Presuda generalima Gotovini,Markaču i Čermaku

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 13.253
17. prosinca 2012. u 14:59
galeb75 je napisao/la:
north-vz je napisao/la:
Bogomdani je napisao/la:
Peter Schmeichel je napisao/la:
Srđa Popović Nedjeljom u 2 
Vidi cijeli citat


Nemam pojma tko je dotični, nisam gledao emisiju, ali sudeći po smajlićima mora da je govorio o hrvatskim generalima i domovinskom ratu. Umjesto smajlića dobro bi došao i ovaj Ianov komentar:

koga uopce zanima sto oni u Srbiji misle?

da su generali dobili 5500 godina zatvora oni bi mislili isto

cemu se uopce opterecivat time sto misle i oko cega histeriziraju u Srbiji? Zaboli me Slinisa za njih

Ne znam zašto nas HRT maltretira sa ovakvim emisijama. Okrenimo se budućnosti!
Vidi cijeli citat



Pa ako ne znaš za njega i nisi gledao intervju onda nemoj izvlačiti zaključke iz smajlića.

To je inače beogradski odvjetnik koji je u svojoj karijeri za vrijeme Jugoslavije branio Tuđmana, Šeksa, Veselicu, Paragu i Čička zbog verbalnog delikta i antidržavnog djelovanja.

Jedan od rijetkih srpskih intelektualaca koji se stvarno borio protiv Miloševića i čak potpisao peticiju za bombardiranje beogradskog aerodroma od strane NATO-a da prisile Srbiju na prestanak agresije na prema Hrvatskoj i BIH.

Ali glavno da si ti izvukao poantu iz smajlića
Vidi cijeli citat


ali je i taj isti odvjetnik nekoliko puta ponovio kako nije dobro da su oslobođeni naši generali, zbog stanja u ''regionu'', iako mu je stanković par puta napomenuo kako je evidentno da su optuženi krivi ljudi..

Vidi cijeli citat



I kakve sad to veze ima s bilo čime? Ima svoje mišljenje koje ne mora biti točno i koliko sam ga ja razumio to ne misli "zbog stanja u regionu" dapače ismijao je izjavu Dačića da sad haški sud mora osloboditi sve Srbe ko neku ravnotežu krivnje ili bolje rečeno nevinosti.
On se pozivao na nazočnost generala na brijunskom sastanku što je po meni pucanj u prazno, sad je li to zbog neinformiranosti ili nečeg drugog ne znam, ali u svakom slučaju po meni jedan od najboljih ljudi koje sam gledao u posljednje vrijeme u bilo kojoj emisiji tog tipa


miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.449
17. prosinca 2012. u 15:03
Ne, nego je Popović izjavio kako mu je Tuđman dok ga je branio rekao da BiH treba podijeliti.

Izgleda da je to ono što najviše boli. A nije jedini koji je potvrdio da je Francek bio opsjednut Bosnom.
[uredio miha1 - 17. prosinca 2012. u 15:03]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
17. prosinca 2012. u 15:25
miha1 je napisao/la:
Ne, nego je Popović izjavio kako mu je Tuđman dok ga je branio rekao da BiH treba podijeliti.

Izgleda da je to ono što najviše boli. A nije jedini koji je potvrdio da je Francek bio opsjednut Bosnom.
Vidi cijeli citat


Franjo nije bio opsjednut Bosnom već hrvatskom u granicama Banovine Hrvatske..
već sam napisao..ovakva Bosna..bez trećeg entiteta..gdje 2 od 3 naroda uopće ne vide kao svoju državu..nije moguća..a presedan priznanja Kosova kao dijela već jedne međunarodno priznate države ..otvara upravo mogućnost podijele Bosne..
Bosna je bure baruta..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.963
17. prosinca 2012. u 15:26
leonard cohen je napisao/la:
CYC, da netko ovdje napiše da mu se ne sviđa maraskin sok od višnje, ti bi napisao da mu je lijepši neki četnički sok. prekini u svemu nalaziti poveznicu sa srbima i inverizirati riječi.

Vidi cijeli citat


pa zato sto je to istina, konstantno nas guraju u neki "region", balkan i novu zajednicu sa srbima.
evo prvo u nogometu. 
slovenci su uvijek van te price.
kuzim jos za ignorantne strance, ali da "nasi" to tako rade...
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.662
17. prosinca 2012. u 15:29
ne miješajte Slovensku politiku,sa Slovencima....
ogroman dio Slovenaca,da je po njima nikada nas nebi blokirao,niti bi nam radili pizdarije,kako nam radi njihova politika,u Srbiji su vlast i stanovništvo po pitanju rata,i Hrvatske u većini ko prst i nokat
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.963
17. prosinca 2012. u 15:31
sto se tice slovenskog blokiranja, da bar blokiraju ulazak u EU, ucinili bi nam uslugu.
pitajte njih sto im je ona donijela.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 24.06.2008.
Poruka: 7.381
17. prosinca 2012. u 15:32
Srđa Popović se istina pozivao na taj brijunski sastanak, no ako već nisi informiran, kako ti kažeš da možda nije..onda je bolje ne komentirati ništa..
naime..on je sve prebacio na hrvatsku stranu..baš onako kako taj sastanak srbi doživljaju..
pozorno sam ga slušao..rekao je da je tuđman tu vidio priliku da se zauvijek riješi srpsko pitanje..i da se ne lažemo..mnogi su odahnuli kad su srbi krenuli u zbjeg..poželjevši im da se nikad više ne vrate..
no gospodin odjetnik je zaboravio tada spomenuti i odgovornost spskih vlasti..koji su taj zbjeg vježbali..pa čak i mali u planu da na taj način prisiliti miloševića da vojno intervenira u ''krajini''..
to je zaboravio napomenuti..
Bogomdani
Bogomdani
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2007.
Poruka: 11.698
17. prosinca 2012. u 15:38
north-vz je napisao/la:
galeb75 je napisao/la:
north-vz je napisao/la:
Bogomdani je napisao/la:
Peter Schmeichel je napisao/la:
Srđa Popović Nedjeljom u 2 
Vidi cijeli citat


