khaderach je napisao/la:
korčula je naš najnapučeniji otok koliko ja znam nije da pati od loše prometne poveznosti. povezana je kako sa splitom ttako i sa pelješcem i ima najredovitiji trajektne polaske. kako iz splita tako i iz ploča i iz orebića.
ovdje se ne priča o braziliskim šumama ni o ulasku u nato i američkim ratnim brodovima u jadranskom moru nego o mostu kao ekološkom problemu.
za ovo drugu možemo otvorit topik a, ne povlačit neke paralele u nedostatku argumenata.
inače gastronomska ponuda tog dijela hrvatske je najvažniji razlog privlačenja turista u taj kraj.
što se tiće poveaznosti sa južnim krajevima ko ih hebe.
prrodali su pa sad neka pate.
Vidi cijeli citat
Meni je drago što si samouvjeren u nekoj teoriji ali očito ti prakse fali. meni ne nedostaje argumenata i to ti mogu tu satima crtati. Korčula naseljena? Zar ne bi trebala biti? Hoćemo o povijesti? Kolika je vrijednost zemljišta na Pelješcu sad a kolika bi bila razvojem koji bi samom pojavom mosta postao svjetlosnu godinu blizak? Moja procjena a i nekih ljudi koji se bave tim poslom je barem 600%.
Gastronomska ponuda najvažniji razlog. ovo ozbiljno te diskreditira u svakom argumentu prije napisanom. Ja neću o Dubrovniku ni o starom Stonu i napola izgorenom Arboretumu Trsteno. I uostalom da ste upućeniji znali bi koliko se u biti tih školjaka prodaje na crno u Hercegovini a koliko legalno u Hrvatskoj... Velika - astronomska razlika. A porez iznosi 0%. I to je stota tema.