Rusko - ukrajinski rat
Također treba napomenuti kako je ovaj rat nama i našoj vojsci dao zoran prikaz kako će se ratovi voditi u budućnosti, te koje vojne tehnologije trebamo razvijati i nadopuniti kako bismo se mogli oduprijeti izazovima koje nosi budućnost.
Znači, da je netko krenuo pričati o drone tehnologiji kao ključnoj u ratnom sukobu, prije 5-10 godina bi ga svi smatrali redikulom, no danas je to opće prihvaćena činjenica i realnost kojoj se sve moderne vojske moraju prilagoditi (i razvijati tu granu vlastite vojske, kao i PZO kontra mogućih neprijateljskih napada istom tehnologijom).
[uredio Papa Bear - 10. studenog 2023. u 13:08]
Hysen Memolla je napisao/la:
Skopje je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Skopje je napisao/la:
Bogomdani je napisao/la:
Vidi cijeli citat
Ne znam tko je pisao ovaj članak, ali u njemu nema ni trunke objektivnosti, dapače, riječ je o huškačkom članku
Pročitao sam prvih 150ak stranica teme i prva velika greška, po meni, je usporedba Rusije i Ukrajine s Srbijom i Hrvatskom. Sličnosti Srbije i Rusije ima, ali Ukrajina je mnogo sličnija u svakom pogledu Crnoj Gori u odnosu na Srbiju, a ne Hrvatskoj u odnosu na Srbiju
Hoćete od vjere, jezika, kulture, pa i odnosa snaga
Vidi cijeli citat
Osim sto su Ukrajinci i Rusi pravoslavni tu svaka slicnost Rusije i Ukraijne s Crnom Gorom i Srbijom prestaje. Ukrajinski jezik se bitno razlikuje od ruskog, vise je to usporedba slovenski s srpskim. Kulture mozda, ali ukrajinski Piedmont je zapadna Ukrajina koja je povijesno bila pod vecim poljskim i AU utjecajem nego ruskim koji je najsvjezi. A i odnos snaga isto ne stoji. Crnogoraca je 300-400k, a Srba na prostoju bivse juge 7 milijuna i jos bazen od 1 mil. manjinaca u samoj Srbiji. Odnos snaga 20:1.
Bogomdani je napisao/la:
Ukrajinci dragi, kad vidim našto vam država sada sliči, sve da nekim čudom se Rusi sutra povuku i prepuste vam sve što sada imali - bi li i dalje napravili puč 2014.godine? Mada, malo se tu Ukrajince i tada pitalo koliko mi se čini jer kad se pogledaju ondašnja geopolitička događanja zna se čiji je to bio interes i zašto, no tako je to kad je zemlja podijeljena unutar sebe do te mjere da svojeg susjeda gledaš kao neprijatelja, to je ono kad ja kažem da ti ne smije biti bliži netko u, ne znam, Moskvi ili Washingtonu od onoga pokraj tebe
Vidi cijeli citat
https://hr.wikipedia.org/wiki/Pu%C4%8D Bit ce to valjda prvi puc u povijesti kojeg nije izvela vojska ili dio vlasti. Eto jedne male pobjede ruske propagande koje si prihvatio. Malo pomalo pocinje od puca 2014, pa sve kriva Amerika natjerala Ukrajince da mrze Ruse, pa onda natjerala sirotog Putina da napadne jer nije imao izbora, Ukraijnci su nacisti, Zelenski prodaje djecu i organe i tako dalje.
Vidi cijeli citat
Slazem se sa propagandistom Skopjom, razlika u jezicima je toliko velika da je jedan predsjednik Ukrajine do nedavno pricao Ruski, tolika razlika u jezicima je. Kad Rus dode u Dnjipro mora vodit sa sebom prevoditelja jer ga ovi jadni Ukrajinci nista ne razume
Vidi cijeli citat
A mozda je razlika u jezicima da ne trebaju prevoditelja jer svi Ukrajinci znaju pricati ruski? Da je to bio tako isti jezik onda bi Rusi razumjeli ukrajinski. Jesi li ti cuo ikad ukrajinskog jezika? Jel uopce znas razlikovati da ti pokazem tekst ukrajinskog i ruskog (vrlo vjerovatno ne jer ne znas ni cirilicu, ali ajde)?