Nemam pojma tko je dotični, nisam gledao emisiju, ali sudeći po smajlićima mora da je govorio o hrvatskim generalima i domovinskom ratu. Umjesto smajlića dobro bi došao i ovaj Ianov komentar:

koga uopce zanima sto oni u Srbiji misle?

da su generali dobili 5500 godina zatvora oni bi mislili isto

cemu se uopce opterecivat time sto misle i oko cega histeriziraju u Srbiji? Zaboli me Slinisa za njih

Ne znam zašto nas HRT maltretira sa ovakvim emisijama. Okrenimo se budućnosti!
Vidi cijeli citat



Pa ako ne znaš za njega i nisi gledao intervju onda nemoj izvlačiti zaključke iz smajlića.

To je inače beogradski odvjetnik koji je u svojoj karijeri za vrijeme Jugoslavije branio Tuđmana, Šeksa, Veselicu, Paragu i Čička zbog verbalnog delikta i antidržavnog djelovanja.

Jedan od rijetkih srpskih intelektualaca koji se stvarno borio protiv Miloševića i čak potpisao peticiju za bombardiranje beogradskog aerodroma od strane NATO-a da prisile Srbiju na prestanak agresije na prema Hrvatskoj i BIH.

Ali glavno da si ti izvukao poantu iz smajlića
Vidi cijeli citat


ali je i taj isti odvjetnik nekoliko puta ponovio kako nije dobro da su oslobođeni naši generali, zbog stanja u ''regionu'', iako mu je stanković par puta napomenuo kako je evidentno da su optuženi krivi ljudi..

Vidi cijeli citat



I kakve sad to veze ima s bilo čime? Ima svoje mišljenje koje ne mora biti točno i koliko sam ga ja razumio to ne misli "zbog stanja u regionu" dapače ismijao je izjavu Dačića da sad haški sud mora osloboditi sve Srbe ko neku ravnotežu krivnje ili bolje rečeno nevinosti.
On se pozivao na nazočnost generala na brijunskom sastanku što je po meni pucanj u prazno, sad je li to zbog neinformiranosti ili nečeg drugog ne znam, ali u svakom slučaju po meni jedan od najboljih ljudi koje sam gledao u posljednje vrijeme u bilo kojoj emisiji tog tipa

Vidi cijeli citat

Možda ima veze sa onim smajlićima.
Drugo, ovo ne da je vraćanje u prošlost već povijesni revizionizam. I ovo da se čovjek borio protiv Miloševića, to bi kao trebalo biti zanimljivo i aktualno, pa Milošević nije na vlasti već 10-12 godina... Koji je uopće bio smisao pozivanje čovjeka u emisiju? Da vidimo kako je on bio dobar i pametan? Kakve to veze ima sa našom sadašnjosti i budućnosti?
Samo vjera, nada i ljubav, a najveća od njih je ljubav. Merčep, Praljak, Prlić, Petković, Ćorić, Pušić, Stojić - velikani hrvatskog naroda
miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.449
17. prosinca 2012. u 15:38
Objektivno u tim transkriptima se ne vidi nikakv plan za protjerivanje Srba i rješavanje tzv srpskog pitanja.

Što jest da jest. Više puta se spominje Bihać nego srpsko stanovništvo.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 13.253
17. prosinca 2012. u 15:47
galeb75 je napisao/la:
Srđa Popović se istina pozivao na taj brijunski sastanak, no ako već nisi informiran, kako ti kažeš da možda nije..onda je bolje ne komentirati ništa..
Vidi cijeli citat


Ok, mogu prihvatiti

galeb75 je napisao/la:

pozorno sam ga slušao..rekao je da je tuđman tu vidio priliku da se zauvijek riješi srpsko pitanje..i da se ne lažemo..mnogi su odahnuli kad su srbi krenuli u zbjeg..poželjevši im da se nikad više ne vrate..
Vidi cijeli citat


I što tu nije točno?

galeb75 je napisao/la:

no gospodin odjetnik je zaboravio tada spomenuti i odgovornost spskih vlasti..koji su taj zbjeg vježbali..pa čak i mali u planu da na taj način prisiliti miloševića da vojno intervenira u ''krajini''..
to je zaboravio napomenuti..
Vidi cijeli citat


Gledaj, ako se nekome ne može predbacivati bacanje cvijeća na tenkove, mitomanija i izjednačavanje krivnje onda je to on. Nemam ga nikakvu namjeru glorificirati jer sam prije tog intervjua tek načuo za njega, ali ako mi itko može pokazati čovjeka iz Srbije koji je pokazao više u borbi protiv Miloševića i tadašnje srpske politike ja bih ga volio vidjeti.

A mi sad tu diskutiramo o djelu intervjua koji je trajao 5-6 minuta i na kojem nije ni previše inzistirao.

Ne vidim poantu ponajprije posta Petera Scmeichela, a potom ni Bogomdanog. U čemu je problem? Nije ga smio uopće pozvati ili ga pustiti preko granice?