpaju. To je vec teorija zavjere i mozda lupam ali primjecujem dosta nelogicnosti u ponasanju oko ovog virusa. Mjere koje su poduzete odgovaraju apokalipticnim filmovima, ocekujes da ljudi umiru po ulici, pretvaraju se u zombije i slicno, takve su mjere donesene. A u praksi imas virus koji od kojeg su mnogi poznati virusi smrtonosniji, medjutim sve se pravda kao "ako ne uvedemo mjere kranatina i totalnog lockdowna, imacemo stotine milijuna mrtvih" pa sad mogu reci eto pa imali bi milijune mrtvih da nismo sve zaustavili.

 

Primjetno je da krivulje padaju, mnoge zemlje vec liberaliziraju poduzete mjere, a kad pocnemo sumirati ekonomske posljedice nece nam biti dobro.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2010.
Poruka: 7.130
22. travnja 2020. u 15:04

Mtipster je napisao/la:

enfant terrible je napisao/la:

ne, svakome je zao i babe od 92. godine, ako je njegova

Vidi cijeli citat

Razumijem da pokušavaš pokazati svoju ljudskost i ne želiš riskirati da te ljudi proglase psihopatom pa ću ja riskirati to umjesto tebe i reći:

Nikom nije pretjerano žao kad mu umre baba od 92 godine, nitko se ne baca u grob za babama od 92 godine i većina ljudi osjeća olakšanje, a ne tugu, kad im netko iz obitelji umre u tim godinama. To nisu moje prazne tlapnje, nego postoje anonimna istraživanja na tu temu, a neki se ljudi usude i razgovarati otvoreno o toj tabu temi (bio je jedan podcast s Joe Roganom, ali ne mogu se više sjetit tko je bio gost).

To je prirodan slijed života i nije nikakva tragedija, tragedija je kad roditelj nadživi svoje dijete.

Vidi cijeli citat


Meni je bilo zao moje babe kad je umrla sa 86. godina, iako racio kaze pa mora umrijeti ali emocija kaze kme

 

Ne pokazujem ljudskost, ili pokazujem, svejedno.

Od ovog sranja umiru i mladi, nije da ne, ali ne bas u tolikoj mjeri kako su nas u pocetku prestravili.

Eto covjeku je sestra bila u opasnosti sto znaci da je imao osobni kontakt sa virusom,razumljivo je njegovo osobno glediste, ja gledam sa drustvenog gledista jer od Covida vec uveliko cijelo ljudsko drustvo ima visestruke posljedice, vracam se na ekonomiju.

db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
22. travnja 2020. u 15:04

enfant terrible je napisao/la:

Epidemiolozi tako dolaze do nacionalnog prosjeka, sigurno nece testirati sve gradjane.

Vidi cijeli citat


hrvatska je samo u zadnja 24 sata napravila preko 1000 testova, na ljudima koji su bili u kontaktu sa zaraženima i pozitivnih je 42.

možemo li to uzeti kao mjerodavno za hrvatski nacionalni prosjek? mislim, ako 2000 testiranja u santa clari uzimamo mjerodavnim za populaciju od 350 000 000 ljudi, zašto ne bi 1000 testova za zemlju od 4 milje stanovnika? zašto bi recimo mjerodavni dan bio danas, a ne onaj kad je bilo 10 zaraženih?

 

neće se testirati svi građani, ali se treba provesti masovnije testiranje, na različitim skupinama, u različitim djelovima države.

 

[uredio db - 22. travnja 2020. u 15:06]
Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.265
22. travnja 2020. u 15:05

ian wright je napisao/la:

tisuće mrtvih zbog otvorenih kafića?

zapravo zvuči logično, bilo bi to tipično hrvatsko rješenje

Vidi cijeli citat

Doista mi nije namjera s tobom se osobno prepucavati, ali već mjesec dana na gotovo svaki moj post skačeš sa sarkastičnim odgovorom i sad ti stvarno moram odgovoriti ad hominem. Ako si meni dosadio, a sarkazam inače obožavam kao formu humora i Seinfeld mi je najbolji sitcom ikad, onda znaš da si stvaro pretjerao

100% si cijepljen od bilo kakve argumentirane rasprave i nesposoban objektivno i kritički sagledavati problem. Pristupaš svemu iz već prethodno određene pozicije (lijeve, da ne bi bilo nesporazuma) i kategorički odbijaš mijenjati svoje stavove kako se mijenjaju parametri, ili uzeti u obzir tuđe mišljenje. Dapače, bilo koje mišljenje koje se ne slaže s tvojim dočekuješ s velikom dozom sarkazma, podcjenjivanja, nastupaš superiorno jer je tvoje mišljenje "lijevo, današnji mainstream i progresivno", dok je bilo što drugačije od toga nazadno, kockoglavo i nesposobno za bilo što drugo osim kafića i kladionice.