Vidi cijeli citat
Maloprije pises da nema nikakvih slicnosti osim vjere, sad odjednom svi znaju pricat Ruski, nije ni stvar sta ga znaju pricat stvar je sta su ga aktivno pricali u vecini Ukrajine do 2014. kako onda nema slicnosti kad ti 50% drzave prica jezik tude drzave? Ne znam cirilicu nije me zanimala i nece me zanimat, i ne znam Ruski ni Ukrajinski ni ne planiram ih ucit, ono sta znam da se u Ukrajini pogotovo u istocnom,juznom,sjevernom dijelu dosta prica Ruski jezik, jedino to nije bilo primjenjivo na zapadnu Ukrajinu
Vidi cijeli citat
Ukrajinski jezik se bitno razlikuje od ruskog, vise je to usporedba slovenski s srpskim.
Da, Ukrajinci znaju pricati ruski, mnogima je ruski i maternji, ali to ne pravi Ukrajince sa Rusima kao Crnogorce u sa Srbima. Crnogorci kako god nazivali svoj jezik svi pricaju manje-vise istim jezikom sa Srbima. Ukrajinci ne jer Ukrajinski jezik koji je kodificiran kao zaseban jezik se razlikuje od ruskog bar toliko koliko hrvatski od slovenskim. To sto svi Ukrajinci znaju ruski, a mnogima je maternji je posljedica ruske vladavine. Onda mozemo reci da je jezicna slicnost Kazaka i Rusa kao Crnogoraca i Srba jer svi Kazaci znaju Ruski, a onim urbanima je to prvi jezik. Shvacas kolika je to glupost?
A sto se tice tvog poznavanja materije, eto ne planiras nista niti uciti, niti znas poznati razlike, niti poznaes pismo s kojim se ti jezici sluze ali dovoljno znas da komentiras na tu temu.
[uredio Skopje - 10. studenog 2023. u 13:10]
Ne zelim da se hvalim sam sebe nie moj stil, ali ipak. Ja sam jedan od najveci rukomet expert/analiticar u atmosveri. Pratim 15 evropski ligi a 5 pratim detaljirano. ---- by Bastion. (Stefan84)
Skopje je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Skopje je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Skopje je napisao/la:
Bogomdani je napisao/la:
Vidi cijeli citat
Ne znam tko je pisao ovaj članak, ali u njemu nema ni trunke objektivnosti, dapače, riječ je o huškačkom članku
Pročitao sam prvih 150ak stranica teme i prva velika greška, po meni, je usporedba Rusije i Ukrajine s Srbijom i Hrvatskom. Sličnosti Srbije i Rusije ima, ali Ukrajina je mnogo sličnija u svakom pogledu Crnoj Gori u odnosu na Srbiju, a ne Hrvatskoj u odnosu na Srbiju
Hoćete od vjere, jezika, kulture, pa i odnosa snaga
Vidi cijeli citat
Osim sto su Ukrajinci i Rusi pravoslavni tu svaka slicnost Rusije i Ukraijne s Crnom Gorom i Srbijom prestaje. Ukrajinski jezik se bitno razlikuje od ruskog, vise je to usporedba slovenski s srpskim. Kulture mozda, ali ukrajinski Piedmont je zapadna Ukrajina koja je povijesno bila pod vecim poljskim i AU utjecajem nego ruskim koji je najsvjezi. A i odnos snaga isto ne stoji. Crnogoraca je 300-400k, a Srba na prostoju bivse juge 7 milijuna i jos bazen od 1 mil. manjinaca u samoj Srbiji. Odnos snaga 20:1.
