Kosovo

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
23. veljače 2008. u 22:32

ne znam, mozda grijesim, ali mislim da vecina srba cedino razmisljanje dozivljava kao poraz. poraz koji se u stvarnosti davno desio ali u njihovim glavama jos nije. ne mogu da raskrste sa prosloscu.. kao momak koga je riba iskulirala a on sa stotinu puta istom izvlakushom "ma mogao sam je imati da sam htio" to meni sve tako djeluje, eno citam andrijina argumente zasto NE cedo, i stvarno ne mogu to prihvatiti kao valjane argumente, ti argumenti meni djeluju kao prazna prica -  droga, kostunica, elitizam, djindjic, kriminalci... meni to jednostavno nema SNAGU. ono sto sam ga slusao, a nisam puno. covjek plijeni razumom, i to onim starim, dobrim, davno izgubljenim razumom...

[uredio undying - 23. veljače 2008. u 22:39]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.11.2004.
Poruka: 3.912
23. veljače 2008. u 22:36
To je zato sto je Andreijina "ne" argumentacija  ide uz  ideoloski konsenzus Andrije i ceda. Dakle, Andrija nije bas prava osoba koju treba pitati zasto NE ceda. 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 8.657
23. veljače 2008. u 22:41
Otisli smo sa teme Kosovo..
 
Evo BBC je javio da su u Atini demonstranti zapalili americku zastavu na ambasadi!
 
A Kosovo je ujedinilo neonaciste i komuniste u Ceskoj, pa su zajedno marsirali Pragom.Unhappy
 
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.11.2004.
Poruka: 3.912
23. veljače 2008. u 22:41
tako je Grciii, jebi te majku zastavi!!!
[uredio Ponjavic - 23. veljače 2008. u 22:42]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.12.2004.
Poruka: 4.539
23. veljače 2008. u 22:45
Ja se takođe doslovce slažem sa svim Andrijinim argumentima i za i protiv ...
Što reče Mile za Andriju možda ni ja nisam reprezentativni primerak za komentarisati Čedu ali jedno je sigurno ...

On pesmu o Kosovu peva za šuške a narudžbina je stigla direktno iz Vašingtona ...

To je sasvim dovoljno da mi se povraća kad ga vidim ...

Drugo , ono što sam već izreko ovde jednom ...
On je 99% učestvovao u planiranju ubistva premijera Đinđića i otmici Miškovića i to će otkriti kad tad ...

Pametnom dovoljno ...

Samo ne mogu sebi da se načudim kako sam bio glup ...
Naime ja sam jedan od 800 i kusur delegata koji su na skupštini DS 2004 godine glasali za njega ...Wacko
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 6.676
23. veljače 2008. u 22:49
Ponjavic je napisao/la:
Ipak, ja nikad ne bih poredio DSS sa radikalima. kamo srece da DSS ima radikalske glasove, a radikali DSSove. mislim a bi to bilo mnogo bolja situacija, ali dobro... 
Vidi cijeli citat


Problem je u Koštunici pre svega!
A samim time i DSS-a.
Šta mu je trebalo flertovanje s radikalima?
Zašto se protivi potpisivanju sporazuma sa EU u kojemu nema govora o Kosovu?
Zašto se toliko šlihta Rusima u bulju?

Svi njegovi potezi u poslednjih 1,5 dana su bili pogrešni i pre svega pogubni za Srbiju i njene građane.
Zašto je lagao za Kosovo?
Šta mu trebaju zapaljivi govori?To nije retorika kojom se koristi predsednik jedne države koja sutra hoće da pravnim putem brani svoj suverenitet i teritorijalni integritet.
Itd,itd....


Undying

Kako bi ti imao mišljenje o političaru da je u Hrvatskoj koji javno poziva vlast da prizna genocid nad Srbima 1995 godine..da izražava žaljenje što nije sankcionisana Hrvatska za Oluju?
A s druge strane ne spomene ni reči o Škabrnji,Vukovaru itd.?
Ja znam da je većini Hrvata lepo videti političara iz Srbije koji pljuje po svemu srpskom itd..fino je gledati Sonje Biserko itd..

P.S.Ja itekako znam da je Kosovo za sada za Srbiju završena priča.
I to je jedna od stvari koju najviše zameram Koštunici što je lagao narod o nekakvom spasenju u 5 do 12,Rusima ,međunarodnom pravu itd.

Ja ne zameram Jovanoviću što je za razliku od drugih govorio ono što 99% ljudi dobro zna da je Kosovo izgubljeno već njegovu LAŽNU moralnost i demokratičnost..a veruj mi ko po svom narodu sere..Šta misliš kakvo mu je mišljnje o ostalima!?Wink

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 21.02.2006.
Poruka: 2.657
23. veljače 2008. u 22:55
iskreno neznam sta da mislim o njemu...vec odavno ne pratim njega niti njegove istupe....ni za sta se zalaza a za sta ne...jednostavno se dokazao..kad je trebalo..odnosno nedokazao..i to mi je dovoljno...usput jako mi je nesimpatican...sta vise odvratan...jako kontroverzna licnost...a pogotovo sto oko sebe ima ljude...koji bi prodali i svoju rodjenu decu da se dokopaju vlasti...kad se setim samo gonza batica...micicke....koraca...meni dosta..a sebe smatram bar malo...razumnim covekom..
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2003.
Poruka: 18.025
23. veljače 2008. u 22:59
U pravu si, Laki, odosmo sa teme...
 
