Srbija

Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. kolovoza 2010. u 10:39
@ Dule

O tome možemo za dest godina. Tada možemo razgovarati "što se primilo, a što nije"... Sjeti se ovoga za deset godina... Možda i prije...
Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
24. kolovoza 2010. u 10:49
Zvrx je napisao/la:
@ NYC

Posebno mi je ostao upečatljiv sastanak Kosor-Cvetković gdje su oboje zračili zadovoljstvom. Osmijeh im nije silazio s lica. Naravno, Kosor je znala kako je dobar posao odradila, a Cvetkoviću je ionako bilo najvažnije uštedjeti nekoliko milijuna eura. Sjećam se kako smo se mi upućeniji smijali Cvetkoviću... On je čak dobio pohvale iz Unije za "normalizovanje odnosa u regionu", a mi smo bili itekako zadovoljni. Guranje hrvatskog jezika na mala vrata je počelo. Sjećam se kako su oboje "zabavljali javnost" povlačenjem tužbe. Hrvatskoj strani je to bilo bitno iz gore navedenih razloga, a jadan Cvetković je opet uvučen u igru. Tada mi je jedan kolega rekao: "E moj Zvrx, vidiš šta im radimo. E to slovenski političari stalno rade našima. Jednostavno su bolji." Da, ja sam ga tužno pogledao i odgovorio kako bar mi Srbima naplaćujemo ono što Slovenci rade nama... I tako je hrvatski jezik dobio prvu bitku, "rat" je dugačak, hoćemo li i u kojoj mjeri uspjeti? E to tek treba vidjeti... Za deset godina ćemo svi biti pametniji...

To je samo jedna anegdota... Kakvi će biti rezultati? E to nitko ne zna...
Vidi cijeli citat


sta li tek pisu oni neupuceniji....
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
24. kolovoza 2010. u 10:54
"Da, ja sam ga tužno pogledao i odgovorio kako bar mi Srbima naplaćujemo ono što Slovenci rade nama... " - a tek ovo....autenticno balkansko shvatanje EU. Zvrx, bojim se da si sa ovakvim razmisljanjima ti licno veoma daleko od Evrope.
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. kolovoza 2010. u 10:56
I da, ja uopće ne govorim da će hrvatski jezik zamijeniti srpski i da će Srbi morati govoriti hrvatski. Ja samo kažem da će hrvatska strana pokušati izlobirati da od strane Unije sve matrijale dobivate na hrvatskom (to je ono što ti u svom komentaru nazivaš komunikacija). I da će u svim dokumentima ostati upisano kao "hrvatski". Čisto zbog budućnosti... A poslije, tko zna...
Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
24. kolovoza 2010. u 11:01
E da, sta posle? Cime mislis da bi takva jedna akcija trebalo da rezultira? Cemu se nadas, bas me interesuje cemu smatras da bi to trebalo da vodi?
[uredio Dule Savic - 24. kolovoza 2010. u 11:06]
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. kolovoza 2010. u 11:07
Dule Savic je napisao/la:
"Da, ja sam ga tužno pogledao i odgovorio kako bar mi Srbima naplaćujemo ono što Slovenci rade nama... " - a tek ovo....autenticno balkansko shvatanje EU. Zvrx, bojim se da si sa ovakvim razmisljanjima ti licno veoma daleko od Evrope.
Vidi cijeli citat


Evo, da ne ostane u magli navest ću primjer star nekoliko dana. Slovenci su već odlučili gdje će skladištiti radioaktivni otpad iz nuklearke. To ne bi bilo čudno da hrvatski političari o tome nemaju pojma, iako, pazi sad: pola nuklearke je hrvatsko, a skladište će se raditi na granici s Hrvatskom (!!!!???). Sada da ne nabrajam sve konvencije po kojima smo trebali dobiti uvid u izgradnju skladišta, reći ću samo kako su oni sve sredili i nas praktički nitko ništa ne pita. Slovenci znaju da mi izgradnju skladišta više ne možemo nikako zaustaviti i ostaje nam jedino potpisati pristank. Da ne govorim o Gospodarskom pojasu kojeg smo se odrekli (potpisali!!) na nagovor Slovenaca puno prije nego smo uopće znali što je to Gospodarski pojas. Poslije su oni samo izvukli taj dokument i nema natrag... Morali smo se pomiriti s činjenicom da nećemo imati Pojas iako, pazi sad, međunarodno pravo izričiti kaže da na to imamo pravo. Ali, mi smo se na nagovor slovenskih političara, a zbog nesposobnosti naših odrekli (potpisali!!) da nećemo uzeti nešto što nam po međunarodnom pravu pripada i što bi nam nosilo 500-600 miliona dolara godišnje...