Bogomdani je napisao/la:
Ukrajinci dragi, kad vidim našto vam država sada sliči, sve da nekim čudom se Rusi sutra povuku i prepuste vam sve što sada imali - bi li i dalje napravili puč 2014.godine? Mada, malo se tu Ukrajince i tada pitalo koliko mi se čini jer kad se pogledaju ondašnja geopolitička događanja zna se čiji je to bio interes i zašto, no tako je to kad je zemlja podijeljena unutar sebe do te mjere da svojeg susjeda gledaš kao neprijatelja, to je ono kad ja kažem da ti ne smije biti bliži netko u, ne znam, Moskvi ili Washingtonu od onoga pokraj tebe
Vidi cijeli citat
https://hr.wikipedia.org/wiki/Pu%C4%8D Bit ce to valjda prvi puc u povijesti kojeg nije izvela vojska ili dio vlasti. Eto jedne male pobjede ruske propagande koje si prihvatio. Malo pomalo pocinje od puca 2014, pa sve kriva Amerika natjerala Ukrajince da mrze Ruse, pa onda natjerala sirotog Putina da napadne jer nije imao izbora, Ukraijnci su nacisti, Zelenski prodaje djecu i organe i tako dalje.
Vidi cijeli citat
Slazem se sa propagandistom Skopjom, razlika u jezicima je toliko velika da je jedan predsjednik Ukrajine do nedavno pricao Ruski, tolika razlika u jezicima je. Kad Rus dode u Dnjipro mora vodit sa sebom prevoditelja jer ga ovi jadni Ukrajinci nista ne razume
Vidi cijeli citat
A mozda je razlika u jezicima da ne trebaju prevoditelja jer svi Ukrajinci znaju pricati ruski? Da je to bio tako isti jezik onda bi Rusi razumjeli ukrajinski. Jesi li ti cuo ikad ukrajinskog jezika? Jel uopce znas razlikovati da ti pokazem tekst ukrajinskog i ruskog (vrlo vjerovatno ne jer ne znas ni cirilicu, ali ajde)?
Vidi cijeli citat
Maloprije pises da nema nikakvih slicnosti osim vjere, sad odjednom svi znaju pricat Ruski, nije ni stvar sta ga znaju pricat stvar je sta su ga aktivno pricali u vecini Ukrajine do 2014. kako onda nema slicnosti kad ti 50% drzave prica jezik tude drzave? Ne znam cirilicu nije me zanimala i nece me zanimat, i ne znam Ruski ni Ukrajinski ni ne planiram ih ucit, ono sta znam da se u Ukrajini pogotovo u istocnom,juznom,sjevernom dijelu dosta prica Ruski jezik, jedino to nije bilo primjenjivo na zapadnu Ukrajinu
Vidi cijeli citat
Ukrajinski jezik se bitno razlikuje od ruskog, vise je to usporedba slovenski s srpskim.
Da, Ukrajinci znaju pricati ruski, mnogima je ruski i maternji, ali to ne pravi Ukrajince sa Rusima kao Crnogorce u sa Srbima. Crnogorci kako god nazivali svoj jezik svi pricaju manje-vise istim jezikom sa Srbima. Ukrajinci ne jer Ukrajinski jezik koji je kodificiran kao zaseban jezik se razlikuje od ruskog bar toliko koliko hrvatski od slovenskim. To sto svi Ukrajinci znaju ruski, a mnogima je maternji je posljedica ruske vladavine. Onda mozemo reci da je jezicna slicnost Kazaka i Rusa kao Crnogoraca i Srbija jer eto svi Kazaci znaju Ruski, a onim urbanima je to prvi jezik. Shvacas kolika je to glupost?
A sto se tice tvog poznavanja materije, eto ne planiras nista niti uciti, niti znas poznati razlike, niti poznaes pismo s kojim se ti jezici sluze ali dovoljno znas da komentiras na tu temu.
Vidi cijeli citat
Ti nisi govoria o razlicima jezika nego si govoria da nemaju slicnosti Rusi i Ukrajinci osim vjere, nemaju slicnosti 50% drzave prica jezik Ruski i materinji im je jezik i predsjednik drzave im ga prica, ali nemaju oni neke slicnost bas
Aha da bi mogao pricati o tome kako ljudi pricaju isti jezik trebam znat te jezike? Drago mi je da imam priliku komunicirat sa poliglotom, bivsim/aktivnim vojnikom mozda cak i generalom, bivsim profesionalnim rukometasem/nogometasem i svime ostalim da ne gledam na kojim si temama sve aktivan ali virujem da si ekspert u svim tim temama.
