Pivo i Hrana

08. rujna 2021. u 09:41

zadar-1.liga je napisao/la:

Basketas, sljedeca 2 dana sam u Osijeku. Preporuka za neke dobre restorane gdje se moze pojest dobra crna svinja i neke kafice s dobrim izborom craft pive i vina. + podsjeti me koju pivu moram ono probat, da ne trazim post sad, hvala unaprid

Vidi cijeli citat

A sad koju sam pivu preporučio moram priznat da se ne sjećam, al mogu probat ponovit 47

Kako je SSG napisao - Beertija (to je odmah na centru, kod katedrale). Tamo stvarno ima milijun piva, tona kraftova. No, ono što je meni top (otkriće) je Osječko nefiltrirano i to ima rijetko di (ili ja nisam nailazio, a uvijek pitam šta ima točeno), također imaju pive od craft pivovare iz Vinkovaca (Valens) što je ajmo reć lokalno, moguće da su još nešto nabavili jer zbog korona-stanja više nisam tako čest gost kafića 13

Preporučio bi i pivovaru Mali div koja ima i svoj kafić na Štrosiki, to je nekih 1km od samog centra, dakle 10-tak minuta hoda (il manje). Od njih često naručujem i za doma (a pio sam X puta i tamo - točenu) i stvarno mogu reći samo pohvale za njih (meni je najbolja - Golden Ale). Za ljubitelje pive, po meni, se isplati skočit 14

I u Tvrđi ima više kafića koji nude svakave i kraft i ostale točene pive, da izdvojim meni najbolji Beckers, vjerojatno je točno ime kafa kako je kolega napisao. Nemoš ga mašit, ispred stoji tabla s ispisanim njihovim pivama 47 Tamo mi je najbolji Pale Ale, isto točeni.

[uredio basketas - 08. rujna 2021. u 09:49]
08. rujna 2021. u 11:34

Decki, hvala puno na savjetima, onda idem u crnu svinju jest sigurno, a navedene birtije cu takodjer obic🤭

Anadolu Efes
Pristupio: 08.04.2011.
Poruka: 9.337
08. rujna 2021. u 13:04

Meni je kod Varge u Baranji najbolji cobanac.

Za Dinamo bez Mamica!!
08. rujna 2021. u 13:26

Anadolu Efes je napisao/la:

Meni je kod Varge u Baranji najbolji cobanac.

Vidi cijeli citat

Po mojoj nekoj procjeni (i percepciji) kvaliteta hrane u (nekim) baranjskim restoranima i na manifestacijama je fino opala. Tako da sam više puta, a pod tim mislim barem 7-8, što je 6-7 puta previše, loše jeo u Baranji u nekom periodu od zadnje 3 godine. Neću sad navodit imena jer ovo niti nije portal za to, ali tako je.

Mogu reći, evo, da sam na lanjskim danima ribe u Kopačevu jeo teški prosjek od fiša i jako lošeg šarana s rašlja (i?), a od onih 8 puta, četiri put sam vratio hranu - toliko je loša bila.

Mislim da je to posljedica toga što je Baranja postala izrazito turistička atraktivna ljudima iz RH kao i (za ručkove i izlete) Osječanima i ljudima iz okolice (i drugih dijelova Slavonije) i realno non-stop su puni.

S druge strane ne znam kad sam zadnji put loše jeo u Osijeku bilo da se radi o slavonskoj tradicionalnoj hrani (riba, perkelti, fiševi, čobanci itd.), bilo da je neka druga kuhinja.

I ne mogu vjerovat da sam zaboravio zaboravio preporučit Kovač Čardu po meni najbolji perkelt od soma ikad (jedino ga moj stari doma može bolje napravit 47). No, tu ipak ima puta i jedno 35-40 minuta vožnje. Nije strašno, al nije ni blizu. Još do tamo se i da, al kad se napucam pa vozit nazad - teška muka 9

[uredio basketas - 08. rujna 2021. u 13:29]
08. rujna 2021. u 16:49

Vidi cijeli citat

Javi dojmove 32 Iskreno bi se iznenadio da se razočaraš na nekoj lokaciji koju sam preporučio jer su testirane više puta 47

08. rujna 2021. u 16:54

Inače da skrenem malo tematiku sa Osijeka (o kojem uvijek volim da se priča i piše, da se razumijemo).

Bio mi stari u BIH (kako sam već pisao) i igrom slučaja završili u RS na ručku pa je otišao tamo u trgovinu (tu smo isti on i ja, di se nađemo, odemo u lokalni dućan pa pokupujemo stvari koje nemamo doma) i kupio neku rakiju "Manastirska" 63  50% alkohola, inače nisam ljubitelj baš tako jakih pića, ali sam veliki ljubitelj rakija.

[uredio basketas - 08. rujna 2021. u 16:55]

08. rujna 2021. u 17:15

Baldwin IV je napisao/la:

bit će ekavice večeras

Sutra se radi, tako da se zadržavam na degustaciji 40 a i da nije tako, ne bi bilo problema 2

[uredio basketas - 08. rujna 2021. u 17:17]
08. rujna 2021. u 18:10

Pio od nove runde neki kurac od marelice. Kao pivo, 36 kuna majke ti. Mislio doci ce nesto s laganom notom, kad ono... uglavnom nikad gore nisam probao, pa sam to popravio s jednom APOM, ubijte me ako znam kojom. Navecer nastavljam dalje, ovo je bilo u beertiji. Sutra na redu Crna svinja, a od ove pive svima preporucam da bjeze.

08. rujna 2021. u 18:14

Vidi cijeli citat

Beertija mi bila top, velik izbor pive, ugodna atmosfera, glazba, sve preporuke. Iako sam naletio na minu koju sam opisao, vratio bi se 10/10 puta.