O tome sam govorio...
Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
24. kolovoza 2010. u 11:16
Zato barem preostaje CEFTA :-) . Nego, molim te zavrsi mi ovo za jezik. Rekao si da se nadas da ce ove akcije prvo rezultirati time da ce Srbija dobijati dokumente na jeziku koji ce biti upisan kao "hrvatski", a posle, ko zna...e pa bas me zanima sta mislis, sta ce biti posle, odnosno cemu se nadas? 
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. kolovoza 2010. u 11:20
Dule Savic je napisao/la:
E da, sta posle? Cime mislis da bi takva jedna akcija trebalo da rezultira? Cemu se nadas, bas me interesuje cemu smatras da bi to trebalo da vodi?
Vidi cijeli citat


To bi trebalo dovesti do baš onoga do čega će dovesti... Budućnost se može promatrati proučavajući prošlosti. A svi se slažemo da su odnosi ova dva naroda (ili države) isprepleteni do krajnjih granica. Različite vjere su nas tek nešto udaljile, političari su nas dodatno udaljili i sada mi gledamo na Zapad (što je i logično), vi na Rusiju (valjda je isto logično), ali možemo zaključiti da će u budućnosti doći do ponovnog zbližavanja ova dva naroda (ili države). Ne kroz neke "jugoslavnske" asocijacije, već kroz slobodan protok ljudi, kapitala i roba. Proces je već počeo i u daljoj budućnosti će biti proveden sa 100%. Zato je izuzetno bitno imati što bolju poziciju, a ovo (jezik) je jedan od malih koraka (npr. ulazak u NATO je jedan od većih)... Tu su s naše strane Amerika (NATO savez) koja će nam pomoć u širenje naših interesa. Ili ćemo mi pomoći Americi u širenje njenih interesa na Istok (današnja Srbija...).
Kad, ako ne sad!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2003.
Poruka: 6.000
24. kolovoza 2010. u 11:34
"To bi trebalo dovesti do baš onoga do čega će dovesti... " - volim ovako koncizne i direktne odgovore. I svidja mi se ovaj t-s-eliotovski pristup ("vreme proslo i vreme sadasnje sadrzani su u vremenu buducem"). Ipak, mislim da veoma pogresno citas ovu pricu, makar kada je jezik u pitanju. Za tvoju informaciju, ja govorim i pisem hrvatski u istoj onoj meri u kojoj ti govoris i pises srpski. Ponavljam, cisto lingvisticki posmatrano, to je isti (mada ne i jedinstven jezik). Uprosceno, meni je manje bitno da li cu jesti grah, fazol ili pasulj, mnogo mi je bitnije da je dobro skuvan. Konacno, sto se NATO saveza tice, nekako mi se pre cini da ce novoprimljene clanice pomagati Americi u sirenju njenih interesa nego obratno.
Zvrx
Zvrx
Potencijal za velika djela
Pristupio: 12.03.2010.
Poruka: 3.998
24. kolovoza 2010. u 11:47
Detaljnije ti za sada ne mogu reći. Jedino te mogu uputiti na predviđanja CIA-e za "region". Ako se ne varam izašla su prošle godine i meni se jako sviđaju. Zanimljivo je napomeniti kako su baš za Srbiju imali 100% točnih predviđanja. Nema razloga da tako ne bude i dalje... CIA nikad ne griješi, a "region" (znači uključena i Republika Srbija) je baš "lepo" opisan... Iako, baš CIA predviđa veliko (čak bi se usudio reći) povijesno razdvajanje Hrvatske i Srbije kroz nekoliko godina (oni stavljaju 2020)...
Kad, ako ne sad!
  • Najnovije
  • Najčitanije