Zadovoljstvo je komunicirati sa vama barba
Ko piva na rivi u 5. misecu 2025?
Hysen Memolla je napisao/la:
Po meni je Zelenski napravia nekoliko kriticnih greski za vrime invazije, ali ona najveca je sta nije prista na dogovor kad su Rusi bili najslabiji, mislim da je Putin doslovno nudia opciju da ce se oni povuc, ako se potpise da je Krim Ruski i mislim da je to taman bilo negdi u vrime Kharkivske/Khersonske ofenzive
Naravno sa takvim vjetrom u ledima i samopouzdanjem/bahatoscu koje je tad raslo kod Ukrajinaca zbog pobjeda na vojnom polju odbijaju takav dogovor i nastavljaju sukob jer zele vratit i Krim nazad.
Vidi cijeli citat
Kako velikodušna ponuda
Sramota kakvo ponašanje Ukrajinaca čuj hoće vratiti svoj teritorij nazad.
Charlie Harper je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Po meni je Zelenski napravia nekoliko kriticnih greski za vrime invazije, ali ona najveca je sta nije prista na dogovor kad su Rusi bili najslabiji, mislim da je Putin doslovno nudia opciju da ce se oni povuc, ako se potpise da je Krim Ruski i mislim da je to taman bilo negdi u vrime Kharkivske/Khersonske ofenzive
Naravno sa takvim vjetrom u ledima i samopouzdanjem/bahatoscu koje je tad raslo kod Ukrajinaca zbog pobjeda na vojnom polju odbijaju takav dogovor i nastavljaju sukob jer zele vratit i Krim nazad.
Vidi cijeli citat
Kako velikodušna ponuda
Sramota kakvo ponašanje Ukrajinaca čuj hoće vratiti svoj teritorij nazad.
Vidi cijeli citat
Ok ali vracamo se na problem da je ocito da ga nece vratit, znaci proljetna ofenziva pola godine pripreme obuke i dobivanja opreme i osvojia si 6 sela, znaci teritorij neces vratit vojnim putem, Rusi se povuc iz Ukrajine sami od sebe nece sigurno, ajde da cujem koji je tvoj plan osim "Do zadnjeg Ukrajinca"
Ko piva na rivi u 5. misecu 2025?
Cak su i "primitivni" dronovi samoubojice, koji stoje 10 ili 20 tisuca necega, ucinkovitiji od sofisticiranih Bayraktara recimo.
Ovaj je porazio Armene, ali zato sto nagorno karabakh nije imao adekvatnu PZO, u Ukrajini je Bayraktar uradio jako malo.
Zato su iranski Shehidi i ruski Gerani napravili dar mar. Slusam nedavno Biletskog, onaj prvi zapovjednik Azova sad je politicar, u nekoj ukrajinskoj tv emisiji covjek otvoreno kaze mi nemamo odgovor na to. Ruski Gerani napadaju u jatima, jedan je eksplozivni ostali ga prate i navode, mogu letjeti daleko i ucinkoviti su skoro 100%. Pricao je i o nekim sofisticiranim metodama navodjenja, tim Geranima i Shehidima Rusi su unistili gro zapadne opreme koja je dosla. Posramili su i Leoparde premda je taj tenk suvise izvikan, mislim predstavili su ga kao neunistiv, a jos su Kurdi u Siriji turske Leoparde lupali svim i svacim.
Zelenski od zapada trazi jos, nezadovoljan je kolicinom opreme koju je dobio, pa i kvalitetom. Svi su najavljivani kao game changeri medjutim nijedan to nije bio, ni one haubice ni tenkovi ni HIMARS, ovaj je ucinkovit nema spora Rusi to rijese razbacivanjem skladista. Cak je Javelin, ja bi rekao kao laik, uradio i najvise stete Rusima na pocetku rata. Stavi ga na rame i puca, a Rusi bili izlozeni na sve strane.