Razumio bih te ako si mladac rođen nakon 2000. i odrastao si bombardiran fejzbuk sranjima, ali koliko sam shvatio, natukao si već nešto više godina pa sam zabrinut za tvoj psihološki karakterni razvoj.

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
zwizdan007
zwizdan007
Dokazano ovisan
Pristupio: 11.04.2013.
Poruka: 12.095
22. travnja 2020. u 15:05

enfant terrible je napisao/la:

u obitelj mi se/ti se moze uvuci i rubeola, malarija, hepatitis, antraks, bruceloza, aids, q groznica, virusna pneumonija, salmonela, MRSA, neke od navedenih virusnih bolesti imaju puno vecu smrtnost od Covida ali zbog njih nije zaustavljena planeta Zemlja

 

Nadam se da mozes razumjeti sto zelim reci, pusti me 5G idiota, ja nisam taj

Vidi cijeli citat

Od tih nabrojanih, samo su 4 virusne. I samim tim puno je uspješnije i jednostavnije liječenje bakterijskih i parazitskih bolesti. Naravno da na globalnoj razini smrtnost od gore navedenih je velika jer su većina u nerazvijenim zemljama di ne mogu doć do penicilina u normalnim količinama, a kamoli doksiciklin.

#JeSuisML10 #DoćuJaGori // Prgava Familija ˃ HNS famiGLia // Dalmacija kuća od tri brata: Vlaha, Duje i Donata❤️💙// 🟧✌️👇
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2010.
Poruka: 7.130
22. travnja 2020. u 15:11

db je napisao/la:

enfant terrible je napisao/la:

Epidemiolozi tako dolaze do nacionalnog prosjeka, sigurno nece testirati sve gradjane.

Vidi cijeli citat


hrvatska je samo u zadnja 24 sata napravila preko 1000 testova, na ljudima koji su bili u kontaktu sa zaraženima i pozitivnih je 42.

možemo li to uzeti kao mjerodavno za hrvatski nacionalni prosjek? mislim, ako 2000 testiranja u santa clari uzimamo mjerodavnim za populaciju od 350 000 000 ljudi, zašto ne bi 1000 testova za zemlju od 4 milje stanovnika? zašto bi recimo mjerodavni dan bio danas, a ne onaj kad je bilo 10 zaraženih?

 

neće se testirati svi građani, ali se treba provesti masovnije testiranje, na različitim skupinama, u različitim djelovima države.

 

Vidi cijeli citat


Ovo prvo, ne ne moze, u Hrvatskoj se i dalje testiraju samo sumnjivi na Covid 19.

 

Kad se uradi nasumicna studija na odredjenom podrucju, testiranje na antijela, onda ce se neki % moci izvuci. Mislim da je ministar vec i najavio nesto slicno, pa vidjecemo. 

 

Inace Stanford nije jedini, imas i u samom tekstu podatak da se jednake studije rade u Coloradu, na Floridi, u LA.

 

Nista tu cudno nema, znanstvenici od pocetka tvrde da je broj zarazenih puno veci jer je jako puno onih koji nemaju nikakve simptome, ali naravno to je dodatna opasnost jer te nazovimo ih kliconose ce zaraziti nekoga tko je u rizicnoj skupini.

db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
22. travnja 2020. u 15:13

enfant terrible je napisao/la:

Ovo prvo, ne ne moze, u Hrvatskoj se i dalje testiraju samo sumnjivi na Covid 19.

 

Kad se uradi nasumicna studija na odredjenom podrucju, testiranje na antijela, onda ce se neki % moci izvuci. Mislim da je ministar vec i najavio nesto slicno, pa vidjecemo. 

 

Inace Stanford nije jedini, imas i u samom tekstu podatak da se jednake studije rade u Coloradu, na Floridi, u LA.

 

Nista tu cudno nema, znanstvenici od pocetka tvrde da je broj zarazenih puno veci jer je jako puno onih koji nemaju nikakve simptome, ali naravno to je dodatna opasnost jer te nazovimo ih kliconose ce zaraziti nekoga tko je u rizicnoj skupini.

Vidi cijeli citat


ništa se ne može tvrditi bez istraživanja na većem broju ljudi, možeš nagađati.

ti očekuješ da u hrvatskoj, u random populaciji bude veći postotak zaraženih nego u ovoj kritičnoj koja je bila u kontaktu sa zaraženima? 🤨

u toj populaciji je postotak 7%, koliko očekuješ na nasumičnom testiranju, 12%?

[uredio db - 22. travnja 2020. u 15:16]
  • Najnovije
  • Najčitanije