sombor1987 je napisao/la:
Zamisli da je zakon takav da majka moze isto to uciniti djetetu starom 2 godine? U oba slucaja se radi o razvojnom putu zivog bića.
Vidi cijeli citat
Kako majka može to učiniti djetetu starom dvije godine? Tada dijete više ne ovisi o njenom tijelu. Pravo na slobodu (odlučivanje o vlastitom tijelu) tada više nije ugroženo.
sombor1987 je napisao/la:
Imaš li ti pravo mahati rukama, ako pritom nekoga udaras po licu? To bi znacilo tom mentalnom akrobacijom da ti je pravo na tijelo oduzeto.
Tvoje mahanje rukama ne smije biti takvo, da oduzima prava i slobode drugim ljudima.
Vidi cijeli citat
Nemaš pravo mahati rukama da oduzimaš nekom prava (osim ako taj netko, namjerno ili slučajno ili spontano ugrođava tebe pa se braniš), jer onda ugrožavaš njegov tjelesni integritet. Ti možeš reći, jasno, da majka pri pobačaju ugrožava integritet embrija, ali i embrij (spontano) ugrožava integritet majke. Ako ljudi nemaju prava koristiti se tvojim tijelom bez tvog pristanka, nema ni embrij to pravo.
sombor1987 je napisao/la:
Da sam ja kao muskarac biloski predodreden da u sebi nosim novi zivot - nikad isti ne bih ubio. Odnosno ne bih dozvolio da netko gura celik u moju utrobu s ciljem usmrcivanja ploda. Ljudi imaju prava, ali ne mogu napadati tuđa prava. Vrlo jednostavno. Ako negiraš taj jednostavan princip onda imaš potrebu natezati logiku.
Vidi cijeli citat
I to je tvoj izbor, na kojeg imaš pravo. Točno kako si rekao - ljudi imaju prava, ali ne mogu napadati tuđa. Ne samo da ih ne mogu napadati, nego ih ne mogu ni slučajno ni spontano ugrožavati. Ako smatraš embrij čovjekom, onda taj čovjek nema pravo koristiti majčino tijelo bez njenog pristanka kao ni drugi ljudi. Žena ima biološku predodređenost da može roditi dijete. Biološka predodređenost ne stvara obvezu. Čovjek ima pravo na slobodu i nije obvezan bez pristanka nešto uraditi samo zato jer biološki to može.
sombor1987 je napisao/la:
Totalno glupa paralela. Nasumičnim ubacivanjem bilo ispravnog, bilo neispravnog argumenta ne dokazuje se ispravnost drugog argumenta.
Vidi cijeli citat
Nemoj me krivo skužiti, ko ostali, s ovim zadnjim primjerom ja jedino dokazujem da pravo na slobodu je jednakovrijedno ko pravo na život. Ako nije jednakovrijedno, ti ne bi imao pravo ubiti svog otmičara. Skoncentriraj se na pitanje imaju li ljudi prava koristiti tuđe tijelo bez pristanka, to je najvažnije pitanje.