Hysen Memolla je napisao/la:
Charlie Harper je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Po meni je Zelenski napravia nekoliko kriticnih greski za vrime invazije, ali ona najveca je sta nije prista na dogovor kad su Rusi bili najslabiji, mislim da je Putin doslovno nudia opciju da ce se oni povuc, ako se potpise da je Krim Ruski i mislim da je to taman bilo negdi u vrime Kharkivske/Khersonske ofenzive
Naravno sa takvim vjetrom u ledima i samopouzdanjem/bahatoscu koje je tad raslo kod Ukrajinaca zbog pobjeda na vojnom polju odbijaju takav dogovor i nastavljaju sukob jer zele vratit i Krim nazad.
Vidi cijeli citat
Kako velikodušna ponuda
Sramota kakvo ponašanje Ukrajinaca čuj hoće vratiti svoj teritorij nazad.
Vidi cijeli citat
Ok ali vracamo se na problem da je ocito da ga nece vratit, znaci proljetna ofenziva pola godine pripreme obuke i dobivanja opreme i osvojia si 6 sela, znaci teritorij neces vratit vojnim putem, Rusi se povuc iz Ukrajine sami od sebe nece sigurno, ajde da cujem koji je tvoj plan osim "Do zadnjeg Ukrajinca"
Vidi cijeli citat
Ne znam koji je plan,niti sam političar niti vojni stručnjak, ali predaja i popuštanje nasilnicima nije opcija
Charlie Harper je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Charlie Harper je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Po meni je Zelenski napravia nekoliko kriticnih greski za vrime invazije, ali ona najveca je sta nije prista na dogovor kad su Rusi bili najslabiji, mislim da je Putin doslovno nudia opciju da ce se oni povuc, ako se potpise da je Krim Ruski i mislim da je to taman bilo negdi u vrime Kharkivske/Khersonske ofenzive
Naravno sa takvim vjetrom u ledima i samopouzdanjem/bahatoscu koje je tad raslo kod Ukrajinaca zbog pobjeda na vojnom polju odbijaju takav dogovor i nastavljaju sukob jer zele vratit i Krim nazad.
Vidi cijeli citat
Kako velikodušna ponuda
Sramota kakvo ponašanje Ukrajinaca čuj hoće vratiti svoj teritorij nazad.
Vidi cijeli citat
Ok ali vracamo se na problem da je ocito da ga nece vratit, znaci proljetna ofenziva pola godine pripreme obuke i dobivanja opreme i osvojia si 6 sela, znaci teritorij neces vratit vojnim putem, Rusi se povuc iz Ukrajine sami od sebe nece sigurno, ajde da cujem koji je tvoj plan osim "Do zadnjeg Ukrajinca"
Vidi cijeli citat
Ne znam koji je plan,niti sam političar niti vojni stručnjak, ali predaja i popuštanje nasilnicima nije opcija
Vidi cijeli citat
Znaci do zadnjeg ukrajinca
Ko piva na rivi u 5. misecu 2025?
Hysen Memolla je napisao/la:
Skopje je napisao/la:
Hysen Memolla je napisao/la:
Svida mi se sta se na temi napokon pocelo pricat i o negativnim stvarima i posljedicama u Ukrajini a ne samo o propagandi kako evo Ukrajinaca sutra u Moskvi
Po meni je Zelenski napravia nekoliko kriticnih greski za vrime invazije, ali ona najveca je sta nije prista na dogovor kad su Rusi bili najslabiji, mislim da je Putin doslovno nudia opciju da ce se oni povuc, ako se potpise da je Krim Ruski i mislim da je to taman bilo negdi u vrime Kharkivske/Khersonske ofenzive
Vidi cijeli citat
Kad je to Putin nudio? Njihovi zahtjevi su bili cijele oblasti Zaporozje, Herson, Donjeck i Lugansk, podizanje sankcija i demilitarizaciju Ukrajine i vojna neutralnost.
