Kao Clooney u tom filmu se možeš osjećati tek ako letiš najmanje business klasom. Onda dobiješ pristup u one klubove gdje možeš badava jest i pit, otuširat se, i slično, pa ulaziš prvi u avion dok još nije gužva, pa te fino hrane i napajaju... Ako ideš u economyju, onda te voze i tretiraju ko vreću krumpira. Dapače, usudio bih se tvrditi da je LCC dosta komotniji od tradicionalnog prijevoznika u tom razredu.
E sad, economy karta, ovisno o sezoni, iz USA u HR košta $800 - $1,400, a business klasa od $3.500 najjeftinije. U prvu bez $5,000 ne možeš ni misliti. Sad, kom se klunira, samo naprijed, ali ja si ne mogu zamisliti potrošiti $3,000 više radi 12-tak sati udobnije stolice. Pa to je kompletni novi namještaj za spavaću i dnevnu sobu! A to je 10-tak godina komfora, a ne pola dana.
A ovaj argument o drugačijem profilu ljudi koji lete, recimo, Southwestom, je bio točan do prije jedno 2-3 godine. Uostalom, šta da vam ja pričam, kad može Carlos Mencia:
http://www.youtube.com/watch?v=jpvC88ZJ8vI
Danas više nema ama baš nikakve razlike. Dapače, čak bih rekao da je, postotno gledano, više "business travelers", a manje vrištećih beba i roditelja sa pol kamiona parafenalija (ok, ok, guilty as charged

) i likova u kariranim flanelskim košuljama sa John Deere kapama, na Southwestu nego na Unitedu, Continentalu, Delti, Americanu, Lufthansi, KLMu ili Air Franceu.
I ja se sa čežnjom sjećam letova od prije 10-15 godina, kad su bili puno liberalniji sa težinom prtljage, veličinom one šta možeš nositi u avion, prolaskom kroz security bez skidanja cipela i remenja, metalnim escajgom, besplatnim alkoholom, pa i puno zgodnijim stjuardesama. Ali hebiga, toga više nema, i danas su svi prijevoznici, zapravo, low-cost carriers. Lufthansa je, na primjer, ovo ljeto tražila $6 za slušalice, one da mogu gledati film. Tj. khaderach je bio u krivu kad je rekao da su LCC budućnost avioprijevoza - oni su već sadašnjost.
[uredio Kauboj - 23. prosinca 2010. u 17:16]
I am going to space, and when I come back I have to pick up poodle crap.