Zato bih da prijavim da sam (konačno!!!) pročitao celu rezoluciju SB UN 1244 i da sam se - iznenadio!!!Shocked (Eto, još jedno POŠTENO PRIZNANJE s moje strane!)
Ja se sećam, naime, da je u vreme potpisivanja primirja izmedju NATO pakta i Vojske Srbije, 1999., bilo reči o tome kako ta famozna rezolucija ostavlja otvorenim pitanje o konačnom statusu Kosova. Odnosno, da će se konačan status rešiti u "dogledno vreme, referendumom". Što sam ja onda protumačio samo kao privremeno odgadjanje nezavisnosti.
 
Medjutim, to je bila patka. Kva-kva. U tekstu rezolucije nema ni reči o mogućnosti da se Kosovo potpuno otcepi od Srbije!!! Spominje se autonomija i neka vrsta "self-rule" ali ne i stvaranje potpuno nove države na toj teritoriji.
Sad mi je jasno i ono što je general MacKenzie govorio. A i svi ostali koji se pozivaju na tu rezoluciju, bez obzira da li su pro ili contra Srbije.
Iako ja lično smatram da je, dugoročno, za Srbiju bolje da se razvede od Albanaca i Kosova (ili barem, jednog njegovog dela), ne mogu da prenebregnem činjenicu da je priznanje Kosova od strane USA & Co. ipak gaženje nekakvog medjunarodnog dogovora, pa i same institucije Saveta Bezbednosti! Čemu, uopšte, rezolucije i proglasi kada je, na kraju, sasvim svejedno ko će šta reći!?
 
Koga zanima, nek izvoli: 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 6.676
23. veljače 2008. u 23:00
jumbo je napisao/la:
iskreno neznam sta da mislim o njemu...vec odavno ne pratim njega niti njegove istupe....ni za sta se zalaza a za sta ne...jednostavno se dokazao..kad je trebalo..odnosno nedokazao..i to mi je dovoljno...usput jako mi je nesimpatican...sta vise odvratan...jako kontroverzna licnost...a pogotovo sto oko sebe ima ljude...koji bi prodali i svoju rodjenu decu da se dokopaju vlasti...kad se setim samo gonza batica...micicke....koraca...meni dosta..a sebe smatram bar malo...razumnim covekom..
Vidi cijeli citat


Pa eto samo njegovo političko okruženje dovoljno govori o njemu.
Politički lešinari na čelu sa Batićem "Orlušinom"Mićićkom i Žarkom Koraćem...Dead
Tu je još i Čanak ali on je druga kategorija...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 26.01.2005.
Poruka: 6.676
23. veljače 2008. u 23:05
NYC je napisao/la:
U pravu si, Laki, odosmo sa teme...
 
Zato bih da prijavim da sam (konačno!!!) pročitao celu rezoluciju SB UN 1244 i da sam se - iznenadio!!!Shocked (Eto, još jedno POŠTENO PRIZNANJE s moje strane!)
Ja se sećam, naime, da je u vreme potpisivanja primirja izmedju NATO pakta i Vojske Srbije, 1999., bilo reči o tome kako ta famozna rezolucija ostavlja otvorenim pitanje o konačnom statusu Kosova. Odnosno, da će se konačan status rešiti u "dogledno vreme, referendumom". Što sam ja onda protumačio samo kao privremeno odgadjanje nezavisnosti.
 
Medjutim, to je bila patka. Kva-kva. U tekstu rezolucije nema ni reči o mogućnosti da se Kosovo potpuno otcepi od Srbije!!! Spominje se autonomija i neka vrsta "self-rule" ali ne i stvaranje potpuno nove države na toj teritoriji.
Sad mi je jasno i ono što je general MacKenzie govorio. A i svi ostali koji se pozivaju na tu rezoluciju, bez obzira da li su pro ili contra Srbije.
Iako ja lično smatram da je, dugoročno, za Srbiju bolje da se razvede od Albanaca i Kosova (ili barem, jednog njegovog dela), ne mogu da prenebregnem činjenicu da je priznanje Kosova od strane USA & Co. ipak gaženje nekakvog medjunarodnog dogovora, pa i same institucije Saveta Bezbednosti! Čemu, uopšte, rezolucije i proglasi kada je, na kraju, sasvim svejedno ko će šta reći!?
 
Koga zanima, nek izvoli: 
Vidi cijeli citat


Dobro jutro ovo iznad nas je nebo!Hug
U rezuliciji se jasno navodi da je Kosovo i Metohija sastavni i nedeljivi deo Srbije..nezavisnost Kosova je još jednom pogazilo Ujedinjene nacije i pok
zalo njenu stvarnu moć..koja je ravna nuli...Angry
  • Najnovije
  • Najčitanije