Hysen Memolla je napisao/la:
Uglavnom Zelenskom bi cilj trebao biti sto ranije zavrsit ovaj sukob jer vrijeme trenutno nije na njegovoj strani
Vidi cijeli citat
Zavrsiti kako? To je jedna mantra koja se ponavlja, da Zelensky vodi rat, a Putin kao moli dajte smirite se sto ne moze biti dalje od istine. Mislim, s cime je Rusija pokazala da se s njom moze pregovarati? Koji je to potez osim medijskih naklapanja? Sto moze Ukrajina tu dobiti prekidom borbe? Izgubiti jos teritorija? Gubiti ljude u konc logorima i deportacijom umjesto na ratistama? Rat nece prestati dogovorom, prestat ce kad Rusija ne bude vise mogla voditi ofanzivna djelovanja. Dali tako sto ce Ukrajina prestati dobijati pomoc sa zapada (sto ce zapad dugorocno platiti puno vise nego to sto mogu sad poslati Ukrajini) i samljeti brojkama ili tako sto ce Ukrajinci unistiti dovoljno ruske snage.
Vidi cijeli citat
Nac cu kasnije nakon posla pa cu objavit
Rusija se povukla iz Kijevske oblasti koliko god propaganda gurala kako su ih Ukrajinci odbacili nisu, iako treba bit realan da se nisu povukli Ukrajinci bi ih odbacili tada jer su ovi bili cirkus od vojske, poanta je bila da su se povukli i da su tada dogovarani pregovori bili i da je Zapad trazia kao znak dobre volje povlacenje Rusa ovi su to i napravili(ne jer su dobri nego jer su znali da ce svakako popusit i da ce bit odbaceni)
Rusija je od pocetka invazije dobila 2 plus milijona ljudi koji su sta samovoljni sta oteti sa ratnih podrucja iz Ukrajine zavrsili u Rusiji, ajde vidi koliko je Ukrajina izgubila ljudi sta su pobigli vanka ili poginili? 20+% Ukrajine je u aktivnom sukobu,mladi ljudi im redovno ginu, muskarcima je zabranjeno izac iz drzave, ekonomija im cila ovisi o zapadu i zapadnoj pomoci a ti pitas sta dobiva prekidom vatre
Rusija nikad nece prestat vojno djelovat, kao ni Kina ni Ameri jer su to vojne sile zato se i zovu vojne sile, ako ih ove sankcije nisu takle sta su tvoja ocekivanja kako ce Rusija prestat vojno djelovat?
Svaki put kada neko napise da je za prekid vatre krenu propagandni napadi "ko nas bre zavadi", jer odbijas prihvatit realno stanje da Ukrajinci teritorij nece vratit, Rusija se povuc nece, Ukrajina je ekonomski i ljudski puno vise pogodena ovim ratom i vise Ukrajini odgovara prekid nego Rusima pogotovo ako padne zapadna pomoc. I za kraj ako si toliko zagrijan za nastavak ratovanja lipo otidi tamo i ratuj ja cu ti prvi platit vojnu opremu i put do Donjecka, najlakse je na sportnetu pisat kako triba ratovat do zadnjeg Ukrajinca, je li se pita Ukrajince je li oni zele ratovat?
Vidi cijeli citat
Ma da, tako su se oni povukli. Ne jer su imali manje od 100k vojnika koji su bili okruzeni sa svih strana brojnijm neprijateljom, bez ikakve logistike na temperaturama ispod 0 nakon sto su izgubili par tisuca komada vojne tehnike bez zracne potpore. Cisto znak dobre volje. Jer su bili tako dobre volje nisu ni vodili tz. "fighting retreat" vec u pobjegli u roku od 2 dana. Pogledaj malo mapu na sto je to licilo. Problem Rusa je tamo nastao jer su otisli na Kijev, grad s 3-4 mil. stanovnika sa 70.000 vojnika i ocekivali u brzu akciju nesto tipa Budimpestu 56te. Kad se to nije dogodilo oni nisu imali snage za odrzati svoje isturene snage. Mogu oni pricati bajke o dobrom voljom do sutra, jer su tako zapravo opravdali povlacenje.
Svaki komad zemlje kojeg su Rusi izgubili izgubili su jer su se morali povuci. Kod Izjuma su pobjegli jer su bili u opasnosti biti okruzeni u malom kotlu, kod Hersona nisu mogli snabdjevati i sebe i par stotinjak tisuca stanovnika. Toliko im je dobro islo tamo da u ovom trenutku na potezu od 50ak kilometra nemaju nikakvog prisustva na Dnjepru.
Koliko je tesko skuziti da Ukrajina nema dobre opcije i da cak i ako dignu ruke to znaci jos veci gubitak teritorija, jos vise izbjeglica i Ukrajince koje ce FSB protjerivati ili trpati u logore kao Krimske Tatare? Uz to, koje bi to bile garancije da Rusija nece opet poceti novu invaziju za 5-6 godina? Da je Rusija htjela Krim i Donbas ne bi ni radila invaziju jer su defakto to vec bile teritorije Rusije za koje je ona imala precutno odobrenje svijeta i zapada da drzi te teritorije.
Ne zelim da se hvalim sam sebe nie moj stil, ali ipak. Ja sam jedan od najveci rukomet expert/analiticar u atmosveri. Pratim 15 evropski ligi a 5 pratim detaljirano. ---- by Bastion. (Stefan84)
Kijev je pocetkom rata mogao vratiti sve sporne pokrajine, osim Krima, politickim putem. Das im autonomiju, specijalni status.
Sada je vec kasno, Rusija je anketirala te pokrajine, sad je to Rusija u ocima Moskve.
Sad su svjesni da ne mogu vratiti teritorije vojnim putem, Rusija se povuci sama od sebe nece, dakle sta ostaje. Bezglavo jurisanje i nove tisuce mrtvih, ili dogovor.
A nisam siguran da je i Rusija spremna na kraj rata, imaju tamo i previse fanatika koji su spremni i na atomsko oruzje. Ja se cudim kako je Putin uspio obuzdati te likove, pri tome mislim na takticko nuklearno oruzje, ne stratesko. Nitko nije lud krenuti sa strateskim bombardiranjem, to je kraj svijeta. Ali takticko, jedna takva na Avdiivku i rijesen problem za par sekundi.
Srecom, nisu, sto ne znaci da nece.
- Najnovije
- Najčitanije
Hrvatske karatistice zaustavljene nadomak borbe za broncu u Svjetskoj ligi
14 min•Ostali sportovi
Commandersi iznenadili Buccaneerse, Eagelsi bolji od Packersa
49 min•Ostali sportovi
Šibenka dovela razigravača: 'Bio je moj odabir'
1 sat•Košarka
Borna Ćorić preko Čileanca traži plasman u drugo kolo Australian Opena
1 sat•Tenis
Rumunjka svladala Petru Martić nakon velike borbe u tri seta
2 sata•Tenis
Napadač Hajduka preselit će u redove Varaždina
3 sata•Nogomet
Real Sociedad se pobjedom želi približiti Villarrealu na ljestvici
3 sata•Nogomet
Napadač Hajduka preselit će u redove Varaždina
3 sata•Nogomet
Modrić: 'Nije lijepo kada vam najveći rival zabije devet golova u dvije utakmice'
6 sati•Nogomet
Barcelonin šou u Jeddahu, Real Madrid potpuno razbijen
14 sati•Nogomet
Fiorentina traži prekid niza bez pobjede protiv posljednje momčadi lige
4 sata•Nogomet
Real Sociedad se pobjedom želi približiti Villarrealu na ljestvici
3 sata•Nogomet
PAOK šokantno izgubio, Lovren iznesen na nosilima s terena
4 sata•Nogomet
Bartol Franjić zbog ozljede izašao iz igre nakon samo dvije minute na terenu
20 sati•Nogomet
Prvi pogodak Ercega u dresu Gorice, Slovenci izvukli remi
22 sata•Nogomet